Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

26 minutes ago, robimarko said:

Kod mene definitivno zapamti postavke koje si odabrao i ne prebacuje na auto sam.

Mislim da sam manual koristio samo da testiram nešto i tjt, ostatak samo auto i nek radi sam

I meni dok mi nisu u servisu čačkali.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, robimarko said:

Kod mene definitivno zapamti postavke koje si odabrao i ne prebacuje na auto sam.

Mislim da sam manual koristio samo da testiram nešto i tjt, ostatak samo auto i nek radi sam

Potpis, i meni je tako.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, robimarko said:

Kod mene definitivno zapamti postavke koje si odabrao i ne prebacuje na auto sam.

Mislim da sam manual koristio samo da testiram nešto i tjt, ostatak samo auto i nek radi sam

I kod mene isto tako i to na svim autima koje sam imao/vozio

Link to comment
Share on other sites

Meni isto pamti postavke klime i ventilacije.

@Hrca- Isključiti onu recirkulaciju zraka- da stalno vuče izvana i upaliti klimu. I trebalo bi biti ok. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Kod mene isto, pamti zadnje postavke po kartici koja se koristi. Zapamti postavke kod duže vožnje, za par km ili 5-10 min vožnje neće memorirat.

Kužim kad greškom uzmem ženinu karticu da je sve drugčije jer ona pouključuje sve što može, a s mojom je uvijek na auto i soft

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 30. 11. 2023. at 7:07, NepoznaT said:

Kad ugasiš auto, potegneš lijevu ručicu na volanu prema sebi (kao da hoćeš poblicati) i onda on upali svjetla na 30sec. Možeš maximalno 4x potegnut i upalit će na max. 2 min.

to nisam ni znao, isprobat cu :D 

 

On 30. 11. 2023. at 8:07, marttin said:

Nije do francuza, ili imaš adaptivni tempomat u autu ili nemaš, ovisi o opremi.

Retrovizori svijetle čim se približiš autu da se otključa i čim se otklope.

Tipke su uvijek jednostavnije od ekrana, ali kad se navikneš radi sve dobro.

Čini mi se da moraš puno bolje proučiti svoj auto :D.

znam da ovisi o opremi, i znam da nemam adaptivni, al samo kazem da je "glupo" da auto ima sav potreban hardware i onda ne ubace adaptivni tempomat kojeg ima golf 7 iz 2012 u praktički osnovnoj opremi...

pričam o paljenju svjetala na retrovizorima, kolko sam skužio ne pale se na handsfree, nego samo ako baš pritisneš tipku za otključavanje na kartici...

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, NepoznaT said:

Na koji način koristiš ventilaciju?

Stavi na auto, podešavaj samo temperaturu i drugo ništa ne diraj i nećeš imati tih problema. Naravno, zrak iz vana.

Trenutno po zimi palim grijanje prvo na sajbu pa kad se se smanji hladni zrak okrenem da piri prema meni topli, po zimi isto tako prekidac za zrak iz vana da protjece kroz auto.

Ali evo npr nisam za vikend vozio auto ali se opet stvarala kondenzacija u autu prije nego sam usao u njega, ocistio sam vecinu odvodnih kanala pogotovo one kod sajbe i sipao sam vode i imala je solidan protok do ispod auta  zamjenio sam filter kabine posto sam negdje vidio da moze do toga biti.. Poslusat cu svakako Vas savjet za klimu/ventilaciju.. Hvala Vam.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, paco said:

Meni isto pamti postavke klime i ventilacije.

@Hrca- Isključiti onu recirkulaciju zraka- da stalno vuče izvana i upaliti klimu. I trebalo bi biti ok. 

A postavke vožnje? Meni svaki put prebaci na Neutral iako vozim u Perso modu, i Perso i Sport su podešeni kao preferirani modovi ali svako paljenje se prebaci u Neutral.

Link to comment
Share on other sites

On 06. 12. 2023. at 7:27, Karlo said:

A postavke vožnje? Meni svaki put prebaci na Neutral iako vozim u Perso modu, i Perso i Sport su podešeni kao preferirani modovi ali svako paljenje se prebaci u Neutral.

je i meni se to događalo jedno vrijeme, pa je nekim čudom uspio zapamtit pers iz xy pokušaja, nemoj me samo pitat kako 😂 znači tipični Renault, kod svih ista sr***... :D 

Link to comment
Share on other sites

Meni ostavlja odabrane postavke- osim sporta. 

