Jump to content

Ovlasteni servis - iskustva


MilosB

Recommended Posts

26 minutes ago, Chupi said:

i je li tražio povrat novca nazad od ovlaštenog ?!?   ja bih se sigurno raspravljao s njima i tražio novac nazad zbog nesposobnosti i krive dijagnostike 

zaprijetio im novinarima i slično... to obično pomogne....

Sposobni su oni, vidiš da su izvukli 1000kn za ono što košta gotovo pa ništa :D

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Chupi said:

i je li tražio povrat novca nazad od ovlaštenog ?!?   ja bih se sigurno raspravljao s njima i tražio novac nazad zbog nesposobnosti i krive dijagnostike 

zaprijetio im novinarima i slično... to obično pomogne....

Nemam pojma, nismo se vidjeli, to mi je telefonski samo na brzinu ispričao. Poznavši njega, čut će ga oni. Ali i nema im temeljem čega dokazati krivu dijagnostiku da bi mu vratili novce. 

Edited by marttin
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, marttin said:

Neki dan starom crkla klima u autu. Stari vozi citroena. Prvo je naravno otišao provjeriti plin, U OVLAŠTENI. Tamo su mu rekli da nema plina i da treba napuniti. Platio je punjenje, međutim klima i dalje nije radila. Onda su mu rekli da je do razvodne ploče sa osiguračima i da trebaju promijeniti tu ploču. Platio 700kn, klima i dalje ne radi. Onda su mu rekli da treba kupiti novi kompresor, cijena 5500 kn. Za to ih je otkantao i rekao ne treba. Otišao u jedan mali servis klime gdje se čovjek zavukao pod auto i u pola minute popravio neke kontakte. Klima radi savršeno. Tražio je 0 kuna, stari mu dao bar za kavu i pivu.

Toliko o ovlaštenima. Radi se o Citroenu u Nadinskoj, prema VG.

Legalna pljacka.

Sramota za servis?

Link to comment
Share on other sites

Kad tako nešto doživim, obično komentiram na svaku njihovu objavu na društvenim mrežama.
Neka izgube jednog kupca/klijenta, ja zadovoljan.
Naravno, još sam zadovoljniji i sretniji kada čitam njihova izmotavanja :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Kolegica s posla odvezla C4 u ovlašteni na mali servis. Preuzela auto, instrument tabla resetirana na francuski. Doma gledaju ona i muž, ne rade neke tipke na volanu i malo čudno sve skupa. Onda su skužili da im je volan zamijenjen u servisu [emoji4]
Vratili se natrag, ovi se izmotavaju da je kao greška, ali su im vratili volan. Kakva greška, umjesto ulja da ti volan zamijene i to drugačijim, valjda app metoda.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Alen said:

Kolegica s posla odvezla C4 u ovlašteni na mali servis. Preuzela auto, instrument tabla resetirana na francuski. Doma gledaju ona i muž, ne rade neke tipke na volanu i malo čudno sve skupa. Onda su skužili da im je volan zamijenjen u servisu emoji4.png
Vratili se natrag, ovi se izmotavaju da je kao greška, ali su im vratili volan. Kakva greška, umjesto ulja da ti volan zamijene i to drugačijim, valjda app metoda.

Nekad kad neznaju šta je na drugom autu znaju probat sa isitim tipom vozila da vide jel to riknulo... pa onda im se valjda nije dalo vraćat, meni su to sa pumpom goriva napravili, kud meni... bolesnik sam na auto, odma sam cuo da ispod auta pumpa zuji a prije nije... pa jooj pa probali smo na drugom autu nešto al kad nije to ostavili smo ti od drugog auta pumpu jer su obe ispravne... o da jako su ispravne, moja ne zuji a ova zuji... (mislim svaka pumpa zuji kad odes ispod auta pa slušaš al da cim vrata od auta otvoriš da čuješ to ni normalno)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Kum je prije nešto godina Kiu vozio u ovlašteni, jednom našao praznu gumu na parkingu.Izvadio rezervnu, kad tamo Sava u prtljažniku. Ide se žaliti i taman se svađao s voditeljem servisa koji tvrdi da nisu oni... Kad dolazi neki drugi tip sa sličnom kiom koji je isto našao savu u prtljažniku [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Ima li na ovom forumu nekoga tko radi u ovlaštenom Renaultu? Pa da nam se anonimno ispovijedi kakve se sve stvari događaju i gdje ?

