Jump to content

Renault Megane Trophy (lap record Ring)


hans

Recommended Posts

Xenoni ih obavezuju da stave perace, sa peracima ida vece spremiste za vodu,pa automatska nivelacija i tako u nedogled......LIcno meni je samo plus sto obicno izgleda i sto je sve podredjeno onome sto se na prvu ne vidi.....Spartanski..

 

Ovo sad ispada kao da auto dobiva 20kg zbog toga  :D

Uglavnom, svaki izgovor nije dovoljno dobar, takav auto i za te novce (>270k kn,) bi morao i xenon imati, ili ga bar dati kao opciju

Link to comment
Share on other sites

Uvijek mozemo za nas novac birati nesto drugo, zar ne?

 

Kada bih bio u prilici da razmisljam o kupovini ovog automobila vjerovatno bih ga uzeo za gust a imao bih neki drugi koji ima stvari bez kojih se "ne moze", tesko da bih kupio ovako nesto da bude osnovno i svakodnevno vozilo koje drljam po gradu i idem do prodavnice po hljeb, pa samim tim ne bih ni nastojao da ga krcam opremom, ako nema, nema.....

Takodje, ne bih nikad mjerio sta za taj novac mogu dobiti/kupiti, ne interesuje me i da li je brzi ili sporiji od aktuelnih modela, volim Renault sport i kupio bih ga zbog toga. Uglavnom, kako ono kazu, sto ljudi....

Link to comment
Share on other sites

....... Uglavnom, kako ono kazu, sto ljudi....

 

200 grudi

Link to comment
Share on other sites

Stvar je u tome da treba mućnut glavom i vidjet šta kupci traže/žele, ako je karikiram, od 15.000 prodanih modela Sporta, njih 80% imalo xenon svjetla, koja je logika izbaciti ih sad, ali dobro, naviknuti smo na svakakve peripetije u automobilskom svijetu.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ovdje se neradi samo o ovom modelu nego se govori opcenito i za ostala ne RS vozila. Ajd jos bih i shvatio izbacivanje toga u vozilu sa kavezom gdje to nije tako ni bitno ali u ostalim obiteljskim vozilima nemogu progutat.

Link to comment
Share on other sites

neznam za vas, ali znam da je offtopic, ali barem ima slican motor...ja bi radije uzeo karavana GT220 :)

Link to comment
Share on other sites

razlicit svet od rs-a... i ja sam prvo pomislio da je to ok opcija ( za porodicu naravno, kao neki ok kompromis ), ali se na testovima nije pokazao, ako uzmes da preferira da stoji bar nadomak sportske voznje. karavan, mnogo prostora, dosta poboljsan motor, to da, ali je u voznji pokvario utisak...

Link to comment
Share on other sites

Bili su stavili xenon, ali nije mogao xenon pratiti koliko brzo rs lovi krivine. Crknu mu oni motori za zakretanje, odu mu senzori nivelacije. :-D

Link to comment
Share on other sites

Sljedeca generacija dolazi bez xenona, poklopca za gorivo, desnog sjedala i zvucnika, ali sa radiom - za ustekat slusalice.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Ako ne i bez ABS-a i AIRBAGova jer i to povecava tezinu!

Link to comment
Share on other sites

Videt ćemo što će biti, uglavnom, šteta za taj xenon, možda je problem s farovima, jer znam da sam ja mjenjao far jer se leća tresla, doduše još uvijek se jedna trese, ali oguglao sam na to.

 

Nisam uspio slikati kako su one prekrasne felge na bijelom oštećene, novinari su ih razorili.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ma ajde. Ako je problem tehnicke prirode i da ga ne znaju / ne zele rijesit... Nisu zasluzili da im itko ikad kupi bilo koji auto.

Jedna stvar je da naprave auto za stazu pa da nema hrpe opcija, a druga stvar je auto za svakodnevnu voznju + stazu. Xenon vise nije cisti luksuz.

