Jump to content

Renault Megane GT 2016


yutasknight

Recommended Posts

Jao dečki što ste zabrijali...

Pa ne čini RS ili M model ili slične modele samo ono što je pod haubom.

Pa logicno ako auto ima npr. body kit od RS ili M modela da zaslužuje RS ili M oznaku jer je i taj body kit sastavni dio najprestižnijih sportskih modela.

Tako postoji npr i S line kod Audia osim spomenutog dvojca gore itd. itd....

Link to comment
Share on other sites

Jao dečki što ste zabrijali...

Pa ne čini RS ili M model ili slične modele samo ono što je pod haubom.

Pa logicno ako auto ima npr. body kit od RS ili M modela da zaslužuje RS ili M oznaku jer je i taj body kit sastavni dio najprestižnijih sportskih modela.

Tako postoji npr i S line kod Audia osim spomenutog dvojca gore itd. itd....

Pusti ih Dalibore, vidis da su pametniji nego ljudi sto s time rade:-). 

Link to comment
Share on other sites

naravno da ne cini. rs model je motor pod haubom, drugo oslanjanje, kocnice, drugacije podeseno upravljanje i jos gomila sitnica... zato se nesto sto podseca na top seriju nekog proizvodjaca, a nije ona, zove s line, gt line itd...

nije nesto rs samo zato sto ima kapice ventila kao sto su na rs-u...

a ljudi sto s time rade traze sto veci profit, i ovo sto rade jeste prostituisanje renaultsporta... zato prodaja edc-a ide odlicno :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam rekao da GTline ne treba postojati, dapace, meni je daleko ljepsi od obicnog i Meg 4 cu, ako budem njega uzeo, opet u GTline verziji uzeti. Samo je smijesno da pise Renault Sport. 

Link to comment
Share on other sites

GT je odličan, pun pogodak za većinu vlasnika RS-a koji nisu zadovoljni izgledom i performansama, odnosno koji nikada ne koriste puni potencijal RS-a, što zbog nedostatka znanja, što zbog nedostatka novca, a i zbog nedostatka 00. Tako da je ovo cviljenje i negodovanje o prostituiranju čista patetika.  

Link to comment
Share on other sites

Moje misljenje je da su ipak vlasnici rs koji ga kupuju samo zbog izgleda kao i oni koji nisu zadovoljni njegovim performansama pa bi zelili stepenicu slabiji auto ipak u manjini. Putimo sad po strani one koji bi htjeli jos nesto brutalnije ili pak funkcionalnost, udobnost itd. koje su sigurno na strani gt-a iako se meni megy225 pokazao kao jako dobar kompromis izmedju jurlice i auta za svaki dan sto se ne moze reci za klia.  Sto se mene tice mogu rs znacku lijepit i na teretni program sve dok u ponudi imaju prave rs jurilice. E sad odgovora na pitanje kakav ce bit novi megrs se iskreno bojim :) a mozda sam samo staromodni tip

Link to comment
Share on other sites

GT je odličan, pun pogodak za većinu vlasnika RS-a koji nisu zadovoljni izgledom i performansama, odnosno koji nikada ne koriste puni potencijal RS-a, što zbog nedostatka znanja, što zbog nedostatka novca, a i zbog nedostatka 00. Tako da je ovo cviljenje i negodovanje o prostituiranju čista patetika.  

Evo ja primjerice, tipican primjer covjeka koji bi kupio 250/265/275 jer mi je auto pojava i jako mi se sviđa onako "mišićav" i opasan...a vjerojatno ni 50% onog što autu nudi mi može ne bi nikad iskoristio. Baš to što je auto posebniji i drukčiji od običnih modela mu daje ono nešto.

S druge strane, novi Megane RS ne bi nikad kupio jer mi je običan i nema identitet kakav su imali RS-ovi prije njega.

Uvijek sam posebno cijenio proizvođače koji perjanice ponude (sportske modele) rade da budu vidno drukčiji od običnih. Pa je tako svaki M3 imao drugu šasiju...podebljanih bokova...isto kao i RS modeli Audi-a...Clio197...itd. Renault je od toga odustao jer su ekonomisti zakljucili da ce ustedjeti x milijuna eura budu li imali jednu liniju za sve Megane verzije i jednu te istu 5-vratnu školjku. 

