Jump to content

R4 GTL - Hobi projekt


petak

Recommended Posts

E pa društvo moje drago, vrijeme je došlo da Vam predstavim čime sam se bavio u extra slobodno vrijeme, kojeg je bilo na kapaljku, zadnjih 5 ipo godina

Za početak da Vas upoznam sa glavnim akterom cijelog projekta (neki bi rekli restauracije, a ja to zovem temeljita obnova)

Evo momka

PA070002.thumb.JPG.0cda33db8c6ed83060418

R4 GTL godina proizvodnje 1992, kupljen od prvog vlasnika 2006 godine, mog strica koji ga je doveo iz Novog Mesta u Sisak.

Motor 1108 ccm sa močnih 25kW pod haubom.

Dobio sam ga jer je stric kupio trećeg renaulta i nije imao garažu za ovog pa ga se odlučio riješiti.

Vjerno ga je služio u prenašanju kartona butelja vina od vinograda koje stric ima (i od kojih je živio zadnjih 25 godina) do restorana po Sisku i okolici.

 

Vozio sam ga nekih 4 godine prije nego je uslijedio trenutak odluke.

Jedna sa susreta renualt foruma u Splitu tamo negdje 2008 godine (barem mi se tako čini)

img0716se1.thumb.jpg.4976cdc14b80e419a6d

Nekoliko meni dragih fotografija prije projekta

P1020622.thumb.JPG.d453ec3dad68c59e4eaef

P1020624.thumb.JPG.bd04e700cb5ea52f5ca36

P1020623.thumb.JPG.1c91e482cbf7531e329e7

Jednom na redovnom servisu (ulje i filteri) su mi meštri rekli da je jako propa. Poila ga ruzina i bilo je pitanje ili ga bacit ili popraviti i voziti dalje.

Izvana je izgledao super, ali šasija mu je bila propala totalno.

I tako sam ja odlučio napraviti ovo drugo. Popraviti, ali ne skrpati pa dok vozi, nego napraviti obnovu koja će mi osigurati auto za slijedećih 20 (možda i više godina)

 

15.7.2010 je počela akcija.

 

Vodio sam detaljan dnevnik svih dijelova koje sam s njega skinuo (a skinuo sam ih sve) kako u slici/fotografiji tako i skicama na papiru gdje sam crtao kako je koji šaraf stajao, podloška, osigurač ili nešto peto što je trebalo skinuti. U arhivi imam nekih 2600 fotografija, jedan rokovnik skica i popisa dijelova.

 

Uslijedilo je nekoliko mjeseci rastavljanja, popisivanja dijelova, skiciranja postupka rastavljanja, arhiviranja dijelova i slaganja u kutije. Pokušao sam poslikati sve detalje kako bi ih mogao vratiti nazad jer sam bio svjestan da će to trajati i trajati.

I opet, kad sam krenuo sastavljati auto, mi se dešavalo da mi neki detalji nisu vidljivi ili da nisu dovoljno jasni na fotografijama.

U međuvremenu su nabavljena još dva renulta 4 za dijelove koje je bilo teže nabaviti ili jefitnije skinuti sa donora nego kupovati.

donor 1

23102012332.thumb.jpg.cb434187fa69e46fca

donor 2

15042011353.thumb.jpg.2408fe5965c3df36ed

 

Uglavnom u Petak 18.02.2016 akter projekta je službeni prošao tehnički pregled i dobio zeleno svijetlo da može na cestu.

Doduše još čekam tablice jer na stanju nisu imali kvadratnu kakva meni treba i atest druge dimenzije guma, ali to su detalji koji će se riješiti do drugog petka

 

MOlim Vas za strpljenje jer će se tema dopunjavati slikama i opisima postepeno (kako budem imao vremena).

Svaki komentar je dobro došao. I pozitivan i negativan. 

 

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Cestitam na ulozenom vrimenu, trudu i sacuvanom autu... s obzirom na kolicinu slika tijekom projekta, nadam se da ti nece bit problem barem dio "veselja" podijelit... Sad uzivaj u autu!

