Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

Problem je sto se megan spustio u gti klasu, udobniji ovo ono, a tu je jaka konkurencija. Mislim u svakom segmentu je jaka konkurencija, ali u odnosu na r26 i 250,275 je po meni ovaj auto promasaj. Prvo su clia 4rs uskopili, sad i rsa. I vremena na ringu prodaju aute, nema boljeg marketinga, tako da bi oni objavili neko vrijeme da su brzi od honde, a nisu jos. Trophy r nece imat bas lagan posao.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

.Vas koje vremena jebu, budete uzeli drugi auto.  

Tesko je oko sklopit navecer, razmisljajuci jel dovoljno nacipan??

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ajd sad vi meni recite koliko mozes usavrsavati ovjes da bude extra bolji, a koliko da bude bolji od konkurencije? Mozes do jedne mjere, ali kasnije ce i konkurencija dobrano napredovat. Tonje sada slucaj. Samo sto konkurencija ima malo vise snage koja i dalje diktira vecinu. Odmah od 20-40ks od Megana nije malo, a ovjes nije nimalo losiji, ako je uopce. Stoga ne moze ni motor 1.8 sa 300KS i neznam kakvim ovjesom skinuti Hondu sa 320 ili koliko vec ima. Ipak snaga tu ima prednosti. No Megane ovim modelom cilja na drugu publiku. Mene osobno ne bi smetalo i uzeo bih trophy da mogu prije svih njih. E sad, kad bi tu izasao neki 2.0 sa jos hebenijim ovjesom, sa 330hp,malo brutalnijim izgledom, troja vrata, orijentiran na populaciju Megana 3 RS, e onda bi to bila druga prica. No to se nece dogotiti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, zeko said:

.Vas koje vremena jebu, budete uzeli drugi auto.  

Tesko je oko sklopit navecer, razmisljajuci jel dovoljno nacipan??

Da do 370 ks mozes doc samo cipanjem vec bi na 600 bio bez brige ?

Link to comment
Share on other sites

Viš, mene osobno ni malo ne diraju neka vremena negdje (iaku su zanimljiva za upratiti), ako će mi biti daily.

Više me onda zanima izgled, udobnost (tvrd, ali da ne lupa, tj. da je rafiniran), ponašanje na običnim cestama, i slično. Znači ovo kaj Zlatan kaže, i po tome mi je fajn iznad bilo koje trojke. Dovoljno govori činjenica da gledam M135i/M140i, a taj auto nije hardcore ni po kojem pitanju, već nudi druge stvari koje su mi bitnije.

Edited by IcyTexx
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

S tim da izlazi i novi A35, ako je na tragu A45, bit ce brutalan...

Uostalom, MB je sad partner sa Renaultom, pa mozda dijele i ostalu tehnologiju, ne samo motore...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U kompaktnoj klasi imamo ovaj poredak;

RS3 ABT / RS3 / M2
140i/xi /240i/xi / A45

I onda dugo nista pa ostalo. Jbg, takve su im i cijene.
RS3, 140Xi i A45 uz manje dorade ispucavaju stotku za niskih 4 sekunde. Sto je u rangu super auta.
Tak da to je nekaj drugo i cijenom i po ostalom u kompaktnoj klasi.




Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako gledas kompaktnu klasu, onda da... s tim da je pomjesana kompaktna sa premium om, ali necemo cjepidlaciti...

Veci mi je problem sto nikad ne bi aute tako podijelio u ovom slucaju, vec na prednji pogon, straznji pogon, i 4wd...

Logicnije je...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na kompaktnu klasu sam mislio iskljucivo na segment. Dakle, C segment tj. kompaktna klasa.
Naravno da su neki premiumi, neki ovakvi, neki onakvi.

Ja ih po pogonu nebi nikada dijelio ali sada bi morao zafilozofirati zasto.
Ukratko, nitko ni jednom proizvodacu ne brani ili namece vrstu pogona. Biraju ju sami. Ili po nekoj filozofiji i naslijedu, ili im ju namecu Excel-asi kojima su bitni samo sto manji troskovi tj sto veci ekstra profit.

