Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

On 29. 10. 2023. at 14:14, Ruske said:

trazio drugo misljenje van ovlastenih servisa

Moram priznati da je kolega Ruske bio u pravu. Trazio sam drugo misljenje i ispalo je da je problem bio samo u jednoj napuknutoj cijevi gdje je pustalo. Nismo htjeli ulaziti u to koji je razlog napuknuca, ali cinjenica je da ovlasteni ne znaju (i ne zele) nista popraviti nego samo znaju zamijeniti dijelove s novima. Nije ni bitno o kojem ovlastenom se radi jer je to politika svih, ali cisto da imate na umu kada vam kazu da trebate nesto novo i skupo.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Imam jedan savjet...bjež od njih za sve van garancije...toliko, svi odreda

Da ja trebam zgrabit jednog voditelja servisa za ovratnik i izvest van da mu pokažem nešto, tad se vremena nađe, pa kada on meni fino kaže da je njegov auto da bi mijenjali, toliko o tome

Radilo se o banalnom slinjenju turbo crijeva koje je btw u opozivu, i od tada, na 15tkm zamjena sve 5. Isto za nosač motora, isto je u opozivu. Nema tu lijeka, bahatluk i može im bit.

No supruga radi s suprugom od jednog direktora za Hr, pa sam se ja priperemio i za taj dio

Tako da brend nema veze s nesposobnošću!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

a jbg, to je opce znanje bilo kod mene uvijek, a od nedavno i iz prve ruke znam, pa sam samo napisao realno kako i sta...

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, imam dilemu,

2017 godina, 1.5dci bose ili 1.6dci gt line?

Isto koštaju, naginjem 1.5 zbog motora i sjedala, a 1.6 performanse i izgled

Imaju 120tis km

Link to comment
Share on other sites

Ako bose ima bolja sjedala od gt line onda je nešto čudno s njim. Ili s tobom?

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Strmyyys said:

Pozdrav, imam dilemu,

2017 godina, 1.5dci bose ili 1.6dci gt line?

Isto koštaju, naginjem 1.5 zbog motora i sjedala, a 1.6 performanse i izgled

Imaju 120tis km

Tražiš odgovor koji možeš dati jedino sam sebi. Ili su ti bitnija sjedala ili performanse i izgled. To ti moraš odlučiti. S jedne strane nisu toliko drastično bolje performanse od gt linea, a s druge ne znam zašto je 1.5 bolji od 1.6 ako naginješ njemu.

Link to comment
Share on other sites

Pa Bose ima klasična sjedala sa masažom, daleko udobnija od imitacije sportske školjke u gt lineu. Imao sam megane gt line 2010g. i bolila me guzica nakon više od 2h putovanja.

Šta se motora tiče, znam da je 1.5 neuništiv, dok će 1.6 moći tražiti mijenjanje lanca, no opet izmjena lanca jednom u 5 godina koliko planiram voziti auto će me koštati jednako koliko i dva velika servisa šta ću napraviti u istom vremenskom periodu...

I za kraj, gt line ljepše iz vana dosta izgleda hah

E da, htio sam još pitati, je li ima smisla uspoređivati ta dva auta sa cliom 2020g.? 

Košta 1000e manje, mlađi je 4 godine, isto ima 120tkm. Čuo sam jako puno da ih hvale

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Strmyyys said:

Pa Bose ima klasična sjedala sa masažom, daleko udobnija od imitacije sportske školjke u gt lineu. Imao sam megane gt line 2010g. i bolila me guzica nakon više od 2h putovanja.

Šta se motora tiče, znam da je 1.5 neuništiv, dok će 1.6 moći tražiti mijenjanje lanca, no opet izmjena lanca jednom u 5 godina koliko planiram voziti auto će me koštati jednako koliko i dva velika servisa šta ću napraviti u istom vremenskom periodu...

I za kraj, gt line ljepše iz vana dosta izgleda hah

E da, htio sam još pitati, je li ima smisla uspoređivati ta dva auta sa cliom 2020g.? 