Link to comment
Share on other sites

Nadam se barem dio doživljaja prenjeti slikama iako ima dosta "zamornih detalja" koji znaju dosaditi jer se nanjima "ništa ne vidi"

 

Krenulo se od unutrašnjosti. Ona je najlakša i tebaju prvu maknuti da bi se mogao uvaliti u ozbiljnije rastavljanje

Večina slika je ovakve prirode...ovdje ih stavljam radi primjera i neću ih uvaljivati sve. Samo one najzanimljivije. Ovo je samo da dobijete osječaj o kakvoj fotogaleriji se radi

Prihvat zadnje klupe

56ca27ff6ba88_01.Nosa_zadnje_klupe_na_po

Bočni nosač naslona zadnje klupe

56ca28049ce71_03._Prihvat_zadnje_klupe_n

Držač police gepeka

56ca2815bec2c_06._Nosa_police_na_vratima

Nosači prednjih sjedala

NAprijed s gornje strane

P1010918.thumb.jpg.b7179dae1e3044eb65acc

Naprijed s donje strane

P1010917.thumb.jpg.f1866966b97a0f2e9528e

Bočni nosač vodilice iza

P1010919.thumb.jpg.790b5c4271a9157fe8bab

Srednji nosač vodilice sjedala prije skidanja

P1010924.thumb.jpg.4605927500b106e0e0aa8

nakon skidanja

P1010925.thumb.jpg.4658e12029bb88d8abe23

 

Pojas 

P1010927.thumb.jpg.029aebfb848f1fedef6b2

Donji prihvat

P1010928.thumb.jpg.4f261a3ea9246db553556

Gornji prihvat

P1010929.thumb.jpg.71ef8a592a3f75c5e73e0

 

I tako dalje

Nakon nekoliko dana unutrašnjost je izgledala ovako

P1010972.thumb.jpg.d57ed84755165720fcbb1

 

Struja mi je bila posebna nočna mora, pa sam onda smislio način kako znati koji konektor ide di.

Svaki kraj žice sam obljepio krep trakom i markerom napisao za šta je 

Ovako nekako

P1020036.thumb.jpg.c01f453a2ca58afb2c1b0

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Rastavljanje je teklo relativno brzo i nakon par tjedana auto je izgledao ovako

P1020082.thumb.jpg.a82720b0bc24f371ed7c6

P1020084.thumb.jpg.961121cac25d6a38a91f4

Pa vrlo brzo i ovako

P1020425.thumb.jpg.2bf04ffeb2ee7d4cab841

 

Onda sam potrošio još nekoliko tjedana dok sam odvoio sve da mogu motor izvaditi

P1020675.thumb.jpg.bffe0602171ce6f058d74

P1020676.thumb.jpg.fdcf52893da0b01d4f89f

P1020682.thumb.jpg.95b4311d6b751a48e1b01

P1020688.thumb.jpg.b4c2f2c09d37167cd5cec

 

P1020683.thumb.jpg.6adf6448826f0067f9c69

P1020690.thumb.jpg.3088238a557deaa003fea

A ubrzo je uslijedio i veći pothvat rastavljanja karoserije i šasije

Najprije je trebalo odvidati 23 komada vijaka koji su držali karoseriju i šasiju

Onda sam objesio cijeli auto ( ono šta je ostalo od njega) na dizalicu i ostavio preko noći.

P1020712.thumb.jpg.4b5d26a758fd16178b701

P1020713.thumb.jpg.736ff3bf321a9dc59211e

Rezultat je odljepljena šasija od karoserije

P1020714.thumb.jpg.b81f4400677f2a83a5281

 

I skinuta skroz

P1020721.thumb.jpg.e13641a120b8a89f39be1

Ovdje je prisutna i najmlađa članica moje obitelji koja u tom trenutku nije bila ničeg svijesna. NIje joj bilo jasno čemu sva ta pompa.

 

P1020730.jpg

Link to comment
Share on other sites

Neki ce reci to je samo katrica..

Posto sam ja odrastao u katricama pratit cu ovo vrlo pozorno :yeah:

:respect:

Link to comment
Share on other sites

Ajde...napokon da je doslo vrime da se i raspišeš o projektu. Dosta zavidavanja - sad voziti voziti voziti

:)

Link to comment
Share on other sites

Ostavio preko noći podvozje da se odlijepi od šasije, buahahahaha. Umirem od smijeha :D:D:D

Šalu na stranu - to mi je naprosto genijalan dizajn. Tako jednostavno a tako učunkovito. Stari je jedno vrijeme imao Citroena... DAC, DAK tako nešto, onaj sa sandukom pozadi. Slično je ovako nekako bio napravljen.

