Jump to content

Audi TT 134,000km bez izmjene ulja


Med0

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    26

  • Med0

    14

  • MilosB

    13

  • Raptor6767

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vise mi se sere koliko sam puta ovo cuo. Uopce nije vrijedno rasprave, ili ima para, pa "ovaj mi je crko, idem po drugi", ili je stvarno idiot.

 

Iako mi nije jasno kako je to uopce moglo voziti, paliti. Na opelu nakon 40tkm ako nemjenjas ulje vec nece paliti ili radi na 3 jer zasteka hidropodizac.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Na renolu preventivno minjas letece na 150.000km, uz redovno odrzavanje, a na audija 134.000km ne zaminis ulje i ovaj vozi.

Koliko para, toliko muzike!!

Link to comment
Share on other sites

Na TDI motorima je nemoguce ne mijenjati ulje. Previse ga trose pa dolijevanje mozemo donekle smatrati zamjenom. :)

Link to comment
Share on other sites

Na renolu preventivno minjas letece na 150.000km, uz redovno odrzavanje, a na audija 134.000km ne zaminis ulje i ovaj vozi.

Koliko para, toliko muzike!!

Ma tko to preventivno mijenja leteće ležaje? Ja sigurno ne. Ovaj što nije mijenjao ulje je pacijent prve klase, svako ulje bi se koksiralo nakon tolike kilometraže i starosti. Pitao bi ga ja koliko kilometara bi s njim prošao da je turbak, a ne V6.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Bilo je par tema gdje se raspavljalo o preventivnom mijenjanju letecih. Ne mogu sad nac.

Dalje, u renoa sam bio po neke djelove i u kantunu na dizalici stoji rastavljen scenic. Pitam covjeka sta je bilo, prodavaca ne vlasnika auta, ovaj odgovara: minjamo letece jer auto ima puno kilometara. Koliko je to puno? Uf, oko 180.000km. Bilo mi je prosto neugodno kako sam mu umra od smija.

Ne minjas ti, ali eto vidim da ima ekípe koja minja.

Ma dovoljno je da postoji uopce raspava o "preventivnom" minjanju letecih na toj kilometrazi.

Link to comment
Share on other sites

Bilo je par tema gdje se raspavljalo o preventivnom mijenjanju letecih. Ne mogu sad nac.

Dalje, u renoa sam bio po neke djelove i u kantunu na dizalici stoji rastavljen scenic. Pitam covjeka sta je bilo, prodavaca ne vlasnika auta, ovaj odgovara: minjamo letece jer auto ima puno kilometara. Koliko je to puno? Uf, oko 180.000km. Bilo mi je prosto neugodno kako sam mu umra od smija.

Ne minjas ti, ali eto vidim da ima ekípe koja minja.

Ma dovoljno je da postoji uopce raspava o "preventivnom" minjanju letecih na toj kilometrazi.

Ti si potpuno u pravu, bilo jest rasprava o tome. Većinom je bila riječ od preventivnom mijenjanju letećih na 1.5 dCi motorima, što je prema mom mišljenju nepotrebno. Puno osjetljiviji sklop na motorima je turbopunjač. Ne znam dali je na mom mijenjan turbopunjač (mislim da jest, ali nisam 100% siguran) jel nemam račun koji to potvrđuje (imam servisnu knjižicu i račune od svega ostalog što je rađeno. Ali sam 100% siguran da leteći nisu preventivno mijenjani. Ja se isto tako znam nasmijati kad čujem da netko i na manjim kilometražama preventivno mijenja leteće (čak i na 100000 km su ljudi to radili).

