Jump to content

Renault Megane Trophy (lap record Ring)


hans

Recommended Posts

4 sekunde razlike na Nordu je očito radi ravnih dijelova, a po ravnom se ne poznaju junaci :D

Ionako kažu da tamo odvoziš neki krug, pol sata kasnije još jedan, i iz ničeg 5,6 sekundi dolje.

 

Link to comment
Share on other sites

Michelin SS Cup2 je pomogao...naravno. Svejedno - odlicno se drzi Trophy. 

nisam bas htio na prvu spominjati gume :D
zato sam napisao da se dobro drži (iako je bio nesto brzi od typeR-a)

 

Link to comment
Share on other sites

Michelin SS Cup2 je pomogao...naravno. Svejedno - odlicno se drzi Trophy. 

Neznam baš, nije sve u tim gumama :yeah:

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ma vrijeme od civica na nirburgringu je smijuria. Jbt ima roll cage i nema klimu i isto je bio na trkacim gumama a prodaju pricu kako to nije nis promjenilo po pitanju karakteristike a mijenjao se i centar mase ikrutost sasije..

Megana se moglo kupit istog kao na pisti a civica ne.

I jedino je renault unaprijed najavio tocno vrijeme pocetka kruga koji ce biti zvanican i vozio se po vlaznoj pisti rasitoga a ne kao civic leona svojevremeno koji su se vozali pa onda odabrali najbrzi krug.

Ovaj evo test je smijuria. A pogotovo vibracije vozaca u civicu. Poskakuje kao da je u kartingu a ne u autu cestovnom.

Komentari vozaca kako su gume keganu pomogle za vrijeme na nirburgringu naspram civic a potpuno izostavljanje stvarnih cinjenica kako je civic bio opremljen za pistu.

A za usporedbu pogotovo ovakvu je svakako potrebno mnogo bolje upoznat auto od par krugova po isti

Link to comment
Share on other sites

Megane su vozili test vozači koji su radili na razvoju modela, tako da su jako dobro upoznali auto, a za vrijeme na Nurburgringu je najbitniji dobar vozač.

 

Evo za primjer MX-5 NC under8

List modifikacija u opisu videa.

Edited by Goldin
Link to comment
Share on other sites

Al su mogli isto tako rec e jbg sacekat ce mo da se osusi pista itd. Ko zna kolko su krugova napravili s civicom isto i s leonom prije neg su oborili rekord. A ni tamo nisu vozili klinci neg veoma iskusni vozaci jer su isto tako razvojni modeli prije neg je usao u proizvodnju.

Tako da ako ce mo realno zvanicno vrijeme imaju megane r26.r i novi trophy. A civic i leone ne...

Link to comment
Share on other sites

ma dodem ja s meganom svojim i napravim 7:30 pa nek se svi fwd slikaju xD

stvarno ovaj evo test je smjesan...

Link to comment
Share on other sites

moze biti mjerilo jer je pista izuzetno zahtevna, i brza, poznata da pregreje i sportske kocnice te amortizere itd. svakako je dobar test za bilo koje vozilo. 

Link to comment
Share on other sites

kad je nurgburgring postao mjerilo za neki auto? i zasto? ne kuzim

Imho, od raznoraznih pisti i staza, nekako je najvjerniji pokazatelj koliko je koji auto sposoban "u realnim uvjetima". 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

A sta je na 7:17?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 Lamborghini performante, GT3 991.2 i slične google search makinje

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

djabe im to kad im treba 3 kruga da prevezu volumena tereta ko megane :D

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.