Auto ko klasa/segment i to je to. Hot hatch B il C segment i unutra makljaza. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, IcyTexx said:

Viš, mene osobno ni malo ne diraju neka vremena negdje (iaku su zanimljiva za upratiti), ako će mi biti daily.

Više me onda zanima izgled, udobnost (tvrd, ali da ne lupa, tj. da je rafiniran), ponašanje na običnim cestama, i slično. Znači ovo kaj Zlatan kaže, i po tome mi je fajn iznad bilo koje trojke. Dovoljno govori činjenica da gledam M135i/M140i, a taj auto nije hardcore ni po kojem pitanju, već nudi druge stvari koje su mi bitnije.

Ma m140i je top auto, bas prava mjera. Zadnji pogon, turbo sestak i KLASICNA rucna. Samo steta sto ga vise ne nude s rucnim mjenjacem, al rabljenih se da nac.

Link to comment
Share on other sites

Moja ključna greška je što sam probao vozit jači RWD i to me razmazilo. Sljedeći auto će mi biti FWD do 200 konja (ako baš mora) ili RWD/rear biased AWD preko 200 konja (preferiram). Automatik - DCT, ali može i bilo kaj od ZF i slično - današnji torque converteri su isto propisno brzi.

RS3 mi ima jako, jako zanimljiv motor, al kaj ću s front biased understeery Quattrom? Stoji da je prokleto brz, ali...

Zato mi je po novom upao u oko M140i (ali i 125i, 120i) - miran inline šestak, zadnji pogon, isto ide LSD na njega, 500Nm 1500-4500rpm, mapira se na 400Hp, 600Nm. A45 je isto jako zanimljiv, ali rađe bih tradeao njegovu brzinu za dva slabija cilindra, litru više, longitudinalni motor i RWD u BMW-u. A35 je namjerno više mild (ono što je Megy GT za RS-a), valjda će i novi A45 izaći do kraja godine.

Iznenadile su me i dyno krivulje 4RS, izgledaju bolje nego što sam očekivao. Što god sam gore rekao, stvarno se ne bih bunio protiv jednog Trophyja. :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 22. 01. 2019. at 15:08, GTT said:

Koji rekord? Trenutno rekord na ringu drzi Gti Clubsport, vidjet ćemo što će GTI TCR napraviti, ja mislim da se Renaultu više ne ganjaju rekordi, to rade tvrtke kojima treba promocija za svoju hot hatch ergelu, mislim da je Renault Sport odavno dokazao što je njihov hot hatch, prije jedno 30 godina...

 2017 Honda Civic Type R - 7:43.80, a Golf GTI Clubsport S je 7:47.19.

Sa novim CTRom su skroz pogodili sa svime (po testovima jer ga nisam probao), osim izgledom (subjektivno).

 

Mene osobno je 280 Cup sa bimetal diskovima JAKO ugodno iznenadio na Mobikrogu, dok mi se EDC nije toliko dopao samo čisto radi toga što sam ja retardiran po pitanju igrica, a ovo je kao da voziš u igrici kak fino šalta i daje međugas. Nakon nekog vremena bih se navikao.

IMHO, za nekog tko traži daily driver auto s kojim uredno može na stazu, a Renault fan je - dalje od 280 Cupa sa bimetal diskovima neka ne traži. Trophy je, uvjeren sam, još bolji out-of-the-box, ali ništa šta nekoliko pametno ugrađenih komponenti na 280 ne može ispraviti. ;)

Ja osobno bih Trophy manualu, ali ne bih se ni bunio Trophy EDCu. Ovisno o tome kaj bude na tržištu kroz 3-6 god i da li ću biti (pre)siromašan za neku Šerpu ili M2..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Raptor6767 nisam dugo pratio vremena na krugu, jer me to sve manje interesira, a Civic mi je najružniji hot hatch ikada proizveden, pa ga ne bih za ništa na svijetu, no to je kako ti kažeš vrlo subjektivno. 

