Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

Ima li netko na forumu Clio IV RS? 

Bila je tu tema o istom ali ne mogu ju vise naci, imam kolegu koji bi kupio isti pa ima par pitanja za vlasnike

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Koliko znam, ima jedan žuti u Karlovcu.

Napiši što zanima kolegu, dosta nas je imalo priliku provozati ga pa će možda netko znati i konkretnu informaciju.

Samo nemoj nešto tipa "Jel puno troši?" :D

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Isli bi ja i on tamo negdje u 5 tjednu na probnu voznju pa me zanima ko od dilera ih ima u okolici ZG-a? 

Bilo bi najbolje kad bi nas provezao kolega s foruma i kad bi culi iskustva iz prve ruke, naravno da cemo vlasnika nagraditi :D 

 

Ma bila je jedna tema ovdje na forumu al je nikako ne mogu naci. 

Link to comment
Share on other sites

Kolega iz Karlovca isprva je redovito dolazio na forum. Ja sam se iskreno nadao da ćemo iz prve ruke pratiti iskustva vlasnika Clia RS EDC, no nažalost, on je prestao javljati se sa novim iskustvima.

 

Po takvim stvarima vidi se koliko je zemlja zbilja u govnima. I dok je prošlih generacija Clia prodano desetke i stotine, a na forumu je bilo više vlasnika, sada se broj prodanih Clia RS može valjda izbrojati na prste jedne ruke, a ni jedan vlasnik nije na jedinom specijaliziranom forumu kod nas.

Link to comment
Share on other sites

Isli bi ja i on tamo negdje u 5 tjednu na probnu voznju pa me zanima ko od dilera ih ima u okolici ZG-a? 

Bilo bi najbolje kad bi nas provezao kolega s foruma i kad bi culi iskustva iz prve ruke, naravno da cemo vlasnika nagraditi :D

 

Ma bila je jedna tema ovdje na forumu al je nikako ne mogu naci. 

 

Ako je situacija ista kao prije par mjeseci, testnoga nema nitko. Ne znam čiji su auti bili na track dayu u SLO.

Pokušajte kontaktirati direktno Renault NIssan Hrvatska.

Link to comment
Share on other sites

Koliko je pametno ići na uvoz takvog automobila pošto se naslo par komada i odokativno sam izračunao oko 21.000 na cestu sa davanjima. Kilometraže od 20.000 -50.000 tkm.

Novo je novo,al godišnjak je jeftiniji 5-6000 eura.

Link to comment
Share on other sites

Tko ima 150tkn za 200EDC rabljenog izvana, vjerujem da može skupiti još tih 50tkn i uzeti ganc novoga.

Link to comment
Share on other sites

Koliko košta novi EDC? 200kkn? Nemoguće.

 

Nije ni čudo da se ne prodaju ako je ta cijena.

 

Moj 197 sa full opremom (nisam jedino stakleni krov htio) je 2008. bio 163kkn.

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Clio 4 sport je postao debelo preskup...i to je glavni razlog zašto ih i nema baš za vidjeti po cestama. Dalje...taj novi 200EDC nije više tip auta kao što je bio 182/197/200 pa da ga kupuju istinski zaljubljenici u hothatcheve i/ili RS značku nego ga gleda drukčiji kalibar ljudi koji vjerojatno neće odmah drugi dan otići i registrirati se na Renault forum jer ga zaboli klinac za to - kupio je taj auto jer mu se svidjela perla-žuta boja i sav je ušminkan i kul a i ženi se sviđa...ali isto tako je gledao i 208GTI i Corsu i Fiestu i Polo...itd itd. 

 

Tko kupi 172/182 - zna zašto ga je uzeo, već je i prije bio okolo po forumima...ako nije na Renault forumu, učlanit će se sutradan ili kad potroši prvi tank goriva i kad sjednu dojmovi. Slično je i sa 197/200...Renaultov mali model...s troja vrata...širok...neudoban...rastrošan...atmosferac...zna se zašto ga se kupuje jer za po gradu nije baš prepraktičan, ženi je Recaro neudoban, odaziv na gas ujutro živčan a i klinca je teže sjesti straga u sjedalo nego kod normalnog auta. 200EDC je nešto treće - meni se ne sviđa nimalo...mnogima se sviđa ali ga neće kupiti...nekolicini se sviđa i kupili su ga/kupit će ga ali nisi fanovi i zaljubljenici u Renault, Renaultsport i nemaju pojma di je i što je Dieppe.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Preći 150.000km s Cliom IV RS košta 20.000€ više nego s dCi 75 verzijom i 9.000€ više nego s EDC 120 verzijom bez troškova održavanja, guma, kočnica i sl.
 
Tko je to spreman platiti...

Link to comment
Share on other sites

Kolega radi sa mnom offshore pa financije nisu problem. Ja mu sugeriram rabljeni jer će u startu izbjeći deprecijaciju od nekoliko tisuća eura a motoru valjda ništa nije za tih par tisuća.

Sigurno to nije auto za nekoga ko to ne može podnijeti,al on sigurno može podnijeti i M3.

Link to comment
Share on other sites

Tko je to spreman platiti...

 

Onaj tko može i kome to znači/vrijedi nešto. Da smo svi isti - postojao bi jedan generički model automobila i svi bi ga vozili. ;)

Link to comment
Share on other sites

Kolega radi sa mnom offshore pa financije nisu problem. Ja mu sugeriram rabljeni jer će u startu izbjeći deprecijaciju od nekoliko tisuća eura a motoru valjda ništa nije za tih par tisuća.

Sigurno to nije auto za nekoga ko to ne može podnijeti,al on sigurno može podnijeti i M3.

