Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Kako su se pokazali blue dci motori u Megane? To je 2018+. Jel imaju problema s adblue tankom kao npr PSA proizvodi?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

Ja gledam i nekužim... pa jel crijevo puklo il curi na spoju... pa nemoguce da to nemoš nekak sanirat ako je na spoju.. 

Gledao sam danas detaljno i puklo je, ima rupicu gore na gumenom dijelu i od tamo curi ulje, tako da mora novo, ima samo original i najeftinije je 258 EUR.
Bio kod mehe danas, kvačilo je pri kraju i vjerovatno mi je ubilo dvomaseni.

Još mi i registracija ide za par tjedana, tako da traži dosta love, najradije bi uzeo nešto novije ili novi ali evo iskreno
neznam s trenutnim cijenama.

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

Svejedno moras slozit auto... pretpostavljam. Ko ce kupit auto s ostecenim crijevom i kuplungom na izdahu? 😞

Slozis to i na miru si godinama pa imas vremena lurkati kaj kupit.

Link to comment
Share on other sites

Malo ducktaype i ko novo 😀

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, pere said:

Svejedno moras slozit auto... pretpostavljam. Ko ce kupit auto s ostecenim crijevom i kuplungom na izdahu? 😞

Slozis to i na miru si godinama pa imas vremena lurkati kaj kupit.

Ma najradije bi ga pod račun za novi dao i tjt, došlo je vrijeme gdje nikad neznam slijedeći trošak a treba barem 1k ulupat sada.
Nisam ni sam pametan uopće.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, robimarko said:

Ma najradije bi ga pod račun za novi dao i tjt, došlo je vrijeme gdje nikad neznam slijedeći trošak a treba barem 1k ulupat sada.
Nisam ni sam pametan uopće.

Pa nije ni to loša ideja..

Link to comment
Share on other sites

Jedino nisam uopće pametan što bi uopće uživo otišao pogledati.

i30 karavan i Ceed karavan imaju još kako tako OK cijenu, izvana još dobro izgledaju ali to je unutra totalno zastarjelo, ovi mali SUV-ovi su doslovno premali a Sportage/Tucson/Austral kategorija mi je već preskupa čim išta opreme treba

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, robimarko said:

ima samo original i najeftinije je 258 EUR.

Crijevo ima i neoriginalno

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, direstraits said:

Crijevo ima i neoriginalno

Imaš link?

Jer aftermarket sam našao samo dio da se prodaje, ne i cijelo i to ne ovaj fleksi gumeni dio

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Lucky_ZG said:

Kako su se pokazali blue dci motori u Megane? To je 2018+. Jel imaju problema s adblue tankom kao npr PSA proizvodi?

Imaju.

Držiš tank pun da se ne pojavi obavijest da ga treba napuniti.

I to je to. Dok ne krepa.

Kad krepa javim.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 27. 03. 2024. at 9:37, direstraits said:

Hvala ti, po tome sam iskopao samo taj dio, više proizvođača čak ima.

Sve u svemu, Megane me lijepo počastio, bio kod mehe zbog toga što trese, otišlo kvačilo i dvomaseni.
Vrijeme mi je za zupčasti svakako, pa i redovni servis i još kao šlag na kraju registracija i osiguranje za 2 tjedna.

Pogledao sam ponudu novih i ništa što ja želim nije baš ispod ranga od 30k EUR, a s obzirom da sam kupio nekretninu koju krećem otplaćivati
Megane će morati izgurati još godinu dvije tako da ću odmah odraditi sve plus promijeniti antifriz i ulje u mjenjaču.

Dijelovi ravno 689 EUR s Moto Integratora, plus još ruke cca 450-500 EUR i registracija i ode 1500 EUR.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, robimarko said:

Hvala ti, po tome sam iskopao samo taj dio, više proizvođača čak ima.

Sve u svemu, Megane me lijepo počastio, bio kod mehe zbog toga što trese, otišlo kvačilo i dvomaseni.
Vrijeme mi je za zupčasti svakako, pa i redovni servis i još kao šlag na kraju registracija i osiguranje za 2 tjedna.