Pa zaboga, Seat Leon dolazi sa LED svjetlima. A Renault se vraca na halogena.

Link to comment
Share on other sites

Samo čekam lagano da rabljene 250/265-ice padnu na 15-ak tisuca...pa dobiješ i ljepši prednji kraj i ksenon i sve šta ti srce želi..

...treba i popamtiti rege ovih testnih/novinarskih primjeraka..da ne bi bilo "nismo znali" hehe...

Link to comment
Share on other sites

Plus sve doplate znaci ohlins i gume u paketu, plus ona zuta posebna boja, plus kamera za nazad, produzeno jamstvo cijena dolazi do nekih 320 000kn. I da ima zadnja sjedala ;)

Link to comment
Share on other sites

Zašto doplate...??? Šta nedostaje na RS-u od 275000 kuna pa treba doplatiti...?

Link to comment
Share on other sites

Nedostaje produzeno i ohlins sa tim gumama u najmanju ruku. Mislim vec kad kupujem takav onda zna se zasto ga kupujem a ovjes je jedan od tih stvari

Link to comment
Share on other sites

Nedostaje produzeno i ohlins sa tim gumama u najmanju ruku. Mislim vec kad kupujem takav onda zna se zasto ga kupujem a ovjes je jedan od tih stvari

Ti ga ionako kupuješ da si budeš zgodan pred kafićem, a Öhlins ti treba da imaš kaj pisat po forumu, pričat ekipi na kavi i bit si opet zgodan.

Pa ti u Renault Sport Clio koji je ionako barem stotinjak kg pretežak za svoj atmosferski motor stavljaš sub, 2 pojačala, kutije za pojačala i kompletan auto dampiraš i time povećavaš masu vozila. (in)Direktno utječeš samim time na vozne osobine, kočenje i performanse vozila, a sad tu bitchaš o tome da tebi treba ovjes. LfuckingOL.

Tebi od svega gore nabrojenog treba produženo jamstvo i kamera za vožnju unatrag, naslon za ruku, automatski mjenjač i klimica te dobro ozvučenje. Znaš kako je, lepo je, Zrmi ide u grad. :cool:

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Nedostaje produzeno i ohlins sa tim gumama u najmanju ruku. Mislim vec kad kupujem takav onda zna se zasto ga kupujem a ovjes je jedan od tih stvari

Kad ga kupujes zna se da ga kupujes zbog - čega...provođenja vikenda i vikenda na trkaćim stazama diljem Europe...??? Ne kužim...di bi ti s tim autom kad ti "serijala" nije dovoljna nego ti treba auto kakav je odvozio under8..???

Mislim...ok, ne znam da li si ikad vozio taj/takav auto bez Ohlinsa i polu-slick guma ali cisto sumnjam da vozacima mog/tvog kalibra treba ultimativni trackday auto a staze nikad vidjeli nismo...

;)

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Kad bih kupovao kalibar takvog auta za te novce najmanji mi je problem ohlins o tome sam govorio a gorenavedeni odbanirani Rene je poceo pricat naveliko i nasiroko o glazbi i dampingu sto nema veze s vezom osim sa njegovim ponasanjem i provociranjem mene. Tj pravi se toliko pametan da bih volio da ga to kosta te silne pametne glavurine jer je on ipak najpametniji i zna najbolje o svemu pa trpa nos na svaki moj post. A Coupe ti shvati da ja ako kupujem taj auto onda znam zasto ga kupujem. Da budem car i na stazi i na kavi. Da i to me uveseljava pa makar ni nevidi stazu nikad. Takav je mentalitet mozda nas i to kuzim. Kao sto sam i recaro kupio naknadno znam da bi mi bilo zao bez njega kasnije. Hoce mi to trebat ili ne moj problem i moj auto i moja lova. Koji klinac ga se onda i kupuje ako ga se nekupuje zbog rekorda koji je ostvario na stazi sa svim doplatama. Onda cu si za takav shoping i kurcenje po gradu uzet rs 250-264 bez kupa ili gt 220. A iskreno auto takav bez ohlinsa koji nije u seriji mi je bezveze. A tamo negdje se svi bunimo za izbacivanje ksenona. Pa sta nude ohlins kad je iovako dobar.

