Jump to content

1.6 dci


frane998

Recommended Posts

Obični ide ok s dci 110, ali ako ne nađeš neke podatke da je 1.6dci loš, sta u pravilu nebi triba bit, uzmi 1.6dci. Osin ako si penzija style pa ti nije bitno jel ide il ne ide.

E upravo sam došao sa tom misijom ovdje, da pitam nekoga dali ima probleme sa tim motorom/turbinom/getribom, ove ostale boljke ima 1,5 dci tako da sam koliko toliko upoznat sa time.

igraju mi ulogu i servis i ostale potrošne stvari za taj motor, ako su osjetno skuplje radije bi 1,5 uzeo.

I na kraju...

dosta mi je penzija style-a, do sada sam vozio corsu 1,2 koja ne ide sa mjesta. Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Nemaju veze 1.9 dCi i 1.6 dCi. 

Znam da nema. 1.6 je zamijenio 1.9 i definitivno je drgačije konstrukcije što zdrava pamet govori. Snage ima ali npr. neki dan na tehničkome nov novcat Grand Scenic s tim motorom mi je gazda okarakterizirao da je u odnosu na 1.9 podosta kilav ali da ide svejedno. Prede ko maca a kakav je treba vremena da se iskristalizira. Ne bi trebao biti loš tj. ne bi smio jer ispalo je s vremenom da u Renaultu uistinu ne rade loše dizele.

Link to comment
Share on other sites

E upravo sam došao sa tom misijom ovdje, da pitam nekoga dali ima probleme sa tim motorom/turbinom/getribom, ove ostale boljke ima 1,5 dci tako da sam koliko toliko upoznat sa time.

igraju mi ulogu i servis i ostale potrošne stvari za taj motor, ako su osjetno skuplje radije bi 1,5 uzeo.

I na kraju...

dosta mi je penzija style-a, do sada sam vozio corsu 1,2 koja ne ide sa mjesta. Pozdrav

Evo prijatelj iz servisa kaže da su se za sada 1.6dci pokazali boljima od 1.5dci. Nisu još imali niti jedan problem s njima. Dobro, nisu njima dosad ni dolazili neki primjerci s povecom kilometrazom.

Link to comment
Share on other sites

Snage ima ali npr. neki dan na tehničkome nov novcat Grand Scenic s tim motorom mi je gazda okarakterizirao da je u odnosu na 1.9 podosta kilav ali da ide svejedno. 

Hm, jel kilav u odnosu na 1.9 dCi u Grand Scenicu ili u nekom drugom modelu? Jer taj motor je išao još u Meganea i u običnog Scenica, a i jedan i drugi su lakši/manji od Grand Scenica pa se jedino na taj način može reći da je kilav. Ja sam osobno provao 1.6 dCi sa 130 ks u običnom Scenicu i ne da nije kilav nego vuče ko lud. A na papiru je i jači, odnosno 130 ks oba, ali 300 Nm 1.9 i 320 Nm 1.6. 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se navozao granda s 1.9 motorom a 1.6 nisam probao. Znam da 300 kubika nije puno al pluća su mu manja a auto je tesko. U meganeu mu je sigurno lakse. Turpijanje s getribom i žicanje okretnog momenta na njoj bi bilo bolje da preusmjere na hot hatcheve koji im ne idu kako bi trebali.

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim bas sve sto se pise, no mozda i bolje tako. :)

 

1.6 16v dCi je puno zivahniji motor od starog 1.9 8v dCi motora. Obrtni momenat lezi nize, ima ga vise, i auto bolje ide. Druga je stvar sto su danasnji modeli prilagodjeni da voze sa sto nizom potrosnjom, pa ih treba prilicito stisnuti da bi dosli do izrazaja. Slicno kao kad neko iz 2.0 dCi 150 sjedne u 2.0 16v benzin 150, pa kaze kako ne ide, a salta ga na 3k rpm. E pa ne ide, naravski da ne ide. Treba znati sto je pod haubom i kako se vozi, da bi islo. Nije isto voziti 8v dCi i 16v dCi. Ovaj 16v se zavrti najnormalnije preko 4k rpm, dok onaj 8v bas i ne voli preko 4k rpm. 

Link to comment
Share on other sites

Evo prijatelj iz servisa kaže da su se za sada 1.6dci pokazali boljima od 1.5dci. Nisu još imali niti jedan problem s njima. Dobro, nisu njima dosad ni dolazili neki primjerci s povecom kilometrazom.

Takve se informacije traže, hvala :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Sad da se neki dizelas bas voli vrtit priko 4000 to mi je tesko povirovat dok ne provan i sam eventualno... to mu je valjda skroz neprirodno podrucje... al zato benzinci ispod 2.5, 3, pa i 4 nemaju sto radit... samo sto, ka sta kazes, ako ih saltas ka dizelase onda su tesko mrtvilo... zato je plin rjesenje, doslovce te boli brige za potrosnju i mozes vozit benzinca kako je pjesnik zamislia... a usporedba jednog i drugog - nebo i zemlja, benzinac keeps on giving, and giving, and giving... 

Link to comment
Share on other sites

Sad da se neki dizelas bas voli vrtit priko 4000 to mi je tesko povirovat dok ne provan i sam eventualno... to mu je valjda skroz neprirodno podrucje... al zato benzinci ispod 2.5, 3, pa i 4 nemaju sto radit... samo sto, ka sta kazes, ako ih saltas ka dizelase onda su tesko mrtvilo... zato je plin rjesenje, doslovce te boli brige za potrosnju i mozes vozit benzinca kako je pjesnik zamislia... a usporedba jednog i drugog - nebo i zemlja, benzinac keeps on giving, and giving, and giving... 

