Jump to content

R4 GTL - Hobi projekt


petak

Recommended Posts

Radilica prilično hrđava, kao da je u moru bila a ne ulju, kako to?

Link to comment
Share on other sites

ovo je bomba od topica!! samo premalo slikica i teksta, ja se svaki put naoruzam kokicama a ono samo 3 posta :p

 

 

Link to comment
Share on other sites

Frenky.....to je površinska ruzina jer je motor 3 godine ležao, a nije bio konzerviran. Da je u moru bio nebi ja njega moga ni otvoriti, a kamo li složiti nazad da radi. 

I mene je to mučilo kad smo otvorili ga, ali "meštri" su me uvjerili da mu to nije ništa i da će ss brzo riješiti  kad se opet počne kupati u ulju.

Svako planiram vrlo brzo nakon početka aktivne vožnje promjeniti ulje da probam izvuci sve te ostatke.

Dolac....ovo je još faza rastavljanja....nismo ni krenuli u pravu sapunicu....tek upoznajete likove....:hahahe:

 

Wifi.....dobra ti je ideja za kontakte....možda bi bilo zgodno negfje na jednoj hrpi staviti sve. Tamo negdje pred kraj teme

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

a nisam znao da je tri godine bio van upotrebe. Onda sve ok, izaći će to kroz izmjenu ulja. 

Kad se sjetim kako sam svoj Zenith karburator prao u nitro razrjeđivaču i kako se poslije sjajio ko pasja muda... eh to su bila vremena

Link to comment
Share on other sites

Evo me nazad društvo!

Znam da ste dugo čekali ali bili su ovo vrlo užurbani dani iza mene.

U prijašnjem nastavku ste pratili slaganje samog motora.

Nakon toga ga mu je trebalo nadograditi ostale dijelove bez kojih nemože u auto.

Za početak sam krenuo sa vodenom pumpom

Stara i nova radi usporedbe

P1080044.thumb.jpg.5d1426bf700a56e8862d3

 

Pa je sa stare skinuto sve što treba prebaciti.

Složen je jedan "expode view" za lakše snalaženje kod vračanja.

P1080050.thumb.jpg.27af63b1dec304f5db694

Svi nosači, vide, matice, podloške su poslane na galvanizaciju.

 

Nova pumpa sa svojim vijcima i brtvom

02022014648.thumb.jpg.58a5d43c84c9f3d3ef

Namonitirana pumpa na motor

02022014649.thumb.jpg.d75acaca814b7b0301

I stavljena remenica za pokretanje

02022014650.thumb.jpg.e266e85d9ea1d1696e

Pa sam onda odlučio staviti kvačilo, ali prije je trebalo zamijeniti  neke brtve i semeringe koji idu prije kvačila

Velika brtva ispod zamašnjaka

Stara

16022014682.thumb.jpg.9ca79dc1b7c0c0d0ec

Nova

16022014695.thumb.jpg.dd34e5756b279996b7

Skinuta stara

16022014696.thumb.jpg.230d5322e45b506bab

Očišćeno koliko se moglo

16022014697.thumb.jpg.4d69fb2d35bbd7c39d

Stavljena nova

16022014701.thumb.jpg.43513199672d59c96c

Zamjenjen semering na bregastoj 

16022014683.thumb.jpg.0d38d374bfe3999905

16022014686.thumb.jpg.d4aa5b6ca0b844f759

Pa je stavljen zamšnjak.....ovdje je bilo malo panike jer nisam zabilježio kako je stajao zamašnjak prije skidanja......ali nakon studiranja i pokušaja došao sam do zaključka da raspored rupa na zamašnjaku nije simetričan i da je samo jedan mogući način postavljanja zamašnjaka da sve rupe pašu....jednostavan način kakose osigurati od nenamjene greške. Tko god da je to smislio svaka mu čast

16022014687.thumb.jpg.b5d2cddce3ec7efc74

16022014688.thumb.jpg.d5b5eba12ce5fc1269

 

Pa onda kvačilo

Novo, valeo set

16022014689.thumb.jpg.ec93f4ce8528db88b2

Blago unutar kutije

16022014690.thumb.jpg.d90e439cb10d8c987e

16022014691.thumb.jpg.f72f55cfd0a53bfa26

Centriranje lamele

16022014692.thumb.jpg.67b01f453e801df910

Centriranje korpe

16022014693.thumb.jpg.502f4d8feceb320937

Potisni ležaj je čekao mjenjač

 

