Jump to content

Renault Megane Trophy (lap record Ring)


hans

Recommended Posts

Hoce li 275 biti dvosjed kao r26r ili klasicni? Ipak bi puno znacilo da ostane za 4-5 osoba.

2  sjed bez kompromisa - nije za plačipičkice :taz:

Link to comment
Share on other sites

To nije fora.

Kupiti ga sigurno nećeš , a najvjerovatnije ćeš ga gledati samo na kompjuterskom ekranu

Link to comment
Share on other sites

Ja 172/182 nisam slavio/kudio jer ih nikad imao nisam, a ne dajem mišljenje na temelju novinskih članaka/testova.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

2  sjed bez kompromisa - nije za plačipičkice :taz:

 

To je to MVJ.

 

Kupiti ga sigurno nećeš , a najvjerovatnije ćeš ga gledati samo na kompjuterskom ekranu

 

:D  :D  :D

Link to comment
Share on other sites

Onda neka naprave reli car i stave ga na stazu. Pocupaju sve. Ovo mi nije fora nimalo. Nevidim svrhu takvog vozila sa izbacivanjem sjedala klime i sta ja znam vec. Ocito je svrha samo oborit rekord seata koji neznam ocito ima zadnja sjedala?

Link to comment
Share on other sites

Kupiti ga sigurno nećeš , a najvjerovatnije ćeš ga gledati samo na kompjuterskom ekranu

 

:D

Da ne krene rasprava kao sa 200 EDC, taj auto neće kupovati ljudi za svaki dan. Zato ih ima 200, kupit će ih ljudi koji znaju kaj hoće i vozit će ga 80% na stazi. Nepotrebne su rasprave o tome kak to nije praktično, ili kak puno troši itd. Pogotovo zato kaj bu to vjerojatno zadnji RS kakav je do sada bio. Što ne znači da novi sa drugačijim mjenjačem, 5 vratiju ne valja, isto kao i clio. Samo je za drugo tržište. Auto je meni zakon i jedva čekam da izađe. Ovo bude rukavica u lice drugima hot hatch proizvođačima od strane RS. Čisto da pokažu kaj mogu. 

Meni je samo smješno, na forumu sve neki trkači, nauke oko ovjesa, kočnica, guma, a cup ovijes im je neudoban, auto sa dva sica im je glup itd. Pomirite se, za vas je clio 200 edc, i to ne mislim ništa pogrdno, to je auto tko voli komfor, voli tu i tamo jurcnuti po sporednim cestama i možda koji izlet na stazu. Nakon toga na moreno sa ženom i decom. Super auto za to. 

Link to comment
Share on other sites

Meni jedino usporedba nije OK.

 

Seat sa full trim autom napravi rekord, a RenFaultu treba počupani auto. Mislim, meni je auto jeben i za track day rođen, ali usporedba baš i nije na mjestu.

 

Is the record-breaking Seat Leon Cupra identical to the one I can buy?

 

Almost. Powertrain-wise, it’s the same 276bhp turbo’d four-pot driving the front wheels through a six-speed DSG transmission. However, the record run car boasted a new optional ‘Performance Pack’ including Michelin Pilot Sport Cup 2 tyres.

 

http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Seat-Leon-Cupra-280-2014-CAR-review/

 

 

 

Samo to, ni više ni manje.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se sa Reneom i to sam htio reci. Ako Seat napravi rekord a da nije nista cupao onda ako se gledaju ista mjerila onda cemu ovo

Link to comment
Share on other sites

Ne samo da nisu ništa čupali nego još dobiješ posebne siceve, navigaciju itd...

 

Znači, odem na Grobnik, odradim track day i ko gospodin se vozim na klopu u Opatiju sa upaljenom klimicom dok mi navigacija govori gdje da skrenem, a ništa ne buči itd...

 

full.png

 

 

:00009019:

Link to comment
Share on other sites

^ na to sam i ja ciljao kad sam komentirao za zadnje siceve. Naravno, neću kupiti ni ako bude imao sjedala obzirom da sam 2009. vozio Megane III sa xenonima, ne mogu 2014. kupiti nekoga sa H7, inače bi bio prvi na listi za predbilježbe :)

Link to comment
Share on other sites

seat je 4 god noviji auto hebemu sve... to niko vise ne uzima u obzir...