Link to comment
Share on other sites

Nema veze...ja i dalje smatram da običan vozač (ti, ja...) koji ne vozi trackday-eve i opcenito nije stazu nikad vidio osim na slikama nema potrebe nista doplacivati na tom autu jer nece iskoristiti ni 70% potencijala tog auta u izvornom obliku...a kamoli s vrhunskim ovjesom podesivim u x parametara itd itd. Naravno...novac je da se troši i ako netko hoće nek poklika sve stavke s popisa doplata...ali reći da to tebi (ili meni) baš treba i da bez toga to nije to - je malo too much. Taj Megane u verziji 250 bez ikakvih doplata je prebrz auto za 90% vozača. Htio ti to priznati ili ne, i ti spadaš u tih 90% i sad reći da finalna i poboljšana izvedba tog modela bez posebnog Ohlins ovjesa i posebnij guma tebi ne bi bila dovoljno dobra je meni zbilja smijeh. Aj da je to rekao Viper ili Rajmond ili Hans ili netko od BB braće...ni pol muke. Nemoj se uvrijediti...ja pišem sto mislim i sto smatram cinjenicama. Svatko voli o sebi misliti u superlativima...ali budimo realni, nama je i Clio 200 prebrz.

Link to comment
Share on other sites

Nema veze...ja i dalje smatram da običan vozač (ti, ja...) koji ne vozi trackday-eve i opcenito nije stazu nikad vidio osim na slikama nema potrebe nista doplacivati na tom autu jer nece iskoristiti ni 70% potencijala tog auta u izvornom obliku...a kamoli s vrhunskim ovjesom podesivim u x parametara itd itd. Naravno...novac je da se troši i ako netko hoće nek poklika sve stavke s popisa doplata...ali reći da to tebi (ili meni) baš treba i da bez toga to nije to - je malo too much. Taj Megane u verziji 250 bez ikakvih doplata je prebrz auto za 90% vozača. Htio ti to priznati ili ne, i ti spadaš u tih 90% i sad reći da finalna i poboljšana izvedba tog modela bez posebnog Ohlins ovjesa i posebnij guma tebi ne bi bila dovoljno dobra je meni zbilja smijeh. Aj da je to rekao Viper ili Rajmond ili Hans ili netko od BB braće...ni pol muke. Nemoj se uvrijediti...ja pišem sto mislim i sto smatram cinjenicama. Svatko voli o sebi misliti u superlativima...ali budimo realni, nama je i Clio 200 prebrz.

 

To zelim reci nama bi realno bio dobar i gt 220 a ne rs 275. Govorim o tome da osoba koja ga kupuje znas ta kupuje i da bi kad vec kupuje taj auto trebao uzeti i sa ohlinsom jer je ipak to vozilo s tim paketom nekako odskace od ostalih. Ajde kameru i ove glupost za to me bas briga ali ohlins mislim da je trebao doci u seriji za tu cijenu.

Link to comment
Share on other sites

Ako sam se nešto naučio u životu s autima, to je da nakon što sjednem u auto i vozim ga neko dulje vrijeme shvatim da sam (puno toga) krivo pretpostavljao prije nego sam sjeo u auto.

 

Drugim riječima nitko od nas ne može reći da mu ohlins treba ili ne jer nismo vozili Meg III RS250, a kamoli da smo probali auto s tim ovjesom ili bez njega.

 

Činjenica je da taj auto nikome ne treba. Ako netko misli da će mu u životu biti bolje s tim autom i da će mu život biti bolji i ispunjeniji, njegovi su novci....