Link to comment
Share on other sites

E pa društvo moje drago, vrijeme je došlo da Vam predstavim čime sam se bavio u extra slobodno vrijeme, kojeg je bilo na kapaljku, zadnjih 5 ipo godina

Za početak da Vas upoznam sa glavnim akterom cijelog projekta (neki bi rekli restauracije, a ja to zovem temeljita obnova)

Evo momka

PA070002.thumb.JPG.0cda33db8c6ed83060418

R4 GTL godina proizvodnje 1992, kupljen od prvog vlasnika 2006 godine, mog strica koji ga je doveo iz Novog Mesta u Sisak.

Motor 1108 ccm sa močnih 25kW pod haubom.

Dobio sam ga jer je stric kupio trećeg renaulta i nije imao garažu za ovog pa ga se odlučio riješiti.

Vjerno ga je služio u prenašanju kartona butelja vina od vinograda koje stric ima (i od kojih je živio zadnjih 25 godina) do restorana po Sisku i okolici.

 

Vozio sam ga nekih 4 godine prije nego je uslijedio trenutak odluke.

Jedna sa susreta renualt foruma u Splitu tamo negdje 2008 godine (barem mi se tako čini)

img0716se1.thumb.jpg.4976cdc14b80e419a6d

Nekoliko meni dragih fotografija prije projekta

P1020622.thumb.JPG.d453ec3dad68c59e4eaef

P1020624.thumb.JPG.bd04e700cb5ea52f5ca36

P1020623.thumb.JPG.1c91e482cbf7531e329e7

Jednom na redovnom servisu (ulje i filteri) su mi meštri rekli da je jako propa. Poila ga ruzina i bilo je pitanje ili ga bacit ili popraviti i voziti dalje.

Izvana je izgledao super, ali šasija mu je bila propala totalno.

I tako sam ja odlučio napraviti ovo drugo. Popraviti, ali ne skrpati pa dok vozi, nego napraviti obnovu koja će mi osigurati auto za slijedećih 20 (možda i više godina)

 

15.7.2010 je počela akcija.

 

Vodio sam detaljan dnevnik svih dijelova koje sam s njega skinuo (a skinuo sam ih sve) kako u slici/fotografiji tako i skicama na papiru gdje sam crtao kako je koji šaraf stajao, podloška, osigurač ili nešto peto što je trebalo skinuti. U arhivi imam nekih 2600 fotografija, jedan rokovnik skica i popisa dijelova.

 

Uslijedilo je nekoliko mjeseci rastavljanja, popisivanja dijelova, skiciranja postupka rastavljanja, arhiviranja dijelova i slaganja u kutije. Pokušao sam poslikati sve detalje kako bi ih mogao vratiti nazad jer sam bio svjestan da će to trajati i trajati.

I opet, kad sam krenuo sastavljati auto, mi se dešavalo da mi neki detalji nisu vidljivi ili da nisu dovoljno jasni na fotografijama.

U međuvremenu su nabavljena još dva renulta 4 za dijelove koje je bilo teže nabaviti ili jefitnije skinuti sa donora nego kupovati.

donor 1

23102012332.thumb.jpg.cb434187fa69e46fca

donor 2

15042011353.thumb.jpg.2408fe5965c3df36ed

 

Uglavnom u Petak 18.02.2016 akter projekta je službeni prošao tehnički pregled i dobio zeleno svijetlo da može na cestu.

Doduše još čekam tablice jer na stanju nisu imali kvadratnu kakva meni treba i atest druge dimenzije guma, ali to su detalji koji će se riješiti do drugog petka

 

MOlim Vas za strpljenje jer će se tema dopunjavati slikama i opisima postepeno (kako budem imao vremena).

Svaki komentar je dobro došao. I pozitivan i negativan. 

 

izvrsio sam prekjucer inpekciju doticnog vozila. Nanon detaljnog pregleda odusevljen sam. Uz male sitnice koje se jos rijesavaju. Fali feder koji spana kisobran te crcrijevo za topli zrak u filter zraka. To ce sve biti uskoro. Prekrasno lakiran. Obnovljena sjedala c crvenOm bocnom lajsnom. 10/10.  

Link to comment
Share on other sites

Druže Petak što s stao?![emoji4]

Par slikica i điđi miđi i otišao barba na spavanac.

Ma kužim ti to da nama bude napetije

[emoji23]

Ajd drago mi je da si odlučio nešto napisati.

