Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

Evropski prvak na brdu koji ima u kući 2 trkača i jedan cestovni evo IX doma je probao auto na cesti na kojoj se vozi brdska trka u Čabru. Ostao je iznenađen sa mogućnostima auta,kad je probao launch control počeo se smijati nije vjerovao da Clio ima tu mogućnost, na kraju me pita: to je 2.0 turbo, kaj ne? [emoji23] post-47-14367956606513_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Opcenito za ni jedan auto nisam procitao toliko negativnosti kao za 197, ok rene je zasluzan za 50% al opet ocito treba imati srece

 

Moj je govno, svi ostali su vrhunski.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kakav je u voznji ali ove felge su tragedija.

Link to comment
Share on other sites

recite sta ocete, ali mjenjac 4rs je zabavan :) prava stvar bi bila rucni, al jbg...

nego sta nisu rekli da ce trophy imati nizi co2 i s time manje trosarine?

Link to comment
Share on other sites

Promjenis felge,stavka koja je nebitna. Ionaka ti treba jos jedan set za zimu. Da je cijenom puno privlacniji i da uzimam takav auto,zasto ne. I odmah produzeno. I odmah na chipanje da vidim jel se i taj razletava :-).

Link to comment
Share on other sites

Evropski prvak na brdu koji ima u kući 2 trkača i jedan cestovni evo IX doma je probao auto na cesti na kojoj se vozi brdska trka u Čabru. Ostao je iznenađen sa mogućnostima auta,kad je probao launch control počeo se smijati nije vjerovao da Clio ima tu mogućnost...

Ja sam 100% siguran da je auto dobar i da se super vozi. Uostalom - ti si se navozao auta, vozis utrke kao i burazi BB koji su ga isto probali...mislim da uopce nije sporno da je auto sto se voznje tice dobro slozen.

Ostaje ovo drugo...ali to je ionako subjektivne prirode. Ima nas desetak kojima se ne sviđa kako izgleda i kako je šminkica i ne bi ga kupili ni za 1/2 cijene...nekima se sviđa i super im je ali ga ne mogu kupiti...itd itd.

Link to comment
Share on other sites

Daj hans zajeb price,dojdi za kc da se furamo malo :-) :-)

Iovak ga nitko od nas nebude kupio, realno :D

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Felge postoje i u gloss black varijanti i onda se taj bling bling efekt smanjuje.....i da, uzeo bi sirius žutog.....nek bude upadljiv.

Link to comment
Share on other sites

Današnji auto ionako svi postaju sve više bezlični, liče jedan na drugog i nemaju "ono" nešto..Zato ja vozim staru Hondu i planiram opet uzeti staru Hondu

Link to comment
Share on other sites

Hans jel dosta brzi od obicnog 200edc-a? Se dosta osjeti kod nabiranja brzina iznad 100km/h? Maksimala mu je?

Link to comment
Share on other sites

Nisam ga vozio iznad 220 i uopće me ne j**e top speed.....taj auto nije i neće nikad biti trkač za 402m ravno....i da brži je od "običnog" edc 200.

Link to comment
Share on other sites

Billa "procjenitelji" su dali ocjenu da je po ravnom brz kao serijala Megane II 225/230.

Link to comment
Share on other sites

:bigl: Sviđa mi se kako šalta iz 6-te u treću

jesam li nesto propustio? govori se o EDC ili DSG? moze link ili barem naputak gdje si to vidio, posto nisam primjetio :D

Link to comment
Share on other sites

Meni nije jasno zasto pojedini ljudi (ne samo ovdje na ovom forumu) cijenu auta definiraju na način da u konfiguratoru poklikaju sve moguce doplate/opcije...i kao, taj auto kosta toliko...?

Pa svaki ce vam auto kostati brutalno kad poklikate sve nadoplate. Nema smisla...ne znam jel kod nas 1% ljudi kupuje auto na taj nacin. Privatna osoba...ne drzavna firma ili županica Merzel itd.

Link to comment
Share on other sites

Zato jer je glupavo u auto od toliko novaca i opcenito za takav auto imat tipa rucnu klimu ili neimati ovjes koji je najbolji. Kud mu je vec unutrasnjost kako tako kad vidim rucnu klimu fuj. Doduse pricao sam s Hansom jucer i cijenik definitivno nije tocan. Ima dosta gresaka tako da.... naravno da oprema definira cijenu ali opet je u startu dosta skup. Jel vrijedi te novce iskreno mislim da ne. Da je veliki uzitak u voznji to jest.

