Jump to content

1.6 dci


frane998

Recommended Posts

kak si ti ogorčen to je strašno, pa dci imaš primjeraka sa po preko 500t koliko te volja. a to ako se zovu mercedes svaku sitnicu bi trebali razvijat sami pa da ih bmw ili vag pojedu? pa čitav svijet tako funkcionira kao da sad ne mogu napravit 5 litreni dizel sa 200ks, da traje 5 milijuna km. mogu i znaju ali su se pravila igre promjenila. i sad što rade je uber kvalitetno za neke druge marke, pogledaj hyundai, hyundai iz 2005 praktički ne možeš nać na cestama više, dok je renault 2005 godište i sl praktički najprodavaniji auto na tržištu rabljenih. treba malo pogledat s druge strane pa razmislit a ne odmah udarat.

Sorry, al sad ga stvarno izmisljas! Pogledaj malo Hyundai Accente, Getz i i20 koje vozi Sokol Maric. Prije par miseci su zavrsili u oglasniku i niti jedan nije ima ispod 400tkm, a neki su bili i sa 550tkm. S obzirom da sam i sam dosad tri Hyundai-a vozia mogu samo rec da tesko mu se koji europljanin moze priblizit po pouzdanosti. Accent kojeg sam prije po godine proda ima je 260tkm, plin, originalnu lamelu, originalne prednje diskove, zadnje amortizere sam minja na 240tkm, prednji su originalni, nakon svih tih km pali kad ga krivo pogledas, i jedini kvar zbog kojeg sam mora stat na 8 sati je bia regler alternatora, pa sam aku mora napunit da bi se dovuka do Splita. Unatoc Capturu, i dalje imam Elantru s trenutnih 170tkm, plinom, i opet pali-vozi, i zadas nemam namjeru prodavat je. Zato, osim ako nemas nekih osobnih losih iskustava s Hyundaiem, a koja zelis iznit, ne vidim razloga da se izmislja... 

A to sto se neki auto prodaje i promini 10 ruku, ne znaci apsolutno nista... po tome je golf valjda najbolji auto jer ima milijun ruku, a ne mogu ga smislit... 

Link to comment
Share on other sites

Samo lagano prosetajte do Hyundai foruma, pa pogledajte listu kvarovi/problemi Hyunda, sve ce vam bit jasno. Stara Hyundayi gama je nepoderiva, ima san Coupea osobno, moram priznat da mi je dopizdila njegova pouzdanost, nisan ima sta šarafat po njenu:D ali eto opet vozim francuza iz nekih svojih razloga, ali uspoređivat kvalitetu koreanca i francuza je budaleština žešća. Ali malo smo ošli sa teme, al mora san reagirat nedam ja na kosooke;) ali moje mišljenje o ovim novim dizelašima 1.5, 1.6 itd.. je da su svi isti k, nema tu lošeg motora samo održavat, malo pripazit na turbinu i to je to, mogu oni dosta;)

Link to comment
Share on other sites

Otac je evo prije 3 mjeseca rješio accenta iz 97. 380 000 km. Promijenio je na tom autu samo lamelu korpu lamele filtere i ulje i naravno gume. Do zadnjeg dana sjedi pali vozi i teh. Bez greske. Teško opet takav auto ubost. Prodao ga jer ne može financirati vise ni gorivo ni ista a u god je pa sam ja taxi. Btw on je bio prvi i zadnji vlasnik nine htio prodat pa ga je sisnuo u CIOS .. brijem da su meštri pocupali sve iz auta

Link to comment
Share on other sites

Sorry, al sad ga stvarno izmisljas! Pogledaj malo Hyundai Accente, Getz i i20 koje vozi Sokol Maric. Prije par miseci su zavrsili u oglasniku i niti jedan nije ima ispod 400tkm, a neki su bili i sa 550tkm. S obzirom da sam i sam dosad tri Hyundai-a vozia mogu samo rec da tesko mu se koji europljanin moze priblizit po pouzdanosti. Accent kojeg sam prije po godine proda ima je 260tkm, plin, originalnu lamelu, originalne prednje diskove, zadnje amortizere sam minja na 240tkm, prednji su originalni, nakon svih tih km pali kad ga krivo pogledas, i jedini kvar zbog kojeg sam mora stat na 8 sati je bia regler alternatora, pa sam aku mora napunit da bi se dovuka do Splita. Unatoc Capturu, i dalje imam Elantru s trenutnih 170tkm, plinom, i opet pali-vozi, i zadas nemam namjeru prodavat je. Zato, osim ako nemas nekih osobnih losih iskustava s Hyundaiem, a koja zelis iznit, ne vidim razloga da se izmislja... 

A to sto se neki auto prodaje i promini 10 ruku, ne znaci apsolutno nista... po tome je golf valjda najbolji auto jer ima milijun ruku, a ne mogu ga smislit... 

lamela amortizeri i diskovi nemaju s generalnom pouzdanoscu auta i to su potrosni materijali. kao da si napisao da si mjenjao gume na 100tkm a na renou na 20. ono što sam rekao da ih više gotovo i  nema na cestama. što je činjenica. dakle nikakvo izmišljanje.

