Jump to content

Renault Clio 197 vs 200 EDC


Raptor6767

Recommended Posts

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Raptor6767

    57

  • Goran89

    13

  • twingara

    11

  • DU-roller

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moril, To je novi, redizajnirani Polo, obični GTI 1.8 tsi, kao Clio samo s manjom emisijom co2 i puno jeftiniji :)

 

. Imaju i dva neprodana Pola R WRC, pred redizajna, s tim brutalnim motorom.

220 KS / 162 kW Benzin Man. mj. 6 st. pr.
2-vrata Pure White po želji 251.501,02

 

Navodno na ovo ide 10% popusta jer je stari model.

Link to comment
Share on other sites

Evo opet se pričaju bajke što je Renault trebao napraviti od Clia, a nitko nije htio kupiti Pola R WRC sa šperom i dvolitrenim turbakom iz Audija S3 koji s čipom ide na 300 ks - još su dva nova u PZ Autu ostala i idu za cijenu Clia Monaco GP, oko 225000. Također, imaju ručni mjenjač i dvoja vrata tako da su pravi gaserski. A i xenone imaju pa su i šminkerski kao kultni 197.

Prokomentirat cemo u drustvu i pojedine ženke iako ih ne mozemo nikad imati...

...ne znam...trebao bih valjda kupiti drkalicu za 225000 kuna da bi mogao reci da mi je 200edc bezvezan auto bezvezne koncepcije s bezveznom cijenom.

;)

Link to comment
Share on other sites

Ne, nego ne treba filozofirati što je Renault trebao napraviti kad na tržištu postoje auti za koje se vidi da ih tržište ne traži, kao ni brojni akteri ove teme, a svi znamo da Renault nije u poziciji praviti komercijalne greške. Uostalom, na ovom forumu je od 2006 do 2010 stalno išla priča da su samo 172/182 pravi i kultni RS-ovi, da 197 nikad to neće biti, da je pretežak, prekomforan, prediskonektan od vozača - sad je kultnog statusa 197, a 200 edc je drek za pičkice i trebao je biti eto baš kao Polo kojeg nitko nije htio kupiti i još neće iako ima priliku, iz ovih ili onih razloga.

Link to comment
Share on other sites

Moril, To je novi, redizajnirani Polo, obični GTI 1.8 tsi, kao Clio samo s manjom emisijom co2 i puno jeftiniji :)

 

. Imaju i dva neprodana Pola R WRC, pred redizajna, s tim brutalnim motorom.

220 KS / 162 kW Benzin Man. mj. 6 st. pr.

2-vrata Pure White po želji 251.501,02

 

Navodno na ovo ide 10% popusta jer je stari model.

 

 

ja danas bio u PIA jankomir podignut caddya i taj mali polo WRC stoji ispred salona, lepo zgleda kaj je da je :)

Link to comment
Share on other sites

Moril, To je novi, redizajnirani Polo, obični GTI 1.8 tsi, kao Clio samo s manjom emisijom co2 i puno jeftiniji :)

 

. Imaju i dva neprodana Pola R WRC, pred redizajna, s tim brutalnim motorom.

220 KS / 162 kW Benzin Man. mj. 6 st. pr.

2-vrata Pure White po želji 251.501,02

 

Navodno na ovo ide 10% popusta jer je stari model.

Znam da je novi model, znam da je obični GTI. Cijena mi je fantastična, pogotovo za jedan VW. Motor ima potencijala za tuning, iako ja to nikada ne bi radio. Konačno ima ručni mjenjač. Pokazuje put kojim bi Renault trebao krenuti prilikom redizajna Clia IV: manji CO2, ručni mjenjač i 20% niža cijena.

 

Iako, ne znam zašto uporno oftopičarimo, uključujući i mene... 

Link to comment
Share on other sites

Zato što je nestala na forumu tema o Cliu 200 edc pa sve što je pisalo tamo sada svi pišemo ovdje :)

Znam da je novi model, znam da je obični GTI. Cijena mi je fantastična, pogotovo za jedan VW. Motor ima potencijala za tuning, iako ja to nikada ne bi radio. Konačno ima ručni mjenjač. Pokazuje put kojim bi Renault trebao krenuti prilikom redizajna Clia IV: manji CO2, ručni mjenjač i 20% niža cijena.

Iako, ne znam zašto uporno oftopičarimo, uključujući i mene...

