Jump to content

limited serija


ivan-zg

Recommended Posts

Nije Grandtour ali je iz limited serije. Fluence 1.5 dCi 110ks. Nemam krovne gumene lajsne kao neki modeli (nemam pojma zasto) Sve za sada ok. 652909af4d60df278b83c157127b5aea.jpgf944e4eea40430397ddca3581ca7a60d.jpg0c7e9d3906ae58317463f5a521570be6.jpg

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ljepo izgleda fluence... ja sam mislio da oni nemaju digitalni pokazivac brzine...ili mi se ucinilo...

inace...fluence limited sam i ja razmatrao, ali zena je bas htjela karavan...

meni je fluence cak i ljepsi malo, a kostao je 10.000 kuna manje ako se dobro sjecam....

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ljepo izgleda fluence... ja sam mislio da oni nemaju digitalni pokazivac brzine...ili mi se ucinilo...

inace...fluence limited sam i ja razmatrao, ali zena je bas htjela karavan...

meni je fluence cak i ljepsi malo, a kostao je 10.000 kuna manje ako se dobro sjecam....

 

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

 

 

da nisi ovo spomenuo ne bi zapazio, kod francuza nema brojke 6 na obrtomjeru, naravno mislim na dci, prve serije su imale analogni kao generation

Edited by Dama40
Link to comment
Share on other sites

ljepo izgleda fluence... ja sam mislio da oni nemaju digitalni pokazivac brzine...ili mi se ucinilo...

 

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

 

 

U početku nisu imali. Ne mogu tačno reći, al mi se čini da su digitalni dobili prije 3 godine, kao i karticu. U početku je unutrašnjost bila ista kao u Genu. Mada i Gen je imao Chess Edition, s digitalnim pokazivačem, kožnim volanom, hromiranim detaljima...

Link to comment
Share on other sites

fluence limited za 116.000 je i dalje je po mom misljenju best buy na trzistu...

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Fabi, zasto :-( ?

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

Zamjena ulja svakih 15 tkm je za mene dio redovnog održavanja. 30 tkm i dvije godine, ipak malo previše bez obzira na specifikaciju proizvođača.

Link to comment
Share on other sites

e na ovim slikama od fluenca sam skuzio nesto... moj grandtour limited nema kozu na mjenjacu...ovaj fluence ima...

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nije Grandtour ali je iz limited serije. Fluence 1.5 dCi 110ks. Nemam krovne gumene lajsne kao neki modeli (nemam pojma zasto) Sve za sada ok. 652909af4d60df278b83c157127b5aea.jpgf944e4eea40430397ddca3581ca7a60d.jpg0c7e9d3906ae58317463f5a521570be6.jpg

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Fino izgleda unutrasnjost, nisam ni znao da Fluence dolazi sa ovim otmjenim detaljima...jako lijepo.

Link to comment
Share on other sites

Fleunce je jedan solidna optička varka (vlasnik sam jednog primjerka) auto za te novce je i po meni best buy i zato sam ga kupio ... ali prvi letimičan pogled na auto i opremu može jako jako zavarati.

Kad se krene u detalje malo gledati svako malo se naleti na jeftinije materijale. Kao što je jedan napisao da nemeu bose oprema djeluje ko mercedes naspram limited i  skroz je u pravu.

 

Link to comment
Share on other sites

ja bi rekao da je fabi najbolje opisao limited... to je expression s opremom od dynamic... a cjena je od expression... kad malo bolje gledas plastiku, da, vidi se da nije savrsena...ali oni koji zele gledati svaki detalj na plastici, ti plate 175.000 kuna...mi koji smo dali 116.000 za fluence dci lmited ili 127.000 za grandtour dci limited... mi ne gledamo na taj nacin...ali za utjehu nam ostane 50.000 kuna da potrosimo na nesto drugo... :-)

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja bi rekao da je fabi najbolje opisao limited... to je expression s opremom od dynamic... a cjena je od expression... kad malo bolje gledas plastiku, da, vidi se da nije savrsena...ali oni koji zele gledati svaki detalj na plastici, ti plate 175.000 kuna...mi koji smo dali 116.000 za fluence dci lmited ili 127.000 za grandtour dci limited... mi ne gledamo na taj nacin...ali za utjehu nam ostane 50.000 kuna da potrosimo na nesto drugo... :-)

 

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

 

 