Link to comment
Share on other sites

Evo ja primjerice, tipican primjer covjeka koji bi kupio 250/265/275 jer mi je auto pojava i jako mi se sviđa onako "mišićav" i opasan...a vjerojatno ni 50% onog što autu nudi mi može ne bi nikad iskoristio. Baš to što je auto posebniji i drukčiji od običnih modela mu daje ono nešto.

S druge strane, novi Megane RS ne bi nikad kupio jer mi je običan i nema identitet kakav su imali RS-ovi prije njega.

Uvijek sam posebno cijenio proizvođače koji perjanice ponude (sportske modele) rade da budu vidno drukčiji od običnih. Pa je tako svaki M3 imao drugu šasiju...podebljanih bokova...isto kao i RS modeli Audi-a...Clio197...itd. Renault je od toga odustao jer su ekonomisti zakljucili da ce ustedjeti x milijuna eura budu li imali jednu liniju za sve Megane verzije i jednu te istu 5-vratnu školjku. 

Ne stoji bas poredjenje, ako se uzme u obzir zasto je M3 nastao, i zasto je nastavljena proizvodnja u kasnijim serijama. Ekonomska racunica je uvijek tu, samo je nekad tesko uvidjeti tu racunicu. Nadomjestanje osobnih nedostataka kupovinom misicavih i opakih vozila je ono na sta proizvodjaci racunaju. Tako imas Nissan Juke koji je nekima ruzan, a nekim simpatican. A onda imas Nismo RS koji ostavi 197 u prasini na semaforu (sto je nekima jako bitno). Svako ima neku svoju viziju kako bi taj RS trebao izgledati, a malo je onih koji kupuju takvo vozilo da mu vade mast na stazi, za sta je iznimno sposoban. Osobito se to odnosi na Trophy i R inacice. Tako da ce i softcore verzija Megana sasvim lijepo doci ovima sto kupuju RS zbog izgleda, s tim sto ce na njega moci nalijepiti svu silu spojlera, retrovizora, folija, prigodnih naljepnica itd. i na taj nacin vozilu dati svoj osobni pecat. Koji se nekima dopada, a nekima se od toga povraca.

 

nurburgring03_misc.jpg?t=1434622804

Link to comment
Share on other sites

Vidim ja razvio ti neku svoju teoriju...a razlog zasto se mnogim ljudima sviđa takav nizak, proširen i napucan auto koji i pod haubom ima što za pokazati je full banalan - takvi nam auti dobro izgledaju. Parkiraš ga...napraviš par koraka i okreneš se i zadovoljan si viđenim. To je sve...nikakvi kompleksi i nadomještanje fizičke nemoći moćnim autom itd.

Život je prekratak da bi se vozili nezanimljiva, neatraktivna i dosadna vozila. Kome financije dopuštaju - dopušteno mu je i voziti RS...bez obzira na to hoće li s njim na stazu ili nece. Ja prvi kazem za sebe da moj nijedan auto nikad trkaliste nece vidjeti. Da li ipak imam pravo pozeljeti takav auto parkiran ispred svoje kuce/stana??? Da li imam pravo isto tako pozeljeti da je taj auto karoserijski drukciji od 1.5dci modela..? Mislim da imam...isto kao sto se mogu kriticki osvrnuti na politiku proizvođača da pakuju sve u istu školjku a vizualni dojam "bildaju" drugim branicima i plastikama umjesto širokih ispresanih bokova i blatobrana. Kao da se moraju svi sloziti samnom. 

Link to comment
Share on other sites

Vidim ja razvio ti neku svoju teoriju...a razlog zasto se mnogim ljudima sviđa takav nizak, proširen i napucan auto koji i pod haubom ima što za pokazati je full banalan - takvi nam auti dobro izgledaju. Parkiraš ga...napraviš par koraka i okreneš se i zadovoljan si viđenim. To je sve...nikakvi kompleksi i nadomještanje fizičke nemoći moćnim autom itd.