Link to comment
Share on other sites

Najbolje bi bilo da još usporedi pouzdanost Renaulta i Toyote, tek tada bi puknuo od smjeha.

Link to comment
Share on other sites

motori 1.5  dci  prve serije su imali dosta problema ali kasnije su to ispeglali i sad su ti motori medju najboljim i najpouzdanijim

motori 1.6 su prenovi za mjerenje pouzdanosti ali istina i Mercedes ih koristi

usporedba troškova se lako sazna pitaj u servisu cijenu redovnog servisa jednog i drugog

Link to comment
Share on other sites

Najbolje bi bilo da još usporedi pouzdanost Renaulta i Toyote, tek tada bi puknuo od smjeha.

Ne znam je li za puknuti od smijeha il ne, ali Laguna2 u fazi2 je pouzdanija od Avensisa odgovarajućih godišta (2005-2007).

Link to comment
Share on other sites

Najbolje bi bilo da još usporedi pouzdanost Renaulta i Toyote, tek tada bi puknuo od smjeha.

bas bih i mogao. laguna 3 dci 180, sada na 250000km - granicnici vrata, laguna 3 dci 150 cca 50000km graničnici vrata, od prijatelja corola - 116000 zamjenjen motor d4d od 140ks, avensis 2008. mjenjan kompletan sustav klima uređaja, senzori za abs i još podosta sitnica. od tetke auris, mjenjač stalno cuka.  da ne bude sve na strani renaulta, dobio sam megane 3 coupe u kompenzaciju, nije mu radila klima ,rondao je ovjes, dao sam ga skoro 3000 ispod tržišne cijene samo da ga se riješim, novi vlasnik je naravno bio upoznat s svim kvarovima i tvrdio da sve može sredit za manje od 10 tkn. još uvijek nije riješio sve probleme.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

lamela amortizeri i diskovi nemaju s generalnom pouzdanoscu auta i to su potrosni materijali. kao da si napisao da si mjenjao gume na 100tkm a na renou na 20. ono što sam rekao da ih više gotovo i  nema na cestama. što je činjenica. dakle nikakvo izmišljanje.

a nemaju? zasto onda ljudi odlaze pod garancijom u servis kad im auto (nebitno koja marka) na 30tkm ili manje unisti lamelu, ili kad su im prednji diskovi satrani prije nego prednje plocice... 

sto se tice hyundai-a, vec sam mislim i reka, tri su kod mene, i o njima doslovce nemam sto pisat:

pony, 1991, kupljen nov, 0-200tkm, redoviti servisi, toci, vozi... 

accent, 1995, rabljen, 90-260tkm, straznji amortizeri na 240tkm, regler alternatora, redoviti servisi, toci, vozi...

elantra, 2001, rabljen, 80-170tkm, prednji amortizeri, zadnja liva kociona klista, zadnji desni lezaj. redoviti servisi, toci, vozi...

sva tri na plin, jedan na karburator, jedan LCS, zadnji direkcija... 

stvarno ne znam di gledas, ali u Splitu i di god krenem hyundai svih mogucih godista di god se okrenem... 

Link to comment
Share on other sites

 

Ne znam je li za puknuti od smijeha il ne, ali Laguna2 u fazi2 je pouzdanija od Avensisa odgovarajućih godišta (2005-2007).

a u tu statistiku recimo ne ulazi odljepljivanje i izvijanje dijela armature? To nema veze s pouzdanošću.

Link to comment
Share on other sites

a u tu statistiku recimo ne ulazi odljepljivanje i izvijanje dijela armature? To nema veze s pouzdanošću.

Nisam bio dovoljno precizan. To je ADAC-ova statistika, dakle odnosi se na kvarove zbog kojih su auti ostali na cesti, govorim za godine proizvodnje 2005-2007.

Po TUV-u (tehnički pregled za godišta 2005-2007) je Avensis godinama svjetlosti ispred, a po DEKRI se ne može usporediti jer nema podataka za L2. Što se tiče DEKRA-e i usporedbe Lagune 3 i Avensisa, L3 je mrvu ispred Avensisa T25.

Link to comment
Share on other sites

Nisam bio dovoljno precizan. To je ADAC-ova statistika, dakle odnosi se na kvarove zbog kojih su auti ostali na cesti, govorim za godine proizvodnje 2005-2007.

Po TUV-u (tehnički pregled za godišta 2005-2007) je Avensis godinama svjetlosti ispred, a po DEKRI se ne može usporediti jer nema podataka za L2. Što se tiče DEKRA-e i usporedbe Lagune 3 i Avensisa, L3 je mrvu ispred Avensisa T25.

Ja vrlo dobro znam na što si ti mislio. A statistika je majka svih zaheba, ja to vrlo dobro znam jer sam jednim dijelom posla statističar. Molim te da se registriraš na TCC Croatia pa dobiješ info iz prve ruke.

Link to comment
Share on other sites

Ja vrlo dobro znam na što si ti mislio. A statistika je majka svih zaheba, ja to vrlo dobro znam jer sam jednim dijelom posla statističar. Molim te da se registriraš na TCC Croatia pa dobiješ info iz prve ruke.

