Jump to content

Renault Fluence Limited Edition


zgfluenceLE

Recommended Posts

Otisla lijeva kociona celjust. :-( Ne vraca do kraja kad se pusti rucna. Dolaze nove celjusti i diskovi u srijedu jer se mijenjaju u paru. Bili su ponovno podesili jutros, vozili se i nije im se nista grijalo, no ja sam isao ponovno do west gatea i osjetio da nesto nije u redu. Vratio se s vrucom felgom i smradom da bi majstor vidio da problem postoji, a koji je nepostojeci dok se rucna ne dira. Cim se rucna podigne i spusti, ne vrati ju prvobitno stanje. Desnu celjust vraca. Sad ce to zajedno s diskovima promijrniti garanciji. Malo covjek zivaca pogubi ali nije sve ni u majstorima... Evo banalnog primjera nosaca krovne kutije za meganea. Original...slike u prilogu, pa mi recite kako je kriv onaj koju ju je postavljao ili onaj tko ju je dizajnirao? Gledam i ne vjerujem. Mislim, tako bi stajalo i na mom fluenceu. Postoje predvidjeni navoji "rupe" za nosac i onda ovo?!50d8beb2a5e2be18e208d3e41abeadd4.jpgbc380f5e597f53cfd4e187879e684617.jpg

Poslano sa mog VTR-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ajd nije ti lose dobil bus nove kocnice bolje neg kaj su bile na Turčinu..

Link to comment
Share on other sites

Sto je tebi sporno kod takvog prihvata krova, ova guma? Drugacije po meni ne moze, to je sasvim normalno. Po meni je kanal na krovu najbolja opcija.

Link to comment
Share on other sites

kaj ne pašu od nekog renola oni uzdužni nosači? ovo meni izgleda dosta bolje od ove seljačije gore..

 

2.jpg

900121629_2_640x480x81.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kočiona čeljust ode na autu starom niti dvije godine, e to je za zapitati se u kojem smjeru ide Renault. Ispada da je L2 bila hiper kvalitetna za ove nove, od Fluence-a do Talismana. U petak kad sam bio u Splitu i pregledavao novog Senica mrak mi je pao na oči kad sam vidio kako mu je limarija loše složena.

Link to comment
Share on other sites

Ma ne jeb..te, ja svoj auto dam na pregled kada zatreba, mijenjao gume jučer, znači podvozje, osovine...nema ništa pov. hrđe.

Nikada nisam dirao niti drkao ono kaj ne treba...a ovo s nosačima - pa tak je to kada nije za uštekavanje, ja imam ne originalne, i sve 5

Skidanje minuta gore-dole

Moj auto 164tkm and counting...

Puno baba kilavo zna se kaj :)

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

To su lako mogli ispitat za kocnice. Problem bude za rucnu kocnicu ili u sajlama(vodilicama) ili u kljestima( kocnicama) ili blokira jedno ili drugo. Odspoje se sajle te se se vidi da li poluga vraca do kraja. Problem sam i ja imao sa rucnom, kupio sam nove sajle te su montirane jer su stare blokirale. Na kraju opet isti problem, a problem je bio u tome sta nije sajla sjela na jednom kraju kako treba i nije otpustilo do kraja polugu od kocione celjusti pa je zato malo kocilo, a nije kocilo kako treba kad si zategnuo rucnu. Rucnu kocnicu se nikad ne zateze previse pogotovo na takvim sistemima.Moja ima dosta hoda, pa bi netko rekao to nije ispravno ali glavno je da kad je rucna otpustena da nema nikakvog otpora na kotacima, kad je dignem koci idealno i zategne super sta je i potvrdjeno na Teh. Pregledu pred par dana.Previse majstora zategne rucnu previse pa se plocice i disk ili bubanj previse grije, jer njima je bitno kao i musteriji isto samo da rucna lovi da li je sve drugo kako treba to uopce nije bitno.

Link to comment
Share on other sites

 Postoje predvidjeni navoji "rupe" za nosac i onda ovo?!50d8beb2a5e2be18e208d3e41abeadd4.jpg

 

a kaj po tvojem tu ne valja? kolko ja vidim sve je u najboljem redu...

