Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

Odličan mi je ovaj Clio. CIjena nije astronomska u odnosu na manje ekskluzivne (u smislu toga što su serijski i što su bliži ne hot-hatch modelu u nekim stvarima) modele poput S1 i Mini JCW. Sporiji i slabiji Abarth 695 Biposto je i skuplji. 

Link to comment
Share on other sites

istina, 695 sa bacci romano mjenjacem, karbonom, digitalnom trkacom uricom i ostalim trkacim dodacima dode 66t€

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ponavljam se...prejak je, bravo Renaultsport!

Sent from my SM-G350 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Odličan mi je ovaj Clio. CIjena nije astronomska u odnosu na manje ekskluzivne (u smislu toga što su serijski i što su bliži ne hot-hatch modelu u nekim stvarima) modele poput S1 i Mini JCW. Sporiji i slabiji Abarth 695 Biposto je i skuplji. 

Peugeot sport 208 jeftiniji, nije niš sporiji, bolji iznutra, prednost renaulta mjenjač, Fiesta još jeftiniji, 164.000 kn, neki se kunu da je to najbolji hot hatch. Uglavnom cijena renaultu nije adut, druge stvari jesu. Ako biraš po cijeni, onda malo još nadoplatiš i imaš megana rs. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dobio sam prosli tjedan Clia RS Trophy na 3 dana i mogu rec da je fakat odlican. 

Znam da su se ljudi naveliko zalili na cinjenicu da dolazi sa automatikom ali kad jednom sjednes u auto sve ti postane jasno. Motor i mjenjac su perfektni. Auto je jako fluidan dok se vozis ko baba po gradu i kao ludjak po Sljemenu. U niti jednom trenutnu nisam pomislio "joj pa da barem ima manualni mjenjac". 

Najveci problem je sto vecina ljudi nebi mogla s njim zivjet svaki dan. Sasija je uzasno tvrda i auto poskakuje cak i na autoputu. Profilirani sicevi su meni bili odlicni, ali bilo tko ispod 180cm ce se patit s njima. 

Ja sam u 60ak sati (kolko je auto bio kod mene) napravio skoro 1000km. Stvarno ga je gust vozit. Cak i po gradu... bas me ugodno iznenadio taj EDC mjenjac. 

Link to comment
Share on other sites

Napokon da nisu sicevi za midgete mego i za osobe normalne visine.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dobio sam prosli tjedan Clia RS Trophy na 3 dana i mogu rec da je fakat odlican. 

Znam da su se ljudi naveliko zalili na cinjenicu da dolazi sa automatikom ali kad jednom sjednes u auto sve ti postane jasno. Motor i mjenjac su perfektni. Auto je jako fluidan dok se vozis ko baba po gradu i kao ludjak po Sljemenu. U niti jednom trenutnu nisam pomislio "joj pa da barem ima manualni mjenjac". 

Najveci problem je sto vecina ljudi nebi mogla s njim zivjet svaki dan. Sasija je uzasno tvrda i auto poskakuje cak i na autoputu. Profilirani sicevi su meni bili odlicni, ali bilo tko ispod 180cm ce se patit s njima. 

Ja sam u 60ak sati (kolko je auto bio kod mene) napravio skoro 1000km. Stvarno ga je gust vozit. Cak i po gradu... bas me ugodno iznenadio taj EDC mjenjac. 

Koji auto imaš?

Link to comment
Share on other sites

Swifta benzinca iz 2007.

Napokon da nisu sicevi za midgete mego i za osobe normalne visine.
Yeah. Ovaj je pak na suprotnu stranu. Bas je za vislje ljude.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Za moj pojam nije pretvrd....taman je podešen da se može koristiti kao auto za cestu svaki dan.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dobio sam prosli tjedan Clia RS Trophy na 3 dana i mogu rec da je fakat odlican. 

Znam da su se ljudi naveliko zalili na cinjenicu da dolazi sa automatikom ali kad jednom sjednes u auto sve ti postane jasno. Motor i mjenjac su perfektni. Auto je jako fluidan dok se vozis ko baba po gradu i kao ludjak po Sljemenu. U niti jednom trenutnu nisam pomislio "joj pa da barem ima manualni mjenjac". 