Ili da se sprijateljimo svi s njim pa da aute predajemo samo u "sigurne" ruke ?

Link to comment
Share on other sites

Kad cujem ovakva iskustva s ovlastenima+nabijene cijene servisa, jasno mi je zasto ima ljudi koji potpuno novi auto ne voze u ovlasteni. Bas zalosno...

 

Link to comment
Share on other sites

Sad ti ne mogu reći tko, ali jedna jako poznata ličnost svoj novi auto vozi kod nas. Isto neću reći koje marke :D

Ali, ovi za*e*i sa ovlaštenima u garancije se uglavnom vrte oko francuza i korejaca, koliko čujem

Link to comment
Share on other sites

Sad bi ti mogao napisati kako je spomenuti kum s kiom prošao s novim Seatom, ali mislim da je na kraju balade potpisao da ih neće tužiti i da neće iznositi detalje u javnost pa ne znam jel smijem prenositi njegovo iskustvo [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Ima li na ovom forumu nekoga tko radi u ovlaštenom Renaultu? Pa da nam se anonimno ispovijedi kakve se sve stvari događaju i gdje [emoji16]
Ili da se sprijateljimo svi s njim pa da aute predajemo samo u "sigurne" ruke [emoji6]
Ima nekoliko kolega koji rade u ovlaštenom. Uglavnom nisu za razgovor oko ove teme.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 13. 06. 2019. at 13:37, Alen said:

Sad bi ti mogao napisati kako je spomenuti kum s kiom prošao s novim Seatom, ali mislim da je na kraju balade potpisao da ih neće tužiti i da neće iznositi detalje u javnost pa ne znam jel smijem prenositi njegovo iskustvo emoji4.png

Ako ti je kum iz Koprivnice, znam ga a znam i storiju o novom Seatu. Pozdravi ga :D

Link to comment
Share on other sites

Na kraju se sve svede na isto, a to je da imaš ljude i neljude. Nije lako biti vlasnik ovlaštenog/koncesionar, u biti nikakav biznis privatni imati. Ovlašteni servis/koncesionar se nalazi u sendviču između proizvođača (davaoca koncesije za određeno tržište) i kupca vozila. Koncesionar dobije lijepo upakovano gov#o i proda kupcu, a kad kupac otkrije o kakvom se govne*u radi, onda je koncesionar taj koji treba da pleše na žici. A svi moderni auti su gov*o upakovano u celofan. Prave se da se prodaju skupo i traju kratko. Oni koji očekuju nešto drugo, oni su odvojeni od realnosti. Neki koncesionari imaju realan i fer pristup, a drugi idu đonom, kao i bilo koja druga branša. S druge strane, ima kupaca koji su nerealnih očekivanja i traže previše za novce koje su izbrojali. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, darius said:

Ako ti je kum iz Koprivnice, znam ga a znam i storiju o novom Seatu. Pozdravi ga :D

Da, to je onaj s "šahovnica crvenim" seatom.

A mislim da se i mi znamo s forum.hr, ali s drugim nadimcima, oko DDTa se dopisivali nedavno možda?

Seat je još živ, vozi ga žena do posla i natrag, kum radi u ČK i dolazi doma službenim kangoom. Sad ga podjebavam ponekad - došla maca na vratanca, prigovarao si renaultu, a sad ga voziš :)

Link to comment
Share on other sites

Jep, znamo se. Tamo sam Kerbi. A i on je potpisao bedastoću. Pristao da mu ga lakiraju i ona lova u servisu. Ajd da su mu ponudili zamjenu za novi auto (koji je platio a dobio pokrpani) i keš da šuti bi razumio.

A taj seat nesretan u pm.