Košta 1000e manje, mlađi je 4 godine, isto ima 120tkm. Čuo sam jako puno da ih hvale

Ako ti ima školjke gt line imat češ još manje mjesta iza na zadnjoj klupi jer još više mjesta zauzimaju ta sjedala, a i ovako iza nema ništa mjesta... ako ti je to bitno...

No budući da imam taj bose i vjerovatno u toj kombinaciji masaža + heads up display koji su ugašeni od kada sam kupio auto :), bolje bi mijenjao samo za kameru stražnju.  1.6 nemaš šta dirat lanac dok se ne počne čuti... Ostaje ti još razlika u cijeni, neznam koliko koštaju ta dva navedena...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, ova dva auta su u pitanju:

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-dci-130-gt-123tkm-serv-navi-led-kam-alu-jamstvo-oglas-41528060

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.5-dci-bose-oglas-41988994?

Mislim da ću ići oba vidjeti u živo, pa uzeti onaj koji je generalno u boljem stanju

Edited by Strmyyys
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Strmyyys said:

Šta se motora tiče, znam da je 1.5 neuništiv, dok će 1.6 moći tražiti mijenjanje lanca, no opet izmjena lanca jednom u 5 godina koliko planiram voziti auto će me koštati jednako koliko i dva velika servisa šta ću napraviti u istom vremenskom periodu...

Tih 20ks razlike i nije baš nešto drastično, 1.5dci mapiraš na 130ks bez problema i miran si sa lancem :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Display said:

Tih 20ks razlike i nije baš nešto drastično, 1.5dci mapiraš na 130ks bez problema i miran si sa lancem :)

Ja ne bi baš rekao, iako nisam probao 1.6 dci u Megane IV, ali jesam 1.5 110.

1.6 imam u svom Gr.Scenicu koji je teži auto od megane IV, i dalje 1.6 je puno veća razlika za vozit nego što bi tih "samo" 20ks na papiru reklo, puno bolje ubrzava, ne gubi "dah" ni kad ga se vrti do limitatora, dobra i zabavna međuubrzanja.

1.5 je ugodniji po gradu na stvarno niskim okretajima (ispod 1500-1600).

1.6 je tu (barem ova moja stara varijanta) tvornički mapiran na totalno mrtvilo.

 

Edited by Domagoj84
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 27. 11. 2023. at 18:56, Strmyyys said:

Pozdrav, imam dilemu,

2017 godina, 1.5dci bose ili 1.6dci gt line?

Isto koštaju, naginjem 1.5 zbog motora i sjedala, a 1.6 performanse i izgled

Imaju 120tis km

Odnedavno imam 1.5dci Bose, prije toga sam imao 1.5dci u Meganeu 3...meni je razlika u motoru ogromna, ovaj puno bolje vuče, elastičniji je, iako je "samo" 20ks razlike, ali 320Nm momenta se jako dobro osjeti i puno mi više paše. Potrošnja više manje ista kao 1.5dci. Sjedala u Boseu su mi odlična, masaža mi isto paše ali isključivo lumbalna, ostala 2 tipa i ne baš. Kakva su u GT-u nemam pojma.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je subjektivni osječaj bolji sa 320nm vs 260nm i tih 20ks na toj snazi je 20% razlike ali ja govorim da mapirani 1.5 sigurno prati 1.6 stock po performansama. 300nm i 130ks iz 1.5dci-a i nešto lakši nego 1.6dci ne može biti velika razlika na cesti a ipak je bolji motor.

A ni jedan ni drugi nisu sportski auti tak da ono

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

Koji god da kupim će ići mapa.

Ono šta provjereno znam, 1.5dci na 130ks je maksimum šta motor konstrukcijski može pružiti, da nije tako renault ili mercedes bi već osmislili varijantu od 130ks i nebi bilo potrebe za 1.6 motorom.

1.6 je nov motor, sa stageom treba pružiti 155ks, no fora je u tome da konstrukcijski taj motor tada nije na maksimumu, već samo turbina, eventualno dizne, šta znači da bi mogao biti vječniji.

Ja smatram da se u mom slučaju sve svodi na to koji je od dva auta u boljem stanju, također me zanima kako mjenjač djeluje po osječaju i 6. brzina kako je na kojem podešena.

