Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Nisam ih vozio ali mi se cini da trophy ide dosta bolje od obicnog edc, cak i vise od tih 20ks.

Link to comment
Share on other sites

pa negdje i je 220 po gpsu

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Jel se prodalo valjda sve zajedno 5 komada u Hrvatskoj pa su odustali i od konfiguratora [emoji3]

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da rade nove cjenike radi ovih novih CO2 i te spike.. Al da su mutavi i spori, jesu. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, zeko said:

Clio iv rs dode ko meg 4 rs. Hh

Nije istina. Clio IV Trophy je oko 220kkn, a Megane je +280kkn.

Link to comment
Share on other sites

Vidio u autoklubu 230 megan. 
Ne vjeruj svemu što pročitaš.
Možda je to bez PPMVa i PDVa.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A ono...niš konkretno, kozmetika u pravilu. Već sam se ponadao da će biti neki pravi performance dijelovi poput ovjesa, kočnica, ispuha, neki usis, OEM remap...a oni meni bižuteriju nude u smislu karbonske haube, siceva i sl. Sve što možeš i u aftermarketu nabaviti. Ovako kad bi se dalo OE nabaviti i da ulazi pod garanciju - to bi bio posao. 

 

IMHO, naravno-

Link to comment
Share on other sites

meni je ovo na 4rs fora taj bodykit, iako mi je cijeli taj auto fail i nezanimljiv, ne velim da je loš ili kaj, nego nije mi ono kaj bi htio.

kak je Josip spomenuo, samo 250 kiteva bude tih, oko 2k eura, a samo 1500e je krilo cup :D

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dzabe sav taj filmic, bocenja po stazi i sl. kad je i dalje EDC...

Link to comment
Share on other sites

Nude i amortizere bolje i ic, tak da nije samo kozmetika. Nez fora mi je taj clio i super sto mozes montirati te dijelove bez gubljenja garancije, iako su jako skupi.

Link to comment
Share on other sites

dzabe sav taj filmic, bocenja po stazi i sl. kad je i dalje EDC...
Dobar je taj EDC kad ga probaš temeljito

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bolje temeljito probati zimi nego ljeti. Ljeti ima tendenciju da kod temeljitog probanja svijetli ko jelkica po instrument ploči. ⚠️?️?⛾

Link to comment
Share on other sites

ma nemam nista ja protiv automatika, dapace...

ali smatram da ovako pravi vozacki auto MORA imat barem opciju saltunga...

Link to comment
Share on other sites

Meni je EDC bio stvarno zabavan bio u RS18, pomalo playstation osjećaj, ali radi brže nego u 200 EDC, pucketanje na prebacivanjima i baš me oduševio auto u kompletu, ali ne bih nikad dao 220+ tkn za Clio 220 EDC ako bi kupovao hot-hatcha sa automatskim mjenjačem. 

Auto je potpuno drukčija filozofija u odnosu na RS197/200, i upotrebljiviji za svakodnevnu upotrebu (EDC,5 vrata), ali da tražim takav auto koji mora pokriti i svakodnevne obaveze i vikend gušte, kupio bih novi Polo GTI DSG.

Link to comment
Share on other sites

Mislim i dalje da je EDC za Hatch Clio kalibra pun pogodak...jedan amater će tak šaltat da možeš samo plakat za njim, a bez brige i pameti

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.