Jump to content

limited serija


ivan-zg

Recommended Posts

Naravno da ima...dok je hladan ujutro ne gasi se...ako nije postignuta zadana temperatura u autu...cak i kad sam jednom sisao sa autoputa i nakon ganjanja dok se motor malo ne ohladi ne gasi ga.

Netočno kolega. Gasi ga ujutro dok je motor hladan i bez ikakve odgode. Oceš primjer. Upalim auto, ne isključim star sto, izlazim sa parkirališta prema naprijed, nakon 5 metara stanem, izbacim mjenjač u ler, maknem nogu sa kvačila, motor se gasi. Ovo za silazak sa autoputa, ne znam jer je SS uvijek kod mene isključen, ali na službenom Pugu na naplatnim kučicama motor se gasi!

Link to comment
Share on other sites

Danas sam nekih 20km po gradu vozio namjerno s ukljucenim s/s i cijelo vrijeme je bio unavailable, presmijesno!

Link to comment
Share on other sites

Katastrofa, isto ko i trajnost malih turbaka benzinaca.

Je , startniji su od atmosferaca, manje trose i bolje idu na niskim okretajima , 100 000km ce valjda izdrzati.

Kaj ce biti nakon 100 000km/5 godina, proizvodaca boli briga, sto vise ide po servisima to bolje.

 

Danas i benzinci imaju dvomasene zamasnjake, turbine, 100 čuda.

SS je posebna vrsta gluposti koja smanji potrosnju za valjda 2 deci na 100km, a to kaj se motor upali i ugasi 15 puta u jednoj gradskoj ruti, opet boli proizvodaca briga, jos bolje ce prodati hrpu SS-akumulatora, "ojačanih" alternatora i anlasera , a bome su i nosaci motoa presretni kad ih svako malo treseš.

Link to comment
Share on other sites

Meni bi u vecini kilometara po gradu smanjio potrosnju oko litru kad bi ga drzao aktivnim ali to je i dalje premalo u odnosu na stetu koju cini i koliko poskupljuje cijelu pricu. A osim toga, kako moze biti bolje da ga gasi i drzi hladnim vecinu vremena??

Link to comment
Share on other sites

Meni bi u vecini kilometara po gradu smanjio potrosnju oko litru kad bi ga drzao aktivnim ali to je i dalje premalo u odnosu na stetu koju cini i koliko poskupljuje cijelu pricu. A osim toga, kako moze biti bolje da ga gasi i drzi hladnim vecinu vremena??

Ma ja bi mu najrađe prebrikao mikro prekidač. Meni SS ugasi motor samo ako ga ja nakon prvog paljenja zaboravim isključiti, pa na prvom stajanju se motor ugasi. Nakon toga ga ja isključujem i nema više. Slušati zvuk paljenja dizela, neprocjenjivo...

Link to comment
Share on other sites

Slabije se razumijem u mehaniku... Zar zbog tog SS nisu "predimenzionirani" potrebiti mehanizmi kako bi izdrzali sva ta naprezanja? Sustav SS vise nije pionirski...ima staža ako se ne varam. Da ga imam na Fluencu, vjerojatno bi me u pocetku iritirao, kasnije bi se priviknuo. Hebi ga, treba iskoristiti puni potencijal vozila i sve ono sto dolazi s njim. Potrosna je roba na zalost i nece trajati vjecno osim ako stvarno imas kao covjek zelje i uvijete jedan osobni primjerak cuvati ( garaza, vozenje samo kad je suho i slicno...). Od SS-a me trenutno puno vise iritira skljocanje granicnika zadnjih vrata koji jos nije stigao za zamjenu. Vise me zivcira sto moram sam traziti i osluskivati gdje i sto skljoca... Hebi ga. Usput, hoce li tko mijenjati SS sustav za skljocaanjeee? ?

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

 

Slabije se razumijem u mehaniku... Zar zbog tog SS nisu "predimenzionirani" potrebiti mehanizmi kako bi izdrzali sva ta naprezanja? Sustav SS vise nije pionirski...ima staža ako se ne varam. Da ga imam na Fluencu, vjerojatno bi me u pocetku iritirao, kasnije bi se priviknuo. Hebi ga, treba iskoristiti puni potencijal vozila i sve ono sto dolazi s njim. Potrosna je roba na zalost i nece trajati vjecno osim ako stvarno imas kao covjek zelje i uvijete jedan osobni primjerak cuvati ( garaza, vozenje samo kad je suho i slicno...). Od SS-a me trenutno puno vise iritira skljocanje granicnika zadnjih vrata koji jos nije stigao za zamjenu. Vise me zivcira sto moram sam traziti i osluskivati gdje i sto skljoca... Hebi ga. Usput, hoce li tko mijenjati SS sustav za skljocaanjeee? ?

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Ajde javi da li je tebi novi graničnik rješio škljockanje. Meni isto to škljocne ali ful rijetko, nekad ga danima nema. Samo meni je zadnji graničnik uredan i ne vjerujem da je do njega, bar na mom autu. Meni se cjeli auto pa i unutrašnjost pokzuje kompaktnijim i čvršćim na nižim temp, npr kad je 4-5 stpnjeva, a najmanje kompaktnim između 15-20 stupnjeva. Kad ugrije preko 25 opet dobar.

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da je granicnik ok jer sad ne mogu isprovocurati zvuk koji sam snimio. Mislim da su zadnja lijeva vrata u pitanju jer ona imaju vise lufta i kad dodje do uvijanja karoserije na npr lezecim policajcima ona "dišu" i taj granicnik pomjeraju do nekakve granice škljocanja. Ako je do granicnika i promijene ga, a pri tome ne utegnu vrata, pojaviti ce se opet skljocanje kad se razhebe granicnik ili oni prihvatni plasticni valjci koji prihvacaju granicnik.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vidim ovako s odmakom vremena da Fluence nije bas utegnut (mozda samo ovaj moj primjerak). Mozda su samo vrata u pitanju koja u procesu montaze neki radnik nije utegnuo kako treba pa ih treba sloziti. Budemo vidjeli.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

na kolko pumpate gume na grandtouru? sorry na uletu...

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

na kolko pumpate gume ba grandtouru? sorry na uletu...

 

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

 

 

2.3 naprijed, 2.1 iza, tako je kod mene.

Inače u Ri pere kiša cijelo jutro, vrijeme za ništa.. Jedna s balkona..

WP_20161015_10_54_04_Pro.jpg

Link to comment
Share on other sites

ok super hvala... nema razlike u 16 ili 17?

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ok super hvala... nema razlike u 16 ili 17?

 

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

 

 

Ne znam za 17, ja tako pumpam na 16.

Link to comment
Share on other sites

Meni za 17 pise 2.3 i 2.0

Ja pumpam na 2.5 i 2.1 i tako isto i na celicnim zimskim 16

Link to comment
Share on other sites

ja na 16 i 15 pumpam prednje 2.3  stražnje  na 2.1

Link to comment
Share on other sites

hvala svima na odgovorima... ja sam napumpao na 2.4 naprijed i 2.2. iza... to je prosjek vasih odgovora :-)

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.