DSG ima još jedan CO2 razred manje pa će biti samo oko 1000 € skuplji. Ovom s isporuke odmah fali još par sitnica (podesivi ovjes itd), i uz pet vrata bi opet bio ispod 200,000 kn, s dosta boljom opremom od Clia.

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

A kak ide sad taj bivši Čardakov? Jer znam da je promijenio x vlasnika pa tko zna u kakvom je stanju.

 

EDIT: ako je takav Clio brži od EDCa, onda stvarno...fail hebote...

 

Ide dve dužine brže do ~150 od mog bivšeg, a moj žuti je izbacio 164ks na valjcima, ja sam odokativno rekao da onda nema preko 170ks, al nisam najkompetentniji za geodeziju.

Link to comment
Share on other sites

Ide dve dužine brže do ~150 od mog bivšeg, a moj žuti je izbacio 164ks na valjcima, ja sam odokativno rekao da onda nema preko 170ks, al nisam najkompetentniji za geodeziju.

Mislim da ti je procjena OK. :D

Ako je tako onda stvarno FAIL od auta hebote.

A vezano za Polo od 225000kn, za te novce kupiš Golfa GTI koji je ozbiljniji auto. Naravno da kod nas sa našim primanjima moraš biti baš zadrti VAGovac da kupiš takav auto.

Premda je auto vrhunski, imao sam ga priliku isprobati na jako kratko i da sam bolestan na VAG koncern i želim biti među najbržim hothatchima iz nule - Polo sa 4x4 i 300ks. Jebenitza.

Meni osobno je to previše love za takav autić.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nema Golfa GTI za 225.000 kn. Takve su cijene bile prije novog obračunavanja trošarina. Neki dan čitam EVO iz 2011, test Leona FR sa 211 KS i DSG-om, a cijena 160.000 kn. E to su bila vremena... 

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam na Golf VI GTI koji je godište tog Pola.

Sedmica je skuplja sigurno.

Link to comment
Share on other sites

Rene, motor u Golfu VI i u Polu WRC nisu isti. Polo ima motor Golfa R, Audija s3. Polo također ima prednji pogon, nije 4x4. Ne može se uspoređivati polovni i novi auto, Polići wRC su novi i neprodani, a Golf VII gti je 250000 kn + oprema i opet se radi o tom "ekološkijem" motoru i getribi Dužoj od one u Wrca.

Anyway, poanta je bila da postoje novi auti koji su onakvi kakav je po ovom topicu "trebao biti novi Clio RS", i to po cijeni novog Clia RS. Ima auta i izbora, samo treba para, ili se vozi "kultne modele".

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

Rene, motor u Golfu VI i u Polu WRC nisu isti. Polo ima motor Golfa R, Audija s3. Polo također ima prednji pogon, nije 4x4. Ne može se uspoređivati polovni i novi auto, Polići wRC su novi i neprodani, a Golf VII gti je 250000 kn + oprema i opet se radi o tom "ekološkijem" motoru i getribi Dužoj od one u Wrca.

Anyway, poanta je bila da postoje novi auti koji su onakvi kakav je po ovom topicu "trebao biti novi Clio RS", i to po cijeni novog Clia RS. Ima auta i izbora, samo treba para, ili se vozi "kultne modele".

ajd da se i ja s tobom slozim! :D

Link to comment
Share on other sites

Rene, motor u Golfu VI i u Polu WRC nisu isti. Polo ima motor Golfa R, Audija s3. Polo također ima prednji pogon, nije 4x4. Ne može se uspoređivati polovni i novi auto, Polići wRC su novi i neprodani, a Golf VII gti je 250000 kn + oprema i opet se radi o tom "ekološkijem" motoru i getribi Dužoj od one u Wrca.

Anyway, poanta je bila da postoje novi auti koji su onakvi kakav je po ovom topicu "trebao biti novi Clio RS", i to po cijeni novog Clia RS. Ima auta i izbora, samo treba para, ili se vozi "kultne modele".

 

Taj Polo je modelska godina kao Golf VI GTI, na to sam aludirao.

 

Poanta je da su u RSu imali odličnu bazu, da je EDC skuplji nego što je to prethodnik bio, a nije to - to.

 

Ja sam prvi za turbomotor, ali su oni to izveli ovdje nekako mlako - cijeli auto mi djeluje tako.

 

IMHO, naravno.

 

Ti si otišao previše u ekstrem jer Polo WRC je limitirana serija dok EDC to nije, a bogme ni cijenom nije blizu.

