Jump to content

limited serija


ivan-zg

Recommended Posts

Ma ne moras imati prometnu nego si preko kaska sredujes neke druge stete na autu bla bla uglavnom vecinom kemija.Pa kaj mislis zasto je premija kaska poskupila?

Premija je pojeftinila u zadnjih par godina. 

Link to comment
Share on other sites

Pa sad gledam da pricate o 2k kuna a kad sam ja pitao ispod 3200 neide....pas mater.

Link to comment
Share on other sites

2.600 je moja kasko full za novi megane grandtour iii

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prvo kod mene je Kasko za novi auto obavezno. Na ex i30 3 godine starom su mi po noći ispred zgrade  ukrali retrovizore, doslovno sve počupali pajserom (otkinuli fiksni dio - nosač retrovizora na vratima. Šteta skoro 10 tisa kuna, kasko rješilo. Prije dvije godine sam sa službenim autom ubio srnu, unutarnja oboga blatobrana, posuda za tekućinu za stakla, maglenka, ne znam trošak ali Kasko. Kasko za moj meg 3 je 2000 kuna - ful. Kupio sam auto koji mogu vozit i uredno održavat, a to za mene znači kasko, oko 4-5 godina. To zanči da uvijek želim imat i najbolju gumu (po mom mišljenju) i da je mogu isfinancirat. Zato sam se kod kupnje i odučio (između ostalog) za 16 cola felge iako sam mogao dobit 17 za 0 kuna. Za 800 kuna  po gumi u varijanti 16 mogu dobit šta god hoću, a mogu i za 500 kuna dobit novu gumu. 17 cola? Mislim da ne mogu ući ispod 1000 kn/kom. 

Ja sam već odavno odlučio se za provjerenu zimulju na original felge 16, Michelin Alpin A5, pitao u Vulkalu 750 kn/kom sa premontažom ljetne zimske.

Alpin A5, vrhunska na suhom, vrhunska na mokrom čak i kad je toplo, uredna na snijegu, tiha, udobna i prilično dosta trajna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

nisam uspio ukljuciti hsa... kako mogu biti sigiran ima li moj auto to? ono sa stajanjem na uzbrdici i stiskanjem kocnice i kuplunga ne funkcionira...

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ako imaš to (a vjerojatno nemaš), to osjetiš jer ti se kočnica kasnije otpusti ne možeš ne primjetiti, ja nisam niti znao za to i odmah sam skužio da je nešto neobično kad sam prvi puta vozio auto sa tim kasnije sam saznao što je to

Link to comment
Share on other sites

ok... na popisu opreme za auto koji sam platio je bilo... jel se moze preko broja sasije saznati szo sve auto ima od opreme definitivno?

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

isprika onda pretpostavio sam da je ista oprema

u brijegu kad sisneš pa pustiš kočnicu auto ti ne krene odmah nazad ima zadršku možda sekundu ... to se stvarno osjeti ako imaš

Link to comment
Share on other sites

mozda ima onda...ali nista ne svjetli na ploci?

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne svijetli nista na ploci. Auto po pustanju kocnice ostane 2-3s na mjestu. Nakon toga pusti kocnicu. Na nekima za to vrijeme štop svijetlo radi bez obzira sto si pustio kocnicu.

Link to comment
Share on other sites

Ne možeš  to ne primjetiti.

 

Uvjeti potrebni da se aktivira hil assist su sljedeći:

1. Stojiš na mjestu uzbrdo/nizbrdo

2. moraš imati imaš stistutu nožnu kočnicu

3. stisnuto kvačilo 

4. mjenjač u prvoj ili rikvercu

 

Hil assist otpušta kočnicu u 3 - 4 moguća slučaja:

1.Kad osjeti "vagu" na kvačilu

2. ako prođe 2-3 sekudne od kad makneš nogu s kočnice

3. Ako zategneš ručnu kočnicu

4. Ako izbaciš mjenjač iz brzine (u ler)

Link to comment
Share on other sites

Prvo kod mene je Kasko za novi auto obavezno. Na ex i30 3 godine starom su mi po noći ispred zgrade  ukrali retrovizore, doslovno sve počupali pajserom (otkinuli fiksni dio - nosač retrovizora na vratima. Šteta skoro 10 tisa kuna, kasko rješilo. Prije dvije godine sam sa službenim autom ubio srnu, unutarnja oboga blatobrana, posuda za tekućinu za stakla, maglenka, ne znam trošak ali Kasko. Kasko za moj meg 3 je 2000 kuna - ful. Kupio sam auto koji mogu vozit i uredno održavat, a to za mene znači kasko, oko 4-5 godina. To zanči da uvijek želim imat i najbolju gumu (po mom mišljenju) i da je mogu isfinancirat. Zato sam se kod kupnje i odučio (između ostalog) za 16 cola felge iako sam mogao dobit 17 za 0 kuna. Za 800 kuna  po gumi u varijanti 16 mogu dobit šta god hoću, a mogu i za 500 kuna dobit novu gumu. 17 cola? Mislim da ne mogu ući ispod 1000 kn/kom. 

