Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

Nije loš ovaj trofi, al radije bi ubo 208 kad bi mogao birati

Link to comment
Share on other sites

bome i ja. cak mi je i puno ljepsi nego clio, sportskije izgleda. ma fulali su kompletno s cliom 4

Link to comment
Share on other sites

Sa CS se dešava isto ko i sa Golfom GTI, polako bude od 'hardcorera' postal 'allrounder', tj. za sve pomalo da udovolji, brzinu, udobnost, potrošnju, izgled...nijedna stavka više ne bude jako izražena da bi bila najbolja u klasi.

Edited by Vuky
Link to comment
Share on other sites

Pošto se radi o "Trophy"-u, koji bi, s obzirom na cijenu, trebao biti beskompromisniji - ovo je fail. Pogotovo za tu cijenu.

Eto što znači prava špera.

IMHO, naravno

Link to comment
Share on other sites

Sa CS se dešava isto ko i sa Golfom GTI, polako bude od 'hardcorera' postal 'allrounder', tj. za sve pomalo da udovolji, brzinu, udobnost, potrošnju, izgled...

Baš suprotno...Golf od bezveznih, sporih i nejakih ide sve jači i sve luđi (najavljeni novi Clubsport modeli itd...) jer ako pogledamo prošle generacije Golf 3 Gti se nudio sa 115 i 150 konja i bio je s**nje od auta...Golf 4 Gti je bio 1.8t 150 konja i 2.3 150 konja i bio je nikakav...nakon njega Golf 5 prvo sa 200 a onda 230 konja i dobar i brz auto...onda šestica Gti pa R20...sad sedmica Gti pa R pa sad novi modeli u najavi...

Link to comment
Share on other sites

Baš suprotno...Golf od bezveznih, sporih i nejakih ide sve jači i sve luđi (najavljeni novi Clubsport modeli itd...) jer ako pogledamo prošle generacije Golf 3 Gti se nudio sa 115 i 150 konja i bio je s**nje od auta...Golf 4 Gti je bio 1.8t 150 konja i 2.3 150 konja i bio je nikakav...nakon njega Golf 5 prvo sa 200 a onda 230 konja i dobar i brz auto...onda šestica Gti pa R20...sad sedmica Gti pa R pa sad novi modeli u najavi...

 

Mislil i jesam na generacije od I-IV, od prave stvari pa do čiste šminke. Auto se očito radil kak je marketing diktiral i istraživanje tržišta, a ne po prijedlogu entuzijasta u sportskom odjelu. Tek od petice nadalje se stvari počele kretati na bolje. Jedan od najboljih komplimenata za Clio Sport sam čul J. Clarksona, nešto u stilu da je tek na CS-u ph1 prvi put nakon GTI mk1 osjetil isti osjećaj vožnje, da mu je to pravi nasljednik.

Sumnjam da se čistuncima u RS odjelu sviđa ovo kaj trenutno rade sa Cliom, ali eto moraju jer marketing tako nalaže i prodaja očito ide (mislim da kod nas baš i ne, ali po Europi da). Nešto slično vjerojatno osjećaju:D i u BMW-ovom M-u dok na X6M50d moraju staviti svoj logo i sramotiti sportski odjel, ali koga briga ako se prodaje i lova ide.

 

Edited by Vuky
Link to comment
Share on other sites

Oduvijek me fasciniralo kako jedan vozac moze dva razlicita auta odvesti najbrze moguce, tj s njima napraviti najbolje vrijeme na stazi. Ova 0.1 sekunda je mogla utec bilo gdje i bilo kada. Dosuse neopravdavam clia trophy, ali da bih ga vozio prije Peugeota naravno da bi!

Link to comment
Share on other sites

Da se pita vas racere, onda bi Clio 4 RS došao sa kavezom, bez ABS-a i ostale elektronike, sa šperom, bez klime, nekih 200-300kg lakši... I imao bi najbolje vrijeme od svih... I što je najbolje, nebi ni jedan bio u oglasniku, nego svi na autootpadima...

Link to comment
Share on other sites

Da mogu birat u toj klasi ubo bi trophy-a bez ikakvog razmisljanja. Prije ikakve konkurencije. Pa brzi je od 197-ice i 200-tke i sigurno se ljepse i bolje vozi. Ali cijena je paprena. 

