Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

Mislio sam otvoriti ovaj topic tako da na jednom mjestu imamo sve kvarove, greske i sl. koje primjecujemo na našim ljubimcima. Mislim da je najbolje kad svatko tko prijavljuje na topic prvi put navede:

*god. proizvodnje

*motor i opremu

*stanje km

*br. vlasnika

*koliko je kod trenutnog vlasnika km/god (ako nije prvi vlasnik)

i onda navede sto je i kada primjetio, promjenio ili popravio.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 743
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • direstraits

    53

  • wankel

    50

  • frenchkey

    46

  • Izzy

    45

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ali upišeš u prometnu i legaliziraš. Za detalje se obratiti zekonji. 

Eto ga: Poslano sa mog SM-N976B koristeći Tapatalk

Veceras sa ekipom rastavio sve skupa sa sajlama i motorom. Kliješta su uredu ali lijeva sajla je zahrđala. U samom mehanizmu također zapinje dio od lijeve sajle. Sve očistili i podmazali, vratili naza

Posted Images

frenchkey

drago mi je da se nitko ne javlja. Još. ;)

Link to post
Share on other sites

drago mi je da se nitko ne javlja. Još. ;)

Evo ja sam poceo pisati na tabletu, ali sam morao otici pa mi je podugacki post ostao napisan na pola! Budem veceras napisao

Danas sam popi...o kad sam vidio da su mi brisaci po treci put otisli, pa sam dosao na ovu ideju.

Link to post
Share on other sites

Evo da dam doprinos.

Laguna 3 ph1 iz 2009., 2.0dci 150ks Dynamique, 190.000km, drugi vlasnik, kod mene je cca. 8mj i 35.000km.

Do sada sam mjenjao ili popravljao:

*metlice brisaca 2x (Valeo) i sad cu uskoro morati kupiti vec treci set jer ostavlja velike tragove na staklu - 280kn set.

*Akumulator - ove zime na cca. 180.000km, stavio sam Vartu (mislim da je Silver Dynamic) cca 750kn s popustom.

*Desni retrovizor, moja greska - okrznuo sam stup, trosak ~750kn sa popustom.

*Prednji diskovi i plocice, na 175.000km, oko 1.000kn dodatno na cijenu redovitog servisa.

*Špur, preventivno na 175.000kn, 150kn kostalo.

*prednje zarulje, obije su otisle unutar dva tjedna, set Osramovih H7, 80kn

*kocione celjusti straznje, nisu se mogle reparirat vise, promjenjene na 185.000km, rabljene sa ugradnjom 1.700kn.

Uz gore navedeno, ima par stvari koje jos moram napraviti:

*zamjeniti granicnik vozackih vrata (klikce jako kod otvaranja/zatvaranja), rabljeno oko 200kn + ugradnja

*mehanizam (motoric) centralnog zakljucavanja, vozacka i suvozacka vrata zezaju sa otkljucavanjem i zakljucavanjem. Jos nisam nasao nekoga da mi to popravi, u ovlastenom je cijena oko 2.800kn + ugradnja ako me pamcenje dobro sluzi.

To je to sto sam za sada primjetio.

Moram priznati da me je Laguna ugodno iznenadila s obzirom da radi puno km u vrlo teskim uvijetima, puno hladnih startova, gotovo stalno gradska voznja, stani-kreni viznja u koloni pod nornalno, klima uvijek upaljena, na dan po 100 puta preko lezecih i sl. S obzirom na sve to, ovi kvarovi su zanemarivi!

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

pa nemojte sad pisat redovne servise i promjene kocnica boga mu :D to nije kvar :)
al ajd, kad smo kod toga, promjenjene prednje kocnice (diskovi i plocice) prije nekih 10ak kkm...

kod mene isto granicnik vrata klikce i cuju se amortizeri prednji (standardna boljka, prvi su jos)


od KVAROVA apsolutno niti jedna jebena stvar... auto ima oko 185 000km , 1.5dci, kraj 2009. .... renault a ne kvari se, da covjek ne povjeruje :D

Link to post
Share on other sites
infiniti

2.0 dci 150 ks 2008 223000 km ,drugi vlasnik,dvije godine,65000km

-opruga amortzera (pukla) i aksijalni ležajevi

-graničnik vrata

-kugle

-motorić poklopca rezervoara

-kožna obloga ručice mjenjača

Ukupno,zadovoljan

Link to post
Share on other sites

- 1,5 dci, 110 KS, 2011.

- 156.000 km
- 3. vlasnik
akumulator mijenjan 10-ak dana nakon kupnje (besplatno-garancija),

graničnik vrata mijenjan prije same kupnje - primijetio sam da vrata zapinju kad se otvaraju, pa su to riješili u servisu prije nego su mi prodali (AK Jerković Opuzen)

Link to post
Share on other sites

Vidim da granicnik odlazi na dosta njih, kolko kosta popravak? cisto da znam usporediti, ovi na autootpadu su trazili 200kn pa da vidim je li to realna cijena.

Link to post
Share on other sites

Grandtour ph1, 2.0 16V 140KS

126 000 km, drugi vlasnik, kod mene nešto preko mjesec dana i oko 2000 km.

