Jump to content

dCi vs jtd-hdi-tdi i ostali


dado_sk

Recommended Posts

Skoro sam i ja ostao bez dosta novaca prije 19g. Kupio prvi auto sa diesel motorom, i sve je bilo dobro do prvih hladnoca kad nije htio upaliti. Svi moji prijatelji imali benzince i u diesel su kuzili ko i ja. Odvezem auto nadasve poznatom i hvaljenom majstoru i veli on generalka, nema druge pomoci cijena 2000 DM. Reko ok, dovezem auto za 5-6 dana. U međuvremenu upoznao nekog lika koji je mehanicar i veli kad si mijenjao grijače. Ja onako WTF ?!

Eto tako smo nakon promjena grijaca napravili još 130k km bez ijednog kvara i otvaranja motora.

Sad kad cujem za tog poznatog majstora odmah ispalim.

Link to comment
Share on other sites

pričam neki dan sa frendom, ima 406 2.0 hdi sa 109 ks, blizu 300 tkm. počeo mu dosta dimiti i biti dosta trom. zbog kilometraže (i preporuke majstora, odlučio se za generalku i reparaciju turbine). no, tvrdi da niti nakon generalke auto nije išao bolje, pa je tražio dalje u čemu je problem. onda mu je netko skrenuo pozornost na katalizator. maknuo je katalizator i sad auto ide kao pjesma. bilo mi je malo sumnjivo kada je prvi put rekao da bi ga dao na generalku, učinilo mi se da 300 tkm sa tim motorom još nije zrelo za generalku. no, eto...

 

samo ne znam kako će se na tehničkom sada provesti, navodno od ove godine (osim zacrnjenja) mjere i emisiju co2 pa ti to obilježavaju na naljepnici na šajbi pa sukladno tome plaćaš nešto više...

 

Regao sam auto prije dva tjedna odmah iza nove i nisu mi stavili nikakvu CO2 naljepnicu. Pogledat ću kasnije ako na onoj koju su mi naljepili nešto piše. CO output mi je bio zabetonirano nula (mora biti < 0.5), a CO2 14,7 (mora biti 13 > x > 18). Identični rezultati u leru i na 2,500rpm. Ja sretan :)

Link to comment
Share on other sites

ne mjere co2 nego sad na neljepnici imaš oznake u boji koju euro normu ti ima motor...registriao ga odmah nakon nove godine....

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam pogledao. Bome da. Naljepnica je veća od prošlogodišnje i ima Euro norme. Moja ima rupu na Euro IV :)

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam pogledao. Bome da. Naljepnica je veća od prošlogodišnje i ima Euro norme. Moja ima rupu na Euro IV :)

 

Ako ti nije teško pogledati - razlika u cijeni za tehnički s obzirom na prošlu godinu?

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam pogledao. Bome da. Naljepnica je veća od prošlogodišnje i ima Euro norme. Moja ima rupu na Euro IV :)

 

Kak Euro IV norma? Kaj ne bi trebalo Euro III?

Link to comment
Share on other sites

Našao sam na njuškalu jedan Megane Coupe 1 ph2 1.9 DTI sa 351 000km - svaka čast , ovaj je ko i Krule sa svojim 1.9D :)

 

Cijena 1000 eura bez registracije ;) sad ko zna, možda su čak i na njemu KM skidani, ne bi me čudilo. Možda ima čak i 500 000km.

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-coupe-1.9-dti-1999-moguca-zamjena-1100e-oglas-14051588

 

Nepoderiv Renault

Link to comment
Share on other sites

onda se nadam da će i moj poživet joj dugooo..trenutno je na 248000km bez ikakvih problema na motoru..

Link to comment
Share on other sites

Kak Euro IV norma? Kaj ne bi trebalo Euro III?

 

Meni svugdje piše da je Euro IV. Auto je proizveden na samom kraju 2005. tako da mora biti Euro IV inače ga se ne bi moglo uvesti.

Link to comment
Share on other sites

Meni svugdje piše da je Euro IV. Auto je proizveden na samom kraju 2005. tako da mora biti Euro IV inače ga se ne bi moglo uvesti.

Koje godine si ga uvozio? Pretpostavljam prije 1.7.2013? Moj je uvezen u 10 2010 i Euro 3 je.

Link to comment
Share on other sites

euro norme su vezane uz datum proizvodnje , a ne uz datum uvoza....

jedino što je ograničeno da se ništa ispod euro 3 norme ne može uvest polovno, tako je bar bilo...

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

euro norme su vezane uz datum proizvodnje , a ne uz datum uvoza....

jedino što je ograničeno da se ništa ispod euro 3 norme ne može uvest polovno, tako je bar bilo...

Znam da su vezane za datum poizvodnje, odnosno zadovoljavanje kriterija norme. 2005 godina je morao imati Euro IV, odnosno te godine je stupila na snagu. Pitao sam zato što mi nije poznato jeli uvedeno ograničenje uvoza/unosa za aute koji ne zadovoljavaju Euro IV normu?

Link to comment
Share on other sites

Koje godine si ga uvozio? Pretpostavljam prije 1.7.2013? Moj je uvezen u 10 2010 i Euro 3 je.

