Jump to content

Posljedice susreta s ogradom na AC


Mafro

Recommended Posts

Ja uopće ne doživljavam taj ESP. Probao sam ga par puta. Na nižim brzinam radi dobro, a pri višim ga ni ne želim probati. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mafro

    32

  • usrmaatre

    17

  • filipbabok

    12

  • mata73

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Slažem se s kolegama, refleks i instikt će mi biti uvijek na prvom mjestu. Super stvar pri manjim brzinama, stvarno napravi sve. Ali ESP-e ili ne da s volanom napravim baš suprotno od naučenog i automatskog pri nekoj ozbiljnijoj brzini, guzica u jednu, volanom u drugu stranu? Nebi išlo : D , makar se sjebao. Pa šta koji stručnjak rekao.

Link to comment
Share on other sites

Možda je malo deplasirano, ali znam jednog lika koji je, za vrijeme zime, u gepeku svoje 123-ojke uvijek vozio dvije vrece cementa... :D

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ESP je najveća glupost koja je izmišljena, IMO. Prvo, 95% vozača će refleksno izreagirati na proklizavanje i izvući auto (tu govorim o manjim brzinama gdje se ima vremena reagirati, a mislim da na većim brzinama nikakva elektronika ne pomaže - ispravite me), a drugo - užasno užasno smeta kad se hoćeš iščupati iz snijega

Link to comment
Share on other sites

ESP je najveća glupost koja je izmišljena, IMO. Prvo, 95% vozača će refleksno izreagirati na proklizavanje i izvući auto (tu govorim o manjim brzinama gdje se ima vremena reagirati, a mislim da na većim brzinama nikakva elektronika ne pomaže - ispravite me),

Po tebi ljudi iz auto industrije su glupi sta uopce to razvijaju.

Od kud si izvukao tu brojku od 95%?

Link to comment
Share on other sites

ESP je najveća glupost koja je izmišljena, IMO. Prvo, 95% vozača će refleksno izreagirati na proklizavanje i izvući auto (tu govorim o manjim brzinama gdje se ima vremena reagirati, a mislim da na većim brzinama nikakva elektronika ne pomaže - ispravite me), a drugo - užasno užasno smeta kad se hoćeš iščupati iz snijega

 

image.jpg?w=551&c=1

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kako je kod lagune, ali na malo auta se ESP može u potpunosti isključiti. Bez obzira što piše da je isključen.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je ovo čupanje iz snijega vezano uz ASR, bio sam jednom u situaciji da sam morao isključit asr/esp jer drugačije ne bih mogao izać iz snijega/blata....a sam se ponovo upali na 30 ili 50 km/h

Link to comment
Share on other sites

Pa ispravi me :) može li te esp spasiti pri brzini od 130 kas u zavoju naletiš na vodu? Ako da, mijenjam mišljenje o svoj toj silnoj elektronici u današnjim autima, koja služi samo da se pokvari :)

Link to comment
Share on other sites

Gašenjem ESP-a ugasis i ASR, tada pogonski kotači vrte u prazno bez elektronike koja nadgleda.

Tada se može uz dobre gume i iskustvo izvuci iz povelikog snijega.

Volim vožnju a pogotovo vremenske prilike koje su kod 99% vozaca neprihvatljive, kod mene je bas suprotno. I uvijek eksperimentiram tokom vožnje sa svim pomagalima i bez njih.

ESP je uz ABS za neiskusnije vrhunsko pomagalo.

Imam 2 dobra primjera;

-Snijeg na cesti cca 15cm, vozim iza supruge, skrece u sporednu uličicu, meni je tad vec jasno da nece proći dobro, brža je nego što bi trebala i kasni sa skretanjem za par metara, smotala je volan full i koči najjače. Auto blago počinje sa skretanjem i ne slijedi ni približno zadanu putanju.

Srećom aktivira se ESP, koči sa zadnjim lijevim i auto doslovce u zadnji tren skrene skoro pod 90°

Da nije bilo ESP, pad sa mosta bez ograde bio bi neizbježan.

-Vozim po kiši prilično brzo, noć, lijevi zavoj, ranije nego sam trebao pritisnem gas, preko ceste lagani potok, pogonski kotači zavrte na djelić sekunde u prazno i auto krene ravno. Neminovno letim van ceste da ESP nije reagirao.