Link to comment
Share on other sites

Pa neznam tko ima te pare u danasnje vrijeme. A plus toga digli su cijenu za 50 000kn minimalnu u startu. Bolesno. Jbte sjecam se kad je frend kupio prvog 197 za oko 130 000kn. Ok bez tu nekih doplata ali usporedimo malo. Gle ako taj auto opravdava cijenu u smislu kvalitete u odnosu na 197/200 onda jednim dijelom ima smisla. Prodajni rezultati ce svakako pokazati, ali sumnjam da ce na cesti biti toliko 200edc-a/trophy-a koliko je nekad bilo 197/200. Sam kad se sjetim da je u Zagrebu kad sam dolazio malo malo pa neka 197-ica na cesti. Sad su opwt sve nestale. A jedan edc 200 sam vidjeo.

 

18-20 k eur je normalna cifra za takvo vozilo.

Što se tiče automatskih/poluautomatskih mjenjača, za bilo što osim lagane vožnje u gradskoj gužvi ti mjenjači su neupotrebljivi. Potpuno su fulali sa cliom 4 rs i tržište će to pokazati. Sa prijašnjim modelima zapravo nisu imali konkurenciju u omjeru cijena/performanse i zapravo su od 1999. krenuli u dobrom smjeru. Sa cliom 197 su se osokolili i zagrizli u dio tržišta koji po meni nisu trebali. Zagrizli su dio kolača koji drži vw i tu će ih rasturit jači i veći igrači. Prodajni/marketinški odjel je ovdje potpuno zakazao, jer su zauzeli strategiju kao da prodaju pickup kojim će netko razvozit bureke po gradu.

Link to comment
Share on other sites

Meni nije jasno zasto pojedini ljudi (ne samo ovdje na ovom forumu) cijenu auta definiraju na način da u konfiguratoru poklikaju sve moguce doplate/opcije...i kao, taj auto kosta toliko...?

Pa svaki ce vam auto kostati brutalno kad poklikate sve nadoplate. Nema smisla...ne znam jel kod nas 1% ljudi kupuje auto na taj nacin. Privatna osoba...ne drzavna firma ili županica Merzel itd.

 

Zato jer očito žele drugima dat do znanja kako su puni novaca. U stvarnosti vjerojatno plaćaju sve na 500 rata, žive u stanovima u kojima je stolarija zadnji put obojana 70-tih kad je stan napravljen, voze auto na rezervi i da ih okreneš naopako neće ni bugari ispast iz novčanika.

 

Osjećao bih se glupo da sparkiram auto vrijedan 30k eur ispred zgrade stare 40 godina. U auto ulažem čisti višak love, kad rješim sve što imam za rješit i ne pada mi na pamet da za limenu kantu dižem bilo kakav kredit. Postoje neki normalni životni prioriteti. Samo, što je za nekog normalno je jako rastezljiva definicija.

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

18-20 k eur je normalna cifra za takvo vozilo.

Što se tiče automatskih/poluautomatskih mjenjača, za bilo što osim lagane vožnje u gradskoj gužvi ti mjenjači su neupotrebljivi. Potpuno su fulali sa cliom 4 rs i tržište će to pokazati. Sa prijašnjim modelima zapravo nisu imali konkurenciju u omjeru cijena/performanse i zapravo su od 1999. krenuli u dobrom smjeru. Sa cliom 197 su se osokolili i zagrizli u dio tržišta koji po meni nisu trebali. Zagrizli su dio kolača koji drži vw i tu će ih rasturit jači i veći igrači. Prodajni/marketinški odjel je ovdje potpuno zakazao, jer su zauzeli strategiju kao da prodaju pickup kojim će netko razvozit bureke po gradu.

Sve ovo je netočno, djelomično, fulali su Hrvatsko tržište, vani su nadmašili očekivano u prodaji i prodali ih više nego 197/200.

Kod nas nitko neće dat 27tis eur za taj auto, je za te novce može kupiti nekakvu polovnjaču, 265 trophy, čak i neki sti ili evo, a hrvatu je veča fora bit viđen u 265, sti, evo ili rabljeni 318 sa m paket optik. Mi smo malo drugačije tržište od ciljanog. Nikog ne prozivam, osuđujem ili kritiziram nego tako jednostavno je i francuzu smo mi kao tržište neću reči nebitni, nego njihovi potezi se ne baziraju na HR tržištu...

Edited by matayaAR
Link to comment
Share on other sites

Sve ovo je netočno, djelomično, fulali su Hrvatsko tržište, vani su nadmašili očekivano u prodaji i prodali ih više nego 197/200.