I jedna slika operacijskog stola sa pacijentom

17022014705.thumb.jpg.aaa2faaf4229405042

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Ali da bi stavili mjenjač prije je trebalo zamjeniti brtve na izlazu poluosovina

28022014825.thumb.jpg.d35b3b2727291ec211

Alat za skidanje metalnog poklopca (ižinjavanje na 100 :rotfl:)

28022014841.thumb.jpg.7adc9286f2ca9347d4

Otvoreno

28022014827.thumb.jpg.1ec092386e0355c0fc

Brtva na navoju (mala tanka gumica velikog promjera)

28022014835.thumb.jpg.54d3ed1c433c5d59dc

28022014836.thumb.jpg.dd7fbcd0ea7f252cd4

Brtva na otvoru kroz koji poluosovina ulazi u mjenjač 

28022014831.thumb.jpg.65aea2ccbb0e4c0d37

28022014832.thumb.jpg.8be28af3a164469e38

 

Sad možemo spojiti mjenjač i motor. Potisni ležaj je postavljen na svoje mjesto i podmazan kako bi lakše klizio po osovini

11032014877.thumb.jpg.d6e73f3d53357a971f

 

Spajanje

11032014878.thumb.jpg.6bfab538c62585a678

11032014880.thumb.jpg.1dbf02e51a008429ec

11032014879.thumb.jpg.b3dbdfbe0bf575ac8a

U međuvremenu je stavljena usisno ispušna grana

28022014815.thumb.jpg.6eaed73d4ef7904299

Sa temperaturnom zaštitom

11032014882.thumb.jpg.9c3d6a089786a0787d

Glavina

28022014816.thumb.jpg.3e0bce4d15cc394ab9

Glavina sa brtvom

28022014817.thumb.jpg.8f9cd39a09496bd8bb

Grančica

28022014818.thumb.jpg.eb20c76b46dd0b5d19

Ovdje se vidi kako zaštita stoji (slika je snimljena puno kasnije)

11032014884.thumb.jpg.c23def5fb8bdc22bf4

Sad imamo na redu njegovo visočanstvo karburator....močni i vrlo jednostavni ZENITH 28 IF

03032014866.thumb.jpg.0c27dcb9afcd8eae4d

Postavljena brtva/distanca (negdje sam pročitao da debljina ove brtve ima veliku ulogu u radu karburatora.....nebi znao ali bi volio ako netko zna nešto više o tome....kako debljina ove brtve može utjecati na rad karburatora pa onda i motora)

03032014867.thumb.jpg.1cd87d7c4caade7a92

Karburator na svom mjestu

03032014868.thumb.jpg.522ba9e9fa3ccf72ee

 

Pa postolje filtera koje ide na vrh karburatora. Postolje je očišćeno od stare boje, poslano na galvanizaciju pa na plastificiranje)

03032014863.thumb.jpg.781add9e8fe9449b66

 

Spremno za montažu

03032014865.thumb.jpg.1342cae1e3127786a2

Montirano

03032014869.thumb.jpg.96bd682b95c8ee9cd7

 

Fali još samo poklopac filtera ( i on je očišćen od stare boje, galvaniziran pa plastificiran) Packe od prstiju zanemarite :bigl:

03032014871.thumb.jpg.bd7c2db600cd37e72a

 

Na kraju to izgleda ovako nekako 

11032014888.thumb.jpg.beee1b4773f684bc24

 

 

Link to comment
Share on other sites

odličan posao!!! Na svom Zenithu sam skidao na gornjem poklopcu jednu kapicu oduška veličine 50 lipa unutar koje se nalazi malo sito i sve oprao nitro razrjeđivačem. Kapica je zakovana, ali s lako skine micanjem lijevo desno i povlačenjem na gore. Kasnije se malim čekićem zakuje

Link to comment
Share on other sites

Kad je to sve složeno bio je red na strujne agregate na motoru.

Alternator - Iskrin

P1080202.thumb.jpg.a77f68998cfdd80b05583

P1080207.thumb.jpg.eaa3bc7d00d7f9afe134a

Nosač s kojim se drži za motor

P1080201.thumb.jpg.1ed286b50cb702a8fc03a

Expode view

P1080211.thumb.jpg.a36b8bf62d52965856278

Malo sam ga rastavio, očistio, promjenio četkice, ležajeve na rotoru, dao ispitati kod profesionalca 

Stanje i nije bilo baš bajno jer je dugo stajao i napalo ga je svašta

17022014716.thumb.jpg.08e69f46537ca0bc9c

17022014726.thumb.jpg.8d5ed18d34bf211710

17022014718.thumb.jpg.80538494251cd1a098

17022014722.thumb.jpg.d1fb311d23d30ec6cc

17022014723.thumb.jpg.019a5e3d79e506e75e

17022014727.thumb.jpg.ebc110ce2371e78237

Taj isti alternator sada fino puni i radi na čvrkici

 

Naravno da sam morao i starter pogledati.

