Jump to content

dCi vs jtd-hdi-tdi i ostali


dado_sk

Recommended Posts

po čemu fiat stavlja predimenzinirane turbine...pa turbina na tvome i mome autu je skoro pa ista,samo neke razlike na kućištu,ono bitno je isto...da su tvome fiatu "stručnjaci" propisali interval od 30 tkm bilo bi problema...a sa diznama imaju problema podjedanko kao i svi,ako se gledaju generacijski jednaki motori,jer ionako svi nabavljaju dizne skoro pa na istom mjestu...ono sa delphi pumpom je istina promašaj i renault je to morao prije riješiti...

Link to comment
Share on other sites

po čemu fiat stavlja predimenzinirane turbine...

 

Ako zbog ničeg drugog onda zbog turbo rupe koja je ogromna :)

 

A kad se turbo konačno zavrti auto odleti.

Link to comment
Share on other sites

Da. Turbo rupa je prisutna. Gle, frend mi je meho koji radi za uvoznika iz italije. Na nijednom jtd nije radio na motoru turbini ni diznama. A dolaze mu groblja s 400 tkm. Ulja crna kao katran. Tko zna kad mijenjana. Ni jedan ne dimi plavo. Izdrzljivost im je velika vrlina. Imao u firmi 2.8 jtd u kombiju. Uzas kako su se svi ponasali prema njemu. Ulje stavljali iz lidla bez ikih rn 0700 i ostalih normi. Sahranili kombi i dvije getribe s njime a motor jos uvijek radi bez dima. S tim da je uvijek isao full gas. Master nam je prodimio na 180 tkm a svi ga mazili.

Link to comment
Share on other sites

Odi na alfiste pa ćeš vidjeti da se iteako repariraju dizne i na jtd motorima. Ne treba generalizirati, oba motora imaju toliko primjeraka po cesti da se moze reći da su odlični motori i da s obzirom na broj problema je jako malo. Ali ih ima.

Link to comment
Share on other sites

Ne govorim ja da je renault los. Nikako nisam uspio provozati famozni 2.2 dCi jer smo se zapricali na kavi ja i kolega iz drniša :). I kolega dragan st naravno

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Pa dovoljno govori činjenica da je Mercedes , a svi znamo šta je pojam MERCEDES, u svoje aute počeo ubacivat Renaultov 1.5 , mislim da tu završava većina diskusija. Zašto nije uzeo HDI, TDI, DITD, D4D itd ? zašto baš DCI i to jedan gigant poput Mečke ? sigurno ne bez dobrog razloga, a ako netko ima kredibilitet za odabrat najbolje onda je to Mercedes, kad te oni izaberu onda znaš da si najbolji.

Uzet ce bilo tko od bilo koga motor ako procijene da im je tako jeftinije nego razvijati svoj. Opel je uzeo Renolov, Ford VW-ov, Saab, Fiat i Opel dijele... Plus toga, merc uopce nema iskustva sa manjim motorima. Btw, osim 1.5, uzeli su i 1.6 dCi...
Link to comment
Share on other sites

I ta tvrtka vise ne drzi do nicega. Nikad nisu imali remen za pogon bregaste. Sad i to imaju. Lakomi kapitalisti. Samo eure gledaju. Jadni nemaju dovoljno

Link to comment
Share on other sites

I ta tvrtka vise ne drzi do nicega. Nikad nisu imali remen za pogon bregaste. Sad i to imaju. Lakomi kapitalisti. Samo eure gledaju. Jadni nemaju dovoljno

 

Nije njima cestovni promet neki bitni faktor. Čak se i govorka da to rade samo zbog renomea te da tu trpe nekakve gubitke, sve zbog marketinga. A s tobom se slažem, do sredine 90-ih su zaista bili sinonim za kvalitetu i pouzdanost, a poslije toga su postali čista konfekcija. Uz zadržane cijene.

Link to comment
Share on other sites

Nije njima cestovni promet neki bitni faktor. Čak se i govorka da to rade samo zbog renomea te da tu trpe nekakve gubitke, sve zbog marketinga. A s tobom se slažem, do sredine 90-ih su zaista bili sinonim za kvalitetu i pouzdanost, a poslije toga su postali čista konfekcija. Uz zadržane cijene.

ma istina. Kupio od mog kuma šef Ml 350. Uzas kako je to nekvalitetno. Vozac ima 75 kg a sic se raspao. Kozni naravno. Volan se poderao,stalno je cukao i uvijek neki problemi. Performanse na nivou a auto po kvaliteti nikakava razlika između fiata i njega. Vozio ga do 200 tkm i prodao pa kupio bmw x6. Taj je jos gori.
Link to comment
Share on other sites

Imam jedno pitanje za dizelasa da ne otvaram temu, radi se o mazdi 6 2004god 2.0 89kw . Mjenjana je lamela i zamasnjak . Ruke su bile 900kn , nije ovlasteni servis, dali je to oke cijena ?