 

Da sam platformaš ili slično s godišnjim primanjima od $70000 i više - ne bi gledao 200EDC ni novog a kamoli polovnog. Eno - kolega s jednog drugog foruma parkirao doma 997 GT3...uz obiteljski Audi A7 i nadrkanu Imprezu STi...isto je offshore. 

Link to comment
Share on other sites

Da sam platformaš ili slično s godišnjim primanjima od $70000 i više - ne bi gledao 200EDC ni novog a kamoli polovnog. Eno - kolega s jednog drugog foruma parkirao doma 997 GT3...uz obiteljski Audi A7 i nadrkanu Imprezu STi...isto je offshore. 

 

Saša je ipak ekstrem :cool: , ali da - slažem se.

Link to comment
Share on other sites

Onaj tko može i kome to znači/vrijedi nešto. Da smo svi isti - postojao bi jedan generički model automobila i svi bi ga vozili. ;)

Da sam platformaš ili slično s godišnjim primanjima od $70000 i više - ne bi gledao 200EDC ni novog a kamoli polovnog. Eno - kolega s jednog drugog foruma parkirao doma 997 GT3...uz obiteljski Audi A7 i nadrkanu Imprezu STi...isto je offshore. 

 

S ovim drugim citatom si pogodio moju poantu. Ljudi koji imaju 25,000€ u džepu za auto neće kupiti Clio RS. Auto entuzijasti čekaju da mu se cijena prepolovi za koju godinu pa da ga uzmu i eventualno slažu, ali kako je krenulo rabljene ćemo u RH moći izbrojati na prste jedne ruke... ajde možda dvije ruke.

Link to comment
Share on other sites

A gle,njegova lova, njegov izbor auta. Njemu se to sviđa i super, ja mu jedino mogu organizirati probnu vožnju u ZG posto je iz manjeg mjesta pa da ima di prespavati.

Baotic je imao jedno za novinare al ne znam di je završio.

Znam da bude aktualan godinu-dvije i onda nekaj drugo,zato mu i velim nek si ga uveze rabljenog iz SLO jer po meni je to bacanje novaca.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio 197 novi.

Imam još cca desetak prijatelja koji su učinili isto.

Ova ekipa koja sad kupuje te aute za 6-7k€ i jedva navuku te pare - brzo se odluče prodati dalje 197icu zbog troškova održavanja.

Pogledajte samo koliko vlasnika ima prosječni 197 u oglasniku unatrag 6-8 god. Barem 2-3 koja su upisana.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio 197 novi.

Imam još cca desetak prijatelja koji su učinili isto.

Ova ekipa koja sad kupuje te aute za 6-7k€ i jedva navuku te pare - brzo se odluče prodati dalje 197icu zbog troškova održavanja.

 

... ali pretpostavljam da tih tvojih 10ak frendova dijeli tvoj animozitet prema Cliu IV RS kao vjerujem vecina bivsih i sadasnjih vlasnika RSa.

 

Isto to je bilo sa svim prethodnim verzijama Clia RS - ljudi bi kupili rabljeni i 80%+ ih završi na rubu bankrota s njim... ništa novoga. Samo što je prodaja novih RSova vidjela boljih dana proteklih godina pa zato četvorke nema na forumu.

Link to comment
Share on other sites

... ali pretpostavljam da tih tvojih 10ak frendova dijeli tvoj animozitet prema Cliu IV RS kao vjerujem vecina bivsih i sadasnjih vlasnika RSa.

Isto to je bilo sa svim prethodnim verzijama Clia RS - ljudi bi kupili rabljeni i 80%+ ih završi na rubu bankrota s njim... ništa novoga. Samo što je prodaja novih RSova vidjela boljih dana proteklih godina pa zato četvorke nema na forumu.

Slažem se. [emoji106]
Link to comment
Share on other sites

Nisam baš u tim vodama al me zanima po čemu je toliko lošiji od Clija 3? Malo sad čitam po forumima i nemaju baš neko bajno mišljenje.

Link to comment
Share on other sites

i u globalu, sve se svodi na nedostatak novca u dzepu i opcenito stednju.. da se ima, ne samo clio rs vec i ostali sportasi bi se prodavali bolje, unazad 5 god otkako traje kriza ljudi su ocito potrosili i dobar dio ustedjevine pa pretpostavljam da je to prvi i osnovni razlog zasto je prodaja rs modela svih proizvodjaca u padu ili stagnaciji..

tu se kalkulira godisnja usteda na benzinu/dizelu/gumama/itd sto se pred 10god puno manje kalkuliralo, naprotiv!!

Link to comment
Share on other sites

Novi 208 gti 200 ks s doplatama 175000 kn, Fiesta ST180 180000 kn, DS3 thp165 185000, Alfa Mito QV170 200,000, Clio Monaco GP 200edc 225000. Ovo mu nikako ne pomaže, a ni ovi prethodni se ne prodaju. Polo će čak biti povoljniji od Clia. Clio je jedini od navedenih u energetskom razredu preko 139 g/km co2 pa je i trošarina na rabljenog kad se uvozi veća nego na ove druge.

Link to comment
Share on other sites

Nisam baš u tim vodama al me zanima po čemu je toliko lošiji od Clija 3? Malo sad čitam po forumima i nemaju baš neko bajno mišljenje.

Ne znam jel auto "lošiji" ili "loš" ...samo je puuuno drukčiji od onog na što smo navikli i što su tipični kupci Clia sport htjeli od auta.

Clio 3 sport nisam imao ali da je malo kvalitetniji i brži - volio bi ga imati. S druge strane - na Clio 4 sport sam full ravnodusan, mislim da se ne bi ni zagledao u njega na cesti. Clio sport je postao Opel Corsa...šminkica za široke mase koja 90% dijelova dijeli s obicnim modelima...s 5 vrata itd.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.