Link to comment
Share on other sites

Neznam sta je tolko tragicno u zamjeni? Ak su povrsine lezaja male tjnwdovoljne za skro dug vijek rada i on se zamijeni kako bi motor imao dobre lezajeve a ne istrosene koji onda mnogo vise habaju radilicu... 1.5 ima isti blok od 50hp do 100hp.. Pa normalno da se na ovom jacem ipak malo vise trosi... I da nemoze izdrzati 300000km prohektiranih prvobitno za slabiji motor

Link to comment
Share on other sites

Neznam sta je tolko tragicno u zamjeni? Ak su povrsine lezaja male tjnwdovoljne za skro dug vijek rada i on se zamijeni kako bi motor imao dobre lezajeve a ne istrosene koji onda mnogo vise habaju radilicu... 1.5 ima isti blok od 50hp do 100hp.. Pa normalno da se na ovom jacem ipak malo vise trosi... I da nemoze izdrzati 300000km prohektiranih prvobitno za slabiji motor

Ako ima isti blok ne mora imati leteće napravljene od istog materijala. Tako mi je najdraže kad mi novinari u automagazinima napišu: "dijelovi ovjesa su poddimenzionirani". Nitko ne polazi od činjenice da je moguće napraviti komponente i od boljeg materijala. Recimo kad bi kuglasti zglob izradili od volframova karbida sigurno bi i tako "poddimenzioniran" izdržao do kraja roka upotrebe auta. problem je što se neke komponente rade od tako loših matrijala samo da se uštedi koji euro u proizvodnoj cijeni.

Link to comment
Share on other sites

Pa nemizes lezaje napraviti jaci. Sto je lezaj tvrdji i manje se haba to ce se vise habati radilica..

Kazes za kuglaste zglobove, u cemu bi drzao volfram? Dal poznajes ostatak problema s tim materijalom? Ili samo to da je tvrd i da se jako malo haba ;) i koja bi bila cijena istog. Dal je jeftinije izmeniti 4 zgloba obicna ili jedan volframov?

Link to comment
Share on other sites

I klasični kuglasti zglobovi bi trajali jako dugo da im ne pukne zaštitna gumica....

Link to comment
Share on other sites

Pa nemizes lezaje napraviti jaci. Sto je lezaj tvrdji i manje se haba to ce se vise habati radilica..

Kazes za kuglaste zglobove, u cemu bi drzao volfram? Dal poznajes ostatak problema s tim materijalom? Ili samo to da je tvrd i da se jako malo haba ;) i koja bi bila cijena istog. Dal je jeftinije izmeniti 4 zgloba obicna ili jedan volframov?

Kako misliš u čemu bi držao? Imam na poslu posudu od volframovog karbida (ne volframa) i isto se ponaša kao i obični čelik (osim manjeg habanja i visoke čvrstoće). Nisam samo pisao o kvaliteti letećih ležaja, već i o kvaliteti materijala od kojeg je izrađena između ostalog i radilica. Sigurno jeftinije nego da su izrađeni od slitine berilija i bakra. :D

Link to comment
Share on other sites

I klasični kuglasti zglobovi bi trajali jako dugo da im ne pukne zaštitna gumica....

Je, je isto kao i moj Sasicov krajnik. Promijenio ga iza tehničkog (zato što me ispitivač skoro srušio) i nakon godinu dana ponovo ista stvar. Manžetna uopće nije bila puknuta.

Link to comment
Share on other sites

Kako misliš u čemu bi držao? Imam na poslu posudu od volframovog karbida (ne volframa) i isto se ponaša kao i obični čelik (osim manjeg habanja i visoke čvrstoće). Nisam samo pisao o kvaliteti letećih ležaja, već i o kvaliteti materijala od kojeg je izrađena između ostalog i radilica. Sigurno jeftinije nego da su izrađeni od slitine berilija i bakra. :D

Ili da se npr nitrira radilica... Al cijena.... Auti bi bili ..... Pec pec skupi
Link to comment
Share on other sites

Po meni je isto bacanje novaca mjenjanje letečih ležaja. Znaci moj motor u cliu ima preko 350tkn, Motor do sad nije otvaran, mogao je i dalje voziti, ali motor je trosio ulje i isao sam ga otvoriti. Jedino sta nevalja su uljne karike, kompresiona je ko nova.

