Jump to content

Laguna 2 INITIALE


Erich

Recommended Posts

Ro padanje okretaja pri kočenju ti je vjerojatno konektor senzora bregaste, dakle loš kontakt, a manje vjerojatno regulator na vt-pumpi. Iako, kod tebe... U kom smislu ti variraju okretaji na leru, je li sporo ili brzo variraju?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

na leru ne variraju, nego samo prilikom kočenja

 

 

Link to comment
Share on other sites

Usrmaatre (kome više vjerujem) je našao nekakva iskustva po kojima bi to bio spomenuti konektor, dok meni dva majstora vele da je do regulatora vt-pumpe. Sutra mi se auto vraća s popravka pa ćeš znati više detalja. Ja sam imao "problem" tih spuštenih okretaja na kočenju (išlo je dolje do 600), ali mi se prije nekih 3 tjedna čak i ugasio u vožnji nakon što sam otpustio papučicu gasa. Tako da... vidjet ćemo...

Link to comment
Share on other sites

da ne ispadnem glup ali ipak moram pitati jer ne znam, kaj je to "vt-pumpa"?

Link to comment
Share on other sites

aha sad mi je jasno......taj mali regulator je zamijenjen prije godinu dana znači on je novi

 

renault-trafic-1.9-dci-visokotlacna-pumpa-slika-33247292.jpg

Edited by Erich
Link to comment
Share on other sites

Nije regulator, kad je regulator u pitanju onda okretaji variraju na ler gasu, a ne padaju pri kočenju. A između ostalog regultor ima malo sito na vrhu koje se zna začepiti tako da u većini slučaja začešljeno sito/filter uzrokuje te probleme s ler gasom. Jeste li se ikada zapitali kako 2.2 dCi nemaju problema s padanjem broja okretaja pri kočenju? To je zato što je na početku prodaje Lagune bio opoziv za 2.2 dCi zbog instalacije do TDC senzora. 1.9 dCi nije imao opoziv.

Link to comment
Share on other sites

Usrmaatre (kome više vjerujem) je našao nekakva iskustva po kojima bi to bio spomenuti konektor, dok meni dva majstora vele da je do regulatora vt-pumpe. Sutra mi se auto vraća s popravka pa ćeš znati više detalja. Ja sam imao "problem" tih spuštenih okretaja na kočenju (išlo je dolje do 600), ali mi se prije nekih 3 tjedna čak i ugasio u vožnji nakon što sam otpustio papučicu gasa. Tako da... vidjet ćemo...

Filipe jel uima kakvih novosti?

Link to comment
Share on other sites

Ništa još. Pa znaš da ako je 9 promjenq ulja i filtera i jedan ovakav slučaj, koji će prije doći na red? :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da poznato mi je to kod naših majstora.

Ok javi kad budeš nešto znao.

Link to comment
Share on other sites

Javio mi majstor jučer - greška s gašenjem u leru se više ne pojavljuje, nakon što su provjereni i učvršćeni sve instalacije i konektori.

No, problem se javlja kod sportske vožnje (što ja ne prakticiram, ali dobro), tada baca grešku na tlaku prdnabijanja te u korelaciji grešku na krilcima na usisu.

1.9 ima krilca na usisu???

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

E to pouzdano ne znam i nisam ga pitao... Ali vjerojatno si u pravu. Možda njemu komp i jest napisao to što je on meni rekao, tko zna.

Jednom prilikom su mi i u ovlaštenom rekli da mi nešto nije u redu sa waste-gate ventilom. S time da moja turbina ima VNT mehanizam :)

Zato ja govorim da je Laguna kao lijepa žena. Čim je u blizini, muški odmah počinju filozofirati i s*ati :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moram pohvaliti predivna kožna sjedala i njihovu boju (my favorite). Zanimljive su te Lagune 2.

Primjetio sam da dosta 'šaraš' s kočnicama ja bi išao samo na Ate ako je moguće jer ih priznam pod br. 1. Imal sam jednom Zimerman i nikad više, vole cviliti i tresti i mislim da su 2 rang kvalitete ak ne i 3 rang. Od pločica imam dobra iskustva sa Ate, Textar, Jurid. Važno da su pločice za cestovnu uporabu da nisu pretvrde jer ak jesu uništavaju diskove i cvile.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moram pohvaliti predivna kožna sjedala i njihovu boju (my favorite). Zanimljive su te Lagune 2.