Pogledao sam ponudu novih i ništa što ja želim nije baš ispod ranga od 30k EUR, a s obzirom da sam kupio nekretninu koju krećem otplaćivati
Megane će morati izgurati još godinu dvije tako da ću odmah odraditi sve plus promijeniti antifriz i ulje u mjenjaču.

Dijelovi ravno 689 EUR s Moto Integratora, plus još ruke cca 450-500 EUR i registracija i ode 1500 EUR.

Koliko km ima meganće? Uvoz?

Link to comment
Share on other sites

Sad sam na 70k, uvoz naravno.

Link to comment
Share on other sites

Baš jako brzo crklo ili loša tvornička ugradnja ili su kilometri x2 😆

Link to comment
Share on other sites

Kilometri su čak stvarni, nisam našao ništa da odstupaju.

Clia kada sam uzeo mi je kvačilo (Doduše tamo je jednomaseni pa je jeftino) krepalo na 80 i kusur k km, rekao bi da ekstremno ovisi o prethodnom vlasniku i načinu vožnje,
a mislim da ga je dokrajčilo kada mi je dizna riknila pa sam se morao dovući a da trese kao lud tih par km do doma.

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, robimarko said:

Sad sam na 70k, uvoz naravno.

Neznam kako ti trese.. kad kreces? ja svoju lamelu pobrusim 😀 svakih par mjeseci i prestane.

Legenda.

Pobrusiti krenes par puta u 2. da skines nakupine sa lamele...

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trese pri određenoj brzini, ono tipa na cca 90 pa do 100,  a općenito se baš osjete vibracije, pogotovo na hladno, a kvačilo je ono pošteno potrošeno i hvata tek pri kraju.

Link to comment
Share on other sites

Meni na 81kw hvata isto dosta visoko, ali tako je oduvijek. Sada sa 230tkm i dalje smooth i ne kliže ništa...

Baš me zanima da li bi netko drugi ovo moje identično kvačilo sa drugačijim stilom vožnje uspio ubiti u 70tkm 🤔

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

Osobno znam više osoba koje ubiju kvačilo daleko prije 70k, neke bi mogle na godišnjoj bazi mijenjati set.

  • Haha 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam mijenjao na 50 ili 60k km ne sjećam se više, potisni ležaj je vrisnuo i puštao je ulje unutra. Ipak mislim da je imao s tim problem i prije kad sam ga dovezao iz Njemačke sa 39k km, povremeno je znao tresti. Prije dvije godine kod braće Belinić, dijelovi 5000 kn + rad 1000 kn...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jel ovaj antifriz ok za meg IV 1.5dci 110?

https://webshop.tokic.hr/ciscenje-i-odrzavanje/antifrizi/febi-glaceol-typ-d-ready-mix-30-5l-26581/

Koliko kužim to je već razrijeđeno?

I koliko toga ide tj. dal mi treba 1x ili 2x po 5L? Sve što sam uspio iskopati po netu je 6-9L.

Ili preporuka nekog drugog antifriza od Tokića.

 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, NepoznaT said:

Jel ovaj antifriz ok za meg IV 1.5dci 110?

https://webshop.tokic.hr/ciscenje-i-odrzavanje/antifrizi/febi-glaceol-typ-d-ready-mix-30-5l-26581/

Koliko kužim to je već razrijeđeno?

I koliko toga ide tj. dal mi treba 1x ili 2x po 5L? Sve što sam uspio iskopati po netu je 6-9L.

Ili preporuka nekog drugog antifriza od Tokića.

 

Ovaj je meni Lageros preporucio za meg 4 - REN OE 7711947053 GLACEOL RX TYPE E 2L 1 KOM R25 7,60 7,60
ANTIFRIZ, ŽUTI. PRIPREMLJEN nije konc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, macan said:

Ovaj je meni Lageros preporucio za meg 4 - REN OE 7711947053 GLACEOL RX TYPE E 2L 1 KOM R25 7,60 7,60
ANTIFRIZ, ŽUTI. PRIPREMLJEN nije konc

Ima u Tokiću ili?

I koliko komada toga si uzeo?

Edited by NepoznaT
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, NepoznaT said:

Ima u Tokiću ili?

I koliko komada toga si uzeo?

2 l, ja sam nadoljevam jednom godišnje... neznam jel to ima u Tokic

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.