Svaka čast![emoji106]

Link to comment
Share on other sites

Morati će te se strpiti oko slika. Jednostavno ima ih previše da bi sve u jednu večer stavio.

Ovo je bio uvod da Vas zaintrigiram. :frajer:

Svaku večer dva do tri nova posta......pratite me.....ko kakvu meksičku/tursku sapunicu :hahahe:

Čekao sam tehnički da službeno mogu reći kako je projekt završen.....mislim ....nikad on neće biti završen jer će uvijek biti nekih detalja za popraviti, izmjeniti, dopuniti, ali auto je spreman i sposoban ići na cestu.....ostalo će se u hodu riješavati....

Link to comment
Share on other sites

Pratite, pratite, vjerujem ( i nadam se) da će Vam biti zanimljivo.

Večeras malo ruzine 

Truli dijelovi karoserije

Podnica gepeka

P1020711.thumb.jpg.65d47564f931b0f25c578

 

Unutarnji blatobrani zadnjih kotača

P1010922.thumb.jpg.d1736078de7a7c240443a

LIjeva zadnja vrata

P1020710.thumb.jpg.64e3b6705eadb3602bee8

Malo izbližeg

P1010923.thumb.jpg.213f751d70ac0c8f125cf

ZAdnja desna vrata 

P1020708.thumb.jpg.5df0da6732005854fe421

Pobliže

P1010920.thumb.jpg.04d338aa438a9e0720e8f

P1010921.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ah, vremena kad su šasija i karoserija bile odvojene... :D

Bome krhko djeluje ali smo kao klinci znali rušiti manja drveća s njom... Sad mi žao tih auta koje smo lomili :/

Link to comment
Share on other sites

Truljava Šasija

Prednji krak šasije - udarac od tko zna kad

02042011303.thumb.jpg.153e9fa84ce9077735

Vozačeva i suvozačeva podnica

02042011304.thumb.jpg.6c790a7a230f24d46e

02042011305.thumb.jpg.e92ab62607d7648f24

P1020833.thumb.jpg.f31c662fa3b0958b0494e 

 

Pod zadnje klupe, pozicija montaže pojaseva

P1010931.thumb.jpg.2e77ea665448716fc3bb7

 

Lijevi i desni prag (malko truljavi) naprije

P1020831.thumb.jpg.f1af9d8596744915dc525

P1030330.thumb.jpg.acc2fdb0b39b13761e0bd

Zadnji kraj tih istih pragova. Pokušaj popravka prije nekoliko godina.

02042011308.thumb.jpg.fe5d653bb10a05ca11

P1020846.thumb.jpg.2d7940cff92495a108fa7

 

Zadnji krakovi šasije (iznad njih se nalazi podnica gepeka

02042011309.thumb.jpg.b4b1edc4c3495d4653

 

Po riječima ljdi na specijaliziranom forumu za R4 moja i "nije u tako lošem stanju" 

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Pa sam krenuo u nabavku limarije za koju sam znao da će mi trebati

Dijelovi podnice 

P1030434.thumb.jpg.a3b1142e0c75112c98148

 

Predni vezni lim

11052011394.thumb.jpg.01b824e92603799cf5

Prihvat prednje uporne štange na kraku šasije (onaj koji je bio udaren)

11052011398.thumb.jpg.20f893cbf0ac198306

 

Pragovi, lijevi i desni. original Renaultova proizvodnja iz Novog Mesta - stajalo u skladištu jedne firme u Srbiji zadnjih 15 godina. Dobio oba sa dostavom u HR za nikakve novce, Sreća ništa više

30032011269.thumb.jpg.f165d10dc4ec6cc724

30032011270.thumb.jpg.e97e09b3cb7870c767

30032011271.thumb.jpg.086e7f98f7da73e9b3

Link to comment
Share on other sites

Kako zadnje krakove nisam mogao nabaviti odlučio sam ih napraviti sam.

OD kolege sam dobio na posudbu isto tako originalne renaultove zadnje krakove još iz doba kad su se R4 mogle kupiti u dućanu i kad su servisirane u ovlaštenim servisima.

Stajali su u skaldištu valjda 20-25 godina i ljudi su zaboravili na njih.

Prema tom uzorku sam iscrtao nacrt u ACAD-u,

našao firmu koja mi je to izrezala na laseru

15062011460.thumb.jpg.02cc759108701d1a9d

i savila na presi.