 Kad sam ja kupovao prije 8-9 mjeseci za 129.000 kuna sam mogao dobiti fucking hyundai i30 1.4 crdi 90 KS sa 2 zračna jastuka, ručnom klimom, ručnim podizačima stakla iza), bez tempomata, keyles kartice, senzora za svjetla, kišu i za parkiranje, bez bluetooth telefoniranja, 15 čeličane - kotači itd. i taj takav i30 nije imao uopće tkanine na vatima nego samo plastiku. Tek ful opremljeni i30 Think se je mogao usporediti sa motorom i opermom sa mojim meganom, a zante koliko je bio skuplji? 39.000 kuna i to za Hyundai! I nije imao 5 godina free održavanja!Kia ceed je isto bila 155-160 tisa kuna, 308 oko 150.000 kuna sa manje opreme i slabijim dizelom (neki akcijski), golf, octavia 50.000 kuna skuplji, misliam da je Opel Astra bila najbliža cjenom (isto stari model na zalasku) i tražili su oko 145.000 kuna. 

 

Sve ima svoje, a ova limited je vrhunska ponuda za cijenu! Što se tiče plastika onako moj dojam je da na izgled i neki spojevi vrata djeluju jeftinije malo, pogotovo u usporedbi sa bose edition, ali ostalo je ok. Baza tog auta je expression sa dinamique opremom i sjedalima koja nisu ni expeseion ni dinamique nego neka svoja, bolja od expresion, lošija od dinamique. Ovakav opremeljeni megane 3 samo prije 2-3 godine bi koštao isto nekih 30.000 kuna više nego donedavno limited.

 

 

Fluence za 116 tisa kuna je zaista vrh vrhova što se tiče odnosa uloženo/dobiveno! Iskreno nisam se vozi ou Fluenceu, ali to je ustavri Megane sa robusnijim ovjesom za naše ceste, vjerujem da su izolacije vjerovatno iste kao i u europskom Meganu koji meni djeluje vrlo solidno izoliran za svoj klasu (i tih na putnim brzinama - ne umara), a to je recimo meni bitnije od izgleda nekakve plastike.

 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Solidno izoliran osim nekakvog metalnog povremenog pucketanja kod vozaceve strane. Za mene nakon hyundai getza, fluence je super sto se tice opreme, udobnosti, prostranosti i naravno potrosnje. I ja sam gledao kiu ceed i hyundai i30, ali kad sam na papir stavio racunicu, ovo je za mene bila povoljna kupnja. Ovjes je udoban i meni se svidja sto je malo visi. Za sad nema nekakvih cvrcaka osim tog metalnog pucketanja. Ovo je bio moj getz 1.4. 16v 103f349b786852981d109c70017daaaa.jpg

bc4525e6a18f9998fbdb49410ad45e45.jpg

Nista spektakularno ali pouzdana vozilica. Sama boja mu je davala nekakav dojam elegancije. Tako i kod ovog mog fluenca, opticka varka bojom do elegancije [emoji1] No, goran sch, jel i tebi pucketa nesto kao metal od metal prilikom npr prelaska preko lezecih policajaca? Naravno, nije stalna pojava ali pomalo iritira.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I meni se čuje povremeno nekakvo škljockanje iz B nosača, koda brava škljocka. Škljockanje je metalno i baš je uza uha. Sad sam na 15 tkm, ovo je počelo dosta rano, kao i povremeni cvrčkić iz središnje konzole, ali imam dojam da se taj škripavac iz središnje konzole manje/rjeđe čuje sada nego dok je bio novi skroz. Nedavno se pojavilo neko škljockanje iz bunkera - isto povremeno  i rjetko, malo sam podložio one stop gume bunkera sa nečim i izgleda da je prestalo - tko zna možda sam ga ubio čekićem.:hahahe:

To je to za sad, onu lampicu su rješili sa update-om softwarea, sve drugo radi tipi topi, mehanika i elektronika. Imam jednio zamjerku na tvorničke michelin energy gume, koje su u ovih 15 tkm izubile onaj početni "mekši" sloj i sada sve više počinju biti plastične, pogotovo kako je malo zahladilo. Izdržat ćemo još malo pa na zimulje Alpin A5, a energy u njuškalo:tulum:

EDIT: Žena ima getza automatika i mi zadovoljni sa tim autom. Automatik, sa ugrađenim plinom i klima uređajem. Za taj auto imam jednu uzrečicu, dok vozi ne diraj:hahahe::hahahe::hahahe:

 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je ljetni set Bridgestone turanza. Sad se moram odluciti za zimske a ne znam koje. Na getzu mi mije bio problem imati Sava Eskimo. Na ovom ne bi htio imati te gume jer je auto puno snazniji i potrebne su mu stabilnije i kvalitetnije gume, bez obzira sto sam ja umjereni "penzionerski" vozac.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je ljetni set Bridgestone turanza. Sad se moram odluciti za zimske a ne znam koje. Na getzu mi mije bio problem imati Sava Eskimo. Na ovom ne bi htio imati te gume jer je auto puno snazniji i potrebne su mu stabilnije i kvalitetnije gume, bez obzira sto sam ja umjereni "penzionerski" vozac.

