Jump to content

Posljedice susreta s ogradom na AC


Mafro

Recommended Posts

Je, sivo platno, na ovima je bilo crno i crna plastika i nema zavjesu. Ovo još moram malo očistiti, jbg koliko god paziš kod rastavljanja i vraćanja svejedno se zaprlja. A moram slikati prekidač podizača, da vidiš kako ga je kćerka fino u onom sloju gume izrezbarila s noktom :D .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mafro

    32

  • usrmaatre

    17

  • filipbabok

    12

  • mata73

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sve se moze popraviti sa malo ljepljive trake i WD40.
Ako se miče, a ne bi trebalo, ljepljiva traka.
Ako se ne miče, a trebalo bi, WD40. :D
Link to comment
Share on other sites

Mafro, kad ćemo napraviti jedno natjecanje u rastavljanju/sastavljanju Lagune II? Tko najbrže rastavi/sastavi dobija janje. :D

Link to comment
Share on other sites

Hoho, vec vidim ekipu Mafro, usrmaatre, petak, filipbabok, ja...

Ma zaboravite Lagunu, primimo se janjetine odmah [emoji1]

Link to comment
Share on other sites

Hoho, vec vidim ekipu Mafro, usrmaatre, petak, filipbabok, ja...

Ma zaboravite Lagunu, primimo se janjetine odmah [emoji1]

Ja mogu samo rastaviti. Tj. mogu i sastaviti ali ne tvrdin da ce raditi ;)
Link to comment
Share on other sites

hahaha, usrmaatre hajde da se dogovorimo nekako drugačije za tu janjetinu, a ostavimo Lagune na miru. Evo i mata predlaže isto.

Da na kraju ne bude po filipovom i dadinom :D .

Link to comment
Share on other sites

Mafro, ja sam uvijek za, ali nekako mi draže u intimnijoj atmosferi :D . Mislim, izvan službenih susreta renault kluba.hr. Ekipa lagunaša i to.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Mafro, ja sam uvijek za, ali nekako mi draže u intimnijoj atmosferi :D . Mislim, izvan službenih susreta renault kluba.hr. Ekipa lagunaša i to.

moze se tu ugurati i jedan jtd?
Link to comment
Share on other sites

Mafro, ja sam uvijek za, ali nekako mi draže u intimnijoj atmosferi :D . Mislim, izvan službenih susreta renault kluba.hr. Ekipa lagunaša i to.

 Lako za to, nazovemo susret neslužbeni i problem riješen :D . Problem nas je skupiti za takvo nešto, tko će nas pohvatati. Evo meni završava odmor i počinje se raditi, sutra s lagunom za Slovačku. Poslije toga tko zna gdje, kad i kako, jbg :) .

A pored toga, iskreno priznam, kad sam slobodan lijen sam za bilo šta. Treba mi par dana da se pokrenem i onda samo šta se mora :D .

Link to comment
Share on other sites

 Lako za to, nazovemo susret neslužbeni i problem riješen :D . Problem nas je skupiti za takvo nešto, tko će nas pohvatati. Evo meni završava odmor i počinje se raditi, sutra s lagunom za Slovačku. Poslije toga tko zna gdje, kad i kako, jbg :) .

A pored toga, iskreno priznam, kad sam slobodan lijen sam za bilo šta. Treba mi par dana da se pokrenem i onda samo šta se mora :D .

Svima nam je manje više tako......

 

Evo Usrmaatre i ja (koji smo jedan drugome na 30 km-a) se već dvi-tri godine "vatamo"

Link to comment
Share on other sites

petak, moramo se naći. Više nije smiješno. :D

Link to comment
Share on other sites

moze se tu ugurati i jedan jtd?

Dado, ako ti hoćeš možmo ja i ti napraviti susret jtd-a i vvti-a. :D

Link to comment
Share on other sites

Dado, ako ti hoćeš možmo ja i ti napraviti susret jtd-a i vvti-a. :D

moze za vikend ako me posao ne uyebe. Muci nas kisa i rokovi. Cujemo se svakako
Link to comment
Share on other sites

moze za vikend ako me posao ne uyebe. Muci nas kisa i rokovi. Cujemo se svakako

Može.