Link to comment
Share on other sites

Pa ti tražiš ekstremno. Ne pričamo o virtualnim kategorijama nego o Cliu Monaco GP koji se u Štarkelja as we speak prodaje za 227000 kn i Polu WRC koji je 250000 na što bi dali 10ak posto po infu koji imam iz Porschea. Dakle tu su cijenom. Mene od jednog od ta dva dijeli eto tih 225000. Sa Cliom 200 cup me krajem 2009 nije dijelilo 160000 pa sam ga kupio, ali ne mogu se uvjeriti, iako sam vozio oba, da je ta 200ka ukupno bila bolja od nove, ili pak da danas nema ekstremnijeg auta u klasi od tadašnjeg Clia RS. Nažalost, nije jednostavno premostiti to poskupljenje od skoro 10k €, ali ne treba ni žmiriti na nove aute i njihove vrline i čestu dominantnost i vjerovati da su oni ili premlaki ili preskupi.

Link to comment
Share on other sites

Ma kome se hebe za Clio Monaco GP?

 

Auto koji ima 3 šava različita od iste takve verzije s kojom ti žena na plac po grinceg ide.

 

Mislim da nema dovoljno retardirane osobe koja će u današnje vrijeme dati te novce za taj Clio, ako za 10% više love dobije 110% više auta. ;)

 

EDIT: gdje ja to tražim ekstremno? Pišem cijelo vrijeme o 210ks i 2.0T motoru u Cliu.

 

 

Trebali su napraviti auto sličan Mk3 ali sa motorom iz 225 prigušenim "radi ekologije" na 205/210ks.

To bi bio najbolji hothatch. Ikad.

 
Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

A ja ti kažem da za iste pare kao Clio monaco ili neznatno veće od običnog edc-a postoji novi mini hot hatch s 2.0 t i 220 ks. Ali ti bi da košta 20k€ jer ti je sad puno 30. E jbg, inflacija, davno bila 2006.

Link to comment
Share on other sites

Gdje sam pak to napisao?

Ja ti kažem da MENI taj auto ne vrijedi 30000€. A očito sam u velikoj većini jer, eto, kao što kažeš - stoje 2 i čekaju vlasnika.

 

Međutim, da MORAM kupiti novi hothatch i imam 230000kn, bez razmišljanja po Polo.

Link to comment
Share on other sites

Ne vrijedi ti toliko ili nemaš toliko, dođe ti na isto, kao i velikoj većini :) bitno da je 197 vrijedio 20 i jos toliko upgradea pa si sad miran s kultnim modelom, a novi su mlaki i/ili preskupi.

Link to comment
Share on other sites

pricalo se kako clio edc nije sto bi trebao bit bla bla.. kad je du roller spomenuo da na trzistu postoji wanna be clio kultni model race, 3 vrata, sirok, bombastican, brembo i sta ti ja znam sta sve ne da je roller spomenuo polo koji kosta isto ko clio edc a dobije se ono sto se od novog clia ocekivalo (ocito).. a i da je skuplji ili jefitniji par tis kuna, kad vec dajes 30+ tis eura na auto onda ti par sto eura nije problem.. poanta rollera stoji na mjestu.. na trzistu postoji auto koji je clio trebao biti (po nekolicini forumasa) pa se ne prodaje

 

 

i da, moje misljenje o edc je ravno nuli jer autu nisam ni sjedio a kamoli ga vozio da bi sudio o ubrzanjima, stabilnosti na cesti ili kvaliteti ;)
 

Link to comment
Share on other sites

Ne vrijedi ti toliko ili nemaš toliko, dođe ti na isto, kao i velikoj većini :) bitno da je 197 vrijedio 20 i jos toliko upgradea pa si sad miran s kultnim modelom, a novi su mlaki i/ili preskupi.

Ne vrijedi mu toliko. 99.99% da sutra može otići po njega ako mu se sprdne - a to se nece dogoditi zato sto mu se ne sviđa i ne vrijedi mu te novce. Ne zato sto si ga ne moze priustiti...

Link to comment
Share on other sites

Što si mu ti, računovođa, odvjetnik, ljubavnik? Napisao sam da mu dođe na isto, obje opcije, kao i većini, kod koje je ipak češća opcija nemanja, iako je to u ovoj priči najmanje bitno jer je dokazano da ima raznih auta, ali ne za onoliko koliko bi nekima tu vrijedili.

Link to comment
Share on other sites

Što si mu ti, računovođa, odvjetnik, ljubavnik?

...ovo zadnje. Jbg...takva su sad vremena...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.