Jump to content

INA ULTRA CLASS 102 - 102 oktana!


xxx

Recommended Posts

da bi ga probao i nes osjetio moras malo vise ulozit od 300 kn a to je za mapiranje auta...

To je odradeno vec, samo cu promijeniti mapu za mjesec-dva [emoji106]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    19

  • DU-roller

    14

  • kugla27

    11

  • therrlu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zrmi, da ovdje trojica krenu točit svaki dan u 197ice ultra class 102 i kažu da je jebeno ti bi uzeo kredit i bio četvrti pa bi se onda i mi smijali :)

Kugla, koliko znam, etanol nije dozvoljen tj e85, po FIA specifikaciji ga ne bi smjelo biti.

Ina gorivo je Panta gorivo, nešto poboljšano čak u par detalja, a Panta je npr glavni dobavljač u WTCCu - nije ništa lošije od Shella, naprotiv u toj maloj tržišnoj niši je možda u nekim stvarima i naprednije. Obzirom da su svi ograničeni FIA specifikacijom radi se o tome hoće li se dozvoljenim maksimalnim / minimalnim vrijednostima približiti npr na 93 ili 97%. Uostalom Shell ne možeš jednostavno i legalno uvesti u potrebnoj količini, a ako bi ga legalizirao ispalo bi skuplje.

Link to comment
Share on other sites

nije kao etanol ili e85 ali kad bi išli pogledat specifikaciju onda je u granicama po FIA pravilima šta znaći da kod ispitivanja specifične gustoće i težine,oktana je sve legalno.

pa zašto onda nebi mogao se vozit na to gorivo???

Link to comment
Share on other sites

Da sve je legalno,dok god se kontrola goriva na HR utrkama radi na licu mjesta na utrci,kad jednom netko pošalje uzorak u labos biće drugačiji završetak.

Edited by kugla27
Link to comment
Share on other sites

Prvo krivo tumačiš pravilnike time da sve što nije zabranjeno automatski je dopušteno,a upravo je naglašeno da sve što nije navedeno kao dopušteno je automatski zabranjeno. Druga stvar je dase gorivo u HR itekako može analizirati,u Zg imaš Inin labos na Pešcenici,ja nosio naftu prije par godina. Samo trebaš navesti koje karakteristike želiš da se analiziraju.

Link to comment
Share on other sites

Prvo krivo tumačiš pravilnike time da sve što nije zabranjeno automatski je dopušteno,a upravo je naglašeno da sve što nije navedeno kao dopušteno je automatski zabranjeno. Druga stvar je dase gorivo u HR itekako može analizirati,u Zg imaš Inin labos na Pešcenici,ja nosio naftu prije par godina. Samo trebaš navesti koje karakteristike želiš da se analiziraju.

 

možda se može analizirati ali kod trka u HR HAKS jedino ima jednu trvtku u Austriji kojoj se može nositi na analizu i to je jako skupo.

ti krivo tumačiš jer nigdje nepiše u tehničkom pravilniku koje gorivo mogu koristiti automobili grupe E1 dok se za grupu N i A zna i postoji naputak koje gorivo mogu koristit,to je šta se tiće članka za gorivo a s time da je jedini uvjet da se može kupiti na benziskim postajama u EU ili da ima homologaciju trkaćeg goriva koje odobrava FIA.

Nama najbliža Sisak rafinerija pumpa s time da tamo možeš kupit samo kao pravna osoba ili kao udruga tj.auto klub,dok je Mađarska(nekih 80 pumpi) najbliža za kupit E85 na benziskim postajama kao fizička osoba. 

 

Da rezimiram,vozit ću se na gorivo koje će mi štiti motor i dat mu dugovječnost jer ipak je tu dosta novaca u tome a ako me netko misli prijaviti neka skupi pare... :dada:  :dada:  :dada:

:fucka:

Link to comment
Share on other sites

Ma bmk moja drlja ide na sve,čak sam i 95 točio par puta kad nije bilo 98 i 100 za kupiti

Link to comment
Share on other sites

Ma bmk moja drlja ide na sve,čak sam i 95 točio par puta kad nije bilo 98 i 100 za kupiti

 

Hebe se tebi kad si štelaš iz kabine smjesu kak ti treba... :drivar:

Link to comment
Share on other sites

Hebe se tebi kad si štelaš iz kabine smjesu kak ti treba... :drivar:

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Znači, prodaja trkaćeg goriva za 30 kn po litri bi se povećala kad bi INA sponzorirala HAKS besplatnim testiranjem uzoraka goriva izuzetih iz spremnika u park fermeu - Kugla, hvala na ideji :) Šalim se, nećemo se baviti gadarijama.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2.0 n/a motor sa cestovnim ~100 oktanskim gorivom 227 ks, uz podešavanje kuta paljenja na ultra class 102 232 ks.

Link to comment
Share on other sites

2.0 n/a motor sa cestovnim ~100 oktanskim gorivom 227 ks, uz podešavanje kuta paljenja na ultra class 102 232 ks.

 

ko je mapirao auto od Franića?

Link to comment
Share on other sites

ko je mapirao auto od Franića?

Vjerovatno Dominik isto kao i do sada....[emoji780] [emoji780] [emoji780] Edited by hans
Link to comment
Share on other sites

Vjerovatno Dominik isto kao i do sada....[emoji780] [emoji780] [emoji780]

 

pa dobro je 232ks...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pošto sam u motosportu (u određenoj mjeri :) ), naravno da smo bili zainteresirani za to gorivo, ali smo dosli do zaključka da je to gorivo ono koje smo prije 5 godina kupovali po 6€/L- MOL xtreme (isto ko i sadašnja Panta), samo što ga je INA sad stavila pod "svoj" brand.

Cijena goriva je 23.99 kn+ pdv (minimalna narudžba je 50L), ali ono što bode u oči je to da treba imati organiziran prijevoz (ADR vozač i pravilno označeno transportno vozilo)

 

Tak da se bolje isplati vani uzeti jednostavno bačvu od 50L, stavit ju u kombi i gas, nego imati probleme sa prijevozom tu kod nas

Link to comment
Share on other sites

bas su ga zakomplicirali....

bolje onda vozit na etanol tj onaj E85 ili sta vec :D uz dodat neki lubrikant u njega kako ne bi bio tolko suh

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeli zna netko kolika je donja toplinska vrijednost tog goriva (Hd), odnosno ogrijevna moć. Naime osim oktanskog (cetanskog broja - otpornosti na detonantno izgaranje), ili vrijednosti RON i MON (način ispitivanja), bitna je i toplinska vrijednost isključivo radi oslobođene toplinske energije (motor s unutarnjim sagorjevanjem je toplinski stroj). Odnosno koliko je ona viša (ako je) u odnosu na standardna goriva (MB Class 95, 98 i 100)?

Link to comment
Share on other sites

Sta nije oraksa da su goriva s veccim oktanskim brojem zapravo goriva s manjom tplinskom vrijednosti?

Link to comment
Share on other sites

Veća oktanska vrijednost je bitna radi otpornosti na detonaciju. Ako treba više goriva količinski to se lako rješava dalje softverski preko mape.itd.

Link to comment
Share on other sites

jasno, samo sam rekao iskustvo moje s raznim gorivima do sada koja sam i sam mijesao 

Link to comment
Share on other sites

Veći oktanski broj je važan zbog mogućnosti postizanja većeg kompresijskog stupnja (veća otpornost, veći stupanj kompresije). Podatak o toplinskoj vrijednosti (donjoj) je isto bitan pa me čisto zanima koliki je.  Benzinsko gorivo otprilike ima Hd oko 44000 kJ/kg.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.