Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

Da li je F4Rt tu samo za pokazivanja, ili ce stvarno da se usude da djeci daju slatkise... :hop:

 

P.S. Jesi ziv i zdrav? Nisi vidjen na Navaku na prezentaciji Talizmana? :D 

Videcemo, ne znam. Mozda se i usude.

 

P.S. ZIv sam i zdrav, hvala na pitanju.. Radio sam u cetvrtak, pa nisam mogao.. bio sam juce na jednoj slicnoj prezentaciji navedenog vozila...

Link to comment
Share on other sites

Pominje se cifra od 500 primeraka. Da li će to zaista tako biti, ostaje da se vidi.

P.S. Motor je iz Meganea 3 RS trophy. 275 ks i 360 Nm. Karoserija je proširena za 60 mm, ugrađene su 19-inčne felne i izmenjen je rashladni sistem. Sledeće zvanično pojavljivanje - Goodwood speed festival 23-26 Juna. Zvanično ime Clio R.S. 16 - u čast povratka Renaulta u F1

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Malo tehničkih karakteristika.. koga ne mrzi da čita

 

Technical specifications
ENGINE
Type F4R M 874
Capacity (cc) 1998
Bore x Stroke (mm): 82.7 x 93
Number of cylinders/valves 4/16
Compression ratio 8.6: 1
Maximum power kW (bhp) EEC 201 (275)
Maximum power speed (rpm) 5,500rpm
Maximum torque Nm (m.kg) EEC 36.7
Maximum torque speed (rpm) 3,000 to 5,000rpm
Injection type Multipoint
Fuel Super unleaded recommended
Catalytic converter Production
GEARBOX
Type PK4 manual
Number of forward gears 6
Speed in kph at 1,000rpm in 1st 9.2
in 2nd 14.52
in 3rd 20.39
in 4th 27.55
in 5th 34.66
in 6th 41.96
STEERING
Type Production variable power-assisted steering
Full-lock turning circle diameter (m) 10.93
Axles
Front axle type Independent steering-axis front suspension
Rear axle type Clio R3T-type open-profile torsion beam rear suspension
Wheels and tyres
Standard wheel rims (") 8.25J x 19
Standard tyres (FR/RR) 235/35 R19 91Y
BRAKES
Braking system type Diagonal split
FR: Ø (mm) 350
RR: Ø (mm) 260
DIMENSIONS
Length (m) 4.09
Width with wing mirrors (m) 1.73
Height without rear spoiler (m) 1.43
Wheel base (m) 2.59

Link to comment
Share on other sites

Ovo je ultimativni Clio!

Jel ima podatak o težini ?

Sent from my SM-G350 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1200 kg prema tvrdnjama s evo.co.uk

Link to comment
Share on other sites

Bacite pogled na cijenu.

A Tesko je i za ocekivat nesto drugacije (2.0T, LSD, akrap, ohlins, 350mm kocnice, skoljke, pojas u 6 tocaka, prednji ovjes od clia 3RS, zadnji od trkaceg...) jos mala limitirana/serija...

Al odlicno izgleda clio, konacno izgled kakav RS model zasluzuje, bas kako je izgledala 197mica i 200tka u odnosu na obicne.
Pitam se zasto clio RS od pocetka nije mogao ovako priblizno izgledat, netreba mu 275ks i sve ovo.

Link to comment
Share on other sites

Istina, dosta je. Al za tu cijenu ovaj put dobiješ jednu kompletnu jebenu jurilicu. Plus samo je 500 komada jbg misliš da će ostat koji ne prodan ?

Link to comment
Share on other sites

Navodno 45000€ u Njemačkoj.

i opet ce gubit novce kad pogledas da se radi o fakticki one off proizvodu, rucnom radu i sl

Link to comment
Share on other sites

Ovo je kolekcionarski primjerak napravljen čisto radi promocije.

Tu ima puno više nematerijalne vrijednosti za Renault (Sport).

Link to comment
Share on other sites

2.0T...lijepo, lijepo...hebo downsizing koji vlada zadnje desetljece, napokon posten komad motora u autu koji to zasluzuje.

Link to comment
Share on other sites

uzas

Sto, pa 100.000 evra je jeftiniji od Porschea 911R.. :)

Uostalom, najnovije tvrdnje iz Renaulta su da ce ovaj auto da menja Clio V6, pa kome se svidja, neka izvoli.

Link to comment
Share on other sites

Fer cijena. Bolje to nek uzasni golf 7 R.

Treba taj motor u talisman ugurat.. hehe

Brutalan auto i ok cijena.

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

A joj, meni se od ove cijene dize kosa na glavi a stvarno mi je napet. Ovako po specifikacijama izgleda kao dostojan nasljednik trojke. Pa i turbo bi mu oprostio...ali 50 hiljki nikad. Doduse vjerovatno su prosla vremena jeftinih malih paprenih auta i dobrih plaja :)

Link to comment
Share on other sites

Fer cijena. Bolje to nek uzasni golf 7 R.

Treba taj motor u talisman ugurat.. hehe

Brutalan auto i ok cijena.

Izvini, al sta fali golf sedmici R?

Link to comment
Share on other sites

Navodno 45000€ u Njemačkoj.

Na cijenu mogu samo reći ha, ha. Za 45k je Renault jako nisko na listi vozila koja bi uopće došla u obzir. Također s ovom cijenom ulazi u rang vozila kojima konstrukcijski jedna prda od auta kao Clio ne može konkurirati po ničemu.

Zanimljivo, ugradili su obični mjenjač umjesto elektronski upravljane sekvence.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam čemu čuđenje cijeni kad je 220EDC skoro 30000 eura. Limitirana serija, pun kufer dorada, 55 konja jaci motor itd.

Ni ja nikad ne bi dao 45000 eura za Renault ali vjerojatno ce svih 500 komada planuti u roku odmah što je ionako skoro pa nebitno za Renault jer ovo nije vozilo za profit nego cisto za pokazivanje mišića.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ovo je kolekcionarski primjerak napravljen čisto radi promocije.

Tu ima puno više nematerijalne vrijednosti za Renault (Sport).

 

 

Ima premalo šarenih lampica, ljudi danas vole puno šarenih lampica. Treba i nekoliko(barem 3) velika ekrana. Jedan za vozača da mu sugerira kad treba kočit dok juri Grobnikom i još barem dva za kopilote na zadnjem sjedištu da mogu pratiti "Kud puklo da puklo" dok jure Grobnikom. Treba dodati i gpsom navođeni subwoofer promjera minimalno 38cm koji se automatski uključuje čim prođemo pokraj veće skupine ljudi. Nadalje, fale mu fluorescentne ledice u podu, krilo veličine stadiona, 22 inčni naplatci od lake legure i ostali detalji koji prate trendove današnjice.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam čemu čuđenje cijeni kad je 220EDC skoro 30000 eura. Limitirana serija, pun kufer dorada, 55 konja jaci motor itd.

Ni ja nikad ne bi dao 45000 eura za Renault ali vjerojatno ce svih 500 komada planuti u roku odmah što je ionako skoro pa nebitno za Renault jer ovo nije vozilo za profit nego cisto za pokazivanje mišića.

Ne bih se čudio da su rasprodani unaprijed.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.