Najveci problem je sto vecina ljudi nebi mogla s njim zivjet svaki dan. Sasija je uzasno tvrda i auto poskakuje cak i na autoputu. Profilirani sicevi su meni bili odlicni, ali bilo tko ispod 180cm ce se patit s njima. 

Ja sam u 60ak sati (kolko je auto bio kod mene) napravio skoro 1000km. Stvarno ga je gust vozit. Cak i po gradu... bas me ugodno iznenadio taj EDC mjenjac. 

Kak si uspio ga dobiti na 3 dana?

Link to comment
Share on other sites

Dobio sam prosli tjedan Clia RS Trophy na 3 dana i mogu rec da je fakat odlican. 

Znam da su se ljudi naveliko zalili na cinjenicu da dolazi sa automatikom ali kad jednom sjednes u auto sve ti postane jasno. Motor i mjenjac su perfektni. Auto je jako fluidan dok se vozis ko baba po gradu i kao ludjak po Sljemenu. U niti jednom trenutnu nisam pomislio "joj pa da barem ima manualni mjenjac". 

Najveci problem je sto vecina ljudi nebi mogla s njim zivjet svaki dan. Sasija je uzasno tvrda i auto poskakuje cak i na autoputu. Profilirani sicevi su meni bili odlicni, ali bilo tko ispod 180cm ce se patit s njima. 

Ja sam u 60ak sati (kolko je auto bio kod mene) napravio skoro 1000km. Stvarno ga je gust vozit. Cak i po gradu... bas me ugodno iznenadio taj EDC mjenjac. 

Kakva ti je bila potrošnja u tih 1000 km, pretpostavljam da se nisi cijelo vrijeme španao na najjače?

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Otprilike ti clio 4 rs troši barem 30% manje u svim uvjetima od trojke....ponekad čak i još manje

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam resetirao trip computer na pocetku tako da ne mogu rec.

Sa resetiranom potrosnjom otisao sam do Zadra i natrag u ZG. Tamo sam isao autocestom i vecinom ga dosta stiskao. Brzina je u pravilu isla ispod 150kmh samo u tunelima. Prosjecna potrosnja je bila 10l.

Na povratku sam isao starom cestom i vozio se dosta ekonomicnije. Ukupna potrosnja pala je na 8.5l.

Auto nije bas za autocestu. Sjedala su ok, ali buka je dosta visika nakon 130kmh.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Otprilike ti clio 4 rs troši barem 30% manje u svim uvjetima od trojke....ponekad čak i još manje

To je za očekivati s obzirom da npr. 1.2 TCE 120KS trošili otprilike isto toliko manje od 1.6 16V atmosferca.

Link to comment
Share on other sites

cek wtf, ako clio 197 trosi 10-11 u svakodnevnoj voznji, sta bi turbak trosio po tome 7? wtf?

Link to comment
Share on other sites

cek wtf, ako clio 197 trosi 10-11 u svakodnevnoj voznji, sta bi turbak trosio po tome 7? wtf?

Htio sam mu to napisat. Moj gradom trosi oko 12 s gasiranjem laganim. Da ovaj trosi gradom 7-8 nevjerujem.

Link to comment
Share on other sites

samo da se ubacim.Nakon dvije 197 i ljetovanja na murteru, ove godine sam dosao s turbakom 200kw 2.0 .

Isti stil voznje, ista cesta , otvorena/ preticanja , doslovno identicni uvijeti itd , cliaci su bili na 9 10l 

S ovim dosta jacim turbakom sam na 6l bio a vozio se cak i zustrije nego tad s cliom .

I 245 guma i 180kg tezi auto naspram clia .Stim da clio ima 180 185ks u realnosti

 

????

Pa ti vozi atmosverca??. Odsad samo turbo . 

Link to comment
Share on other sites

megane 2 RS po ri trosi 8-9L ... 

ajde bas me zanima, razlog vise da ga uzmem...ali sumnjam :)

Link to comment
Share on other sites

9-10 stara cesta prosijek za toliki put..bogme po meni jako jaki tempo. Ili moj 200 troši manje dosta ili nestišćem tak jako, ne znam

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.