Link to comment
Share on other sites

Pa ispravi me :) može li te esp spasiti pri brzini od 130 kas u zavoju naletiš na vodu? Ako da, mijenjam mišljenje o svoj toj silnoj elektronici u današnjim autima, koja služi samo da se pokvari :)

 

Nije jednoznačan odgovor, ovisi o autu. Ovisi i o tehnologiji. ESP je sinonim za puno sustava, neki su bolji, neki lošiji. Rekao bih da u tom tvom slučaju pouzdanije spašava dobar ovjes.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Moram potvrditi da je Mafrova laguna utegnuta kao cura :) sa 250tkm

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

statistike govore o 95% vozača koji završe u crnoj kronici, a nisu imali ESP. Vrlo je malo neshvaćenih rally talenata koji se spašavaju svojim refleksima. Negdje oko 5 %

Link to comment
Share on other sites

Evo maloprije muški provozali frendov A5 Sportback - ona elektronika je zaaakon. Šta mu god radio i koliko god ga provocirao, elektronika odrađuje posao vrhunski. Istina, malo živcira sistem protiv proklizavanja pogonskih kotača (auto nije quattro) ali sve u svemu super stvar za nas koji nismo profesionalci, ne vozimo utrke itd.

Link to comment
Share on other sites

Kad je tako, zašto sustav nije obavezan na novim autima?

 

Obavezna je u svim NOVIM autima koji se prodaju u EU od 01.2014,osim automobila N1 oznake (putnički prerađen u teretni).

Po novom od 2015 obavezna je kontrola pritiska u gumama.

Link to comment
Share on other sites

Kod nas se vade da smo pristupili kasnije u EU i da imaju jos auta na zalihama za nas. Istina da se mogu jos naci novi auti bez ESP-a i nadzora tlaka.

Link to comment
Share on other sites

naravno pa nek si ih voze u pm

imaju da zaliha za jedno 20 godina

sta reci kad se kod nas može prodati govno i svakakvo smece

nema kontrole nema nicega

da se mene pita nebi mu dao da izađe kod nas na tržište bez maglenki i klime

a ako netko baš želi takav bez neka naruci posebno

i nek plati skuplje.

jbt al smo jadni narod željan maglenki klime i ostalih gluposti.

još kad vidim reklamu akcija ili gratis paketi opreme

ma koji ludi paketi :angry:

nisam jednom gledao auta

staviš talijanskog i hrvatskog jedan pored drugog odmah vidiš koji je za gdje

nema šanse da ovaj sta je za kod nas zaluta tamo

jednostavno je škart

Link to comment
Share on other sites

naravno pa nek si ih voze u pm

imaju da zaliha za jedno 20 godina

sta reci kad se kod nas može prodati govno i svakakvo smece

nema kontrole nema nicega

da se mene pita nebi mu dao da izađe kod nas na tržište bez maglenki i klime

a ako netko baš želi takav bez neka naruci posebno

i nek plati skuplje.

jbt al smo jadni narod željan maglenki klime i ostalih gluposti.

još kad vidim reklamu akcija ili gratis paketi opreme

ma koji ludi paketi :angry:

nisam jednom gledao auta

staviš talijanskog i hrvatskog jedan pored drugog odmah vidiš koji je za gdje

nema šanse da ovaj sta je za kod nas zaluta tamo

jednostavno je škart

istina. Ka sam ja megane uzimao imao sam frenda u stuttgartu koji je radio u renaultu. Posaljem ja njemu broj šasije.covjek nije moga vjerovati.to se u njemackoj nije moglo kupiti. Bez klime i maglenki za 13500 e. Smijali su mi se.tko ima novca nek ode radije u austriju ili italiju po novi auto. Ovo je ovdje roba dtuge klase
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Konačno doma i ulovio vremena. Krenuo sređivati zadnji blatobran, a i tehniči se polako bliži :D .

Ovako je to izgledalo,

 

post-11736-0-66518300-1430331183_thumb.j

 

Malo brušenja

 

post-11736-0-73362500-1430332056_thumb.j

 

Malo ravnanja, nažalost onaj rub nisam mogao nikako izvuči do kraja (bar ne s alatom kojim raspolažem), odrađeno armiranim kitom

 

post-11736-0-02301000-1430332236_thumb.j

 

Kitanje i brušenje br1

 

post-11736-0-36404500-1430332296_thumb.j

post-11736-0-76561400-1430332311_thumb.j

 

I drugi put

 

post-11736-0-88217900-1430332398_thumb.j

post-11736-0-56824000-1430332413_thumb.j

post-11736-0-93162500-1430332432_thumb.j

 

Za danas dosta, slijedi još brušenja, filer/antikorozivni temelj itd. :D

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nice job, Mafro.

 

Vidim, zadnji branik nije baš najbolje sjeo ispod blatobrana, tako je i meni. Išao sam ja to ravnati, ali bez uspjeha.

Link to comment
Share on other sites

Bravo Mafro, super si to odradio.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.