Život je prekratak da bi se vozili nezanimljiva, neatraktivna i dosadna vozila. Kome financije dopuštaju - dopušteno mu je i voziti RS...bez obzira na to hoće li s njim na stazu ili nece. Ja prvi kazem za sebe da moj nijedan auto nikad trkaliste nece vidjeti. Da li ipak imam pravo pozeljeti takav auto parkiran ispred svoje kuce/stana??? Da li imam pravo isto tako pozeljeti da je taj auto karoserijski drukciji od 1.5dci modela..? Mislim da imam...isto kao sto se mogu kriticki osvrnuti na politiku proizvođača da pakuju sve u istu školjku a vizualni dojam "bildaju" drugim branicima i plastikama umjesto širokih ispresanih bokova i blatobrana. Kao da se moraju svi sloziti samnom. 

Da citiram neke ovdje, misljenje je kao straznjica, svako ga ima. Uglavnom, sta se moze primijetiti na forumu je da se kupi taj auto i onda krene sa spustanjem (jer ne lezi dovoljno nisko), s kacenjem spojlera (jer ne izgleda dovoljno nisko i opasno), mapiranjem i Ćuniranjem (jer ne ide dovoljno brzo sa semafora). Sve to punokrvni RS modeli. I tako... Jedno vozilo koje obara rekorde i koje je ab werk spremno i ugodjeno (inzinjeri Renault Sporta valjda znaju sto rade) da se nosi sa mnogo jacim vozilima na stazi, biva pretvoreno u cudoviste koje na stazi skakuce kao pingvin, a ljepota je svakako u oku promatraca. Drugim rijecima, kupac kupi sebi nesto sto ne zeli, odnosno misli da je kupio nesto sto zeli. A ustvari je kupio zayeb, jer nece biti nista ni ljepsi, ni visociji, ni snazniji, niti ce izlijeciti bilo koji od kompleksa koje ima. 

Naravno, ne odnosi se ovo gore na ljude koji to kupe iz pravog razloga.

Zato kazem da je GT sasvim ok, jer ce on nabijati komplekse vozacima ofucanih RS modela, sa ili bez odgovarajuceg vozaca za volanom. Bez obzira sto nema Brembo ili Perfohub, LSD i sl.

Link to comment
Share on other sites

I...ne vidim što je loše u custom-izaciji vozila po svojim željama..? 

Pravi i krivi razlozi kupnje RS-a...? Koji su pravi a koji krivi...? Zar nije da onaj tko ima (ili se uduži) 30000 eura za taj auto ima pravi i valjani razlog da ga vozi doma..? Ne znam..ja sam mislio da novac daje pravo nekome da ga ima a ne njegove vozacke (ne)sposobnosti i cinjenica da nije neki kalibar vozaca.

Meni serijski RS250 nije dovoljno nizak. Može biti i širi u tragu kotača. Može imati ljepše felge od onih s kojima dolazi. Ovjes bi mogao biti jos tvrđi za moj ukus...a cijenio bih i da ima mogucnost podesenja pa ako kojim slucajem napada snijeg a hocu se voziti - da ga malo podignem i omekšam za tu prigodu. Isto tako...250 konja je sasvim dovoljno...ali 280 zvuči jos bolje. 320 još bolje. Ne vidim tu nikakav problem.

Auto nikad ne bi koristio da nekome idem nabijati komplekse. To je igra za 20-godisnjske kad misle da je vozacu nove S klase puno stalo do toga sto se nadrkani Clio ispalio sa semafora bolje od njega. 

Ja bih samo volio da se definira tu od strane vas etalona tko ima "pravo" na RS a tko ne...kako prepoznati tko ga je kupio iz krivih a tko iz pravih razloga te kako se tocno prepoznaje kompleksaš koji autom liječi frustracije iz života!??? Jer...tko zna...mozda mi sutra/preksutra uleti neka ponuda za nekakav rabljeni ali jos uvijek punokrvni RS primjerak a ja ga ne budem znao koristiti na pravi nacin. Tko zna...mozda neki strucnjak napravi analizu mene kao osobe pa jos ispadne (sramota) da mi mikro-penis ne radi kako treba i da mi zato treba snazan auto a ne vozim trke. 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da si za ovo s etalonima na pogresnoj adresi ako si mene ubrojao u etalone, ja samo posmatram sa strane i usporedjujem vlasnike RS modela na forumu (i drugim forumima) i to sto oni (u dosta slucajeva) rade sa svojim autima.