Link to comment
Share on other sites

Onda neka se strpe sa novim Meganeom i obore rekord.

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima noviji auto sa sjedalima i klimom navigacijom i ostalim. Gle i ja bih sa svojom 197-icom imao bolje vrijeme bez klime zadnjih sjedista drugih guma i ostalog. Jednostavno volim Megana vise nego Seata ali bez sjedala i pola auta to nije mjerilo obaranja rekorda i bacanje rukavice u luce autu koji nudi sve i svasta

Link to comment
Share on other sites

Za kritičare imamo 2 narodne poslovice:

 

-kilavom kurcu svaka dlaka smeta

-od birača nema jebača

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Hans

Moj kilav nije stalno bi nesto *ebo

I stalno to i radim :-P

Link to comment
Share on other sites

Za kritičare imamo 2 narodne poslovice:

 

-kilavom kurcu svaka dlaka smeta

-od birača nema jebača

 

:D

 

:D :D :D

 

Baš me interesira koliko sekundi je tako počupan Megane brži od Cupre nakrcane opremom.

Link to comment
Share on other sites

I koliko bi cupra bila brza/sporija kad bi se pocupala i stavila u isti kos kao i pocupani Megane.

Link to comment
Share on other sites

napomenuo sam godiste zato jer je normalno da konkurencija ide dalje... ko kak je 265 brzi od R26R...

a mislim da cupra nije bas bila stock na tom testu ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Za kritičare imamo 2 narodne poslovice:

 

-kilavom kurcu svaka dlaka smeta

-od birača nema jebača

 

:D

 

hans, druga poslovica ima još jednu "finiju" varijantu:

 

- Ko puno bira na kraju masturbira.

Link to comment
Share on other sites

Seat i megan su radjeni za drugo tržište kupce. Megane nije za svaki dan, ali je napucan opremom, oprema koja je bitna za to za kaj je napravljen. Seat, golf itd. su drugačiji tip vozila nego rsr. što ne znaći da ne valjaju. Seat je isto skinuo rekord u malo drugačij setupu mego kakav če se prodavat.

Link to comment
Share on other sites

napomenuo sam godiste zato jer je normalno da konkurencija ide dalje... ko kak je 265 brzi od R26R...

a mislim da cupra nije bas bila stock na tom testu ;)

 

 

Piše ti tamo na linku sve.

 

Sicevi, navi, 19" kotači....itd.

 

Why buy the 280 when the 265 is cheaper?

This is where the Leon wins the rational argument. For a £1250 premium over the 265, the Cupra 280 brings with its power bump 19in wheels with massive brakes, sat-nav and awesome bucket seats. The seats are a little like the smaller Fiesta ST’s, but not as tacky. Yet the real treat is that as standard equipment,

 

Zahebi godište - svatko se bori s onim šta ima. Tako i danas-sutra kad izađe novi Megane Cupra će biti zastarjeli model. Ali to je taj ciklus kad ne izbacuju vozila u isto vrijeme.

 

Ja sam samo komentirao da je jedan DAILY DRIVER, a drugi TRACK DAY auto. Megane 265 Trophy je u rangu sa ovom Cuprom koja je skinula rekord i obratno, a ovaj sada Under8 Megane je više R26R shema. Ne kažem da je to loše, dapče, samo da nisu ista klasa auta.

 

Za vikend auto definitivno Megy sa 2 školjke i roll barom, ali kao jedini auto - Cupra ili Trophy onda ako ćemo samo o vremenu na Ringu.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

O ukusima se ne raspravlja!!

Ja kad bi imao rs-a skino bih mu siceve i za daily drive. Meni ne trebaju! Jos uvijek stanem na jedan sic!

Druga stvar je sta mi stalno govore za 5 vrata.

Moje pitanje je za njih: kad si me vidio da se vozim odozada?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.