P1080293.thumb.jpg.6a09b5fa9601729dec997

P1080295.thumb.jpg.394daeae82cbc0e717651

Kad ga rastavite na sastavne dijelove to Vam izgleda ovako

17022014707.thumb.jpg.3b026b61b6cb54d47d

17022014708.thumb.jpg.dc61372eaa48fb0928

17022014709.thumb.jpg.b9db0f15fc1d6b9341

17022014710.thumb.jpg.a13a3e62e7e69cae4a

Stator i četkice

17022014711.thumb.jpg.a937117aa17bb339cc

Nove četkice

22022014765.thumb.jpg.6ae9b8a42f7819f793

Zalemljene i spremne za ugradnju

22022014770.thumb.jpg.ee292bb1f75d5c8d28

22022014772.thumb.jpg.2ac8ac6929b169c167

Posložene na svoje mjesto i ubačene u stator

22022014774.thumb.jpg.8bee74dc705bcc54a8

Rotor

22022014778.thumb.jpg.5cd35b00f3c40f003a

Prebrušena dodirna ploha

22022014779.thumb.jpg.748702598a87dc962a

 

Ubacivanje u stator

22022014780.thumb.jpg.a42db7c3d8207d70a8

22022014781.thumb.jpg.06051948202596e46c

Slaganje poluge kojom se zupčanici izbacuju is startera i hvataju u koštac sa zamašnjakom

22022014783.thumb.jpg.34b265c3b071ffc411

22022014784.thumb.jpg.407161286671bf99b6

 

Nabacivanje

22022014785.thumb.jpg.8784a7baab41f88811

Automat

22022014798.thumb.jpg.262e8a3594ef41b620

 

Povezivanje kablovinja

22022014801.thumb.jpg.d7f48ca1284cccaf3a

Završni dodir (zaštitna kapica) 

22022014806.thumb.jpg.ffa21a1e5cc79ec60b

 

I završen proizvod.

22022014807.thumb.jpg.19dc2c8cf29377339d

Nakon ovoga je odnešen na testiranje kod profesionalca koji nije imao ni jednu primjedbu na rad i obavljeni posao

 

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Za kraj današnje epizode sam ostavio još par sitnica koje idu na motor

Natezač remena vodene pumpe

P1080053.thumb.jpg.9af29607011ebc937371d

Pa rastavljen

P1080064.thumb.jpg.d5fd31a99de14a5810ca1

P1080065.thumb.jpg.f052791098f7f9a8b62a1

I posan na galvanizaciju

Slaganje

P1070062.thumb.jpg.275fd3ff3332c8add34fe

Spreman za montažu

P1070063.thumb.jpg.dd3656d77cbe8b6240ff1

Evo ga na svom mjestu

12032014901.thumb.jpg.f308389623ecb957c9

12032014902.thumb.jpg.8a71e3b1ad1574ee6a

Nosači motora

Predni koji ide namjenjač

11032014889.thumb.jpg.d3ad1d8b922fe6ca96

Njegova pozicija

11032014891.thumb.jpg.c03b3176da4ec3cf61

Montiran

11032014893.thumb.jpg.38015c63463cd0f61e

Desni

P1060057.thumb.jpg.244e5340ea9ecac287965

P1060058.thumb.jpg.d35a7d46ac0d55de4c064

Ugrađen na svoje mjesto

P1060059.thumb.jpg.1d51db91035489efe704a

Lijevi

P1060060.thumb.jpg.ef79a56717f592bd7ec27

P1060061.thumb.jpg.e801505d4de2d0ea90fd8

 

Alternator ugrađen na motor

12032014897.thumb.jpg.ec44e06d0381818005

12032014896.thumb.jpg.0c262fd3af494a0a22

 

Nova pumpa goriva

03032014853.thumb.jpg.e2a16f0b15d9fd8a00

 

Za večeras dosta.....pratite i dalje......molim strpljenja jer kradem vrijeme od samoga sebe da ovo posložim na forum.