To da customiziranje vozila nije problem, isto tako bi se dalo diskutovati o tome. Meni nije problem. Ima se novaca za kupiti RS, ali bi se htjelo da je po performansama blizi Veyronu ili RS6, za kojeg se nema novaca, pa ce se kod mehe na grabi nafrljiti par spojlera i kupiti kajen, mape i Ćip-boxovi s ebaya, ne bi li se dostiglo RS6. Kojeg, pazi sad, nismo ni htjeli dostizati, jer nam on nije ni vazan, kao ni mi njemu. U ovo drugo pak vjerujem.

A pravi razlog za kupnju RS modela je valjda ono sto stoji u promidzbenom materijalu na sluzbenim stranicama Renaulta, odnosno Renault Sporta, u reklamama? Kreditna sposobnost se podrazumijeva, jer ako nema kreditne sposobnosti, onda nema ni kupnje? A da, moze se kupiti slabiji model, pa si ga kʌstəmizirati. :yeah:

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Trebali bi uvesti pravilo da se RS modeli prodaju samo ljudima s trkaćom licencom, a Trophy modeli samo prvacima i viceprvacima kako bi puni potencijal vozila bio iskorišten.

Naravno, uz predočenje CL-a u kojem piše zašto baš oni zavrjeđuju dotični model.

Link to comment
Share on other sites

Trebali bi uvesti pravilo da se RS modeli prodaju samo ljudima s trkaćom licencom, a Trophy modeli samo prvacima i viceprvacima kako bi puni potencijal vozila bio iskorišten.

Naravno, uz predočenje CL-a u kojem piše zašto baš oni zavrjeđuju dotični model.

Ja sam se bio mislio da si ubodem neku jeftinu 250-tku ako uleti...ali sam sad odustao. Vozackim sposobnostima nisam dorastao tom vozilu...nemam muda za voziti ga po stazi...nemam znanja za voziti ga po stazi...nemam novaca za voziti ga po stazi...promjenio bih mu felge, ovjes itd. Ukratko ne zasluzujem taj auto. Ni ti Rene...i ti imas KW Clubsport a ni serijalu nisi iskoristio do kraja.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se bio mislio da si ubodem neku jeftinu 250-tku ako uleti...ali sam sad odustao. Vozackim sposobnostima nisam dorastao tom vozilu...nemam muda za voziti ga po stazi...nemam znanja za voziti ga po stazi...nemam novaca za voziti ga po stazi...promjenio bih mu felge, ovjes itd. Ukratko ne zasluzujem taj auto. Ni ti Rene...i ti imas KW Clubsport a ni serijalu nisi iskoristio do kraja.

Mislim gle, meni je glupo sad ta spika o nisi iskoristio do kraja.

Jer da je iskoristio do kraja vjerovatno bi bio negdje razbijen, a on ili mrtav ili sav strgan,shavacas o cemu pricam.

 

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ja sam si kupio RSa da sam sebi budem lepi :)

i kud bas oped drugu 197 u pol godine ?

Volim se voziti i izmjenjao sam na proslom neke sitnice i te iste mjenjam na ovome jer mi se pokazalo bolje od stock.

Kolko jesam mlad i lud , sa iskustvom ili bez smatram da nisam ni 40 % sansa auta iskoristio , a vozi se i dosta ludo i brzo gdje uvjeti dopustaju, to mozes raditi i sa obicnim cliom meganom samo pitanje kolko ces brzo doci do odredene brzine.

Kada sam kupovao megana 250 ili trazio 197 vecina ljudi ga imala za svaki dan i kruzanje kuca poso.jako malo ljudi ga je imala za ono sto služi. I kod nas ima jako malo bena koja ce u 197 uloziti jos 5000-6000€ da ona ide donekle kako treba i drzi kako je zamisljeno pa tako isto i u 250.

Al s druge strane uhvatili ste se tu rasprave...pa nije reno jedini .svaki proizvodac radi istu stvar i marketing kao sto vagovci patr na r32 gti , il fordove rs modele , opc itd...

A tko te sve aute koristi kak Se spada, rjetko ko . dovoljno da sjednes u njega i namami ti osmjeh, kad te prebaci u glavi da se malo ispuses i to je to. Većini su to vozila da si budu lepi pred bircom .Svatko ima svoj izbor i sa svojim novcima radi sto hoce.