 

Auto je novi kupljen u Lijepoj našoj mislim 31.12.2005. :)

 

Prilično samo uvjeren da poslije 01.01.2005. nisi mogao uvesti novi auto koji nije bio Euro IV. Rabljene se moglo uvoziti Euro III, ali nisu smjeli biti stariji od 7god.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jucer isao s terena i u putu nazovem kolegu iz kaze mi da je isto na putu 10 min ispred mene na istoj cesti sinj sisak. Nađemo se u korenici.vozili do kuce zajedno jedan iza drugog.Vozi audi 80 b4 tdi iz 95. Kupio ga prije 4 god s sumnjivih 200 tkm i on napravio s njim 240 tkm. Auto vozi jako dobro. Ne dimi u voznji jedino kad stoji na leru i krene onda baci plavi dim. Vjerovatno gumice ventila. Na motoru nikakav zahvat nije imao.jedino se mijenjač raspao. Tdi je skroz ok. To ke vjerovatno neka prva generacija. 66 kw ali ide kao da je puno jači. Lijepo se nosio s mojim futarašem s 85 kw

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

posto su oni regulirani prek west gate/a snaga im se smjesno lagano dize. i to su valjda svi radili. 

Link to comment
Share on other sites

Jucer isao s terena i u putu nazovem kolegu iz kaze mi da je isto na putu 10 min ispred mene na istoj cesti sinj sisak. Nađemo se u korenici.vozili do kuce zajedno jedan iza drugog.Vozi audi 80 b4 tdi iz 95. Kupio ga prije 4 god s sumnjivih 200 tkm i on napravio s njim 240 tkm. Auto vozi jako dobro. Ne dimi u voznji jedino kad stoji na leru i krene onda baci plavi dim. Vjerovatno gumice ventila. Na motoru nikakav zahvat nije imao.jedino se mijenjač raspao. Tdi je skroz ok. To ke vjerovatno neka prva generacija. 66 kw ali ide kao da je puno jači. Lijepo se nosio s mojim futarašem s 85 kw

 

Taj auto sam davno vozio službeni. Nije nešto pucao od snage ali je bio elastičan. Čini mi se da je imao getribu malo dulju nego drugi dizli. To je bilo vrijeme kad su na cestama prevladavali Golfovi dvojke, yugichi, stojke i favoritkinje uz uvozne rabljene moderne aute, pa je taj Audi onda u odnosu na druge aute bio dnevni boravak :)

Link to comment
Share on other sites

Nije on ni danas loš ali staro je to. Najocuvaniji primjerak ima minimalno 350 tkm i 20 godina.

Link to comment
Share on other sites

Ja mogu rec da je moj 1.5 dci u meg2 ko bubica naspram jtd i tdi masina. Stvarno masina fino i tiho radi,jedino kad je hladan je malo glasniji ali nista strasno. Takode sluzbeni tdci isto fino ugladeno radi.

Link to comment
Share on other sites

Jeste znali da VW u passat b8 ubacuje 2.0 tdi sa 240 KS i 500 Nm? A kao jučer se sjećam kad je MB u S-klasu ubacio 400 CDI. Tada im je trebalo duplo vise kubika za 250 KS i 560 Nm.

Uopće ne dvojim koji je motor dugotrajniji, ali brojke su mi totalno zanimljive za usporedbu...

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Ja mogu rec da je moj 1.5 dci u meg2 ko bubica naspram jtd i tdi masina. Stvarno masina fino i tiho radi,jedino kad je hladan je malo glasniji ali nista strasno. Takode sluzbeni tdci isto fino ugladeno radi

 

Pa dovoljno govori činjenica da je Mercedes , a svi znamo šta je pojam MERCEDES, u svoje aute počeo ubacivat Renaultov 1.5 , mislim da tu završava većina diskusija. Zašto nije uzeo HDI, TDI, DITD, D4D itd ? zašto baš DCI i to jedan gigant poput Mečke ? sigurno ne bez dobrog razloga, a ako netko ima kredibilitet za odabrat najbolje onda je to Mercedes, kad te oni izaberu onda znaš da si najbolji.

Link to comment
Share on other sites

Pa dovoljno govori činjenica da je Mercedes , a svi znamo šta je pojam MERCEDES, u svoje aute počeo ubacivat Renaultov 1.5 , mislim da tu završava većina diskusija. Zašto nije uzeo HDI, TDI, DITD, D4D itd ? zašto baš DCI i to jedan gigant poput Mečke ? sigurno ne bez dobrog razloga, a ako netko ima kredibilitet za odabrat najbolje onda je to Mercedes, kad te oni izaberu onda znaš da si najbolji.

po cemu najbolji? Taj isti mercedes je godinama stavljao "najbolju" zastitu na lim pa su trunuli skroz u par godina. U tom trenutku im je bilo isplativije kupiti motor a ne svoj razvijati i tako su ucinili. Kapitalisticka logika. Tako su i s fiatom-alfom razvili prve common rail motore jer im je to bilo jeftinije a fiat je imao vec iskustva s direktnim dizelima ( croma tdid ). Fiat jtd nikad nije imao problema s ljuštenjem pumpe i diznama a uvijek su stavljali predimenzionirane turbine pa ni one ne krepavaju. Jer zbog toga najbolji? Mozda ne najfiniji i s najmanjom potrosnjom ali mozda najizdrzljiviji je.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.