Možda napraviti update multimedije? 

Meni je to dosta popravilo situaciju.

Link to comment
Share on other sites

imao priliku druziti se sa meganom gt line 1.2 130 i cuti skripu amortizera :D tako da mi jasno kad kazete da se to dogada na meganima...

ide skroz fajn i nista vise mi ne bi trebalo, osim mozda edc

sicevi su brutala teska...a zvuk iz zvucnika je skroz ok posto nema bose

Edited by Ruske
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 05. 12. 2023. at 18:20, MaRiO_St said:

znam da ovisi o opremi, i znam da nemam adaptivni, al samo kazem da je "glupo" da auto ima sav potreban hardware i onda ne ubace adaptivni tempomat kojeg ima golf 7 iz 2012 u praktički osnovnoj opremi...

pričam o paljenju svjetala na retrovizorima, kolko sam skužio ne pale se na handsfree, nego samo ako baš pritisneš tipku za otključavanje na kartici...

Pa ovisi o opremi, u golfu tu opremu platiš još 50% više novaca. Tako ti je kod svih autiju danas, možeš imati sve ugrađeno, ali moraš platiti tu opremu da imaš i hardware i software za to.

Ako imaš keyless retrovizori se otklope čim se približiš autu i upale se svjetla. Ne trebaš ništa stisnuti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Je li netko možda retrofitao self-dimming retrovizor?

Vidim da nisu tako skupi polovni, ali neznam postoji li ožičenje

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

pozdrav,

puklo mi prednje vjetrobransko staklo prije tri tjedna. U međuvremenu sam zamijenio sa Pilkinkton staklom (bez Ranult potpisa).

staklo mi trebalo hitno jer sam išao na put pa sam izabrao shop koji mi je blizu kvarta (iz Zagreba sam), a ovi veliki mi se nisi uopće javljali na telefon niti mailove.

na kraju lik blizu kvarta imao na stanju jednu i reko možeš odmah doći (cijena mi odgovarala, termin isto, i imaju dobre ocjene; barem na google review)

Sve ok, šajba čista ko suza, nema curenja, kaj se tiče toga sve super i zadovoljan sam...no imam drugi problem.

 

Izgleda da se prilikom mijenjanja šajbe nešto pobrčkalo u sustavu, tj 

1. kad sam sjeo u auto nakon mijenjanja, nije bio moj profil na ekranu tj nisam mu čak niti mogao pristupiti jer je bio zaključan (bio je lokot nacrtan)

- klikčem ko kreten tamo 10min i ništa se ne događa, reko ok budem se doma kad se parkiram poigrao malo.

2. dođem doma i uspijem nekako izabrat svoj profil i činilo se sve ok

3. sve do drugog dana kad sam skužio da mi trenutna potrošnja i prosječna potrošnja čudna

- prosječna potrošnja je bila kao resetirana, iako nebitno ok...voziš se i pokaže gore-dolje, dakle radi

- trenutna potrošnja mi "kasni" sa prikazom onako dobrih 3-4 sekunde nakon dodavanja gasa

- dao bih ruku u vatru da je prije bilo trenutno odmah čim si gas stisnuo vidio si kako se mijenjaju brojevi

- isto tako kad pustiš gas, treba mu jedno 3-4sek da pokaže 0

4. nisam se dalje zaj*** sa time, jer realno sve radi i dalje...ali sad mi na pamet došlo da tu pitam jel ima tko kakvu ideju što bi mogl obiti ili sam zabrijao na sve ovo i to je normalno?

- uglavnom sve je kao malo sporije u sustavu ili barem imam takav dojam.

 

prije godinu dana sam kupio auto i nadogradio sam sustav na v7 u Karlovcu u ovlaštenom servisu, sve radilo ko suza.

vidiš, mogao bih pogledati da se nije dogodio neki reset i da mi se vratilo na staru verziju...nekako po sjećanju simptomi čak odgovaraju

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

imam HeadUp Display, u jednom trenu se prestao automatski dizati/spuštati, ni na komande s infotainmenta nije reagirao. Izvadio sam ga i rastavio, ispalo je da je otpornik vrisnuo i imao je hladni lem na jednoj zavojnici. To je riješeno i kada ga spojim na konektor motorić se referencira u zatvoreni položaj (ako ga ručno ostavim malo/skroz otvorenog). Međutim i dalje ne reagira na komande otvori/zatvori. Jel možda treba poništiti neku grešku preko dijagnostike? 