Link to comment
Share on other sites

Ili da se npr nitrira radilica... Al cijena.... Auti bi bili ..... Pec pec skupi

Sve mi je jasno, malo sam se zafrkavao oko onog volframovog karbida. :D Ali s druge strane nije rješenje niti stavljanje smeća. Kad si već spomenuo nitriranje, znaš li možda neku tvrtku u Hrvatskoj koja se bavi tim, a da je cijenom povoljna.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Po meni je isto bacanje novaca mjenjanje letečih ležaja. Znaci moj motor u cliu ima preko 350tkn, Motor do sad nije otvaran, mogao je i dalje voziti, ali motor je trosio ulje i isao sam ga otvoriti. Jedino sta nevalja su uljne karike, kompresiona je ko nova.

A leteci kakvi su ti ?
Link to comment
Share on other sites

Losi, al mogli su vozit 100% jos. Da me nije jebalo ulje motor bi 100% dogurao 500tkm.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

da nije tvoj ova verzija od 50hp :D a ne 82 :D :D

Losi, al mogli su vozit 100% jos. Da me nije jebalo ulje motor bi 100% dogurao 500tkm.

Link to comment
Share on other sites

Na renolu preventivno minjas letece na 150.000km, uz redovno odrzavanje, a na audija 134.000km ne zaminis ulje i ovaj vozi.

Koliko para, toliko muzike!!

 

Baš to :) Sad će vlasnici Hondi reći da njihovi toliko pređu s vodom u karteru :D

 

Vidio sam prije 9god 1.2 8v motor od jednog Twinga koji je imao dvije izmjene ulja u 2god i onda 5god nije imao niti jednu. Na 78,000km su mu se razletili leteći na četvrtom cilindru. Meho je skinuo čep od kartera i ništa nije iscurilo nego tek kad je kroz tu rupu zabio dugački odvijač :) Sutradan sam vidio ukupnu štetu kad je sve bilo otvoreno, ali uspjeli su spasiti motor od otpada.

Link to comment
Share on other sites

Baš to :) Sad će vlasnici Hondi reći da njihovi toliko pređu s vodom u karteru :D

 

Vidio sam prije 9god 1.2 8v motor od jednog Twinga koji je imao dvije izmjene ulja u 2god i onda 5god nije imao niti jednu. Na 78,000km su mu se razletili leteći na četvrtom cilindru. Meho je skinuo čep od kartera i ništa nije iscurilo nego tek kad je kroz tu rupu zabio dugački odvijač :) Sutradan sam vidio ukupnu štetu kad je sve bilo otvoreno, ali uspjeli su spasiti motor od otpada.

 

Mislim da to što na twingu 5 godina nije mijenjano ulje nije tolki problem kolko koja vrsta najjeftinijeg mogućeg ulja je u motoru i da li je auto bio vani a ne u garaži. Ako se ulje uslijed vožnje zagrijava na 100 stupnjeva, a zimi vani na parkingu hladi na -20, i to 5 godina za redom, kaj je tu čudno da ima talog od katrana na dnu kartera. Stvar je što se aditivi razdvajaju pa se oni rjeđi koji još kolko tolko podmazuju sagore kroz motor, a gusti talog ostane u karteru. Kad sve to gusto s**nje zaštopa uljne kanale, nastradaju ležaji zbog ne podmazivanja.

Najdebilnije moguće šparanje na autu je šparat na motornom ulju. Dovoljno je da povremeno pogledaš šipku za ulje i po boji, i na koji način se ulje razmazuje po šipki već možeš zaključiti treba li mijenjati ulje ili ne bez obzira na kilometre ili vrijeme promjene.

Link to comment
Share on other sites

Nije samo stvar u karteru već u tome što su svi nepokretni dijelovi glave motora su bili prekriveni katranom. Iz kartera su iscurile samo dvije čaše ulja. Praktički cijela glava motora je bila crna osim klackalica i federa po sjećanju kao i onaj audi samo s manje naslaga.

 

Žena je mislila da nakon isteka garancije auto ne mora voziti na servis. Lampica od ulja joj je svijetlila dvije godine prije nego se motor raspao, a ulje nije ni nadoljevala već jedino tekućinu za stakla. Trebalo im je tjedan dana da očiste i slože motor.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.