 

Od nekakvih nepredviđenih stvari, prije nego sam ga kupio:

- Zamijenjen amortizer

- Zamijenjen set kvačila (preventivno, jer je vozilo bilo u vlasništvu pravne osobe pa se iskoristila mogućnost)

- Puknuta opruga amortizera (uočeno na pregledu kad sam ga kupovao)

- Ne radi svjetlo iznad zaslona za sunce na vozačkoj strani, zamijenio sam žarulju no svejedno ne radi kad se pokrov ogledala otvori, na suvozačkoj strani radi kako treba (ovaj kvar nisam ni gledao kad sam kupovao, ali pretpostavljam da je bio tu)

 

Nakon što je u mojim rukama:

- Čuje se graničnik na vozačkim vratima

- Dva-tri dana me zezalo handsfree otključavanje na vozačkim vratima (na ostalima bi radilo), sad je samo od sebe proradilo kako treba

 

Što se graničnika tiče, u ovlaštenom imam ponudu za zamjenu od nekih 450kn + PDV (uključujući i ruke). Kako se ne čuje uvijek i nije neki jak zvuk za sada, to će ostati kako jest dok ne postane problematično.

Link to post
Share on other sites
Blashyrkh

Laguna III 2.0 16V 140 HP (LPG)

kupil ga u 9 mj prosle godine za 9000€. Porez odnosno prijenos plaćen 3.500,00 kn.

 

Kvara do sada nisam imao (ako ne ubrojim ne podizanje stražnjeg lijevog prozora, no kako sam promijenio akumulator tako mi je i to proradilo) iako sada sumnjam na senzor radilice odnosno senzor zamasnjaka radi verglanja i nesto sporijeg paljenja. PO meni neke od mana:  perač farova, električna ručna, podosta osjetljivi senzori za zračne jastuke na sjedalima (reagira na novčanik...)

 

Od zamjena i popravaka napravljeno je slijedeće: 

 

plaćeno 5.000,00 kn

 

1. Hidraulicni potisni lezaj
2. Akumulator
3. Oba granicnika 
4. Srednji nosac motora
5. Balans vrata (suvozaceva nisu imala istu visinu sa straznjima)
6. Stabilizatori (obje strane)
7. Lamela (i sve sto ide uz to)
8. Saraf poklopca akumulatora

9. Pregledane gume na vrhu amortizera

10. Pregledane kugle

 

plaćeno 2.800,00 kn

 

1. Izmjena prednjih diskova

2. Izmjena stražnjih diskova

3. Izmjena prednjih pločica

4. Izmjena stražnjih pločica

5. Izmjena srednje maske kod klime

 

Nadolazeći troškovi odnosno radovi: 

 

1. Čišćenje injektora

2. Veliki servis plinskog sustava

3. Zatamnjivanje stakala

4. Izmjena LED-ica za osvjetljenje registracijskih pločica

5. Izmjena LED-ica interijera

6. Izmjena LED-ice pozicije

7. Popravak lijeve strane i lakiranje kompletno lijeve strane radi udubine

8. Ljetne gume

9. Nove felge 17" (opcionalno) 

10. Gewinde (opcionalno)

11. Oblačenje interijera u kožu (opcionalno)

12. Ugradnja kompletnog ispušnog sistema (opcionalno)

 

 

Savjet: izbjegavajte ovlaštene servise za graničnike, promjenu žaruljica i slične sitnice. To je moja opservacija nakon odlazaka kod par njih i naknadnih kvarova na prethodnom vozilu - Meganu.

Edited by Blashyrkh
Link to post
Share on other sites
frenchkey

zanimljiva mi je ova tvoja kombinacija s plinom. Kolika je potrošnja i dali gubi koliko na snazi?

Link to post
Share on other sites
Blashyrkh

LPG na M4R je vrlo nesretna kombinacija.  :nene:

 

Znate da cete morati malo poblize mi objasniti misljenje :)

imam dodatno podmazivanje ventila ako to ista pomaze.

 

 

zanimljiva mi je ova tvoja kombinacija s plinom. Kolika je potrošnja i dali gubi koliko na snazi?

 

da ti budem iskren potrosnja plina ne znam jer nisam pratio. krenuo sam na spritmonitoru biljeziti ali sam izgubio volju tako da... 

kada malo volje dobijem poceti cu ponovno.

Link to post
Share on other sites
Blashyrkh

Treba kontrolirati/podešavati zazor ventila često , a i usprkos tome hoće izgoriti.

 

hvala Vam na objasnjenju, a ujedno i na smjernici. a nista, znam sto mi je ciniti. smanjiti servisne intervale na 7000 km i jednom tromjesečno kontrolirati zazore. 

Link to post
Share on other sites

hvala Vam na objasnjenju, a ujedno i na smjernici. a nista, znam sto mi je ciniti. smanjiti servisne intervale na 7000 km i jednom tromjesečno kontrolirati zazore. 

Nemoraš smanjivati serv.intervale,ali treba kontrolirati zazore svakih 20-30 tkm.

Link to post
Share on other sites

Laguna Grandtour 2010g

2.0

Dci 150 ks 4 control

Kod mene promijenjeni brisaci.....platio ih 90kn i odlicni suuu......

Promjenjen nosac motora....gore kod mulde....i to je sveew

Link to post
Share on other sites

Laguna Grandtour 2010g

2.0

Dci 150 ks 4 control

Kod mene promijenjeni brisaci.....platio ih 90kn i odlicni suuu......

Promjenjen nosac motora....gore kod mulde....i to je sveew

Lijep autić hoćeš se mjenjat :) Edited by Izzy
Link to post
Share on other sites

Kod mene promijenjeni brisaci.....platio ih 90kn i odlicni suuu......

Takvi su sad meni na redu, pun k... mi je Valeo brisaca! od sad samo jeftilen

Link to post
Share on other sites

Lijep autić hoćeš se mjenjat :)

Nebi ipak....stvarno sam s ovim zadovoljan...a i bas sam trazio karavana....jos k tome naletio na 4control....naprosto odusevljen.....
Link to post
Share on other sites

Koji onda motor dobro podnosi plin?

Ja sam cuo 2.0 T
Link to post
Share on other sites
frenchkey

Pošto ne volim roktanje diesela, koji onda plinaš ide najbolje s lagunom 3?

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..