Ako 100% odlučim, provjerit ću km od oba auta i od toga krenuti 😇

Link to comment
Share on other sites

1.5 s mog aspekta poletniji i u gradu puno bolji...no ja sam vozio 1.6 u Megu 3...sve ostalo mi je slicno ili isto, neke krajnje brzine nisam testirao. S mog aspekta je vrlo upotrebljiv u svakodnevnom životu a to je ono što treba nas 90%, mape i mapiranja prepuštam nekom drugom. Potrošnja je oko 5.3 kod mene bez ikakve primisli na Eco ili "kilavu" vožnju, pola grad - pola otvorena. 90esetak km dnevno

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

nevjerojatno je kolko su te moderne turbine napredovale, auto na papiru može imati 50 konja više, ali u praksi (i po gradu) su starije generacije dizela sa većim turbo rupama totalni drek (vjv su ova oba  reno motora u pitanju moderna i dobra kaj se toga tiče)

PRIMJER:

meni stari ima toyotu avensis 2.0 dizel iz 2004., stanje savršeno, znači isti je od prvog dana, 115 konja, 280nm

ja sad imam kiu sportage 1.7 dizel, isto sve, 115 konja, 280nm

skoro ista težina auta

u vožnji je to dan i noć, na kii se turbo rupa doslovno ne primjećuje, toyota ima brutalno veliku, valjda 2 sekunde

Link to comment
Share on other sites

Pa ako češ mene poslušat, megane 4 je fensi šmensi auto koji je zapravo potpuno nepraktičan, osim što lijepo izgleda niti jednu drugu pozitivnu stranu mu ne bi dao, da se mogu vratit 5 godina unazad kad sam ga uzeo, gledao bi neki suv, pa i sa manje opreme. Valjda starim :)

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Strmyyys said:

Koji god da kupim će ići mapa.

Ono šta provjereno znam, 1.5dci na 130ks je maksimum šta motor konstrukcijski može pružiti, da nije tako renault ili mercedes bi već osmislili varijantu od 130ks i nebi bilo potrebe za 1.6 motorom.

1.6 je nov motor, sa stageom treba pružiti 155ks, no fora je u tome da konstrukcijski taj motor tada nije na maksimumu, već samo turbina, eventualno dizne, šta znači da bi mogao biti vječniji.

Ja smatram da se u mom slučaju sve svodi na to koji je od dva auta u boljem stanju, također me zanima kako mjenjač djeluje po osječaju i 6. brzina kako je na kojem podešena.

Ako 100% odlučim, provjerit ću km od oba auta i od toga krenuti 😇

Baš ta 6. brzina mi je bila minus kod 1.5 na Meg 3, doduše ja sam imao Coupea i on je na 130 bio skoro na 3000 okretaja, kolega ima Grandtoura i ima dosta dužu 6. brzinu, mislim da je na oko 2300-2400 bio na 130, očito je drugačiji mjenjač u pitanju. Ovaj novi 1.6 mi po tome više paše, ima dužu 6. brzinu. Slažem se s time da se svodi na to koji je u boljem stanju. Meni je potrošnja na obadva varirala od 4.8 do 5.5, ovisno o omjeru grada/otvorene ceste, također normalna vožnja bez ECO moda ili kilave vožnje.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Karlo said:

Baš ta 6. brzina mi je bila minus kod 1.5 na Meg 3, doduše ja sam imao Coupea i on je na 130 bio skoro na 3000 okretaja, kolega ima Grandtoura i ima dosta dužu 6. brzinu, mislim da je na oko 2300-2400 bio na 130, očito je drugačiji mjenjač u pitanju. Ovaj novi 1.6 mi po tome više paše, ima dužu 6. brzinu. Slažem se s time da se svodi na to koji je u boljem stanju. Meni je potrošnja na obadva varirala od 4.8 do 5.5, ovisno o omjeru grada/otvorene ceste, također normalna vožnja bez ECO moda ili kilave vožnje.

Onda bi reformulirao pitanje haha

Dakle megane IV, na koliko okretaja radi motor na 140kmh? 1.5dci i 1.6dci?

Ja bi volio idealno do 2500okr

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.