Jump to content

Renault Megane Trophy (lap record Ring)


hans

Recommended Posts

i opet dolazimo do toga da za 90% ljudi je bolji GT220 karavan :)

Link to comment
Share on other sites

Ej, a di je Ohlinsu spremiste za ulje?

Je li kod kotaca tj amortizera ali samo u odvojenoj posudi ili je pak u motornom prostoru?

Link to comment
Share on other sites

Potpis na CoupeVDa i Direstraitsa,

Svatko voli o sebi misliti u superlativima...ali budimo realni, nama je i Clio 200 prebrz.

Meni je moj Clio 197 sa šperom postao prebrz na cesti. I to na cestovnim gumama.

Na stazi i po ravnome bih volio barem 50ks da to bude to. Onda samo puno rundanja na stazi da iskoristim bar 80% auta.

Treba puno vježbe i €€€ da počnem iskorištavati puni potencijal svog auta. Toliko €€€ nemam (namjeru trošiti na track dayeve i preinake ne autu), a nemam nit muda pomicati granice na javnim cestama. Ovako se moram zadovoljit sa 1s manje svaki idući put kad izađem na stazu.

Da mi je R26 motor i getriba u Cliu sa nekih 270-300ks ne bih nikad razmišljao o zamjeni auta.

Ej, a di je Ohlinsu spremiste za ulje?

Je li kod kotaca tj amortizera ali samo u odvojenoj posudi ili je pak u motornom prostoru?

b4b453.jpg

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Ako nejdeš na stazu, mislim da ti niti Ohlins niti Michelin gume ne trebaju, jer i sa standardnim ili cup ovjesom, auto se bolesno drži.

 

A drugu ruku, gledajte, netko će kupiti onog novinarskog, netko će uzeti i onog iz salona, koji neće biti full opreme i kojem to neće biti drugi auto.

 

Cijena: 279.900,00 s popustom.

 

Doplate:

 Michelin "semi-slick" gume + Ohlins amortizeri (1) - 15.800 kn

Posebna boja RS - 12.700 kn
Produženo jamstvo - - 5.300,00

 

Pametnom dosta.

Link to comment
Share on other sites

Umjesto posebne boje - Ohlins i još dobijem Cupice 2.

 

Međutim, dam se kladiti da bi vas 95% popizdilo sa njima u svakodnevnom prometu.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Umjesto posebne boje - Ohlins i još dobijem Cupice 2.

 

Međutim, dam se kladiti da bi vas 95% popizdilo sa njima u svakodnevnom prometu.

 

Pretpostavljam da se guma mora zagrijati da bi se dobro držala. 

 

Kao i sa samim autom, stari moj, čim okineš gasa da ga malo razvrtiš, ovaj počne nabirat, ti moraš kočit, jer se ili netko ubacio, ili je rupa na cesti ili nešto, poludiš jednostavno

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Cupice već hladne drže super u usporedbi sa cestovnim (Cup 2 nisam probao), a kad se zagriju...nema boljih poluslick cestovnih guma.

Link to comment
Share on other sites

Megane Trophy 265 je i za profi vozace pune ruke posla, jer auto moze jako brzo da dohvati visoke brzine. A s visokim brzinama greske dolaze do izrazaja. Trophy 275 ili R, s Ohlinsom ili bez je samo dodatno izbrusen, ionako opasno dobar serijski RS 265.

 

Znaš i gotovo :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Malo skrećem s teme, ali ono što mene u zadnje vrijeme sve više frustrira je stalni porast cijena auta u HR općenito, a još dodatno popizdim kad gledam cijene u susjednim državama...

 

Kako je moguće da u Sloveniji Megane RS (sa opremom u kojoj bih ga uzeo - kad bih mogao) košta niti 31 000€

http://www.renault.si/nova-vozila/sportna-vozila/megane/novi-megane-rs/konfigurator/?modelKey=M3D2_RS&stepTo=6&userPriceType=

 

A u lijepoj našoj sa istom opremom + trošarinom dođe 287 000kn - cca 37 500€

http://www.renault.hr/nova-vozila/sportska-vozila/megane/novi-megane-rs/konfigurator/?modelKey=M3D2_RS&stepTo=6&userPriceType=

 

Pitam ja vas - vatafak?!

 

Ista situacija s Fiestom ST - u Sloveniji trenutno nekih 19 700€, kod nas 24 500€.