15062011461.thumb.jpg.1f4e1cd22d9eafe723

15062011462.thumb.jpg.4a30be601170ccf8e9

15062011468.thumb.jpg.ff71ca6ae24a6abaae

PA sam sve skupa pripremio i dao jednom lokalnom limaru da mi točkasto zavari i dobio konačan proizvod

 

P1050947.thumb.jpg.9207be125e0f09f9ea344

P1050949.thumb.jpg.550cb860ccac94699108a

Unutarnja pojačanja

P1050951.thumb.jpg.1df0285981563abfcfe0a

P1050953.thumb.jpg.19489618fb484ac696ed3

koji je zavaren za šasiju koju sad okolo vozim

P1060456.thumb.jpg.0213415d82986754a5022

 

Kako sam se s tim dosta zezao i strah je bio golem da pogodim pozicije rupa zadnjeg mosta odlučio sam napraviti i pragove pa tako sad imam komplet pragova i krakova spremnih za izradu i ugradnju u bilo koji R4.

P1060221.thumb.jpg.0f3ed5068c264993dd320

P1060222.thumb.jpg.1b1433d808f8ea1651949

P1060223.thumb.jpg.9de8a56a6ff35b6f7ecc8

P1060224.thumb.jpg.3ff8154a5b48846169257

P1060225.thumb.jpg.a2c4afb96cbdb218430b2

P1060227.thumb.jpg.3e3ea103f923ad2f2ef74

P1060228.thumb.jpg.299c59fb2a6cf6b31edae

P1060229.thumb.jpg.7a6b4dd70133f658430f2

P1060231.thumb.jpg.9149e6208304bbc375e00

P1060232.thumb.jpg.ab1a4ac7fe8f64f898fab

P1060233.thumb.jpg.f7811f101775364ca3bb4

P1060234.thumb.jpg.c95e21ddab57db3c3b444

Osim na moju šasiju tri para ovakvih pragova i krakova su već ugrađeni na prijateljeve četvorke. Dvija para u BIH i jedan par u SLO

 

 

Link to comment
Share on other sites

ajme meni nije mi dobro!! 

ovo je bomba od projekta!! pratim, citam i slinim s velikim gustom! :)

jel to tvoja stara podnica vec imala zavren komad lima ispod nogu?
ne mogu vjerovat da dijelove sasije zapravo jos uvijek mozes nac nove.. :yeah:

sad s nestrpljenjem cekam nastavak price! :)

Link to comment
Share on other sites

Gušt je ovako nešto čitati! Svaka čast na trudu!

Link to comment
Share on other sites

Nastavak priče!

Limara sam tražio uzduž i poprijeko Dalmacije. Dalje nisam tražio jer sam htio da mi je što bliže radi kontrole i pregleda.

Uglavnom pokazalo se da je teško naći nekog tko je voljan polimariti jednu R četvorku.

Čim bi počeo razgovor o "autu" kojeg treba napraviti komentari su bili...." to se neisplati", "šta to triba dirati, dobro je dok vozi".

Bilo je i onih koji su me saslušali i nakon cijele priče rekli kako nemaju vremena za takav opseg posla. Tima svaka čast jer su bili iskreni (ili barem napola iskreni) kakvi god stvarni razlozi bili.

 

Ali (kako to obično biva) na kraju priče se našao jedan momak u Splitu koji je rekao da je voljan odraditi posao na način kako meni paše. 

Vremenski nisam bio u stisci i nisam forsirao rad na mom autu. Čovjeku je to odgovaralo pa se s ovim igrao kad je imao vremena, a ostatak je radio posao na novijim autima od čega je živio.

Dogovor je bio da ću mu ja osigurati limarske dijelove koji mu trebaju, a on boju, zaštitu, vosak i svoje znanje zavarivanja i limarenja.

I tako je "auto otišao u Split. U dijelovima.

06042011314.thumb.jpg.60b80870eb621ff388

06042011315.thumb.jpg.8955614fb5c5692d40

 

Kod limara je auto bio u više navrata skoro pune tri godine

Najprije sam sve odveo, pa je onda on pokrpao šasiju koju sam doveo doma i na nju slagao sve što se može složiti i onda vratio tako opremljenu šasiju nazad da vrati pokrpanu i ofarbanu karoseriju, centrira rubove i završi posao.