Link to comment
Share on other sites

Imam jedno pitanje za dizelasa da ne otvaram temu, radi se o mazdi 6 2004god 2.0 89kw . Mjenjana je lamela i zamasnjak . Ruke su bile 900kn , nije ovlasteni servis, dali je to oke cijena ?

u sk je to 500 kn.
Link to comment
Share on other sites

u sk je to 500 kn.

Susjed mi je na e46 2.0 platio isto 500kn , a navodno je na mazdi to malo teze za promjenit pa zato i je malo skuplje. A s obzirom da je taj komplet u ducanu kostao 9000k (s rabatom oko 6000) nije ni puno [emoji14]
Link to comment
Share on other sites

U sk za Lagunu nitko ne želi ni čuti za manje od 100€, zanimalo me pa sam išao provjeriti. Iako je jedan mehaničar samo šarafio po tom autu i ja. On i pod garanciom, ja malo kasnije :)

Link to comment
Share on other sites

U sk za Lagunu nitko ne želi ni čuti za manje od 100€, zanimalo me pa sam išao provjeriti. Iako je jedan mehaničar samo šarafio po tom autu i ja. On i pod garanciom, ja malo kasnije :)

jesi probao kod gorana u savskoj? Kod njega nema razlike
Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma tko je to uopce, nisam. Odvezao sam decku koji mi auto odrzava od prvog dana, ima svoj obrt, vjerujem mu i stvarno nikakvih problema do sada, cijenom je uvijek ok.

Link to comment
Share on other sites

Ako budes trebao dati cu ti broj. Tip je posten. Iz zg mu dolaze na servis. Sve radi i nema razlike. Veliki servis promjenu spanera remenja i ostalog radi za 300 kn i daje godinu garancije

Link to comment
Share on other sites

Uzet ce bilo tko od bilo koga motor ako procijene da im je tako jeftinije nego razvijati svoj. Opel je uzeo Renolov, Ford VW-ov, Saab, Fiat i Opel dijele... Plus toga, merc uopce nema iskustva sa manjim motorima. Btw, osim 1.5, uzeli su i 1.6 dCi...

 

Još prije više od 10god mi se rođak iz Dojčlanda žalio da je imao skoro 10,000€ servisa zbog kvarova na autu u garantnom roku na svojoj E klasi. Nije morao platiti naravno, ali je morao platiti to što ga je auto nekoliko puta ostavio na cesti zbog čega je popušio neke poslovne dogovore.

 

Nakon toga samo slušam o (ne)kvaliteti Mercedesa. Neki Hrvati su htjeli zapaliti svoje Mercedese pred Eurolineom, bilo je u vijestima. Toliko o tome.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Bio sam prosle godine na ljetovanju u pakostanima. Covjek ima apartmane a prije njih odradio 37 god u mercedesu. Sam govori kako je kvaliteta kroz godine srozana do neprepoznatljivosti. Kako kupuju elektroniku u kini i ostalo. Tobje samo image i performanse plus luksuz. Kvaliteta jednaka fiatu i renaultu.motore od renaulta su uzeli jer im je to najjeftinija opcija. Hebe se njima za renault dCI

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Ja za lagunu platio 700 kn. Zašto? Zato što se za promjenu spojke na laguni treba osim mjenjača skidati i most. Mislim da se most mora skidati na svim verzijama s 6 brzinskim mjenjačem (PK6).

Link to comment
Share on other sites

Ja za lagunu platio 700 kn. Zašto? Zato što se za promjenu spojke na laguni treba osim mjenjača skidati i most. Mislim da se most mora skidati na svim verzijama s 6 brzinskim mjenjačem (PK6).

to je mijenjac iz kombija. Ides u teretni program? ;)
Link to comment
Share on other sites

Nije mjenjac iz kombija, i kod mene je pk6 i ide most dolje. To sto trafic i master imaju istu getribu na 1.9 dci-u je drugi par cipela. Ona je pk6 ali brojcana oznaka koja slijedi je drugacija. Pk6 getribi ima mislim 32 razlicite.

Link to comment
Share on other sites

Nije mjenjac iz kombija, i kod mene je pk6 i ide most dolje. To sto trafic i master imaju istu getribu na 1.9 dci-u je drugi par cipela. Ona je pk6 ali brojcana oznaka koja slijedi je drugacija. Pk6 getribi ima mislim 32 razlicite.

Kod mene je 002.

Link to comment
Share on other sites

Ja za lagunu platio 700 kn. Zašto? Zato što se za promjenu spojke na laguni treba osim mjenjača skidati i most. Mislim da se most mora skidati na svim verzijama s 6 brzinskim mjenjačem (PK6).

Mora. Definitivno.

Link to comment
Share on other sites

Nije mjenjac iz kombija, i kod mene je pk6 i ide most dolje. To sto trafic i master imaju istu getribu na 1.9 dci-u je drugi par cipela. Ona je pk6 ali brojcana oznaka koja slijedi je drugacija. Pk6 getribi ima mislim 32 razlicite.

ma,to je bila šala. Da malo dignem prijatelju iz drniša,tlak. :). Ne ljuti se on. Uostalom,motor mu je iz kombija
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.