 

Kako je to moguće i kome je pao na pamet taj posebni porez na motorna vozila??

 

Treba bježati iz ove lijepe naše prčije... Ovaj primjer s autima je samo jedan u nizu.

Edited by Tahoumaru
Link to comment
Share on other sites

isto ovo je imala i madjarska, jer se nisu htjeli odreci dotadasnjih trosarina na uvoz pa su na kraju povecali u odnosu na ranije... samo nas kradu di god stignu, a za sta...... 

Link to comment
Share on other sites

Malo skrećem s teme, ali ono što mene u zadnje vrijeme sve više frustrira je stalni porast cijena auta u HR općenito, a još dodatno popizdim kad gledam cijene u susjednim državama...

 

Kako je moguće da u Sloveniji Megane RS (sa opremom u kojoj bih ga uzeo - kad bih mogao) košta niti 31 000€

http://www.renault.si/nova-vozila/sportna-vozila/megane/novi-megane-rs/konfigurator/?modelKey=M3D2_RS&stepTo=6&userPriceType=

 

A u lijepoj našoj sa istom opremom + trošarinom dođe 287 000kn - cca 37 500€

http://www.renault.hr/nova-vozila/sportska-vozila/megane/novi-megane-rs/konfigurator/?modelKey=M3D2_RS&stepTo=6&userPriceType=

 

Pitam ja vas - vatafak?!

 

Ista situacija s Fiestom ST - u Sloveniji trenutno nekih 19 700€, kod nas 24 500€.

 

Kako je to moguće i kome je pao na pamet taj posebni porez na motorna vozila??

 

Treba bježati iz ove lijepe naše prčije... Ovaj primjer s autima je samo jedan u nizu.

 

Mislim, jasno ti, u govnima smo do grla.

 

Najgore od svega je, pazi sad ovo, kod njih je popust 2500eura, a kod nas 2500kn  :D  :D  :D

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Međutim, dam se kladiti da bi vas 95% popizdilo sa njima u svakodnevnom prometu.

 

Zato je taj auto za onih ostalih 5%

Link to comment
Share on other sites

Ovo je nazalost jedan od auta kojeg ce ubiti trosarina i sve manje ce se vidati na cesti, jer trosarina od 50k kn je apsurdna.

Link to comment
Share on other sites

Nissan 370Z u Eurima:

 

Grčka: 67.180

Hrvatska: 61.715

Slovenija: 49.840

Austrija: 48.200

Španjolska: 46.600

Srbija: 45.900

Velika Britanija: 34.100

Njemačka: 32.900

 

 

Po cijeni auta vidiš koliko je koja zemlja u drekecu.

Link to comment
Share on other sites

@mods etc:

 

Oznaceno zvjezdicom da sam pisao u temi, pa rekoh da vidim sta sam to pisao. Kad ono nije to ta tema uopce. Ne vidim kakve veze moj post na prethodnoj stranici ima veze s potrosnjom Clia RS? OK, razumijem da je off-topica pun qrac, ali mislim da je onaj moj post s prethodne stranice totalni off u ovoj temi o potrosnji Clia RS.

Link to comment
Share on other sites

Sicevi sex a naborana koža već. Kakav članak neznaju ni napisat koliko zaista konja ima.

Link to comment
Share on other sites

Cijeli auto je sex, ali ovaj R-link monitor izgleda katastrofa, podsjeća me na one Nintendo igrače konzole :D

Link to comment
Share on other sites

Ne svidja mi se sta su taj ekran natandrcili na armaturu!! Inace, sve 5 :-)

Link to comment
Share on other sites

Ne svidja mi se sta su taj ekran natandrcili na armaturu!! Inace, sve 5 :-)

 

Ajde još ekran nekak,moraju i oni, jer realno svi to imaju,  nego što još uvijek nije dorađeno kak se spada

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

A znam da su svi sad tako napravili, i kod svih mi je to uzas. Donji dio armature mi je nekako prazan i kao da mu nesto fali. Jos ako je taj ekran na zatvaranje, pa kad je auto ugasen onda taj dio izgleda tako jadno i siromasno.

Ali, o ukusima se ne raspravlja...

Ali to sta nije doradjeno, jbg za 280.000kn kad nemas xenon ne mozes ni ocekivat da je to na visini :'(

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.