Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

Za 280k kn će zauvijek biti njihov :) mislim da im to ipak nije u cilju

Link to comment
Share on other sites

Cijena bi onda mogla biti 10-15.000 kn niža...hm...

Za te novce (200-210 tkn) bih uzeo 208 GTI i stavio mu šperu, KW V3, Recaro sjedala i set ultralaganih naplataka po izboru  :happy2:

Edited by Goldin
Link to comment
Share on other sites

trošarina za clia rs od 170000kn je oko 30-ak tisuća, a ako je co2 138 ili 139, onda će biti manja za više od pola! Strava! par grama :D

 

E da, još uvijek nisu ispravili link za Konfigurator Novi Clio RS na stranicama... cccccccccc

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

Cijena bi onda mogla biti 10-15.000 kn niža...hm...

Za te novce (200-210 tkn) bih uzeo 208 GTI i stavio mu šperu, KW V3, Recaro sjedala i set ultralaganih naplataka po izboru  :happy2:

Možeš ga kupiti sa već ugrađenom šperom, većim kočnicama i dorađenim ovjesom. 208 GTi 30th

Link to comment
Share on other sites

Jučer sam preko facebook poslao RenaultSportu-u pitanje zašto za Clio RS nema Xenon svjetala,pa niti opcija istih za naručiti,s obzirom na pre cjenjenost auta i konkurenciju koja nudi LED svjetla. Čak su se udostojili odgovoriti,a odgovor je bio očekivan. Da bi to iziskivalo dodatno razvijanje i dodatan trošak te bi cijena auta na kraju bila veća! Teško da može više od ove cijene,ali očito je da može :D

Edited by sucker
Link to comment
Share on other sites

Jučer sam preko facebook poslao RenaultSportu-u pitanje zašto za Clio RS nema Xenon svjetala,pa niti opcija istih za naručiti,s obzirom na pre cjenjenost auta i konkurenciju koja nudi LED svjetla. Čak su se udostojili odgovoriti,a odgovor je bio očekivan. Da bi to iziskivalo dodatno razvijanje i dodatan trošak te bi cijena auta na kraju bila veća! Teško da može više od ove cijene,ali očito je da može :D

 

Napominjem da su za Clio Initiale Paris napravili bixenon varijantu i to ugrađuju serijski, šta pričaju sad oni?

Link to comment
Share on other sites

po 1001 put ak je svjetlost manja od 2000 lumena peraci NISU obaveni, a to je kod 25W xenona kao na focusu rs itd

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Još jedna od hrpe usporedbi 208/EDC/ST, testovi nisu baš nešto, ali dio s EDC-om između cca 9:30-11:30 i trenuci kad Tiff ne može ubosti u brzinu koju želi i paljenje servisnih lampica nakon minutu i pol grublje vožnje mi čine ovaj Clio još odbojnijim. Nažalost. Premda bih u svakom slučaju htio probnu vožnju :D

 

 

Fiesta, s druge strane... :serv:

 

Osobno mi nije bitna količina gadgeta u autu, R-link, touchscreenovi i infotainmenti su nešto bez čega mogu živjeti, a "jeftine" plastike i dizajn iznutra bih stavio iza voznih osobina i ergonomije. Moram napomenuti da nijedan od auta s vrha stranice nisam ni vidio izbliza uživo, a kamoli vozio - rado bih svakog od njih provozao da mogu napraviti objektivnu usporedbu :D

Edited by Tahoumaru
Link to comment
Share on other sites

neznam ja sam na grobniku vozio clia, mjenjac je isao kao podmazan putrom...naravno u race modu, svi prije mene vozili u sport modu, *ebo takav test gdje ne iskoristis sve do kraja...

Link to comment
Share on other sites

koji renault sport ti je to odgovorio, hrvatski ili francuski?

Francuski,hrvatskom ništa ne vjerujem :)

Link to comment
Share on other sites

Tip na onom gore videu je u Clia uletio s namjerom da dokaže da ne valja i to je postigao - mislim da je to na ovaj ili onaj način moguće napraviti sa svakim autom uz takav pristup.

 

Ok, slažem se da su one ručke za šaltanje iza volana tražile malo navikavanja, ali tko je god vozio Logitech G25 ili G27 brže bi ovladao time nego frajer s videa koji se nije snalazio s njima ni s ručicom do kraja testa. S Trophyem su poboljšani ti paddle shifteri, sad pružaju više feedbacka (osjeti se kad je uboo prekidač) i traže puno kraći i plići pritisak pa su bolje.

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo kak su britanci toliko orijentirani prema tom fordu kao da je njihov proizvod.

Ali ionako mi taj fifth gear nije bio nikad interesantan.

 

Ovi su meni kompetentni.

 

Usporedbe radi.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Apsolutno, od kad sam pogledao ovaj video Chris i ja imamo mali bromance.

 

Link to comment
Share on other sites

^ A to znas jer si bio u jednom od njih dok se startalo?

Link to comment
Share on other sites

^ A to znas jer si bio u jednom od njih dok se startalo?

Zato jer ni jedan od ova 2 nema izlaznu od 170km/h na 402m.

Nemoj komentirati motorsport aspekt ovog vozila kad nemaš pojma.

Link to comment
Share on other sites

post-5398-14259076237538_thumb.png

Koliko EDC onda ima izlaznu? 180? 190?

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Top Gear je maksimalno izrežirani show, a ni Fifth Gear nije daleko (iako, kako je već netko rekao, barem ima više profi vozača...).

 

I premda su možda više orijentirani prema Fordu, u dosta testova su prilično hvalili i Clio i Megane - ali im novi EDC nije do kraja "sjeo". Jedan od bitnih argumenata u usporedbama je i cijena Fieste, koja je u UK jeftinija i do 3000 funti od Clia, a kao što je već netko rekao u kontekstu 208 GTI-a, za tih 3000 funti se može svakakvih aftermarket dijelova utrpati u Fiestu i onda Clio tu više nema što tražiti.

 

Samo što kod nas ta razlika u cijeni nije toliko izražena, jedva da je i 1000 funti (u "osnovnoj" verziji), pa malo drugačije gledamo na sve to.

 

Ali ponavljam, ja nisam kompetentan objektivno uspoređivati te aute. Meni je i Clio 182 Cup super :D

 

P.S. Potpis na to da je Chris car :D

Edited by Tahoumaru
Link to comment
Share on other sites

I premda su možda više orijentirani prema Fordu, u dosta testova su prilično hvalili i Clio i Megane - ali im novi EDC nije do kraja "sjeo". Jedan od bitnih argumenata u usporedbama je i cijena Fieste, koja je u UK jeftinija i do 3000 funti od Clia, a kao što je već netko rekao u kontekstu 208 GTI-a, za tih 3000 funti se može svakakvih aftermarket dijelova utrpati u Fiestu i onda Clio tu više nema što tražiti.

 

 

Za £599 dobiješ Montune "tuning paket" s kojim i dalje zadržavaš jamstvo. 

 

Meni se ni jedan od testiranih ne sviđa (vizualno)...ne znam...nekako su mi "pichkasti" i obli...ukusi, jbga.

Link to comment
Share on other sites

Iz nule bi bila još veća razlika da lik u Fiesti nije zaspao.

Sviđa mi se ovak crvena. ;)

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ocito su stvarno dobro napravili taj LC na cliu. Pari mi se da pun k daje na startu. Da nema toga, bio bi uvjerljivo najgori od ova 3auta.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.