 

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, direstraits said:

Na kraju se sve svede na isto, a to je da imaš ljude i neljude. Nije lako biti vlasnik ovlaštenog/koncesionar, u biti nikakav biznis privatni imati. Ovlašteni servis/koncesionar se nalazi u sendviču između proizvođača (davaoca koncesije za određeno tržište) i kupca vozila. Koncesionar dobije lijepo upakovano gov#o i proda kupcu, a kad kupac otkrije o kakvom se govne*u radi, onda je koncesionar taj koji treba da pleše na žici. A svi moderni auti su gov*o upakovano u celofan. Prave se da se prodaju skupo i traju kratko. Oni koji očekuju nešto drugo, oni su odvojeni od realnosti. Neki koncesionari imaju realan i fer pristup, a drugi idu đonom, kao i bilo koja druga branša. S druge strane, ima kupaca koji su nerealnih očekivanja i traže previše za novce koje su izbrojali. 

Sve dobro napisano samo si zaboravio reći da koncesionar za sve što se zamijeni u garanciji to i naplati od proizvođača koji je tu zamjenu i odobrio! I sve bi to bilo u redu kada bi to što je napravljeno riješilo problem na autu, ali što kad ga se ne riješi? Tko je tada jebena stranka Kupac ili koncesionar? Da se ne lažemo, jasno sam vidio, nažalost i doživio nesposobnost ovlaštenih Reno servisa, nekorektnost od strane koncesionara, a sve uzrokovanim lošim proizvodom.  

A što se kvalitete novih auta tiče, generalno se slažem sa napisanim, jedino bi nadodao da novi auti postaju sve kompleksniji pa su problemi učestaliji i sve teže riješivi.. 

Ne slažem se da su kupci nerealni, nerealne su reklame tih proizvoda i prenapuhane cijene.. 

 

Edited by fabi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja moram priznati da sam se najviše šokirao kaosu u Renault mreži u Hrvatskoj. Nisam baš bio u toku s njom jedno 10 g dok sam vozio seata i sad kad sam opet u Renault grupi (Dacija) moram priznati da me Renault Hrvatska iskreno šokirao. Pa dobro da koncesionari i ovako rade kako rade s obzirom na podršku.

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2017 sam prošao 2 Renault/Dacia salona i tražili su mi po bazi gdje imaju Logana MCV za pogledati. Ne za probati - za pogledati. Objašnjenje: znate, to su vam auti koji se prodaju preko kataloga :??:

Našao u Puli, samo za pogledati. Probna vožnja, nema šanse. Nema. Tako nezainteresirane prodavače nigdje nisam vidio kao tamo.

Bio u Citroenu, mali koncesionar, privatna tvrka, imaju auto koji me zanimao, može se pogledati i probati, ali natezanju oko cijene i komplikacijama oko opreme nikad kraja.

Bio u peugeotu - imaju jedan auto, vani na parkingu, ali nema probne vožnje. Pitam kako, vele to je samo za pogledati i diskusija tu staje, nema dalje. Gdje ima za probati, ne znaju.

To je bilo ukupno 4-5 salona i 3 brenda, svugdje ista priča. Tu sam popizdio i uzeo rabljenog renaulta, biti će dobar par godina, a onda ćemo smišljati što dalje.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao iste dileme, gledao sam si jednog Tipa, karavana, 1.6jtd...ali me kopkalo kamo na servis...kakva je mreža...i ostao tam di bar znam nekaj...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Znam da nije ovlašteni, ali zanimaju me iskustva s Gudicekom. Nažalost moj mehanicar nije imao termin, a meni je hitno zbog tehničkog. Danas sam bio tam s Cliom RXT.  Imam problem s kocnicama- prvo blokira zadnja lijeva, pa zadnja desna i onda tek prednje. Kad povučem ručnu, blokira prvo desna pa lijeva. ABS ne radi, lampica ne svijetli.

Uglavnom kaže da je podmazao zadnji regulator kocenja, promijenio ulje u kocnicama (iako pise da je natoceno samo 0.5 l), promijenio nekakve zarulje. ABS i dalje ne radi, njegovo objašnjenje je da auto nema ABS.

Epilog je da sam ostavio 260 kn, a na autu je sve isto ko i prije, jedino žarulje rade. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.