Edited by riceburner
Link to comment
Share on other sites

Kočiona čeljust ode na autu starom niti dvije godine, e to je za zapitati se u kojem smjeru ide Renault. Ispada da je L2 bila hiper kvalitetna za ove nove, od Fluence-a do Talismana. U petak kad sam bio u Splitu i pregledavao novog Senica mrak mi je pao na oči kad sam vidio kako mu je limarija loše složena.

mislim da su oni svojim stezanjem sajle spalili pločice, a visoka temperatura je sigurno uništila gumice na klipiću. Toj čeljusti nebi ništa bilo da nisu nadrimajstori dirali

Link to comment
Share on other sites

podsjeća na krovni nosač iz nekih starih vremena.. moj frend je imao nosače koji su išli samo u rupe sa šarafima  a ne oko štoka od vrata.. doduše to je bilo na meg 2, valjda na meg3 mora ić oko štoka, nemam pojma

ni ja nebi to ovak imao na novom autu..

ovak je puno ljepše

 

krovni-nosaci-renault-megane-ii-slika-75761446.jpg

thule-aluminijski-krovni-nosaci-renault-megane-ii-scenic-2-slika-54508885.jpg

thule-aluminijski-krovni-nosaci-renault-megane-ii-scenic-2-slika-54508887.jpg

Link to comment
Share on other sites

e pa takvi nosaci idu i na bmw sedmicu od 200 000 eur, zakaj ne bi mogli na fluence od 100 000kn :D

jako malo automobila ima fix point nosace, jer je skuplji proces izrade krova za proizvodjaca...

Link to comment
Share on other sites

znači da su meg 2 radili krov skuplje a na meg 3 i dalje pojeftinili proizvodnju.. ma jbt reno.

Link to comment
Share on other sites

lasersko varenje krova i nema lajsni, obično točkasto varenje i eto lajsne da pokrije ružni spoj, eto mjesta za staviti rupe za vijke. Svi noviji auti imaju laserski varen krov bez vidljivog šava i zato imaju takve nosače, nije Reno to sam izmislio

Link to comment
Share on other sites

french: koliko me sjećanje služi kolega je napisao da mu se to događa samo kad se aktivira ručna kočnica. Ako je ovo slučaj onda nije klipić blokirao zbog toga što je guma uništena, a i čeljusti bi prije "propišale" nego blokirale. Ja sam imao obrnuti slučaj na Laguni gdje mi ručna nije zatezala kako treba i ustnovio sam da je razlog što je vlaga prodrla u mehanizam ručne na čeljustima i blokirala polugu koja gura klip.

Link to comment
Share on other sites

u početku ovog threada bilo je rečeno da turci nemaju laserski varen krov, ni ovaj fluence, navodno..

ja mogu progutati lajsnu al ovakav ružan nosač bezveze..

Link to comment
Share on other sites

lasersko varenje krova i nema lajsni, obično točkasto varenje i eto lajsne da pokrije ružni spoj, eto mjesta za staviti rupe za vijke. Svi noviji auti imaju laserski varen krov bez vidljivog šava i zato imaju takve nosače, nije Reno to sam izmislio

Na Laguni 2 nemaš lajsni, a ne bi baš rekao da je noviji auto.

Link to comment
Share on other sites

Generation modeli iz Turske razlikovali su se od ostalih meganea 3 po tim lajsnama jer tvornica nije imala naprednu tehnologiju varenja krova. Možda su sada napredovali pa Fluence limited nema lajsne

renault-fluence-limited-dci-110-slika-79

Link to comment
Share on other sites

Odnosno postoji ona guma gdje naliježu vrata i gdje je spoj krova, ali nema kanala za montirati nosače.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

french: koliko me sjećanje služi kolega je napisao da mu se to događa samo kad se aktivira ručna kočnica. Ako je ovo slučaj onda nije klipić blokirao zbog toga što je guma uništena, a i čeljusti bi prije "propišale" nego blokirale. Ja sam imao obrnuti slučaj na Laguni gdje mi ručna nije zatezala kako treba i ustnovio sam da je razlog što je vlaga prodrla u mehanizam ručne na čeljustima i blokirala polugu koja gura klip.

mislim da nije imao problem dok mu oni nisu prčkali i pritezali. U stvari imao je jedan mali OKP problem oko dugmeta ručne koji je proizveo ovaj veći

Link to comment
Share on other sites

Vezano na kočnice, u servisima vole pretegnuti ručnu. Meni su na cliu u ovlaštenom zategnuli da je 100% držala već na drugom zubu. Naravno da sam 3 dana poslije imao problema s vrućim felgama i struganjem i lupanjem otraga iz doboša.

Kad sam se žalio bila je svađa da im je tako po knjizi i da je za blokiranje kriva kiša na kojoj je auto stajao dan nakon servisa pa su se pakne zalijepile [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

bogme ja volim da počne tek od 3. zuba kočiti briga me za njihove knjige

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.