Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

Provjeri cijevi/crijeva intercoolera i usisa i filter zraka. Koja dimenzija guma je u pitanju?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, direstraits said:

Provjeri cijevi/crijeva intercoolera i usisa i filter zraka. Koja dimenzija guma je u pitanju?

Hvala  na savjetu,pogledat ću ,ali pošto se slabo razumijem mislim da cu  otići do servisa.. gume su 215,50,17

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@zele47 dal si mjerio potrošnju ručno ili pričaš o potrošnji koju ti bord pokazuje?

Link to comment
Share on other sites

Max je dobio konkurenciju. Samo njemu je do sada na forumu dCi trošio preko 10 l. Ali Max ima dugačke noge...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, dizna said:

@zele47 dal si mjerio potrošnju ručno ili pričaš o potrošnji koju ti bord pokazuje?

Mjereno preko borda,al po mojoj nekoj računici bord je realan...

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan08 said:

Max je dobio konkurenciju. Samo njemu je do sada na forumu dCi trošio preko 10 l. Ali Max ima dugačke noge...

A volija bi da nisam u toj konkurenciji,.....jbg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 25. 07. 2023. at 21:04, zele47 said:

Pozdrav svima novi sam član i slabo se snalazim ....evo od prije 20 dana kupio sam lagunu 3 grandtour 1 5 dci...auto mi se jako sviđa,sve funkcionira,sve ok ...jedini problem je prevelika potrošnja,8 litara kombinirane vožnje...inače 15 godina sam vozio megana grandtour 1,5 dci 60kw on je na sličnim relacijama trošio od 4,5 do 4,8.

Znači stvarno lagano vozim ,nista agresivno...laguna je prešla 220000 km ,provjereno i redovno je servisiran u zubaka neostar ,posjedujem račune od prijašnjeg vlasnika.. motor radi odlično,niti jedna lampica tipa za servis ne svijetli,al eto ne razumijem da moze toliko trošit.

Dobrodošao na forum.

Ja bi na tvojem mjestu krenuo od najjednostavnijeg. Prvo što bi provjerio je filter zraka motora. Znam nekoliko slučajeva gdje je auto puno trošio zbog začepljenog filtera na usisu ili zbog lošeg zamjenskog filtera koji ga je gušio.

U tom slučaju vozač kompenzira stiskanjem gasa i eto visoke potrošnje.

Ja sam prije 20ak godina kupio auto koji je baš puno trošio oko 13-14 litara (R19 16V). Prestao sam točiti na OMVu koji mi je bio usput do posla i prešao na INA-u u kvartu. Potrošnja je pala točno tamo gdje treba biti oko 9.0-9.5

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hvala, svaki savjet je dobrodošao...provjerit cu sve...

Evo bas imam račun od prijašnjeg vlasnika,on je promjnio sve filter u 3/2023u zubaka...drugi tjedan cu u servisera pošto sam ovi u gužvi pa se nadam da cu dobit neku informaciju...

Link to comment
Share on other sites

Filter zraka se provjerava u osobnoj režiji, drže ga dvije kopče, ne treba alat za provjeru. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala, hvala,pogedao sam crijeva zraka i drugo, ne pustaju...pogledat cu i filter...nisam poznavatelj mehanike( sidi i vozi,ostalo nemam pojma)👍

Evo nije mi da đava mira ...filter zraka je ok

IMG_20230727_110135551_HDR.jpg

IMG_20230727_110141192.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rađe ti tu potrošnju provjeri malo bolje . Ništa te neće koštat. Dakle i više puta bez putnog kompa , hebiga ništa ne košta , ja bi tako .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, zele47 said:

Hvala, hvala,pogedao sam crijeva zraka i drugo, ne pustaju...pogledat cu i filter...nisam poznavatelj mehanike( sidi i vozi,ostalo nemam pojma)👍

Evo nije mi da đava mira ...filter zraka je ok

IMG_20230727_110141192.jpg

Ovo bijelo s donje strane sam vidio samo na usisavačima. Otkada to imaju filteri zraka motora?

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Znaci u utorak se  ponovo upali check anti pollution system i rekoh sam sebi prema iskustvu (jer sam jazavac) ma sigurno lambda. Jucer ga natankao full i danas se vratim s posla potrosnja 16.5 litara na prijedjenih 110 kilometara od tankanja. LAmbda vrlo vjerojatno nije (postojeca prednja je godinu i pol stara), no sumnja ovako na prvu mi pada na senzor protoka zraka, svjecice ili injektore. Ako je netko imao slican slucaj sa zaista abnormalnom potrosnjom - slobodno odgovorite. Ovim tempom cu 60 litara strusiti u nesto manje od 4 dana. Isto tako se osjeti gubitak snage okretaji rastu. Kompletan kuplung set je star manje od godinu dana tako da ne bih rekao da je to razlog, hidraulicni potisni je ok, na nogu ne propada i nema vidljivog curenja ulja.  Hvala 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, direstraits said:

