Jump to content

Renault Megane GT 2016


yutasknight

Recommended Posts

Gle nije problem sto je C4RS Turbo i EDC, nego sto nije korak unaprijed, nego unazad.

Zavisno tko i s koje tocke gledista promatra. Meni samo nije legao EDC (jer nisam navikao), a garantujem da cu bolje vrijeme imati s EDC nego s C3RS 200. Nedostatak Bremba je nadomjesten 320 mm diskom, nedostatak Perfo Huba novim rjesenjem prednjeg vjesanja. Ali vrijeme je faktor, za par godina ce se zaliti i za C4RS-om, kao sto se sad cvili za atmosfercima.

Link to comment
Share on other sites

Kad vidis na cesti clio 197 ili 200 odma ti je jasno šta je. Sa ovim novim se moraš mislit jel gt jel rs jel ovo jel ono. Nema onaj agresivni prvi dojam sta ga razlikuje od običnog modela. Meni osobno je to veći minus nego recimo sta je motor moga imat koji ks više.

Link to comment
Share on other sites

Kad vidis na cesti clio 197 ili 200 odma ti je jasno šta je. Sa ovim novim se moraš mislit jel gt jel rs jel ovo jel ono. Nema onaj agresivni prvi dojam sta ga razlikuje od običnog modela. Meni osobno je to veći minus nego recimo sta je motor moga imat koji ks više.

Točno ovo što je Livio rekao, za Clio znaš da je RS, i za Megane, ali ovo sad više nema smisla nikakvog, malo bolji opremljeni Clio 4 izgleda kao i Clio 4 R.S., možda još i bolje.

Zavisno tko i s koje tocke gledista promatra. Meni samo nije legao EDC (jer nisam navikao), a garantujem da cu bolje vrijeme imati s EDC nego s C3RS 200. Nedostatak Bremba je nadomjesten 320 mm diskom, nedostatak Perfo Huba novim rjesenjem prednjeg vjesanja. Ali vrijeme je faktor, za par godina ce se zaliti i za C4RS-om, kao sto se sad cvili za atmosfercima.

Neznam, meni i većini je ovo veliki korak unazad, to više nažalost nije Clio na koji smo navikli.

Renault radi sranja nepotrebno, a gle Hondu, gle Forda, auti su bomba, i još bolje izgledaju od predhodnika.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Točno ovo što je Livio rekao, za Clio znaš da je RS, i za Megane, ali ovo sad više nema smisla nikakvog, malo bolji opremljeni Clio 4 izgleda kao i Clio 4 R.S., možda još i bolje.

Neznam, meni i većini je ovo veliki korak unazad, to više nažalost nije Clio na koji smo navikli.

Renault radi sranja nepotrebno, a gle Hondu, gle Forda, auti su bomba, i još bolje izgledaju od predhodnika.

Daj molim te, kad su zavrsili s urlikanjem atmosferca u TypeR, zavrsili su sa svim pravovjernim hondašima. Njima to nije to, isto kao ovim 197-mašima turbo 1.6 u Cliu. Ali njih hvala qrtzu niko ne pita, nije ih pitao ni kada su stavili F4R u Clio 2 i 3. A Ford... Pa Ford nije nikad bio sporCki ako nije bio s kardanom. Sad kao Clio i Megane nije dovoljno razlicit. Ne vidi se s vana sta vozim, treba da odmah vidim sta me proslo bocno u krivini, ma koga briga, svakako se sjedi unutra kad se vozi. Vidis da te je nesto preteklo i difuzor i zdraaaaaaaavo. :D Meni i mnogima koji bi htjeli da voze (a ne da se dive slikama i ljubomornim i znatizeljnim pogledima) je puno bitnije da to ide kako spada, u smislu my statement is understatement, ako me kuzis.

