Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

trebaš im memorirati gornji položaj. To se obično događa kada se mijenja akumulator ili ako je isti jako slab. 
Dovedi prozor skroz do gornjeg položaja, povuci tipku za zatvaranje istog do kraja i drži tako 5, 6 sekundi. Ponovi za svaki prozor. Sada bi trebao ići normalno u krajnje položaje kada stisneš tipku do kraja

Link to comment
Share on other sites

trebaš im memorirati gornji položaj. To se obično događa kada se mijenja akumulator ili ako je isti jako slab. 
Dovedi prozor skroz do gornjeg položaja, povuci tipku za zatvaranje istog do kraja i drži tako 5, 6 sekundi. Ponovi za svaki prozor. Sada bi trebao ići normalno u krajnje položaje kada stisneš tipku do kraja
Bravo, bravo. Baterija je original Vartina s Renaultovim žigom, još iz 2012.
Prvo jutarnje paljenje bi svakako malo vergla pa san nju mislio i minjat, al ovo za prozore me čudilo. 
Kod zamjene, nema problema s navigacijom, radiom i sl.? 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na jesen mijenjao original accu jos is 2013. I nije bilo nikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, mbubnjaric said:

Ja sam na jesen mijenjao original accu jos is 2013. I nije bilo nikakvih problema.

Bit ću dosadan, al za svaki slučaj. Ne ide ona AGM baterija za start/stop auta (moja to nema)? Pitam jer je brat imao bmw f10 i nije imao start/stop, a svejedno je išla ta baterija. 

Link to comment
Share on other sites

Neke su imali efb iako nemaju ss.
Pogledaj sto pise na originalnoj pa to kupi.

Link to comment
Share on other sites

Da, ja sam morao kupiti start stop aku, original Varta, AGM, iako auto nema start stop.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mbubnjaric said:

Da, ja sam morao kupiti start stop aku, original Varta, AGM, iako auto nema start stop.

zasto uopce kupovati nesto ako ne trebas? bzvz bacen novac...

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno misli na garanciju akumulatora

Link to comment
Share on other sites

onda da preformuliram pitanje: zasto uopce proizvodac stavlja agm/efb akumulatore na auto koji nema s/s

Link to comment
Share on other sites

Moje laicko shvacanje je da da noviji auti trose puno vise struje, i onda ovi akumulatori na duge staze bolje izlaze na kraj s tim.

Ili da ti odgovorim kontra pitanjem. Moj auto ima S/S, ali je dijagnostikom ugasen, tj. zapamti zadnje stanje s tipke. Mislim da obicni aku nebi bas izasao na kraj sa svim tim potrosacima u autu, a o garanciji na aku da i ne govorimo, kad bi vidjeli u trgovini u koji auto sam ga ugradio.

Link to comment
Share on other sites

Ma sta ce oni skuzit. Doneses aku na reklamaciju, provjere ga, ako ne valja dobijes novi, ako valja ne dobiješ.
Ako auto ima ss tu ne stavljas obicni aku, ako nema mozes i agm stavit ako te svrbi novcanik



Link to comment
Share on other sites



...
Ako auto ima ss tu ne stavljas obicni aku, ako nema mozes i agm stavit...


Ali tocno ovo je poanta originalnog upita. Ako auto ima SS, ali je trajno iskljucem da li se onda moze staviti obicni aku?

Ja bih kao laik rekao ne, zato sto noviji auti trose previse struje i obicni aku nece dugorocno moci izdrzati to maltretiranje. Ovdje prvotno mislim na diesele, napucane opremom, a ne na Twinga sa pistolj opremom.
Link to comment
Share on other sites

Meni je tako bilo receno u provjerenoj trgovini akumulatorima. Isto sam se cudom cudio cemu uzeti skupi aku ako nemam start stop.
Al onda, s druge strane, originalni Varta AGM izdrzao je 8 (osam) godina.
Pa sam odlucio nastaviti s istim akumulatorom. Isti tip, model, samo nema dodatnu naljepnicu Renault.

Link to comment
Share on other sites

odgovor je NE

nebitno dal koristis ili ne start stop

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nakon dihtunga glave, sad san i opra karticu u mašini 🙄🙄 planiran izvadit matičnu i stavit ju u medicniski alkohol. Međutim, jel iko od vas kupova ova zamjenska kućišta jer san ovaj dobrano poglođa dok san ga rastavlja? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo ovako.
Laguna 3, prednji lijevi blatobran. Isao u rikverc, motao desno, gledao desno, zaboravio na betonsku banderu lijevo.
Blatobran stisnuti bas na ovom pregibu.
Lak nije puknuo, ali sad je pitanje, da li se to dade ispraviti izvlacenjem ili mora bas ici brusenje/lakiranje i tako to?
6a0e465b0f9405dc3317d92045c74899.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mda... aj neki link, jer na ne nalazim. :D

Link to comment
Share on other sites

Samo da pitam, blatobran od Lagune 3 je isti na svim fazama (ph1, ph2, ph3)?

Link to comment
Share on other sites

Btw, krenuo sam kao mali mujo, po google maps, search auto otpad... za sad jos nemam srece...
Ako upiknem bas crni blatobran hoce li se vidjeti razlika u nijansama? Ili je crna kod renaulta crna i tocka. [emoji16]

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.