Ako netko iskustva s time ili sličnu situaciju puno bi mi pomoglo :)  druga ideja mi je "posuditi" drugi HUD pa isprobati s njim jel radi sve.. :D

Link to comment
Share on other sites

On 06. 12. 2023. at 7:27, Karlo said:

A postavke vožnje? Meni svaki put prebaci na Neutral iako vozim u Perso modu, i Perso i Sport su podešeni kao preferirani modovi ali svako paljenje se prebaci u Neutral.

jel iko otkria rješenje za ovo, evo zadnjih par dana se opet borim s njim :tup: jedina stvar koju san napravia je promjena boje osvjetljenja u jednom modu, i odlucia je da ce se prebacivat u neutral svaki put kad upalim auto 😬

On 11. 12. 2023. at 8:09, marttin said:

Ako imaš keyless retrovizori se otklope čim se približiš autu i upale se svjetla. Ne trebaš ništa stisnuti.

kolko sam na mom upratio, svjetla u retrovizoru upali samo kad ga otključam na tipku na kartici, kad se približim autu samo ih spusti ali ne pali svjetla. ma francuski cirkus  🥳 možeš ga ili volit ili zapalit

Link to comment
Share on other sites

Može se preko ddt4all dobiti da pali u modu u kojem je auto ugašen, samo na ekranu moraš u roku od nekih 10 sekundi potvrditi svaki put kad pališ auto, da li želiš da ostane u tom modu.

Link to comment
Share on other sites

On 19. 01. 2024. at 21:19, MaRiO_St said:

jel iko otkria rješenje za ovo, evo zadnjih par dana se opet borim s njim :tup: jedina stvar koju san napravia je promjena boje osvjetljenja u jednom modu, i odlucia je da ce se prebacivat u neutral svaki put kad upalim auto 😬

Mislim da je stvar da ti u Perso modu ne smije motor biti podešen na sport. Ostale postavke mogu biti kao za Sport mode, ali motor ne.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, meni se od prvog dana pali normalno u bilo kojem modu u kojem ga ostavim.

Link to comment
Share on other sites

On 20. 01. 2024. at 22:33, Marko_Os said:

Može se preko ddt4all dobiti da pali u modu u kojem je auto ugašen, samo na ekranu moraš u roku od nekih 10 sekundi potvrditi svaki put kad pališ auto, da li želiš da ostane u tom modu.

ali treba bi ostat u modu u kojem je auto ugašen i radia je tako dosad, ka šta je i marttin napisa, al svako toliko zablesi, čim bilo šta od postavki u modovima promijenim... prvi put je nekim čudom doša sebi i napokon zapamtia, a sad evo već malo duže pali u "neutral" bez obzira koji raspored namjestim... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nakon 35000 km godišnje u zadnje dvije godine, i to valjda 90% otvorene ceste, životne okolnosti su Megana stavile u situaciju da će se voziti puno manje (što je dobro), ali gotovo stalno po gradu (što je loše). Od kuće do kolodvora 2.5 km, tamo stoji do navečer pa isto tako nazad. To vozi cura koja ide na vlak. Ja ga odvozim po zaobilaznici da malo prodišekad ga uzmem jer mi ponekad zatreba da riješim stvari u gradu, ali nije to to.

Bojim se potencijalnih problema.

Da smanjim intervale zamjene ulja? Mijenjam svakih 15 000.

Rekao sam joj da ga ujutro upali pa da radi na leru, ja ga ne gasim dok imam prilike (kad idem u dućan na brzinu i slično).

Žao mi je auta jer ovo je užasna vožnja, vozio sam ju i ja ujutro, do kolodvora je 4 minute vožnje, ne ugrije se apsolutno ništa.

Link to comment
Share on other sites

Servisne intervale smanji na 1x godišnje bez obzira na km.

Ako se upali lampica DPF ne zanemaruj nego što prije na otvorenu cestu  2200 -2500 rpm i uključiti tempomat da regenerira filter.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Najbolje ga prodaj🤣🤣🤣Isus kakve brige...sarkazam na entu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.