Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

Trophy je 300ks.

A ovo iskreno sumnjam da je trophy, zbog felgi. Trophy ima 2 drugačije varijante. Jednu sa crvenim detaljima i drukcije srebrne. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, zeko said:

Trophy je....  

300hp?

Dakle ti si ga slikao i znas 1000% da je trophy iako smo tu utvrdili da vjerojatno nije. Nit ima felge, niti mi se boja podudara. To je cup.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zeko said:

Trophy je....  

300hp?

Daj mi tablicu pa cu reci s 100% sigurnosti. :D

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, zeko said:

Cup je...

... onaj s 280 konja.

 

 

? ?

Edited by IcyTexx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Auto je vrhunski hot hatch, vrhunski opremljen i s vrhunskim voznim osobinama i osjećajem (barem na temelju onoga što sad dosad pročitao i pogledao od testova). Geodezija ga neće voljeti, ali onaj tko je vozio neki RS prije će se vjerojatno složiti sa mnom. Sve sam bliži da ga kupim, samo bih ga volio probati prije i to na dan-dva... 

Ja pored njega Hondu, ni korejanca, pa ni Golfa (osim R i TCR novog, koji koštaju puno više) ne bih ni pogledao.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ali Trophy EDC je best buy, ako je ova cijena koju sam linkao na prošloj stranici stvarna. Osim ako baš jako želiš manualca.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, homer said:

Obicni 280 s remapom ide na 320ks, sasvim dovoljno. 

4225.thumb.jpg.f7ad6979201d3b15064a28481d4fa81c.jpg 4236.thumb.jpg.20928a748c15d9c6051710583cf5e645.jpg 4291.thumb.jpg.6cf1944696bf45ad40ca89cb42a2ac71.jpg 4292.thumb.jpg.9ef8d403739939c2c87427213bee6c4d.jpg 4386.thumb.jpg.a35456727964cfd75f12100da6dc3886.jpg

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, asfalteka said:

Samo ručni...

Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
 

Svakom svoje. No u vremenu kad rucni polako ocito odlazi u povijest, a i ovo ocito nije auto hard core za obaranje rekorda EDC mi je bolji izbor. Ubrzanje, lunch kontrol, vise NM mislim. Uvijek isto ubrzanje. Jedino sto rucni jos pruza jest manje troskova popravka i kvarova te gusta. EDC je puno skuplji, no nadam se da je rijesen kako spada. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, GTT said:

Auto je vrhunski hot hatch, vrhunski opremljen i s vrhunskim voznim osobinama i osjećajem (barem na temelju onoga što sad dosad pročitao i pogledao od testova). Geodezija ga neće voljeti, ali onaj tko je vozio neki RS prije će se vjerojatno složiti sa mnom. Sve sam bliži da ga kupim, samo bih ga volio probati prije i to na dan-dva... 

Ja pored njega Hondu, ni korejanca, pa ni Golfa (osim R i TCR novog, koji koštaju puno više) ne bih ni pogledao.

Ja sa svoim umom sada a ne vjerujem da bum odrastao... :):):)I tata bi sine :)

Jednostavno auto je milina, svega ima, a sve je više od sredine, ne oscilira s ničim kako ne bi trebao...Mogu se tješit da dijelimo dizajnerske ideje :):):) I da imam bar 260 momenta :)

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Svakom svoje. No u vremenu kad rucni polako ocito odlazi u povijest, a i ovo ocito nije auto hard core za obaranje rekorda EDC mi je bolji izbor. Ubrzanje, lunch kontrol, vise NM mislim. Uvijek isto ubrzanje. Jedino sto rucni jos pruza jest manje troskova popravka i kvarova te gusta. EDC je puno skuplji, no nadam se da je rijesen kako spada. 
Trophy nije hard core [emoji848], jedino šta može biti iz tvornice još više track focused je TrophyR koji neće vjerojatno imati ni zadnje siceve..
Za sve koji neće ići na stazu sasvim je i previše Cup, a mjenjač je stvar ko kaj više voli. Za taj tip auta GTI/RS/TypeR ja nikada nebi gledao automatik. Samo moje mišljenje..

Sent from my SM-A600FN using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Slažem se @asfalteka, samo manualac. ??

Meni bi dosta bio i crveni cup 280 manualac. Uzet takav auto bez špere mi nema nekog smisla. Tek kad ju imas na autu, vidis kolko je to dobra stvar i za zavoje, a i za prijenos snage na kotače. 

Edited by homer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa nije kao recimo Megane 275. Ovo je auto s 5 vrata. Mozda ako negdje u buducnosti naprave nesto vise od 1.8 motora s 3 vrata i pobrisu sve ove Honde sa 320+ konja. Iako mozda se i s ovim trophyem obori rekord. Mada sumnjam

Link to comment
Share on other sites

Remap nikakav na novom autu pod jamstvom, zanima me isključivo šaltung... A moju ženu EDC. Pa to je za ubit’ se. I ona crvena boja, jel Trophy može ići u toj boji ako netko zna?

46 minutes ago, Zrmi RS said:

Pa nije kao recimo Megane 275. Ovo je auto s 5 vrata. Mozda ako negdje u buducnosti naprave nesto vise od 1.8 motora s 3 vrata i pobrisu sve ove Honde sa 320+ konja. Iako mozda se i s ovim trophyem obori rekord. Mada sumnjam

Koji rekord? Trenutno rekord na ringu drzi Gti Clubsport, vidjet ćemo što će GTI TCR napraviti, ja mislim da se Renaultu više ne ganjaju rekordi, to rade tvrtke kojima treba promocija za svoju hot hatch ergelu, mislim da je Renault Sport odavno dokazao što je njihov hot hatch, prije jedno 30 godina...

Mislim da im nije bio cilj napraviti ultimativnog jurišnika, već je auto više kao GTI - udoban, brz, odlično se vozi, ide odlično (ima bržih, ali očito im nije bio cilj napucati hrpu konja na FWD) i ja to podržavam. Meni se baš Megane 4 RS sviđa jer je kultiviraniji i ušminkaniji od prethodnih modela i time će zasigurno pridobiti stariju publiku koja će konačno moći koristiti RS svakodnevno bez kompromisa. Jbg, nismo više šilteraši. I uvijek ima brže i još brže, ali ako RS pobuđuje emocije koje su pobuđivali dosad RS modeli, može imati i 200ks što se mene tiče. 

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, homer said:

Ma naravno da ne remap pod jamstvom. Ja govorim opcenito kako se diže fino sa stage 1.

Slažem se. No, u posljednjih 10+ godina se svi hot hatch turbaci lijepo dižu s remapom. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Istina, al svi su vise manje bili 2.0, tak da nisam očekivao da ce se 1.8 dizat tak samo s remapom. Pogle clia rs 200 novog, 20ak ks samo jer mjenjač ne trpi više. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.