Jump to content

Renault Megane Trophy (lap record Ring)


hans

Recommended Posts

To sam čuo brdo puta, pa onda stave ispuh i skuže da im je auto brutalno glasan bez siceva i s drugim ispuhom i ne dao bog da još rezonira...lako je pričati sta bi bilo kad bi bilo.

Šta te sad sprječava da makneš zadnje siceve?

Link to comment
Share on other sites

To sam čuo brdo puta, pa onda stave ispuh i skuže da im je auto brutalno glasan bez siceva i s drugim ispuhom i ne dao bog da još rezonira...lako je pričati sta bi bilo kad bi bilo.

Šta te sad sprječava da makneš zadnje siceve?

 

coz not racecar :D

Link to comment
Share on other sites

napomenuo sam godiste zato jer je normalno da konkurencija ide dalje... ko kak je 265 brzi od R26R...

a mislim da cupra nije bas bila stock na tom testu ;)

prica se da je skinuta klima. Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

To sam čuo brdo puta, pa onda stave ispuh i skuže da im je auto brutalno glasan bez siceva i s drugim ispuhom i ne dao bog da još rezonira...lako je pričati sta bi bilo kad bi bilo.

Šta te sad sprječava da makneš zadnje siceve?

 

Putnici koji se hoće vozit na sicevima :D

Da imam para za rs-a imao bih i za drugi auto koji bi bio za cijelu obitelj, a rs samo za mene.

 

Takvo što je i bilo u planu, ali eto iznenadni otkaz je promjenio stvari.

Link to comment
Share on other sites

Kao nepristrani promatrač, mogu samo navesti činjenicu da je Renault sportovih vozača (Twingo, Clio, Megane) najviše na stazi i oko staze kad se održavaju track day-evi, i samim time smatram da za razliku od ostalih Renaultsport ime koje je do sada značilo beskompromisne hot hatcheve, a ne vozila u kojima se gušta u komforu i nižoj potošnji.

Za ultimativni beskompromisni hot hatch tu je do 200 EDC-a bio RS i upravo je ta različitost davala tu čar RS-u, jer su svi ostali izbacili modele koji su se trudili pomiriti komfor i sportsku vožnju. Vremena se mjenjaju i sad su stigli neki novi igrači, a iskreno se nadam da će se RS prvom prilikom vratiti na puteve stare slave beskompromisnim hot hatchom.

 

Svi stock Klijači RS uključujući i EDC200 su auti s kojima možeš otići ujutro na posao ili na plac, poslije na track day bez imalo srama i kompleksa, a idući dan odvesti ženu i djecu na izlet. Reći da je takav auto ultimativni beskompromisni hot hatch je IMHO glupost.

 

Moj pojam ultimativne beskompromisnosti je ono što vidim kad posjetim dečke u BB garaži. Rollcage bez interijera i siceva osim vozačevog, sve podređeno brzini. Sve ostalo je kompromis u odnosu na to u većoj ili manjoj mjeri. 

 

Meganea R26.R je namijenjen da bude (puno) manje komforan ne bi li se izvukla koja stotinka ili sekunda više na krugu i on mi je puno bliže tome što ti opisuješ nego Clio Sport.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nisi ti to valjano gazio, ja kad samo god gazio vrtilo se oko 20 litara. :D Doduse, na cestama bez ogranicenja brzine.

Link to comment
Share on other sites

Da mi ga je imat 20 dana da se na*ebem majke lokalnim rejserima :zubo:

Link to comment
Share on other sites

To da :) rastura po cesti, em pojavom, em zvukom, em ubrazanjima.

 

Evo par slika, bijeli je testni, crni za prodaju u salonu.

 

 

post-14393-0-91627500-1405366479_thumb.j

post-14393-0-23116300-1405366492_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

I nema xenon hahahaha

I pitanje jer će uopće i biti :D to mi je onak minus na n-tu

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

za to postoji retrofit svjet, di kupis neki od uber super projektora  za jos 300€ i jos kupis oem ballaste i zarulje i imas naj svjetlo od svih :D

Link to comment
Share on other sites

Fakat ne kontam sta je tim idiotima u renaultu da izbace xenon iz ovakvog auta, pa jebemu Clio 172 je davne 2001. godine imao xenon u seriji... nevjerovatno...

Link to comment
Share on other sites

It's been said that xenon lights, if applied properly, give better cornering speed and grip. :D

Link to comment
Share on other sites

Pa koliko vidim, ima leću, to je dovoljno...

nije bas tako jednostavno, tad samo svjetli jace, ne i bolje, a i zasljepljuje jace nego na xenon projektoru, pogledaj u temu  

Link to comment
Share on other sites

Ma ne čita mi se ta tema, svatko piše svašta, znanje nekolicine na toj temi je temeljeno na čitanju časopisa o automobilima a ne stručne literature...

Nisu stvari tako jednostavne...

Ma ono što sam htjeo reći, da je bolja i leća nego obična halogena žarulja kad već nema Xenona...

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

To je istina. Da je bolje. A jos bole nego xenon u reflektoru :D

Link to comment
Share on other sites

Bijeli preobican a i crni mi nije bas nesto. Barem iz ovog kuta. Zuta i plava najbolje boje. Ovo bez nekih nalja i kontrasta nista specijalno. A za ksenone nemam komentara

Link to comment
Share on other sites

Xenoni ih obavezuju da stave perace, sa peracima ida vece spremiste za vodu,pa automatska nivelacija i tako u nedogled......LIcno meni je samo plus sto obicno izgleda i sto je sve podredjeno onome sto se na prvu ne vidi.....Spartanski..

Edited by El Bayanero
Link to comment
Share on other sites

Xenoni ih obavezuju da stave perace, sa peracima ida vece spremiste za vodu,pa automatska nivelacija i tako u nedogled......LIcno meni je samo plus sto obicno izgleda i sto je sve podredjeno onome sto se na prvu ne vidi.....Spartanski..

do 2ooo lumena po zarulji NE moras imati ni perace ni nivelaciju, to su xenoni od 25W koje koristi npr ford u focusu, a to je i dalje znatno vise od halogenih. i vijek trajanja im je 10 puta duzi

Link to comment
Share on other sites

Nemoze minetko prodati spiku o nekoj ustedi na ksenonima na takvom autu. Pa to je budalastina. Ako postoje opcije za kozna kakve nebitne stvari, onda im ksenon takodjer moze biti barem opcija. Nivelacija i posuda za vodu, mos mislit. A meni jedna serijska zarulja traje vec 7g. Onak nekuzim ih uopce.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.