Jump to content

1.6 dci


frane998

Recommended Posts

Mislim da sam ok prošao :)
46 000 km, full Bose oprema, jedino ksenon nema + dobio sam m+s gume + felge R15.
čekam carinu u ponedjeljak, ali uz izračun špeditera sveukupno uz sve troškove (karte - frend i ja, tablice, osiguranje, homologacija...) ispada oko 12 000 eura.

godina 10/2013.

Edited by frane998
Link to comment
Share on other sites

Cestitke na kupnji :)

Ako bi mi mogao samo reci koliko su ti procijenili auto po eurotaxu jer gledam i sebi sa Bose opremom ali godinu- dvije starijeg.

Link to comment
Share on other sites

Cestitke na kupnji :)

Ako bi mi mogao samo reci koliko su ti procijenili auto po eurotaxu jer gledam i sebi sa Bose opremom ali godinu- dvije starijeg.

 

Procjenili su ga na 110 tkn.

 

tu sam se malo zaribao, ispalo mi je malo vise davanja, ali mi uopce nije zao posto je auto nov.

cca 2000 kn vise

Link to comment
Share on other sites

Koliko su te na kraju ukupno izasla davanja do Hr tablica...dakle bez gole cijene auta?

Link to comment
Share on other sites

Znači cijena auta sa svim porezima i davanjima me je ispala oko 11900 eura, kasko 2100 kn i rega sa novim tablicama cca. 2700 kn

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Vidim da sve vise novih motora ima lančuge umjesto remena. To je pametno..

Link to comment
Share on other sites

Koje su tocno prednosti lanca u odnosu na remenje? Jasno mi je da ne postoji klasican "veliki" servis ali sto je s tim lancem? Da li se on mijenja? Sto je sa vodenom pumpom?

Link to comment
Share on other sites

Lanac se me mijenja. Eto uštede od 500€ svakih 6 godina i manja je šansa da će remen puknuti ako se ne promijeni na vrijeme.

Mislim da vodena pumpa nije više na lancu koji pogoni bregaste nego je na njemu samo uljna pumpa.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se mijenja i lanac al na 200 000 km.

Lanac nemas sta dirat dok ne pocne brujati, a kad pocne brujati znaci da se malo istegnuo i da treba zamjena.

Jedino se na vw to radi na 60tkm :vidiga:

Link to comment
Share on other sites

60 tisuca? Na polu 1.2 od frenda pise u uputama na mislim 180000 km da je interval. Na novim fsi mozda je manje ali 3x manje sumnjam..

Link to comment
Share on other sites

60 tisuca? Na polu 1.2 od frenda pise u uputama na mislim 180000 km da je interval. Na novim fsi mozda je manje ali 3x manje sumnjam..

Napisao sam to iz sprdnje, jer ja govorim iz prakse, vec par komada mi je doslo za zamjenu s full malom kilometrazom... zalosno al istinito.

Link to comment
Share on other sites

pa na kolko se mijenja na TCE? mora bit neki interval, nemože biti "nikad"

Link to comment
Share on other sites

Nije predvidjeno menjanje, odnosno, ne postoji servisni interval. Kada pocne da se "cuje", ali kako savremeni "vozaci" vise ne cuju nista, onda kada pukne i prezupci. Inace, VW je drasticno unapredio kvalitet lanaca kao i uopste sistem razvoda na svojim novim TSI motorima.

1.6 dCI je odlican motor i zaista za svaku preporuku. Nisam cuo za neku sistemsku gresku/manu tog motora.

Link to comment
Share on other sites

Tip od kojeg sam uzeo svoj 1.9 dci 130ks uzeo je novijeg megana sa 1.6 dci 130ks...po njegovom gledanju 1.9 dci mu je življi od 1.6 dci, iako 1.6 dci deklarira 20Nm vise...mozda je do mjenjača... ali zato je rekao da je 1.6 dci puno puno tiši od 1.9 dci

 

Link to comment
Share on other sites

1.6 je dosta tiši, uglađeniji. Budući da je manja zapremina treba ga malo više zavrtiti jer ne ide baš iz podruma. 1.6 ima dosta poboljšanja, brže postiže radnu temperaturu, ima lanac, uljnu pumpu koja po potrebi baca više ulja. Upiši na YouTubeu 1.6dci engine i pogledaj promo.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Evo citam ovu temu,a i cijeli forum skoro pretrazio,no ipak ne nalazim neke konkretne informacije o 1.6 dci. Zanimaju me iskustva vlasnika istih,kako su zadovoljni,mane,prednosti.. Koliko dugo ih imaju,tj koliko su presli s njima.. Jedino lose kaj sam naso o tim motorima je da su prve verzije kad su izasli 2011 (senic) imali problema s protokom ulja i nekim talogom istog,pa su se zato pregrijavali,pa poslije gasenja nisu htjeli upalit i slicno. Navodno je 2014 motor usavrsavan,pa valjda ne bi trebalo bit vise problema. I sam ga mislim uzet,pa bi rado cuo vise info.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav

Vozim 1.6 dci 160 ks, prije njega 2.0 dci od 150 ks, tako da ti mogu reći usporedbu za ta dva motora.
1.6 uglađeniji, tiši, radije se zavrti, ali nema onaj šus u leđa nakon 1600 okretaja kao 2.0 dci, samo zato jer linearnije razvija snagu pa ostavlja takav dojam, iako po svim mjerenjima stoji uz bok dotičnom 2.0 dci-u. Napravio 60 tisuća u godinu i pol i do sada nisam imao problema. Također na 150 kg težem autu troši cca pola litre manje.

Mene bilo strah kod kupovine jer sam isto imao predrasude prema tom motoru. Ali eto, ponudili mi pet godina garancije i održavanja te se odvažio, uzeo, i do sada nisam požalio.

Smiren sam vozač, vozim totalno normalno i mene taj motor zadovoljava u potpunosti. Čisto dostatan za normalnu vožnju, snage ima dovoljno da izvuce iz rizicne situacije, lijepo potegne, malo troši, radi uglađeno i tiho, a tko ocekuje V6 i 250 konja neka kupi V6 sa 250 konja i to je to.

Na kraju krajeva taj motor ugrađuju u Trafic koji je radni magarac, pa ako kod njih nema problema sa trajnošću ne bi trebalo biti ni u jednom Meganu, Scenicu ili Talismanu.

 

Također super su mi ove spike o pouzdanosti Toyota vs Renault vs ini.
Mogu reći samo ovo na tu temu, vozio do sada samo renault (ukupno 6 komada) te sada imam dva u kući i nikada niti jedan me nije ostavio na cesti a bome niti imao ikakav mehanicki problem (tu ne racunam potrosne dijelove). Imaju oni svojih mušica, možda malo škripave plastike i loših spojeva ali opet imaju ono nešto kaj nikada ni jedna ziheraška japanska toyota ni njemacki vw nece imati, barem meni.

 

Pozdrav svima

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.