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Megane Trophy 265 je i za profi vozace pune ruke posla, jer auto moze jako brzo da dohvati visoke brzine. A s visokim brzinama greske dolaze do izrazaja. Trophy 275 ili R, s Ohlinsom ili bez je samo dodatno izbrusen, ionako opasno dobar serijski RS 265. Vozio sam na Ringu iznajmljeni RS 200 u 2 navrata i EDC 200 par krugova, a osobni Trophy 265 sam vozio citav dan, preko 20 krugova. Razlika izmedju potonjeg i prethodnih je nebo i zemlja. Jednostavno, platforma Megana i Clia se ne mogu porediti, iako su i RS 200 ili EDC 200 jako brz i dobar mini hot hatch.

 

Znate koji je komentar moje supruge (doduse, i sad kad sjedne u Lagunu nekad misli da se vozi u Cliu i obrnuto, dakle operisana je od bolesti koju ja imam) nakon jednog kruga u suvozackom sjedistu u EDC 200 i RS 265? "Megane je puno udobniji!" A s Meganom sam bio brzi dobrih 20 sekundi, i to bez neke posebne zelje da joj bude muka od voznje, dakle relativno lagane i razumne voznje.

 

Ono sto Megane odradi rutinski, EDC ili RS 200 treba da se namuce da dostignu. To su prvenstveno drzanje pravca, izlasci iz brzih krivina, kocenje pred krivinom, i savladavanje uspona. Savladavanje uspona je smrt za RS 200 u poredjenju sa RS 265. EDC bi mozda i mogao pratiti, ali do nekih 200 km/h, poslije je sve patnja, i to se osjeti na stazi. A s RS 265 nisam otisao na Ring tek tako, prije toga sam izlazio na stazu 4 puta, doduse u DK, gdje je asfalt drugaciji, i na stazu gdje svaku krivinu vidis i ne moras pamtiti gdje je apeks i kojom stranom izlazis iz nje.

 

Za one koji vole da voze i da autu vade dusu, staza je jedini nacin. Sigurno je bolji s Ohlinsom, ali da bi iskoristio mogucnosti Ohlinsa, pa treba ti prvo proci kurs o tome kako se podesava taj ovjes, a onda u praksi isprobati sva ta podesavanja i kako ih ti osjetis na autu. A znas koliko vremena treba za to? Mnogo vremena... €€€€€ Da ne spominjem da kad izadjes na stazu uvijek trebas racunati da ce nesto krenuti naopako. Ja sam na Trophyju poprzio prednje diskove za 23 kruga na Ringu. Ali nisam nista drugo falio, pa sam zadovoljan. Za ta 23 kruga na stazi je bilo najmanje 10 karamboliranih vozila. Skupih vozila. Vise puta skupljih od RS-a. Vozila koja dohvate 300 km/h. Ali znate kako kazu, sometimes you are the windshield, sometimes you are the bug...

 

Za one koje primarno interesuju xenoni, kamere, kako auto izgleda izvana i da li im se slaze s frizurom i ocalama, da li im popravlja image... Za te je sasvim dobar i nacuniran megane 3 1.6 16v, sa KaEn filterom, sa spojlerima i branicima s RS-a i must have xenonima. Takvi sigurno nece znati razliku izmedju ispravnog i pogresnog pritiska u gumama i trazice od Clia 3 RS da upija neravnine kao S-klasa. Jest, malo sutra. Koliko para, toliko muzike.

 

Over and out.

 

Sometimes you are the Louisville slugger, sometimes you are the ball...

Link to comment
Share on other sites

Raspravljate o modelu kao da ga uopce mozete naruciti... Nemozete rasprodan je odavno....

I da taj koji kupuje taj auto kupuje sebi za gust jer ima visak para ili jer se ide utrkivat vec dugo, ili kombinacija....

I jedan i drugi i treci ce kupiti full opremu jer im tih par tisuca € ne znaci nista apsolutno....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.