Link to comment
Share on other sites

Evo krenulo s janjetinom, lagunama, cijelom ekipom, a na kraju će završiti s malim talijansko-japanskim susretom :D . Već vidim novi topic, jtd vs vvti :rotfl: .

Link to comment
Share on other sites

Hahaha tko nam je kriv jer "nemamo" vremena.

Ako se ulove, valjda ce nam dati link sa Fiat ili Toyota foruma kako je završilo [emoji1]

Nego Mafro, jel se tebi upalio ESP kad si manevrirao AC?

Odnosno da li si imao koristi od njega ili ne?

Danas sam vidio jednu L2 u Rakitju u desnom zavoju je izgubio zadnji kraj pa ga katapultiralo u ogradu s desne strane i onda se odbio na drugu stranu ceste.

Koliko sam ga skuzio veli da se nije ni upalio ESP.

Možda i je ali je vjerojatno bio puno prebrz.

Link to comment
Share on other sites

Ovo za "nemamo" vremena si u pravu.

Je, upalio se ESP-e, jesam i ja lovio ali mislim da je i on odradio dobar dio. Mislim da ovisi kako i gdje te zanese, naravno i brzina igra. Ali jedno je AC pri 140/150, a drugo zavoj na "lakat" pri 40/50.

Kako vozač ima više vremena i šanse izvući proklizani auto na ravnom potezu, tako je i za ESP.

Moje mišljenje :) .

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast, fino je to ispalo, jel sada skompletirana??Mafro je kralj istraživanja i sastavljanja, i on to složi uvijek kako spada, imam neke primjere di i ne ispadne tako :)

Link to comment
Share on other sites

Ovo za "nemamo" vremena si u pravu.

Je, upalio se ESP-e, jesam i ja lovio ali mislim da je i on odradio dobar dio. Mislim da ovisi kako i gdje te zanese, naravno i brzina igra. Ali jedno je AC pri 140/150, a drugo zavoj na "lakat" pri 40/50.

Kako vozač ima više vremena i šanse izvući proklizani auto na ravnom potezu, tako je i za ESP.

Moje mišljenje :) .

Nisam neki sportski tip vozaca, ali cini mi se da L2 dobro podnosi zavoje (ako su podloga/gume dobre, naravno). Par puta sam kriticno uletio u zavoj, nije bilo previse naginjanja, dobro je to ona odradila. Pa ovakl gledajuci iz vana, cini mi se da auto ima nesto nize teziste...
Link to comment
Share on other sites

Ovo za "nemamo" vremena si u pravu.

Je, upalio se ESP-e, jesam i ja lovio ali mislim da je i on odradio dobar dio. Mislim da ovisi kako i gdje te zanese, naravno i brzina igra. Ali jedno je AC pri 140/150, a drugo zavoj na "lakat" pri 40/50.

Kako vozač ima više vremena i šanse izvući proklizani auto na ravnom potezu, tako je i za ESP.

Moje mišljenje :) .

E sad kad si napomenija da si ga i ti lovija.Pitanje za sve to sam davno negdi procita e sad dali je istina ili ne nezmam.Mozda ce znati neko od ovi sta su bili na tecajevima sigurne voznje.Da kod auta sa Esp se nesmi kontrirat volanom jer onda komp nezna sta mu je radit.Vec da volan treba usmjerit tamo di zelis da auto ide.???

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast, fino je to ispalo, jel sada skompletirana??Mafro je kralj istraživanja i sastavljanja, i on to složi uvijek kako spada, imam neke primjere di i ne ispadne tako :)

 

haha, susjed nećemo pretjerivati, više sam uporan :D. Ma nije još gotovo sve, čekam toplije vrijeme za zadnji blatobran.

Nisam neki sportski tip vozaca, ali cini mi se da L2 dobro podnosi zavoje (ako su podloga/gume dobre, naravno). Par puta sam kriticno uletio u zavoj, nije bilo previse naginjanja, dobro je to ona odradila. Pa ovakl gledajuci iz vana, cini mi se da auto ima nesto nize teziste...

  

Mislim da si u pravu za težište, kad pogledaš od čega je nadgradnja i težinu auta. Plastika, hauba aluminij itd. Očito je težina u samoj šasiji.