 

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

Sa Michelin Alpin A5 nećeš pogriješiti sigurno! Potvrdio sam već te gume na i30 i zaista su top, na suhom i na mokrom. To je meni u RI jako bitno tu ima dosta kiše i malo snijega, ali zagazim i ja u snijeg redovito nekoliko puta godišnje i nikad problema nisam imao, čak sam na uzbrdici u RI uspio krenut s mjesta.. A5 je udobna i tiha guma, a dosta traje  tako da je za mene čista petica.

Link to comment
Share on other sites

getz i30 i fluence su dvije različite kategorije  nije to baš za usporedbu

ja sam na 1700 km tako da nisam reprezentativan primjer ... suvozačko sjedalo mi je škripilo kad sa mse vraćao doma za vikend ali to sam riješio pomicanjem sica naprijed nazad (ja se nadam jer se više ne čuje ali nisam probao u vožnji ali iskreno solidno me iznerviralo), čuje se preljevanje goriva iz rezorvara što mi je malo neobično ali za to mora biti tišina u autu tj moraš biti picajzla da ti to smeta

razlika nije samo u plastici ima toga još solidno recimo hauba se ne diže na na plinski amortizer (ako sam dobro rekao) zadnja osovina je imala plastičnu zaštitu itd(ako uspoređujem sa dynamiq berlina megaane III).

vrh vrhova mi je guma (ma koliko ona praktična bila) na dnu prednjih vrata ... nisam mogao vjerovati da su tako nešto napravili ... ona dvojica  iz crtiča ajeto nebi tako nešto napravili

imam osječaj neznam kako bi to opisao kao da su preveliki ili premali omjeri brzina pa se malo muči kod ubrzanja  jer je preveliko opterečenje ali za krstarenje je super na 140km/h 2200-2300 obrtaja ... na berlini 78kw 1,5dci na toj brzini je bio na 3000 obrtaja

ja sam htio veći auto da ima veći bunker i da ima mjesta na stražnjoj klupi ... prvi sljedeći sa sličnim karakteristikama je barem 20 tis skuplji ... uvijek se može postaviti pitanje dali i vrijedi tih 20 tis ili ne ali to je sad subjektivno ... ja sam se odlučio za fluence i za sada sam zadovoljan.

uzeo sam zimske sava eskimo HP2 u kladuši (zaletio se jedan dan turistički nije daleko sa montažom i balansiranje nakon povrata poreza cca 55€) skroz novi model nadam se da će biti OK

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

Prelijevanje goriva se i meni culo kod punog rezervoara. Kasnije kako se praznio vise nije. Sjedala mi ne skripe, bar ne za sad. Hauba kao i vrata prtljaznika su mogla biti izvedena na tkz amortizer. Ali naviknuo dam se. Istina da se ne mogu usporediti gore navedeni auti i nije mi bila namjera. Samo zelim reci kako sam zadovoljan s fluencom u odnosu na bivsi automobil. No nisi nam rekao da li imas kakvo skljocanje oko B stupa?

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Za ubrzanje ne mogu nista reci jer mi je ovo prvi diesel. Ja imam subjektivni osjecaj da bi ovaj 1.5 pojeo asfalt u nizem stupnju prijenosa. Djelomicno se drzim uputa s kontrolne ploce oko promjene brzine.

Link to comment
Share on other sites

ne škljoca mi ništa za sada

vrata prtljažnika su isto nespretno napravljena dosta je prtljažnika neiskoristivo jer pojede nosač. stale bi primjerice četiri gume u gepek da je drugačije izvedeno a ovako sam jedva tri natiskao. da su ga barem pomaknuli u stranu barem 5cm ovo je skoro posred bunkera

kako je sa potrošnjom?
 

Link to comment
Share on other sites

5.8 litara. Tj. presao sam 970 km sa 57 litara.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.