Link to comment
Share on other sites

Da mogu birat u toj klasi ubo bi trophy-a bez ikakvog razmisljanja. Prije ikakve konkurencije. Pa brzi je od 197-ice i 200-tke i sigurno se ljepse i bolje vozi. Ali cijena je paprena. 

...ako se ne varam...za slične novce izvezeš iz salona Megane 265...!!!

O osnovnim verzijama govorim. Obzirom da ti uvijek poklikaš sve dostupne opcije i nadoplate u konfiguratirima, tebe bi 220 Trophy kostao preko 40000 eura. Ne znam koliko je Megane 265 sa svim doplatama...znam da je osnovni sa Cup paketom cca 220000 kn. 220 Trophy je afaik 215000 kuna.

Link to comment
Share on other sites

I sa svom elektronikom zavrse na otpadu :pJedini problem je sto su svi clio4 isti...da su bar trophy prosili spustili ucnili ga ono nesto....nakraju ku**c.

FB_IMG_1440042041260.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja bih iz ovoga izvukao makar 500-600€ u djelove . E da, jos imam one h&r opruge za clia 4 , 100e

Link to comment
Share on other sites

Da mogu birat u toj klasi ubo bi trophy-a bez ikakvog razmisljanja. Prije ikakve konkurencije. Pa brzi je od 197-ice i 200-tke i sigurno se ljepse i bolje vozi. Ali cijena je paprena. 

nemoj mislit da te sprdam ili nesto, samo pitam :) dali bi uzeo cetvorku jer sad vozis trojku ili ti se auto svida?

Link to comment
Share on other sites

...ako se ne varam...za slične novce izvezeš iz salona Megane 265...!!

Baš to.

 

A za razliku u cijeni 197/200 vs EDC Trophy složiš puno brži/bezkompromisniji auto. Zapravo, složiš si ga onako kako tebi odgovara.

IMHO.

 

EDIT: stalno se priča o nekoj divljoj prodaji EDCa, a ja u Parizu, po drugi put u 2 godine (sveukupno 12 dana) nisam vidio niti jednog na cesti, a na Champs Elyseesu imaju samo Formulu i Tweezy RS. Sve je u znaku Kadjara. Toliko o tome koliko im je divlja prodaja RSa vani.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Baš to.

 

A za razliku u cijeni 197/200 vs EDC Trophy složiš puno brži/bezkompromisniji auto. Zapravo, složiš si ga onako kako tebi odgovara.

IMHO.

 

EDIT: stalno se priča o nekoj divljoj prodaji EDCa, a ja u Parizu, po drugi put u 2 godine (sveukupno 12 dana) nisam vidio niti jednog na cesti, a na Champs Elyseesu imaju samo Formulu i Tweezy RS. Sve je u znaku Kadjara. Toliko o tome koliko im je divlja prodaja RSa vani.

Krivo si skuzio sto u toj klasi znaci prodavati se. Godisnja prodaja izmedju 10 i 15 tisuca primjeraka clia rs je respektabilna brojka, ali sto je to prema 350 000 tisuca clia koliko ih se prodaje godisnje ili preko 100 000 tisuca primjeraka kadjara, a i puno vise u narednim godinama koliko se ocekuje da se proda.

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Više 200EDCa sam vidio u ZG nego u višemilijunskom glavnom gradu države iz kojeg navedeni potječe.

To je kao da je normalno bilo 80tih da je više Zastava u Sisku nego u Beogradu npr.

Više sam Maseratija, Ferrarija, Bentleya i Rolls Roycea vidio nego EDCa. Doslovce.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

khm khm :)

"Last came Audi's S1, with a time of 8:41. This quattro car is the pig of this competition, so we're not surprised that it's slower on the track, just like the Golf R." :D


http://m.autoevolution.com/renault-clio-rs-220-trophy-laps-nurburgring-in-823-becomes-the-prince-of-hot-hatches-102867.html

Edited by dolac
Link to comment
Share on other sites

Eto, daš malo više od 30000€ za Clia i juriš.

pa cuj, kolko si dao na svog clia i dodatno ulozio da bi jurio kao clio 4 220 trophy? ja ne vjerujem da si puno jeftinije prosao ;)

(govorim o novim automobilima, ne rabljenim)

Link to comment
Share on other sites

Ovisi kako na to gledaš. MK4 da leti ne bih razmišljao o kupnji. A i on ne bi ostao stock kod mene.

Zapravo, za tih >30k€ kupiš Megane RS. 

Jbga, svaka roba ima svog kupca.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.