Primjetio sam da dosta 'šaraš' s kočnicama ja bi išao samo na Ate ako je moguće jer ih priznam pod br. 1. Imal sam jednom Zimerman i nikad više, vole cviliti i tresti i mislim da su 2 rang kvalitete ak ne i 3 rang. Od pločica imam dobra iskustva sa Ate, Textar, Jurid. Važno da su pločice za cestovnu uporabu da nisu pretvrde jer ak jesu uništavaju diskove i cvile.

Ma za sad je sve ok napravio sam več nekih 30 000 poslije promjene diskova i pločica......ponekad ali samo ponekad malo cvile, ostalo sve ok

Koliko god sam zadovoljan sa lagunom toliko me i izluđuje.....(isto ko žena)

 

ZAMŠNJAK I SET VAČILA, treba mjenjati.........savijeti, novo je fakat preskupo

Link to comment
Share on other sites

Zašto misliš da treba mijenjati set kvačila i dmf, koje simptome imaš? I koliko km?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze sa km ima. Postoje puno faktora poput vozaca, dali je grad ili otvorenom vozen...

Novo je preskupo, a mozes staviti polovni, jedini problem je sta polovno imas i sad.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se da je bitnije je li grad ili AC, ali km daju makar dobar uvid u usporedbi sa ostalima. Ionako čovjek ne zna koliko je km odvozio po gradu, a koliko na AC. Zato ga i pitam koji su simptomi i zašto misli uopće da je za promjenu.

Link to comment
Share on other sites

Auto im 240 000, kod mene je od 190 000, a poznajem vlasnika koji ju je kupio sa 120 pa sve do sad uglavnom autoput.

Simptomi.......auto trese na leru jako se strese pri gašenju, a i 2 majstora i 2 različita grada su rekli da je zamašnjk u pitanju

Edited by Erich
Link to comment
Share on other sites

Zamašnjak se ne može provjeriti dok se ne skine (aksijalno i radijalno). Lagune nisu poznate po tome što im često odlaze zamašnjaci. Nemoj samo da promijeniš zamašnjak a simptomi ostanu. Ja sam evo već cca 50tkm na SMF-u i sve radi kao urica.

Link to comment
Share on other sites

Auto im 240 000, kod mene je od 190 000, a poznajem vlasnika koji ju je kupio sa 120 pa sve do sad uglavnom autoput.

Simptomi.......auto trese na leru jako se strese pri gašenju, a i 2 majstora i 2 različita grada su rekli da je zamašnjk u pitanju

Zamašnjak se ne može provjeriti dok se ne skine (aksijalno i radijalno). Lagune nisu poznate po tome što im često odlaze zamašnjaci. Nemoj samo da promijeniš zamašnjak a simptomi ostanu. Ja sam evo već cca 50tkm na SMF-u i sve radi kao urica.

Znaju "pošteni majstori" dosta često preporučiti zamjenu DMF-a na Renolu 1.9 dCi, pa su tako i meni. Prije neke 2,5 god i 25 tkm. Glatko sam odbio, a za čudo Božje sve radi glatko i dan-danas. Tako da - oprez. Trešnja na leru i pri gašenju mene više podsjeća na nosač(e) motora.

Link to comment
Share on other sites

 

Nosači motora nisu jer su promijenjeni

 

 

Edited by Erich
Link to comment
Share on other sites

Nema veze što su promijenjeni, znaju tresti i novi.

 

Link to comment
Share on other sites

Također trešnja može nastati i zbog neispravne dizne/dizna, a to što se strese dok se gasi može biti do zaklopke za meko gašenje.

Link to comment
Share on other sites

Također trešnja može nastati i zbog neispravne dizne/dizna, a to što se strese dok se gasi može biti do zaklopke za meko gašenje.

uff kolega bacaš me u "bed".......sad više ne znam ni sam kaj da radim, kome da vjerujem.

Inače prošle godine kad je ono bila jaka zima i kad me je laguna lagano je...vala sa paljenjem bila je u pitanju jedna dizna i ona je promijenjena,ali mi još tada majstor rekao da je još jedna od ostalih 3 onak malo "li-la" tak da ovo kaj si mi ti sad napisal pije vodu i ima mi malo logike.

Edited by Erich
Link to comment
Share on other sites

Ja samo ne bi želio da promijeniš dvomaseni, a da na kraju ispadne da je nešto drugo u pitanju. Za početak odvezi auto  na dijagnostiku (CLIP) i pregledaj dizne (korekcije ubrizgavanja). Možeš napraviti i test povrata. Ako se utvrdi da je s diznama sve ok onda pregledaj nosače (ako je guma pre tvrda zna isto  vibrirati).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.