Malo slika iz procesa radova na šasiji

Podnica vozača i suvozača

17052011412.thumb.jpg.0b980dac8f01395b2c

17052011413.thumb.jpg.51ccfaf32bfcdf3af1

Prednji krak šasije

17052011415.thumb.jpg.6a1bb18792ec458054

Pragovi

17052011417.thumb.jpg.97e4ab835124f75cb9

 

17052011411.thumb.jpg.ce675b866afd836895

Zadnji krakovi

17052011408.thumb.jpg.91808ad02031ab2695

17052011410.thumb.jpg.6fa993e97a2e809edd

17052011418.thumb.jpg.4582d861801e6d9246

Šasija na stolu za izvlačenje 

17052011414.thumb.jpg.689cdeee19f3759bb3

17052011416.jpg

Link to comment
Share on other sites

Šasija završena i spremna za farbanje i voskanje

P1060457.thumb.jpg.4ec28175e4d05fec791ff

P1060834.thumb.jpg.fa1a0adb113d04682c147

 

Zakrpana mjesta

P1060835.thumb.jpg.bf30e5d2237d0a52795b5

P1060836.thumb.jpg.b191a86dbe9c9b4eeb95a

P1060839.thumb.jpg.56c73af39d1779b17aba5

P1060840.thumb.jpg.18b4f2062926de94163d6

P1060841.thumb.jpg.d6c650554a08714b46079

P1060842.thumb.jpg.d7ffba1c8227bb91d6e8d

 

Ovo je nešto što sam ga molio da mi posebno napravi.

Zatvorio sam cijevi za prihvat zadnjeg mosta i pragova šasije.

U uriginalu su se tu vidile cijevi koje su bile pojačanje za vide, ali isto tako je kolo tu za bilo kakvog kišnog vremena bacalo vodu koja je ležala. 

Zamislite sad zimu i snjegna istoj toj poziciji ili blato kad skreneš na poljski put. Pravi raj za trulež. I zato tu čvrkica brzo propadne.

Nadam se da moja neće (bar ne tako brzo)

P1060843.thumb.jpg.7b56831e7c5b7b95eefac

P1060837.thumb.jpg.4e108f58f3a8e54f92763

P1060838.thumb.jpg.3ed5b50fc38d93f7db68c

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kad je šasija bila gotova onda sam otišao po nju da se mogu igrati i slagati ono što se može složiti

Ovako je šasija išla doma

P1070433.thumb.jpg.8198f52de506a14b44b92

 

P1070431.thumb.jpg.5b1541babcc619866d1a1

P1070432.thumb.jpg.e212ed848d54d0def617f

P1070430.thumb.jpg.7429ecbbda49becec10e1

 

 

Dok sam se ja doma igrao limaru je ostalo baviti se karoserijom.

Samo neki detalj

Ovo je zadnji unutarnji blatobran nakon što se skinula boja

mms_img-639565650(1).thumb.jpg.40feb240c

Iskidan iz karoserije i po ovome se radio potpuno novi komad od ravnog lima

mms_img-1262583033(1).thumb.jpg.7df6e829

P1060849.thumb.jpg.ec03fecf81fc6aa729d2d

P1060850.thumb.jpg.c55cdaec726a191aa2353

P1060848.thumb.jpg.5935e0cf8472dfc112a9f

P1060847.thumb.jpg.17f41688b3fab54bd6378

P1060846.thumb.jpg.f823992fc8a127ef3598d

P1060845.thumb.jpg.fca184c230f8c50e0c865

P1060844.thumb.jpg.60e3e6687cfd36c754b94

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dok je limar sve ovo radio ja sam imao pune ruke posla sa detaljnijim rastavljanjem dijelova auta. 

Prednji ovijes, zadnji ovijes, kočnice, motor, letva volana, cijevi raznih tekućina, branici, nosači, rezervar.....


Ali o tome u slijedećem broju

:bigl:

Link to comment
Share on other sites

Covjek radi paralelno odi i na oldschoolhr-u pa mu uvazite stanke u postanju i tamo su ga razapeli daj daj slike, tekst :D sta rec na projekt nego uzivati u citanju i gledanju.

Link to comment
Share on other sites

Poznam te i znam koliko si detaljan, trud koji stoji iza ovog je ogroman, svaka cast...reci jel sam sudjelovao u ovom projektu sa onim orginalnim senzorom sto sam ti dao ili je to otislo na neku drugu cetvorku?

Edited by dadox
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.