Vjerojatno koji korak i preskočim (zaboravim) ali nije namjerno......puno je toga

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Žao mi je što nisam prije pregledao ovaj post, GENIJALNO, predobro, ugroman trud, znanje i dobar splet okolnosti, vjerojatno i dobra ekipa, u svakom slučaju ODLIČNO. Svaka čast.

 

Link to comment
Share on other sites

Odlicno!

Ajmo dalje pokvariti ce mi se kokice dok dodju novi postovi :)

Link to comment
Share on other sites

ma huge rspect!! za nevjerovat mi je da se jos uvijek dan danas da naruciti dijelove za r4.... :oo: 

Link to comment
Share on other sites

Naklon do poda. Aute obično gledam kao nužno zlo ali ovo me ganulo. 

R4 je prvi auto koji sam vozio nakon autoskole. Bio je 10 godina u obitelji i bas 2010. sam ga za siću prodao da mi više ne smeta u vrtu a za ovakav projekt bih ga poklonio za dijelove + prijevoz.  

Otac nikad nije prezalio taj auto. Obojica smo imali želju obnoviti ga ali nismo imali kako napraviti limariju a ni para platiti nekom da to napravi ovako dobro kao autor teme. Cca dvije godine prije otpisa otac je uz moju asistenciju zamijenio kompletnu unutrašnjosti i motor ali limarija je ostala problem.

Sve pohvale na trudu i strpljenju, nadam se da R4 sada uzvraća ljubav u vožnji. 

Link to comment
Share on other sites

i onda te netko pita,a koliko te to koštalo...nema to cijene to je gušt...svaka čast

Link to comment
Share on other sites

Evo me nazad društvo....dugo me nije bilo.....što poslovne obaveze što obiteljske...večeras novi nactavci sapunice...

Hvala ekipa na lijepim riječima.....mene je projekt opuštao.

 

I kao što kolega stretkas kaže....nema tu računice ni cijene.....to je neki inat u meni koji me je tjerao da dokažem sebi i svima drugima da ću ja taj auto obnoviti i opet se voziti u njemu.

Iako točno znam koliko me koštao cijeli projekt....materijal i usluge koje sam platio...moje utrošeno vrijeme i usluge koje sam "dobio na poklon" nisu na popisu....

 

Nego da se vratimo nazad na sapunicu.

 

Vidili ste kako sam prednji ovijes rastavio i očistio od ruzine i boje pomoću struje (elektrolizom)

Zadnji most sam odlučio ostaviti kakav je odnosno ne rastavljati ga iz jednostavnog razloga jer me je bilo strah da ga neću uspjeti sastaviti nazad. zato sam ga cijelog uronio u elektrolit i očistio od ruzine i pripremio za zaštitu.

Neke slike postupka

priprema korita 

P1070297.thumb.jpg.2139304f02f03893c1cc8

Kontorla dimenzija

P1070298.thumb.jpg.58fe2ac060ac8f995dd6d

Priprema elektrolita

P1070299.thumb.jpg.607cc4ca0f17d33856e7f

Spajanje na struju

P1070300.thumb.jpg.796d91041ac8dd918a1b7

Struja

P1070303.thumb.jpg.f35700227c5861da0d2d9

Kuvanje

P1070304.thumb.jpg.00150615d2028048daee9

P1070305.thumb.jpg.8dfd224181faf2c3d279d

P1070306.thumb.jpg.1bfb6b9f7d04ef58f3c89

P1070307.thumb.jpg.74e44e02defb02e9c1c87

Nakon što sam most izvadio iz elektrolita dobro sam ga oprao visokotlačnim peračem i ostavi oda se osuši i ocijedi.

Pa onda leteči preletio žičanom četkom...da ga malo izgladim....pa premazao IVARAST-om da neutraliziram ruzinu

P1070448.thumb.jpg.62786c6ecf126b917f026

Ulijevao sam i u ramena IVARAST da se sve fino natopi.

Nakon toga primer i crna boja pa lak

Završni proizvod izgleda ovako

P1070654.thumb.jpg.648882e165f8bc0cc616a

 

PA sam se bacio na opremanje zadnjeg mosta odnosno ubacivanje zadnjih kočnica

Prvo sam morao doboše urediti. stari su bili još daleko iznad granice donjeg minimuma tako da nisam nove nabavljao

Priprema je rađena na isti način.