Kod nas nitko neće dat 27tis eur za taj auto, je za te novce može kupiti nekakvu polovnjaču, 265 trophy, čak i neki sti ili evo, a hrvatu je veča fora bit viđen u 265, sti, evo ili rabljeni 318 sa m paket optik. Mi smo malo drugačije tržište od ciljanog. Nikog ne prozivam, osuđujem ili kritiziram nego tako jednostavno je i francuzu smo mi kao tržište neću reči nebitni, nego njihovi potezi se ne baziraju na HR tržištu...

 

Gdje si našao taj podatak da su ih prodali više nego 197-mica? Većinom se slažem sa opisom Hrvatskog tržišta.

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

Gdje si našao taj podatak da su ih prodali više nego 197-mica?

Od čovjeka koji je povezan sa jednom od glavnih osoba u RS-u.

Bio sam prošle godine na Ringu i vidiš jako puno clia IVrs kako jure. Osobno da moram prodati sva tri auta i imati jedan za sve, da nisam škrt dati 400-500 hiljki pao bi S3, a da imam manje onda bi kupio 4rs ili 4rs trophy. Pomirio bi se sa time da nije kao 200 (trophy navodno da je i bolji), ali bio bi sretan zato jer sad imam auto koji je više user friendly nego bilo koji RS do sada (a i ovi do sada su bili po prilično user friendly).

Ista ti je priča sa Trophy-Rom. Osobno ja sam ga gledao i Hans mi je pomagao oko toga. Kada sam vidio cijenu odmah sam odustao jer za te novce kupim garsonjeru od koje ču ja ili moja djeca imati nekakva primanja (zlu netrebalo). Imam dijete sa posebnim potrebama i dok njega ne namirim svi tatini guštevi su na stand by-u. Tako je sa večinom ljudi u hr. Malo tko si trenutno može priuštiti luksuze, skupe gušteve. Ima ih koji si mogu priuštiti, ali na svu sreču počeli su razmišljati unaprijed i ne žive od danas do sutra kao što je bilo prije 2008 godine. Svima nam je upitno kak če biti za nekoliko godine, bez obzira gdje radio i koja imaš primanja. 

Link to comment
Share on other sites

Francuz je u nas općenito vozilo nižeg ranga, dok je VW narodna uzrečica, ne vrijediš ništa ako ne voziš faove.

Daj je malo skup, skup je, megane sporta novog dobiš za te novce, ali svaki auto ima svog kupca.

Link to comment
Share on other sites

Francuz je u nas općenito vozilo nižeg ranga, dok je VW narodna uzrečica, ne vrijediš ništa ako ne voziš faove.

Daj je malo skup, skup je, megane sporta novog dobiš za te novce, ali svaki auto ima svog kupca.

Više VW se prodaje kod nas, ali VW je imao isti problem sa Polom R kad ga je uvezo u hr. Prodavali su se užasno dugo i nisam siguran da li su ih napokon prodali. Malo smo tržište i nema puno entuzijasta koji će dati puno novaca za auto koji ima gore stvari koje su njemu nebitne. Važno da je GTI i da ima DSG, drugo nebitno. Te stvari večina nas ne bi ni koristili niti bi znala koristiti. Ja imam R26 sa dosta toga promijenjeno, a znam da ni serijski auto nisam znao iskoristiti do maksimuma na stazi ili track dayu. To je činjenica. Ne znači da smo loši vozači, nego te sitnice znaju primjetiti/iskoristiti ljudi koji su u utrkama i žive za to, znaju pročitati kaj se točno dešava sa autom itd. Iako i mnogo trkača to nezna...

Edited by matayaAR
Link to comment
Share on other sites

Francuz je u nas općenito vozilo nižeg ranga, dok je VW narodna uzrečica, ne vrijediš ništa ako ne voziš faove.

Daj je malo skup, skup je, megane sporta novog dobiš za te novce, ali svaki auto ima svog kupca.

 

Naši ljudi jako dobro znaju zašto preferiraju vw. Navesti ću ti samo nekoliko najbitnijih razloga: općenito je neusporedivo bolji od francuza i talijana, kad trebaš rabljene djelove ima ih na svakom kiosku, a ne da te neki šupak ucjenjuje sa cijenom samo zato jer zna da za francuza u hr ima jako malo dijelova, svaki selski mehaničar zna popravit vw dok renaulta baš i ne zna, općenito je naš narod više vezan na Njemačku nego na Franusku. Ovakvim bahaćenjem sa cijenom Renault će si u Hr rasturit sve što je do sad stvorio.

Ne može jedan Renault iste klase kao i VW koštat isto pa makar imao i zlatne kvake. Državna firma i još k tome u Francuskom vlasništvu mi dovoljno govori o kvaliteti koju su oni sposobni napravit.

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.