Link to comment
Share on other sites

Da, ne vidi se. Dosad kad te prosa clio sport zna si da te prosa clio sport. A ova teorija da se svakako sjedi u autu i da je iskljucivo bitno kako se vozi ne stoji ti baš. Pa valjda ljudi gledaju da im je auto lipo na pogled i da super ide. I kad uspiju oboje to je onda jebacki auto.

Link to comment
Share on other sites

Dok te ne prestigne,dumaš jeli Kadjar,Clio,Megane,Captur,Scenic ili mozda Talisman... :drivar:

Link to comment
Share on other sites

Neznam sto ocekujete od GT-a ali uz ovaj izgled i 205 HP meni zasluzuje pohvale i znacku RS. Auto super izgleda, a vjerujem i da ide jako dobro. 

Link to comment
Share on other sites

 

ici ce dobro kad stave agregat u njega 250hp+. To se ceka od rsa i trebalo bi biti po performansama bolji od meg3rs.

Al ovak nekom trgovackom putniku koji je danas u dubrovniku, sutra u vukovaru bit ce dobar i taj 205.vrtit ce se kilometri s bilo kojim agregatom.nijedan novi auto nemoze biti bas tolko los. Stalno nesto izume i dodaju.i svi imaju musice i mane.al to je normalno. I sve se vozi i sve se prodaje. A mi se na to sve brzo prilagodimo

Link to comment
Share on other sites

Daj molim te, kad su zavrsili s urlikanjem atmosferca u TypeR, zavrsili su sa svim pravovjernim hondašima. Njima to nije to, isto kao ovim 197-mašima turbo 1.6 u Cliu. Ali njih hvala qrtzu niko ne pita, nije ih pitao ni kada su stavili F4R u Clio 2 i 3. A Ford... Pa Ford nije nikad bio sporCki ako nije bio s kardanom. Sad kao Clio i Megane nije dovoljno razlicit. Ne vidi se s vana sta vozim, treba da odmah vidim sta me proslo bocno u krivini, ma koga briga, svakako se sjedi unutra kad se vozi. Vidis da te je nesto preteklo i difuzor i zdraaaaaaaavo. :D Meni i mnogima koji bi htjeli da voze (a ne da se dive slikama i ljubomornim i znatizeljnim pogledima) je puno bitnije da to ide kako spada, u smislu my statement is understatement, ako me kuzis.

Htjeli smo smanjiti emisiju plinova, eto,  dobila je i honda turbo, ne vidim cemu je problem, ovo je hondin najbolji auto nakon neznam koliko vremena.

Sto se tice forda, varas se, focus rs mk2 je masina, a mk3 projektil.

Ako ce megane 4 rs biti priblizno dobar koliko civic type r, povlacim sve sto sam rekao, da si budemo jasni, meni je hodna izgledom groblje, ali mehanicki ??

Sto se tice samog megana gt, otici cu ga provozati kad dode, cisto da slova ne trpe, ali na papiru nisam odusevljen.

I mislim da im je GT brand potpuni promasaj.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Molio bih da se obriše OT kao što ste obrisali moj post. A baš sam si dao truda, mater vam. :D

Link to comment
Share on other sites

Ne vidi se s vana sta vozim, treba da odmah vidim sta me proslo bocno u krivini, ma koga briga, svakako se sjedi unutra kad se vozi.

Da je tako svi bi vozili Thalije, Škode Rapid itd...

Link to comment
Share on other sites

Meni je GT baš onako cool. Ne kao RS, ne kao Trophy, ali cool. Mislim da je pun pogodak što se tiče prodaje. 

Link to comment
Share on other sites

 

Funkcija gt-a je da uzme nesto prodaje od premium proizvodjaca u toj klasi (mercedes-a A klase, audi-a 3 i bmw-a 1).

Karakteristike gt modela su: brz (ali ne kao rs), s odlicnim ovjesom (ako mi je laguna coupe gt imala savrsen ovjes, mogu samo mislit kakav je sad na ovom meganu) i luksuznom opremom.

