Jump to content

Audi TT 134,000km bez izmjene ulja


Med0

Recommended Posts

ovo me potsjeca na scenu iz "the big bang theory" kad sheldon skrene paznju Pany kako joj svjetli lampica "check your engine" a ona odgovara, ma to je tako vec par mjeseci :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    26

  • Med0

    14

  • MilosB

    13

  • Raptor6767

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kod mene je u firmi kolega odvezao Opel Combo 1.7DTI 57.000km bez promijene ulja.

Vjerovatno bi odvezao tko zna koliko da ga nisam pitao kad ce na servis da mi pokupi nešto.

Veli nitko mu nije rekao da treba [emoji122]

Link to comment
Share on other sites

Jedan mehaničar mi je pričao da mu je došao lik s BMW-om 730d kao "malo teško pali i bučan je". Auto čist kao suza, unutra kao da se nije sjedilo, sve pic-pic. Kad su odvrnuli čep kartera isto su šrafcigerom morali probiti talog na dnu da bi isteklo nekih litru i nešto sitno. Na satu je imao 70-ak tkm. Nikad otvaran, nikad dolijevano ulje. Onda temeljito očišćen i promjenjeno ulje, uredno upalio, kad je lik došao i kad mu je majstor rekao da mora promjeniti ulje svakih 10-15 tkm ovaj ostao zapanjen: "pa to je BMW, zar se to mora i na BMW-u??"

Mehaničar mi je tada rekao nešto što sam zapamtio: "Malo je metaka koliko ima budala."

Link to comment
Share on other sites

prije par godina napravio turu od par sto km sa starom lagunom 2.0 benzinac, na povratku idem gorivo natočiti i kad sam dao kontakt skužim da su na displayu samo dvije crtice od kontrole nivoa ulja. Vratim auto u firmu i velim mojima da fali ulja, a jedan od šefova mrtav hladan: a to je tako već par mjeseci [emoji15] Kolega otišao s tim autom za zadar i tamo je stao jer nije bilo ni kapi ulja u getribi. Službeni auti, svi samo gaze, nitko ne gleda ulje [emoji4]

Auta se firma riješila s 390kkm je prošao unatoč takvom zanemarivanju.

Link to comment
Share on other sites

Meni su u bivšoj firmi jednom dali auto da idem s njim na drugi kraj 'rvacke. Kad sam izvadio šipku ulja bila je suha. Kad sam nadolio litru ulja  i dalje je bila suha. Sad sam već mislio da nešto krivo radim ili gledam pa sam stavio litru ulja previše u motor. Ali ne... stavio sam još pola litre ulja i vrh štangice je tek bio zauljen. Onda sam izlio drugu kanticu do kraja. Dvije litre ulja i ulje tek iznad minimuma.

 

Auto je imao 22,000km, star godinu i nešto. Vratili smo ga na leasing kad je imao 30,000km jer je već imao veći kvar i zvuk motora nije bio baš zdrav. Nakon toga netko je vjerojatno mislio da je jako sretan što ga je kupio s toliko malo kilometara.

Link to comment
Share on other sites

22000km i tolko ulja pocicao ??

 

mislim da je njemu nedostatk ulja bio najmanji problem...

Link to comment
Share on other sites

Popije svaki auto ulja kad ga nekoliko puta po par sati stisneš na autoputu do kraja pa tako i taj.

Link to comment
Share on other sites

U prvih 20 000km?

kao sto rece covjek, nedostatak ulja je bio najmanji problem tog auta, imao je on gadni neki problem.

Link to comment
Share on other sites

Popije svaki auto ulja kad ga nekoliko puta po par sati stisneš na autoputu do kraja pa tako i taj.

 

Popije, da...ali 2dcl, a ne 2L. 

Link to comment
Share on other sites

Nisam ja ali drugi jesu :) Kad imaš flotu od 20-25 raznoraznih službenih auta od kojih je svako malo neki od njih na autoputu brzo vidiš koji motori imaju slabiju uljnu kariku ;)

Link to comment
Share on other sites

Ma tko ide s dostavnjakom na trkaću stazu? :D

 

Veća mi je fora vidjeti dostavnjaka na stazi nego ne znam koji drugi auto :)

Link to comment
Share on other sites

Veća mi je fora vidjeti dostavnjaka na stazi nego ne znam koji drugi auto :)

I meni je super moram priznati, ali je više iznimka nego pravilo.

Link to comment
Share on other sites

Pa bolje ispasti car sa dostavnjakom nego imati osrednje vrijeme sa RS-om :p

Link to comment
Share on other sites

Evo ima nas jos hahaha

Prve dvi trke koje sam odvozio, bili su slalomi, odvozio sam sa materinim auto- Mazda Demio 1.3 64ks. Auto je kupljen da mater moze vozit pasa u portapaku hahaha

post-13935-0-47516400-1427403054_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Je, je isto kao i moj Sasicov krajnik. Promijenio ga iza tehničkog (zato što me ispitivač skoro srušio) i nakon godinu dana ponovo ista stvar. Manžetna uopće nije bila puknuta.

 

 

TRW krajnik nije ni duplo skuplji a nemjerljivo je bolji..

nikad necu razumjeti ljude koji stavljaju sasic i ostala smeca na auto i onda se cude kako im nije trajalo ni godinu..

Link to comment
Share on other sites

TRW krajnik nije ni duplo skuplji a nemjerljivo je bolji..

nikad necu razumjeti ljude koji stavljaju sasic i ostala smeca na auto i onda se cude kako im nije trajalo ni godinu..

U pravu si i sljedeći će sigurno biti TRW, ali molim te objasni mi činjenicu da je uvijek riječ o lijevom krajniku. Dakle, desni uvijek dobar, a lijevi uvijek ode u roku od godinu dana. Što misliš o Febi-ju, ili Delphi-ju?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

jesi provjerio felgu da ti ne tuce ?? 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.