Jump to content

Renault Clio 197 vs 200 EDC


Raptor6767

Recommended Posts

Pa za tu lovu se valjda da nac neki motor od meg 2 da jos ima zivota u njemu, a ovih 1000 € je malo i za ove dijelove sa smeća ima tu posla za razne majstore i alate koje baš nemaju svi u radioni kod kuće....

Upravo tako.

Na kraju, prodam svoj motor i mjenjač (Clio 200 + Quaife LSD) za 2000-2500€, dodam još ovih 1500-200€ i imam rebuildan 225 motor na 270ks sa R26 getribom i šperom i znam da se neće raspasti.

Dečki, znam točno što se može i koliko košta za ovaj auto. 7 god ga imam i pratim forume.

Treba napravit neki mali džepni NOX kompresor i filat bocu pa imat šuteve od 30-ak ks recimo :D

To mi je fake. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Raptor6767

    57

  • Goran89

    13

  • twingara

    11

  • DU-roller

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

U Genevi bude predstavljena babaroga Clio EDC. To je za sve nas koji smo imali stare RS-e i gunđali da je ovaj dobar ali to nije to. :D

Link to comment
Share on other sites

Imaš kakav link/info?

Sam ti mogu reći da je to već drugi par kobasa :D:cool:

Embargo je do Geneve. Nešto slično kak je bilo kad je predstavljen 225, svi su gunđali a onda je došao R26 i to je bilo to. Eto tako bu sad s EDCom.

S time da normalno ovaj ostaje u prodaji. Ionako se vani prodaje ko lud. Kod nas je još uvijek trošarina na njega 30.000 kn i više. Tako da ni ovog „nabrijanog“ nećemo puno vidjeti na našim cestama.

Link to comment
Share on other sites

Ako je to tako onda očekujem cijenu u visini ove Monaco GP edicije koja se prodaje ko sumanuta. :D

Nadam se da ne bude samo 5ks, niži amortizeri i špera više. ;)

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ako je to tako onda očekujem cijenu u visini ove Monaco GP edicije koja se prodaje ko sumanuta. :D

Nadam se da ne bude samo 5ks, niži amortizeri i špera više. ;)

Pa ni R26 bilo sam ovo kaj si nabrojal. Jebeš 5 KS.

Uglavnom ovde je dost više od 5 KS. Uglavnom čekaj Genevu :buck:

Monaco se prodaje koliko im je planiran, a EDC 20% više od plana.

Ti si onak osuđen do penzije na svoj 197 tak da još ne moraš razmišljati o novom autu. :happy2:

Edited by 182
Link to comment
Share on other sites

Ne razmišljam ja o RenFaultu uopće, ali me zanima. ;)

Ma zezam te. Problem bu samo cifra. Dok su ova davanja to je jednostavno preskupo. Sve, ne samo RS-i.

Link to comment
Share on other sites

Ma znam, nije bad. Jako dugo sam htio to Galsko Govno i još duže sam ga "tjunirao" da bude onak kak mi odgovara. I nikad kraja. :)

Mislim da bude još 3-4god kod mene.

Link to comment
Share on other sites

Ma znam, nije bad. Jako dugo sam htio to Galsko Govno i još duže sam ga "tjunirao" da bude onak kak mi odgovara. I nikad kraja. :)

Mislim da bude još 3-4god kod mene.

Ali ak niš drugo zgleda mrak :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ali kad si ugleda EDC vidija si sta je izgled hahahaha

 

Onda sam se usra'. Od muke. :D

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Cek zasto mislis da je to tolko nemoguce?

Koji je kompresioni omjer stock 197 motor?

 

Imam jednog rođaka i par poznanika koji pišu software za simulaciju motora s unutrašnjim izgorijevanjem, pa imam otprilike ideju šta sve mora biti usklađeno da bi nešto dobio na motoru. Nije ti to uopće jednostavno.  Ljudi koji rade te stvari imaju fiziku u malom prstu i točno znaju zašto neki turbo ide na neki motor kao i što još povlači za sobom da to radi kako treba (kompresija, profil usisa i uspuha za optimalni protok, hlađenje, mapiranje...).

 

Kao prvo moraš to fizički moći izvesti. Kao drugo neke vozne karakteristike će se popraviti, a neke narušiti. Kao treće bilo bi poželjno da taj auto vozi par godina bez kvara i da se ne razleti nakon par krugova na stazi. Kad se sjetim samo Hondaša prije 10-15god koji su svoje V-Tec mašine tjunirali tako da su dr*ali po usisu i ispuhu (uglavnom proširivali). I šta se dogodilo? S*ebali su tlakove pa su dobili auto s MANJE konja koji je glasniji i samo više prdi na cesti. Nije bilo šanse da priznaju da su si za*ebali auto jer ako je jače čuje onda sigurno bolje ide :D

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.