Znam ja to, kod ADAC-a su Audi/BMW/Mercedes u 90% na prva tri mjesta, bez obzira na godište i klasu auta. Samo prenosim informacije ne koje su naslonjeni većina auto-tiskovina i portala u Hrvatskoj. Budući da više nitko sam ne radi maraton-testove, preskupo im je. Osobno, za mene postoje samo održavana i neodržavana vozila, cijepljen sam od marki i birtijaških priča. A blesavo mi je visiti na TCC-u kad nemam Toyotu. A i čuo sam da je dosadan forum :)

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Onaj tko je imao/koristio bilo koju Toyotu (naglasak na Japan) zna o čemu pričam. P.S. Nisam ni ja vjerovao dok se nisam dočepao jedne. To je jednostavno stroj koji je napravljen da traje. Evo ti konkretnog primjera: na svom Yarisu sam prije više od 2 godine zamijenio "obične" Osram-ove H4 s Nightbraker plus gotovo u isto vrijeme s kumom (Aveo) i prijateljem (E90). Dok su moje još uvijek na životu spomenuti su promijenili još po dva para (unlimited). Ljudi na PUG-ovima mijenjaju žarulje oborenih svjetala svakih 2 mjeseca.

Ispričavam se za "off topic".

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

zna se tko se svačemu smije ;)

Jako si bistar. Uspoređuješ pouzdanost jedne Toyote i Renaulta, te si naveo primjer jedne Corolle i to s dizelskim motorom. Evo ti još jedan info koji potvrđuje pravilo: Renault Laguna 2.2 dCi 230 tkm, motor nikada otvaran, nikad me nije ostavila na cesti, nikad nije bilo značajnijih kvarova. Jeli to znači da je Renault generalno pouzdanija marka od Toyote u slučaju kad usporedimo tu Corollu i moju Lagunu? Jeli to dokaz da si smješan.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Covjek je pitao za savjet u vezi motora starog 2 godine a vi se tu prepucavate o kramama starim vise od 10 godina.

Moje misljenje je da je bolje da uzme 1.6 dci ak kupuje novi auto koji ce voziti 5 godina, a ako ga misli drzati 10 i 250tkm neka uzme 1.5dci.

Link to comment
Share on other sites

Covjek je pitao za savjet u vezi motora starog 2 godine a vi se tu prepucavate o kramama starim vise od 10 godina.

Moje misljenje je da je bolje da uzme 1.6 dci ak kupuje novi auto koji ce voziti 5 godina, a ako ga misli drzati 10 i 250tkm neka uzme 1.5dci.

Pretpostavljam da su razlog mane koje bi mogle kasnije nastupiti, po ovome što pišu trebao bi biti pouzdaniji od 1.5 dci, ali praksa je majka pouzdanosti :D

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da su razlog mane koje bi mogle kasnije nastupiti, po ovome što pišu trebao bi biti pouzdaniji od 1.5 dci, ali praksa je majka pouzdanosti :D

 

 A gle, iz mojeg iskustva s Meg2 1.5 dci 140tkm i sad Meg3 1.5 dci 70tkm  s motorom bi trebao imati najmanje problema, puno vise stvari se kvari u ostatku auta ;)

Link to comment
Share on other sites

Covjek je pitao za savjet u vezi motora starog 2 godine a vi se tu prepucavate o kramama starim vise od 10 godina.

Moje misljenje je da je bolje da uzme 1.6 dci ak kupuje novi auto koji ce voziti 5 godina, a ako ga misli drzati 10 i 250tkm neka uzme 1.5dci.

Kupio bi rabljeni 1.6 dci sa 55tkm, godina 2012. Imao bi ga najmanje 7 godina i godišnje bi radio oko 15 tkm (na more 2-3 puta godišnje ostalo grad)

Znam, 1.6 i još dizel nije baš najbolji izbor ali ne mogu si pomoć, slab sam na dizel (okretni moment :D ).

Ja kao da želim da mi netko napiše ne treba ti 1.6 uzmi 1.5 :D

Živili! 

Link to comment
Share on other sites

ne treba ti 1.6  kupi 1.5

živio  :-)

"ne treba ti 1.6" se mora još malo pacat da bi prešlo u "kupi 1.5" meni se čini :D

Sad sam i ja u off topic otišao...

Još uvijek tražim vlasnike 1.6 motora i njihovo mišljenje :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ak se pretezno vozis po gradu onda definitivno 1.5dci, ne treba ti jaci, ja sam gledao iz svoje perspektive previse :)

Link to comment
Share on other sites

Ma uvik dođe dobro tih 20ks više. Pogotovo ako ćeš grandtour uzet

Da, uzeo bi megana grandtoura ;)

Link to comment
Share on other sites

Da, uzeo bi megana grandtoura [emoji6]

Obični ide ok s dci 110, ali ako ne nađeš neke podatke da je 1.6dci loš, sta u pravilu nebi triba bit, uzmi 1.6dci. Osin ako si penzija style pa ti nije bitno jel ide il ne ide.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.