I sam bi prije kupio ovog plavog Gt sa dci 170ks + i mapa.posto je puno ljepsi oku od najavljenog rsa. A opet rs ima ono nesto sto privuce druge ljude. Treba zatvoriti raspravu o ovoj temi jer se danima moze prepucavati , al rango je dobro napisao..da se koristi potencijal tih vozila kak se spada vjerojatno na nasim cestama...sad nebi bili tu di jesmo 

✋✋✋

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

E moji sportasi, i dci bi za vas bio avion.

Ovaj nece cunirat, ovaj nemre iskoristit auto do kraja, ovaj bi imao GT ali to nije pravi Renault Sport, puno se prica, malo se zna ??

Link to comment
Share on other sites

E moji sportasi, i dci bi za vas bio avion.

Ovaj nece cunirat, ovaj nemre iskoristit auto do kraja, ovaj bi imao GT ali to nije pravi Renault Sport, puno se prica, malo se zna ??

Krhko je znanje, krhko. ?

Link to comment
Share on other sites

Trebali bi uvesti pravilo da se RS modeli prodaju samo ljudima s trkaćom licencom, a Trophy modeli samo prvacima i viceprvacima kako bi puni potencijal vozila bio iskorišten.

Naravno, uz predočenje CL-a u kojem piše zašto baš oni zavrjeđuju dotični model.

ak se ne vaaram tak su napravili u Ferrariju, kad je izlazio LaFerrari, morao si posjedovati nekoliko Ferrarija da bih uopće mogao doći na listu koja ti nije garantirala da ćeš uspjeti kupiti jednog :D

Edited by Krule
Link to comment
Share on other sites

ak se ne vaaram tak su napravili u Ferrariju, kad je izlazio LaFerrari, morao si posjedovati nekoliko Ferrarija da bih uopće mogao doći na listu koja ti nije garantirala da ćeš uspjeti kupiti jednog :D

Tako ce ti biti i u RNH...svaka naruzdba RS modela ce zahtjevati audit od strane kolege direstraits-a ili nekog drugog objektivnog tijela...i nakon dva tjedna ces na kucnu adresu dobiti rjesenje - mozes ili ne mozes kupiti RS.

Wannabi trkači, šminkeri i ostali koji misle autom lijeciti komplekse po javnim prometnicama ce morati svoj novi automobil traziti na nekoj drugoj adresi.

Link to comment
Share on other sites

ak se ne vaaram tak su napravili u Ferrariju, kad je izlazio LaFerrari, morao si posjedovati nekoliko Ferrarija da bih uopće mogao doći na listu koja ti nije garantirala da ćeš uspjeti kupiti jednog :D

Vidiš kakvu uslugu Renault Sport odjel čini ljudima, ne moraš uopće imati RenoLa da kupiš GT. A ni RS-a. ?

Ni potvrdu od liječnika. ?

Link to comment
Share on other sites

Tako ce ti biti i u RNH...svaka naruzdba RS modela ce zahtjevati audit od strane kolege direstraits-a ili nekog drugog objektivnog tijela...i nakon dva tjedna ces na kucnu adresu dobiti rjesenje - mozes ili ne mozes kupiti RS.

Wannabi trkači, šminkeri i ostali koji misle autom lijeciti komplekse po javnim prometnicama ce morati svoj novi automobil traziti na nekoj drugoj adresi.

Joj koji smijeh. Hahahha. Sam nemoj usporedjivat jedan La Ferrari i Renault sport. Bas bih volio vidjet tko ce mi zabranit kupit RS Trophy kad dodjem u Renault sa kes lovom. Nije da kupujem neku egzotiku od auta.

Link to comment
Share on other sites

Po meni nitko ne bi mogao kupiti RS dok mu neka hostesa u Renaultu ne izmjeri veseljka. Sve ispod 20 je za GT [emoji23]

Tako da ne možete liječiti komplekse, a stoperice bi znale tko je vlasnik čega. [emoji41] [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Generalno, ljudima treba dosta vremena da progutaju nove stvari. GT je novi koncept, nadoći će ljudi polako. Prvo nije valjalo što je C4RS turbo i EDC, a petica je bila turbo, zna se za šta je napravljena. Konzervativna sredina i konzervativna razmišljanja, doći će to na svoje za par godina. Ili stotina godina. ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.