Jump to content

1.6 dci


frane998

Recommended Posts

Pozdrav ljudi.

 

listajući forum nigdje nisam naišao na Renaultov 1.6 dci motor.

zanima me ako ga netko ima kakva su iskustva? pouzdanost? potrošnja? Cijena servisa u odnosu na 1.5 dci motor?

 

Hvala unaprijed!

Link to comment
Share on other sites

To se tek pojavilo. Svi vecinom imaju stare 1.5 dci tako nitko pojima nema. Pogotovo za pouzdanost. Poznajuci situaciju na forumu ocekujem da DU ROLLER probije led :)

Link to comment
Share on other sites

Dovoljno je rec da ga mercedes ugradjuje u svoje aute. 

Link to comment
Share on other sites

proučih malo, ni jedan ni drugi 1.6 nisu kao renaultov, samo je blok isti i još ponešto.

Ne budi naivan ;)

Naravno da je isti, par kozmetickih dorada da mogu reci da to nije renaultov motor, ipak moraju paziti na ugled.

Link to comment
Share on other sites

Sta to znaci sto ga mercedes ugrađuje? Kakve veze? Ljigavci skuzili da im jeftinije kupiti motor nego svoj napraviti. Odustaju od svega sto im je zastitni znak. Jedan od toga je lanac umjesto zubcastog. 

Link to comment
Share on other sites

zastitni znakovi mercedesa su kvaliteta dugotrajnost i luksuz. ako je motor dugotrajan zasto ga ne bi ugrađivali.

Link to comment
Share on other sites

Da . to su inace karakteristike dCi motora. Pun forum tekstova tipa "dci ne vuce,otisla turbina,otisao u safe mod,ne mogu ga popraviti u ovlastenom je vec tko zna koji put,dpf problem. To sve mb 200,220,250d nikad nisu imali. Sad to je za konfekciju tipa renault peugeot,fiat,vw normalno ali onaj koji placa trokraku zvijezdu vjerovatno to ne ocekuje

Link to comment
Share on other sites

Nisu to očekivali ni kupci bmw-a s famoznim n47 motorima pa je isto bilo pucanja lanaca ohoho

Link to comment
Share on other sites

Ono sto ja govorim je da su stekli ime zbog luksuza, kvalitete,prestiza. Kvalitetu kod motora su imali jer su bili predimenzionirani. . u svom muzeju imaju taxi primjerke po milijun i 700 tisuca km bez otvaranja motora. Susjed mi ima w123 300 d s 800 tisuca. Nikad motor diran. Sad su lakomi postali i jeftinije je kupiti motor nego sa svoj razvijaju. Samo novac gledaju da podijele između sebe na kraju godine. Nije im stalo do nicega drugog. Kao da porche kupi motor od citroena. Ma fuj

Link to comment
Share on other sites

kak si ti ogorčen to je strašno, pa dci imaš primjeraka sa po preko 500t koliko te volja. a to ako se zovu mercedes svaku sitnicu bi trebali razvijat sami pa da ih bmw ili vag pojedu? pa čitav svijet tako funkcionira kao da sad ne mogu napravit 5 litreni dizel sa 200ks, da traje 5 milijuna km. mogu i znaju ali su se pravila igre promjenila. i sad što rade je uber kvalitetno za neke druge marke, pogledaj hyundai, hyundai iz 2005 praktički ne možeš nać na cestama više, dok je renault 2005 godište i sl praktički najprodavaniji auto na tržištu rabljenih. treba malo pogledat s druge strane pa razmislit a ne odmah udarat.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Ima ima bas na ovom forumu ima ih po 500 tkm. Navedi jedan.akonse gleda na ovom forumu pitanja i problemi s motorom dci su u 90 posto slucajeva. Kvarovi reda 3 tisuce kn pa na gore. Benzici ako se tko i javi to je bobina od 250 kn ili neki jadni senzor od 500 kn. Ili ciscenje klapne ler gasa sto i nije problem. A ako ces vrijedjati de me nazovi oa da se nadjemo

Link to comment
Share on other sites

tko te vrijeđa. činjenično stanje je takvo. forum nije nikakvo mjerilo. najčešće dođu ljudi na forum radi problema,  3. 4 i x vlasnici gdje je povjest održavanja upitna i eto problema. vani dci sa 500 tkm budu u oglasu dan ili dva, i onda ti isti na našem tržištu se prodaju po 150000. naravno da će imat problema. a problem je u vlasnicima koji ne priznaju kilometražu od 150000 tkm. ispod je sumnjivo iznad je previše. zato se i svi prodaju sa toliko.

Link to comment
Share on other sites

Baš tako i ja gledam, ako ih nissan i mercedes ugrađuju u svoje aute to nebi smio biti šrot, odnos snaga/okretni moment/potrošnja mi je predobar.

Svaki motor ima svojih prednosti i mana, odlučio sam se za dizel, sad je pitanje 1,5 (110) ili 1,6 dci (130).

PS: Mislim da je glupa da se ovako svađate ko mala djeca, svako ima svoje mišljenje i svoja iskustva slobodno ih iznesite :yeah:

 

Link to comment
Share on other sites

s obzirom da se renault odlučio na biturbo varijantu tog 1.6 mislim da je dovoljno dobar, kakav je na velikim kilometražama vrijeme će pokazati

Link to comment
Share on other sites

Ja cu samo rec da za 1.5 dci (bilo koji), nisam cuo nista lose. Iskustvo koje sam imao s doticnim u cliu storia. Predobar motor, ide, ne trosi, pouzdan. Sve najbolje, a da ne kazem da ima jako puno kolega koji svoje voze vec jako dugo i zadovoljni su... Tako daaaaaa

Link to comment
Share on other sites

Šta se tiče 1.5dci-a u doba megana 2 cua san dosta dobrog(iskusia) al san isto cua za slučajeve di su na 75 000km motori bili gotovi.. mi smo kupili 2007 1.5dci 74kw sa 80 000km i vozili do 195 000km . Osim redovitog servisa pod koje spada naravno i zupčasti sa svim pripadajući. Nikad nikakvih problema. A masu ljudi san cua da zugaju za taj motor..

Link to comment
Share on other sites

evo očev 1.5 dci vrti 200tkm i nije bilo nikakvih problema s njim....

Link to comment
Share on other sites

Šta se tiče 1.6 dCi, i njih ima s preko 300 tkm. Žilavi motori, jedna od mana je EGR, elektronika crkne. Ali motor kao motor nema problema. Blok ne puca, lanac se ne isteže, ležajevi ne crkavaju. Ostalo je do održavanja. 

Link to comment
Share on other sites

O 1,5 dci-u se sve zna, ali mi vrag neda mira pa bi uzeo 1,6 dci

Zanima me i odnos cijene i servisa 1,5 i 1,6 dci.

Cekam nekoga tko ce dati neke informacije iz prve ruke :hey:

Link to comment
Share on other sites

1.6 je uškopljeni 1.9 sa 130 konja. Razlike mora biti i to uočljive.

Link to comment
Share on other sites

1.6 je uškopljeni 1.9 sa 130 konja. Razlike mora biti i to uočljive.

Nemaju veze 1.9 dCi i 1.6 dCi. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.