1.9 se vrti do 5500 bez problema. Kad dobije ulje. :D

Link to comment
Share on other sites

1.9 ima crveno na 48oo a snagu mu ne spusta niti previse buci ni preko 45oo

Link to comment
Share on other sites

1.9 ima crveno na 48oo a snagu mu ne spusta niti previse buci ni preko 45oo

I opet je losiji od 1.6 dci-a u svim segmentima.

Link to comment
Share on other sites

Pa bilo bi tuzno da nije bolji kad je u svim segmentima unapredjen.. I mladji za samo 20 godina od prvog 1.9 koji se za dci model jedva mijenjao..

Link to comment
Share on other sites

1.9 ima crveno na 48oo a snagu mu ne spusta niti previse buci ni preko 45oo

Na 4.000 rpm ima 96 kW, na 4.500 rpm ima 90 kW, na 4.800 mu se prekida dotok goriva, a od 1.750 rpm ima 300 Nm.

1.6 dCi na 3.750 ima 96 kW, a na 4.500 rpm jos uvijek raspolaze s 90 kW snage, na 1.750 rpm ima 320 Nm. ;)

 

Sto ce reci, 1.9 dCi je 8v, a 1.6 dci je 16v. 

Link to comment
Share on other sites

Pa bilo bi tuzno da nije bolji kad je u svim segmentima unapredjen.. I mladji za samo 20 godina od prvog 1.9 koji se za dci model jedva mijenjao..

Mijenjao se 1.9 dCi vise puta.

Link to comment
Share on other sites

Ma je al blok i glava su u sustini isti bez izmjena. Ovo je alu blok, drugi promjer/hod itd.. Sta bi tek bilo da su 1.9 napravili takav upgrade kao sto su 1.5 s ovim 1.6

Link to comment
Share on other sites

Ma je al blok i glava su u sustini isti bez izmjena. Ovo je alu blok, drugi promjer/hod itd.. Sta bi tek bilo da su 1.9 napravili takav upgrade kao sto su 1.5 s ovim 1.6

Ha? Sta sad 1.5 s ovima ima veze? :nezna: Ovaj 1.6 dCi i jeste upgrade motora 1.9 dCi, odnosno njegova zamjena, ali nije izveden iz njega, jer je koncept 1.9 dCi motora s 8 ventila zastario. Za razliku od ovog 1.5 dCi s 8 ventila.

Link to comment
Share on other sites

sta nije renaultova reklama bila sta je izmjenjeno u odnosu na 1.5 ? 

Link to comment
Share on other sites

R9M nema apsolutno nikakve veze s F9Q u bilo kojoj verziji. A ni s K9K.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ma niđe veze1.5 i 1.6. Jedan ima 8v,a drugi 16v glavu. Jedan ima remen a drugi lanac. Jedan je dosao do svoje max. snage, a na drugom se radi da ide i do 200 ks, govorim o tvornickim postavkama.

Jedino je ovdje netko rekao da je 1.6 nastao iz 2.0 skracivanjem hoda klipa, ako se sjecam dobro. Nisam provjeravao te dimenzije klipa pa ne mogu potvrditi.

Link to comment
Share on other sites

Ma niđe veze1.5 i 1.6. Jedan ima 8v,a drugi 16v glavu. Jedan ima remen a drugi lanac. Jedan je dosao do svoje max. snage, a na drugom se radi da ide i do 200 ks, govorim o tvornickim postavkama.

 

Jedino je ovdje netko rekao da je 1.6 nastao iz 2.0 skracivanjem hoda klipa, ako se sjecam dobro. Nisam provjeravao te dimenzije klipa pa ne mogu potvrditi.

Nije nastao skraćivanjem hoda klipa, to je totalno novi motor. Možda negdje u daljini pronađeš neku dodirnu točku s M9R. Iz M9R je nastao M9T (2.3 dCi) 

Link to comment
Share on other sites

Pa bilo bi tuzno da nije bolji kad je u svim segmentima unapredjen.. I mladji za samo 20 godina od prvog 1.9 koji se za dci model jedva mijenjao..

Problem je sta neki tu uporno propagiraju da je tromiji i slicno. Ne moze biti tromiji ako ima vise momenta, i ako je taj moment ranije dostupan i prisutan na sirem podrucju okretaja. Jos je elasticniji i zavrti se na vise okretaja.

Link to comment
Share on other sites

nekazem da ima veze nego da je renault pri reklami 1.6 dci stavio kao update na 1.9nego na 1.5 "povecao" i razvio novi 1.6 no lose sam se sjecao, mislio sam na ovaj video, no tu izgleda kao da je 1.9 smanjen hod 

 

kraci hod u 99% slucajeva dovodi do motora koji se lakse vrti itd. 1.9 masini fali glava s 16V i prica bi bila znatno znatno drugacija

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

evo pošto sam na kraju uzeo 1,6 dci da iznesem prve dojmove..
Za sada sam prezadovoljan, ima snage, iznenadilo me da i na čak 150 vuče bez problema.

Prošao sam do sada 1000 km (put iz njemačke), uz potrošnju 5,6 i prosječnu brzinu 110.

Mislim da se rodio novi renault fan =)

pozdrav!

IMG_2955.JPG

Link to comment
Share on other sites

Bravo za odabir i kupnju, želim puno sretnih kilometara!!! I naravno, očekujemo detalje... ;)

Link to comment
Share on other sites

Frane, ako nije tajna koliko km, koja oprema i koliko love?

Moji doma nedavno uzeli Grandtour 1.5 dCi pa me zanima usporedba.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.