Kakva je situacija s grijanjem kočnica 

Ne znam pitas li mene no:

nesto mi zvoni da koriste isto ulje kocioni sustav i hidraulicni potisni. S te strane nema nema zime sve je 1/1. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, direstraits said:

Mislim više na blokirane klizače na Ate kliještima 

iskreno nisam isao toliko u sirinu. Ali osjetan bi bio otpor ili nekakvi zvukovi ili smrad... Ovako mi smrdi jedino iz auspuha (opet) pa mi je dodatno skocio tlak i zatrazio ponude za: vodenu pumpu, alternator, lambdu prednju i straznju, katalizator, kanalni remen + natezac, alternator i svjecice. 

Spojiti cu ga sutra na dijagnostiku kod kolege s posla, nadam se da tih 20 km bude izdrzalo da motor ne ode u krasan qrac makar ako u ova dva dana nije i jos pod klimom upaljenom onda nece ni sutra. 

 

Edit: nisam uzeo u obzir filter goriva moguce i on u pitanju

Edited by Blashyrkh
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ajde javi šta je bilo. Moj Scenic na ove vrućine u gradskoj vožnji uredno pokazuje 12 l/100 km. 

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

od viska goriva motoru nema sta biti, jedino katalizator moze nastradati

filter goriva nije sigurno

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, frenchkey said:

ajde javi šta je bilo. Moj Scenic na ove vrućine u gradskoj vožnji uredno pokazuje 12 l/100 km. 

12 litara? kaj nije to malo previse cak i za klimu? Varijator faze mozda (tako je meni bilo na Meganu 2012.).

P0171 - serviser mi je na moru, lagano se  vozi brodom, kaze maf senzor. brutalno ciba po bengi malo piknem gasa na hladnom motoru euro super 100 mirisi kao da je van motora :D

cekam info od Tokica za novi senzor pa cu ga zamijeniti, spojiti se ponovo i obrisati gresku.

image0 (1).jpeg

Link to comment
Share on other sites

P0171 je greška siromašne smjese. U pravilu MAF je glavni izvor podataka za smjesu dok je prva lambda kontrola i fino podešavanje, ali ima dovoljno moći da ti zezne potrošnju. Ako imaš mogućnost na dijagnostici gledati podatke uživo (graf 02 B1S1,fuel trim-ove,MAF g/s, injector pulse width, temperature rashladne tekućine i temperature usisa zraka bih ja za stavio za start, možeš i kut paljenja ako ima vvt), od tud kreni i prati. Ako ti je lambda sumnjiva, možeš špricnuti malo nekog spreja u usis i gledati na dijagnostici reagira li. Ako ti je MAF sumnjiv, ištekaj ga pa vidi je li išta bolje, to su neke brze i lake metode da te upute u nekom smjeru. Da su svjećice toliko loše vjerujem da bi imao i druge simptome.

Napomena: Dobronamjeran savjet - možda i znaš ali nije na odmet napomenuti, ako mijenjaš lambdu ili MAF ili bilo što od bitne upravljačke senzorike, probaj kupiti ORIGINAL. Sa zamjenskim se vrlo lako možeš zakopati još dublje, misleći da imaš nešto ispravno, a zapravo nemaš.

Edited by DarioSafrane
Link to comment
Share on other sites

On 03. 08. 2023. at 18:45, Blashyrkh said:

iskreno nisam isao toliko u sirinu. Ali osjetan bi bio otpor ili nekakvi zvukovi ili smrad... Ovako mi smrdi jedino iz auspuha (opet) pa mi je dodatno skocio tlak i zatrazio ponude za: vodenu pumpu, alternator, lambdu prednju i straznju, katalizator, kanalni remen + natezac, alternator i svjecice. 

Spojiti cu ga sutra na dijagnostiku kod kolege s posla, nadam se da tih 20 km bude izdrzalo da motor ne ode u krasan qrac makar ako u ova dva dana nije i jos pod klimom upaljenom onda nece ni sutra. 

 

Edit: nisam uzeo u obzir filter goriva moguce i on u pitanju

Još jedan edit: Nemoj se previše zalijetati sa vodenom pumpom, alternatorom, katalizatorom itd. Znam da je teško kad auto nije kako treba ali pokušaj ostati hladne glave i odvezi to nekome tko zna napraviti dijagnostiku a ne samo očitati greške i bacati dijelove na pogađanje. Često je najskuplji majstor najjeftiniji.

A što se tiče servisera koji je sa broda defektirao MAF na temelju greške P0171, nemam riječi, a kupiti senzor na temelju takve defektaže je, prema mom skromnom mišljenju, bačen novac. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.