Vidim da na temelju ovoga što si napisao, 4 RS je sve što mislim da je, EDC može, ali prednost dajem ručnom mjenjaču u takvom automobilu, dok se još može dobiti, jer je to nešto što definitivno ide u povijest u budućnosti, pa je jako lijepo od Renault-a što su ga ostavili, s obzirom da su tu po meni napravili veliku grešku s Cliom, koji bi vjerojatno pružao drugačiji dojam i više “mehaničkog” i vozački involviranog osjećaja da je imao opciju šaltunga.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

[mention=5398]Raptor6767[/mention] nisam dugo pratio vremena na krugu, jer me to sve manje interesira, a Civic mi je najružniji hot hatch ikada proizveden, pa ga ne bih za ništa na svijetu, no to je kako ti kažeš vrlo subjektivno. 
Vidim da na temelju ovoga što si napisao, 4 RS je sve što mislim da je, EDC može, ali prednost dajem ručnom mjenjaču u takvom automobilu, dok se još može dobiti, jer je to nešto što definitivno ide u povijest u budućnosti, pa je jako lijepo od Renault-a što su ga ostavili, s obzirom da su tu po meni napravili veliku grešku s Cliom, koji bi vjerojatno pružao drugačiji dojam i više “mehaničkog” i vozački involviranog osjećaja da je imao opciju šaltunga.
 
Nećeš se razočarati sa 280 (Cup). Dapače.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eto, ja sam relativno često u  Hondinom autosalonu na Kovinskoj jer imamo službenu Hondu pa idemo tamo u servis, CTR izgleda brutalno, nije ni sličan običnom Civicu, kojeg je zbilja teško progutati, ali CTR je stvarno nešto posebno... i ne bi mi ga bilo teško voziti, ali je cijena teško probavljiva, u salonu je CTR od 370 i kusur tisuća kn... A mislim da cijena tu negdje i počinje...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ivan1902 said:

Eto, ja sam relativno često u  Hondinom autosalonu na Kovinskoj jer imamo službenu Hondu pa idemo tamo u servis, CTR izgleda brutalno, nije ni sličan običnom Civicu, kojeg je zbilja teško progutati, ali CTR je stvarno nešto posebno... i ne bi mi ga bilo teško voziti, ali je cijena teško probavljiva, u salonu je CTR od 370 i kusur tisuća kn... A mislim da cijena tu negdje i počinje...

Vidjeo sam ga na autocesti i auto zaista izgleda brutalno. Ima malo vise tih spojlera pa je nekome to nakradno, ali izgleda sasvim ok. Megane je ciljao na drugu vrstu ljudi, pa je opet i normalno da izgleda "normalnije". Osobno prije bih uzeo trophy-a, iako kad pogledam unutra ima zaista najlosiji "tablet" ekran. To su zaista mogli ljepse odradit jerje sve ostalo super. Naročito sjedala. 

Link to comment
Share on other sites



ali CTR je stvarno nešto posebno...


Ja svaki put kad ga vidim na cesti ponovo se iznenadim koliko je taj auto estetski neusklađen i ružan

[emoji44][emoji32][emoji33]

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites






Ja svaki put kad ga vidim na cesti ponovo se iznenadim koliko je taj auto estetski neusklađen i ružan

[emoji44][emoji32][emoji33]

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

To samo znači da nisi vidio dovoljno KR tablica [emoji23]

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ekipa jedno pitanje, da li je za novog meganea RS bolje mijenjati samo zimske gume na njegove felge ili je bolje kupiti druge felge? Kakve felge uopće mogu ići na njega?

Link to comment
Share on other sites

Uvijek je bolje uzeti jos jedan set felgi ako se ikako moze. Skidanje/stavljanje gume nije dobro ni za felgu ni za gumu. Plus unistavas ljetne felge na soli po zimi. Kakve felge idu, ne znam ali sigutno mozeskuoiti nesto od OZ-a ili OEM kotaca.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.