Ja sam već odavno odlučio se za provjerenu zimulju na original felge 16, Michelin Alpin A5, pitao u Vulkalu 750 kn/kom sa premontažom ljetne zimske.

Alpin A5, vrhunska na suhom, vrhunska na mokrom čak i kad je toplo, uredna na snijegu, tiha, udobna i prilično dosta trajna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tocno.... samo ja cu uzet ts860:)

Link to comment
Share on other sites

zna možda netko gdje bi se dala nabaviti kvalitetna sjedala za fluence recimo kakva su u bose edition i koliko bi to koštalo bilo

Link to comment
Share on other sites

Ne možeš  to ne primjetiti.

 

Uvjeti potrebni da se aktivira hil assist su sljedeći:

1. Stojiš na mjestu uzbrdo/nizbrdo

2. moraš imati imaš stistutu nožnu kočnicu

3. stisnuto kvačilo 

4. mjenjač u prvoj ili rikvercu

 

Hil assist otpušta kočnicu u 3 - 4 moguća slučaja:

1.Kad osjeti "vagu" na kvačilu

2. ako prođe 2-3 sekudne od kad makneš nogu s kočnice

3. Ako zategneš ručnu kočnicu

4. Ako izbaciš mjenjač iz brzine (u ler)

Probao kod sebe, ne ide, ali kad zatreba upalim elektronsku kocnicu i odradi posao

Link to comment
Share on other sites

Imam taj hill assist i odlicna je stvar...samo mislim da drzi i dulje od 2-3sec...bas cu probati danas.

Link to comment
Share on other sites

Imam taj hill assist i odlicna je stvar...samo mislim da drzi i dulje od 2-3sec...bas cu probati danas.

Da super je stvar. Do sad sam taj sustav isprobao u više auta i u svima radi rekao bi isto, nema razlile od proizvođača do proizvođača. Vw, Pug, Renault, Hyundai, sve je isto.

Zato što se tiče start/stop sustava ima razlile. Vw, Hyundai i Renault jednako nevaljaju, spori su i verglaju, ima vibracija otd.. Da nisam probao mislio bi da su svi takvi, ali nisu. Peugeotov je 3 klase bolji i neprimjetan u gašenju/paljenju i ful je brz i ako se mene pitaš jedini s/s koji ima smisla i uopće ne vergla. Kao da se pri gašenju opruga napne i kad stisneš kvačilo otpusti i motor pali bez verglanja. Za ove ostale nabrojane jedino ima smisla žice prebrikat da se motor ne gasi.:trk:

 

 

 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Za renola se nemrem sloziti...niti vergla niti je spor...evo bar u mom autu...mozes doci isprobati da te razuvjerim....na semaforu stiscem kuplung na zuto i ubacujem u prvu i dok se zeleno upali ja sam vec krenuo...sad mozes misliti kak je spor ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Pugov je duplo brži! 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

 

Daj mi objasni kako duplo brzi? Ne kuzim.

Megane vergla kao kod prvog jutarnjeg paljenja, a Pug kad stisneš kvačilo uopće ne osjetiš verglanje, tako je podešen sustav razlika između Puga i ostalih proizvođača je više nego osjetna. Da probaš odmah bi služio o čemu pričam. Kad se motor Puga ugasi kao da ga neka opruga zaustavi u određenoj točki i kad stisneš kvačilo kao da ta opruga otpusti i motor upali bez verglanja. Naspram ovog VW, Reno i Hyundai kod ponovnog pokretanja motora verglaju kao kod bilo kojeg drugog paljenja. I da ja za sve ove aute pričam o dizel motorima.

Link to comment
Share on other sites

Ma nisam probao na pugu ali nisam nesto primjetio da vergla kao kod prvog paljenja....bas cu posluhnut sutra ujutro.

Link to comment
Share on other sites

Ma grozan je taj s/s, ja ga gasim cim.sjednem u auto

 Na Mercedesu A klasi je npr fantastican, Pug nisam probao al bas frend ima 308 pa cu probat!

Link to comment
Share on other sites

Po cemu je na meganu grozan a na mercedesu fantastican....u pocetku sam ga i ja gasio sad me briga...nek radi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.