Upravo zato sto ima odlican ovjes zasluzuje renault sport znacku i nikome se ne prodaju muda pod bubrege posto tu jasno pise da je to gt model,a ne rs.

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ali to je prostituiranje, zna se gdje GT smije da stoji, na BMW GT-u. ???

Kme, kme. ?

Link to comment
Share on other sites

Daj molim te, kad su zavrsili s urlikanjem atmosferca u TypeR, zavrsili su sa svim pravovjernim hondašima. Njima to nije to, isto kao ovim 197-mašima turbo 1.6 u Cliu. Ali njih hvala qrtzu niko ne pita, nije ih pitao ni kada su stavili F4R u Clio 2 i 3. A Ford... Pa Ford nije nikad bio sporCki ako nije bio s kardanom. Sad kao Clio i Megane nije dovoljno razlicit. Ne vidi se s vana sta vozim, treba da odmah vidim sta me proslo bocno u krivini, ma koga briga, svakako se sjedi unutra kad se vozi. Vidis da te je nesto preteklo i difuzor i zdraaaaaaaavo. :D Meni i mnogima koji bi htjeli da voze (a ne da se dive slikama i ljubomornim i znatizeljnim pogledima) je puno bitnije da to ide kako spada, u smislu my statement is understatement, ako me kuzis.

fala dragom Bogu da su stavili turbo u CTR :D jedva čekamo prvi swap tog motora u starije kosilice :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Htjeli smo smanjiti emisiju plinova, eto,  dobila je i honda turbo, ne vidim cemu je problem, ovo je hondin najbolji auto nakon neznam koliko vremena.

Sto se tice forda, varas se, focus rs mk2 je masina, a mk3 projektil.

Ako ce megane 4 rs biti priblizno dobar koliko civic type r, povlacim sve sto sam rekao, da si budemo jasni, meni je hodna izgledom groblje, ali mehanicki ??

Sto se tice samog megana gt, otici cu ga provozati kad dode, cisto da slova ne trpe, ali na papiru nisam odusevljen.

I mislim da im je GT brand potpuni promasaj.

Pa ne vidimo ja i ti problem, ali vidi pola foruma. Isto tako Fordovi forumasi pljuju po EU Fordovima s prednjim pogonom i malim agregatima. Vecina ih RS nije vidjela uzivo, a ne probala voziti pravocrtno, da ne govorimo na stazi ili zavojitoj cesti. No replacement for displacement i te spike. Za moj pojam GT lijepo popunjava prazninu izmedju obicnih i RS verzija, odnosno Trophy/R verzije (a jos ce neke ofucane i nabrijane RS fahrere neugodno iznenaditi). Mislim da je Renault napravio dobar potez, a vrijeme ce pokazati. I izbacivanje trovratne izvedbe je dobar potez, isto razmisljaju i u narodnjaka za novi redizajn golfa 6. Ili bijase 7?

Link to comment
Share on other sites

Objasnite mi malo taj pogon 4control kak vec, da li je to stvarno tak dobro??

Meni je perverzija. Jedino radi toga mi se tesko maknit od renaulta.

Link to comment
Share on other sites

Meni je perverzija. Jedino radi toga mi se tesko maknit od renaulta.

Mislim konkretno, koliko je to dobro, koliko je loše? 

Kvarovi? ako sustav zakaže?

Link to comment
Share on other sites

Mislim konkretno, koliko je to dobro, koliko je loše? 

Kvarovi? ako sustav zakaže?

Objasnite mi malo taj pogon 4control kak vec, da li je to stvarno tak dobro??

U slucaju kvara ostanes bez pogona na straznju osovinu. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

U slucaju kvara ostanes bez pogona na straznju osovinu. :rolleyes:

To je vrlo zajebano u napetim situacijama kad ostaneš bez zadnjeg pogona na 4 control-u

Link to comment
Share on other sites

 

To je vrlo zajebano u napetim situacijama kad ostaneš bez zadnjeg pogona.

Cak stavise dapace. Da mace, da gusce, da... :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.