E sad kad si napomenija da si ga i ti lovija.Pitanje za sve to sam davno negdi procita e sad dali je istina ili ne nezmam.Mozda ce znati neko od ovi sta su bili na tecajevima sigurne voznje.Da kod auta sa Esp se nesmi kontrirat volanom jer onda komp nezna sta mu je radit.Vec da volan treba usmjerit tamo di zelis da auto ide.???

Meni je važno da sam se izvukao, reagiraš refleksno u nekim situacijama. Dosta ljudi mi je reklo da sam trebao udariti u tog lika, ali to nije prirodna reakcija.

E sad jesmo li elektronika ili ja odradili sve kako treba mi je potpuno nebitno :D, i opet bi tako.

Link to comment
Share on other sites

E sad kad si napomenija da si ga i ti lovija.Pitanje za sve to sam davno negdi procita e sad dali je istina ili ne nezmam.Mozda ce znati neko od ovi sta su bili na tecajevima sigurne voznje.Da kod auta sa Esp se nesmi kontrirat volanom jer onda komp nezna sta mu je radit.Vec da volan treba usmjerit tamo di zelis da auto ide.???

Zato sam i pitao Mafru jel se aktivirao ESP. Meni na L2 aktivirao se 2 puta i to isključivo jer sam pretjerao sa brzinom na AC od Rijeke prema ZG. Ostalo sam probao na snijegu tako da mislim da nije pre revan.

Na službenom kako sam stalno u autu aktivirao se preko nekoliko puta i svaki puta bi ja brže reagirao od njega, i baš sam primjetio da kad udaris kontru da ga zbunis. Čini mi se da treba puno više da bi "uhvatio" auto kad poništavamo jedan drugoga. Ali kako sam puno vise napravio km bez modernih pomagala ABS i ESP-a reagiram instiktivno i ne mogu se prepustiti samo njemu.

Tako da i mene zanima odgovor na tvoje pitanje.

Link to comment
Share on other sites

 

haha, susjed nećemo pretjerivati, više sam uporan :D. Ma nije još gotovo sve, čekam toplije vrijeme za zadnji blatobran.

  

Mislim da si u pravu za težište, kad pogledaš od čega je nadgradnja i težinu auta. Plastika, hauba aluminij itd. Očito je težina u samoj šasiji.

Meni je važno da sam se izvukao, reagiraš refleksno u nekim situacijama. Dosta ljudi mi je reklo da sam trebao udariti u tog lika, ali to nije prirodna reakcija.

E sad jesmo li elektronika ili ja odradili sve kako treba mi je potpuno nebitno :D, i opet bi tako.

 

Zato sam i pitao Mafru jel se aktivirao ESP. Meni na L2 aktivirao se 2 puta i to isključivo jer sam pretjerao sa brzinom na AC od Rijeke prema ZG. Ostalo sam probao na snijegu tako da mislim da nije pre revan.

Na službenom kako sam stalno u autu aktivirao se preko nekoliko puta i svaki puta bi ja brže reagirao od njega, i baš sam primjetio da kad udaris kontru da ga zbunis. Čini mi se da treba puno više da bi "uhvatio" auto kad poništavamo jedan drugoga. Ali kako sam puno vise napravio km bez modernih pomagala ABS i ESP-a reagiram instiktivno i ne mogu se prepustiti samo njemu.

Tako da i mene zanima odgovor na tvoje pitanje.

 

Ma znam kako je to ja sam isto odradija prvi 10 god staza na MAN-u 0  tako da sa elektronikom nisam na ti kod pomaganja u voznji.

Ali ovo je bija i savjet od gospodina u Audiju  kad sam preuzima za sefa novog A 8 prije koji 5 god.

Da sto se tice ESP-a volan treba usmjerit u pravcu u kojem zelis ici i da ce elektronika odradit svoje.

E sad dali mu vjerovat ili ne neznam?

Ali u svakom slucaju ima smisla i logike pa cisto da ljudi koji imaju auto sa ESP-om da znaju kako radi i kako se ponasat u tim situacijama.

Volija bi da neko potvrdi ovo moje ko ima vise iskustva oko tih elektronski sustava 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.