Elektroliza, ispiranje vodom, IVARAST, primer, crna mat boja i lak

P1070929.thumb.jpg.b01746bd2b514efb31afd

P1070942.thumb.jpg.4e22dbada57540e5cf9ed

Kako sam imao donora onda sam mogao izabrati doboše u najboljem stanju

Ležajevi i kočnice su uzete nove

17062011479.thumb.jpg.4b7e4963d01199cd65

P1070917.thumb.jpg.fefd9832cdb498455e2ce

Pripremljeno sve za montažu

P1070920.thumb.jpg.fa12bf78cd827b88e3671

Ugradnja stražnje ploče na kojoj se drže pakne i cilindar

P1070914.thumb.jpg.e72832f22f2d0d34bdb86

P1070916.thumb.jpg.ad1ea8955e34568897e4f

Dijelovi kočnice

P1070930.thumb.jpg.bc1b43a33789eb48d8b2d

Kočioni cilindar i prsten unutarnjeg ležaja

P1070931.thumb.jpg.1335e8c59cbe39b2da59c

Pakne postavljene 

P1070943.thumb.jpg.801fe5c14c14528125b27

Provlačenje sajle ručne kočnice (nova)

P1080015.thumb.jpg.eb1a0918a45403f1132a2

P1080016.thumb.jpg.3892e17492e76422b5c2f

P1080018.thumb.jpg.2cfac493e2427708e763b

Uprešavanje ležaja na bubanj

P1080019.thumb.jpg.60ea80513a25323534431

Klizni prsten

P1080024.thumb.jpg.3e993f5cd7be168d61f94

P1080025.thumb.jpg.78105a6a3ec8814fe6bc8

Ležaj namazan

P1080026.thumb.jpg.d4d2c1d0a3cc34c2ab8e2

sa mašću

P1080023.thumb.jpg.cf4b2fc09df9ef33269b8

Zaština brtva 

P1080027.thumb.jpg.b0c0baee35907a377d1be

P1080028.thumb.jpg.d934aa08744fb2a62b6ae

 

Vanjski ležaj

P1080029.thumb.jpg.8cc5c299e87fa4dc522a1

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

A i prednji ovijes se malo okrupnio dok šasija ne dođe.

Nosač ramena

P1080034.thumb.jpg.c664930a8d5b5d09698c8

Spajanje sa donjim ramenom

P1080035.thumb.jpg.91755e24edc559cccf09d

Famozni vijak

P1080036.thumb.jpg.4c054f1152cff15038bb4

Složena ramena ( uprešani su novi seleni)

P1080037.thumb.jpg.354c443dbac590c1c2d34

P1080041.thumb.jpg.a42237663f1256f8d97e9

P1080042.thumb.jpg.7b1dacbae1507fff6f478

Glavčine sa ležajevima

P1080360.thumb.jpg.99ac6938f7bb4113d7fb3

P1080359.thumb.jpg.2f0804a99ca44955a7c88

 

NOvi disk

P1080361.thumb.jpg.f411112ecc7fca2f77c94

P1080347.thumb.jpg.6456beebb988741326469

Ugradnja

P1080348.thumb.jpg.91af564d7c0eacbac6458

P1080349.thumb.jpg.1392407205e06891c40e5

P1080352.thumb.jpg.848df439cab976cb86465

 

Spremno

P1080419.thumb.jpg.059beb31fa5ef3a51d18e

P1080420.thumb.jpg.9c8ed3036eddb3bdd64d2

 

Ostatak ovjesa je išao direktno na šasiju, ali o tome kad šasija dođe iz Splita

Malo sam i letvu volana pregledao i zamjenio potrebno.....i podmazao kad je već bila "na stolu"

PC210028.thumb.jpg.d8dd8cd535b115578315e

PC210029.thumb.jpg.d31774c49bcddee8135ff

PC210030.thumb.jpg.5a6915d5b64a7f8c07052

PC210031.thumb.jpg.5c2dc072659688fc9beb3

PC210033.thumb.jpg.597baeda503d6a46da7de

PC210034.thumb.jpg.ecaed1ac34a99e2375c69

 

Link to comment
Share on other sites

Kolega petak i ja bi jedan nakon ovakvog tvog tretmana :klap:

Pokazujem nećaku što je striček napravio, a on full kulerski: A zašto si nije kupio novi?!:conf:

Reko nema takvih novih i briši dok sam dobre volje :bat:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eeeeee mata....i da ima novih jopet bi "u istu kvrgu glavu razbija" :luda::luda:

 

Ako imaš vrimena čekati 5-6 godina dogovoriti ćemo se:happy:

Link to comment
Share on other sites

Ma to je neprocjenjivo!

Tko zna za par godina mozda i dođem pameti pa rasprodam sve što sada ne vozim i kupim jedan u kojem ću guštati.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.