Jump to content

Megane 3 Grandtour, 66 kW 1.5 dci


kruno3000

Recommended Posts

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-grandtour-1.5-dci-oglas-20617962

 

Dali je nešto ovako skupo. I koja je po vama realna cijena. Autokuće su dosta jeftinije, toliko da me strah tamo uzimati. Pogotovo kad znam za neke slučajeve 'podešavanja' auta.

Da li je skupo, ne znam. Ovo je model druge polovine 2011, koji je 99% stigao iz Italije. Naziv paketa (komercijalni) za italijansko trziste je bio attraction navi. Sustinski, radi se o expressionu, nije klotara jer ima kozni volan i tempomat. Ja bih insistirao na proveri km, jer mi se tako nesto cini.. ali dobro, da ne objasnjavam sada. Ratkapne su sa modela 2012/2013, eto cisto da znas.

Moguce je i da ga nema u zvanicnoj Renault bazi, jer velike lizing kompanije imaju ugovore sa manjim, nezvanicnim servisima, bez straha od gubitka garancije. Istorijat servisa bi trebao biti u tom slucaju dostupan na zahtev - lizing kompanija ga prilozi uvek kada se to zahteva od nje. Znaci, drugim recima, prodavcima ide na ruku da ga traze ako ne kriju km. Recimo Arval Italia posluje na taj nacin, dok italijanski Lease plan koristi ovlascene servise. ALD Italia, pa recimo da su poprilicni kauboji u svakom smislu te reci. Nemoj se vezivati za zemlju porekla auta, gledaj auto i nemoj potpadati pod klisee da jedni valjaju, a drugi ne valjaju. Svi automobili skinuti sa lizinga kada dodju su manje-vise u istom stanju, izuzev Holandjana koji su obicno limarijski najocuvaniji, ali i sa najvecim km.

1.9 sa 130 ks, jedan od najboljih Renault dizel motora.

 

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Upalo mi je u oko maloprije da mu je prva registracija iz 2016 :hm: a registriran godinu. Vozio ga ni mjesec dana i već na bubnju. Ili je preprodavač ili nešto nije u dure.

Najbolje je otici i dobro pregledati auto (sa svojim mehanicarem, u servis i sl.). Ako i jest uvoz ne mora znaciti da jelos auto.

Kaze malo bolja oprema - vidim da ima nosace na krovu, umetke na volanu (srebrne) i malo bolji radio, a nema na zadnjoj klupi, u sredini, naslon za ruku. A ostalo auto, barem po slilama, izgleda ok. 

Edited by Du-Dario
Link to comment
Share on other sites

Znači lovim 110 onda. Hvala svima. :amen:

dci 110 sa 6 brzina je idealna kombinacija za megana 3 i autoput. Pri 140 km/h se vrti 2350 rpm i potupuno je nečujan. Tata je taman u idealnim okretajima i na max okretnom momentu da kad stisneš, kreće bez zadrške i opet bez buke.

Samo jednu stvar nisam siguran. dci 110 prije i poslije facelifta su različiti mjenjači, a i motor je u faceliftu dorađen (od 2012).

Link to comment
Share on other sites

78 kW nema DPF, 81 kW ima.

Kao što rekoh, naš doma od 78 kw iz 2012. ima filter. Potvrđeno vizualno ispod auta, u ovlaštenom servisu, i na kraju od čistom auspuhu bez čađe iza.

Ne znam odakle bacaš info, ali nije točan.

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam Megana trojku neko vrijeme ovegodine, i sam ih škicam za uzeti, ovaj srebrni iz Osijeka ima sasvim soldnu opremu za nase trziste.Samo to cu reci, nisam vidio auto naravno

Ima umetke na volanu, tempomat, navi, drugaciju rucicu mjenjaca, sicevi sa nekakvim dezenom (straznji nemaju taj dezen - to normalno ili je bio lkw negdje) te podesavanje po visini, naslon za ruku.

Ja da kupujem, to bi mi bilo sasvim dovoljna oprema, koncentrirao bih se na stanje auta i cijenu.

Ovaj koji sam ja vozio je imao 160tkm (hrvatski auto pravi km), pa necu rec da je isao ko novi jer je to nemoguce ali auto apsolutno nije pokazivao nikakve znakove kilometara, sve je radilo kao prvi dan.Ekotest with flying coulors, klima radi cim se upali, itd.

Ovaj koji sam ja vozio je imao 90konja i vjerujte, 90 takvih zdravih konja je sasvim dovoljno normalnom vozacu.

Onaj kome bi trebalo vise je iskljucivo netko tko je stalno na autoputu.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

 

Kao što rekoh, naš doma od 78 kw iz 2012. ima filter. Potvrđeno vizualno ispod auta, u ovlaštenom servisu, i na kraju od čistom auspuhu bez čađe iza.

 

Ne znam odakle bacaš info, ali nije točan.

Nije točno to 78 kW. Radi se o 81 kW.

Link to comment
Share on other sites

Nije točno to 78 kW. Radi se o 81 kW.

Evo, pošto si zapeo, danas ću provjeriti knjižicu vozila za kw.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

Evo, pošto si zapeo, danas ću provjeriti knjižicu vozila za kw.

 

 

Nisam uopce zapeo, mislim da je 81 kW, ne kazem da sam nuzno u pravu. Broj sasije bi to rijesio, mozes poslati i privatnu poruku, ako ti se ne da pisati javno.

Link to comment
Share on other sites

Sve 5, danas moji dolaze u Zagreb pa škicnem u knjižicu vozila. Možda sam i ja pomiješao kilowate.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je sve moguce, i da sam ja pogrijesio, i da si ti pogrijesio. Sve je moguce osim da milos ne bude u pravu. :vidiga:

Link to comment
Share on other sites

Postoje verzije M2 iz 2007, motora od 78 kW sa DPF-om. Moj je medju zadnjima koji je isao bez DPF-a.

Link to comment
Share on other sites

megan 3 2009 1.5 dci 78kw...euro 4, nema DPF-a...i nije mi jasno kolko se sjecam ovaj je 144 km/h u 6. na 3200okr, pa kako onda 81kw se vrti na 2300okr?

Link to comment
Share on other sites

Vjerovatno greška u pisanju , jer i puno ozbiljniji motori ne mogu održavati tu brzinu na tim obrtajima.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam sjebao, ovaj naš ima dpf, ali je 81 a ne 78 kW. Pogledao danas knjižicu vozila. Ne znam odakle mi to 78.

Isprike.

Link to comment
Share on other sites

Dakle taj od 110 ks u 6-toj na 150km/h se vrti na 2500 i to lezerno klizis.

Huh, super.... ja sam na 2500 tek na 130!! Takva sesta bi mi jako dobro dosla :dobroje:

 

Link to comment
Share on other sites

znaci jel ovo jos jedna greska pa ja evo vise neznam ko tu koga ili sta? znaci marioo tvrdi da na 2500 okr ide 150..a kolega tu sa forum ide 95 na 2000...da za samo 500 okretaja ide 55km/h vise....

Link to comment
Share on other sites

vjerojatno je kompletno drukcije, nema naravno skoka od 55 kmh u 500 okretaja... pretpostavljam da se radi o extremno dugackoj 6., koju bi ja i ja rado btw.

Ja sam na 2000 na stotki, mozda koji kmh preko... iako bih pretpostavio da bi kod jacih motora trebalo bit suprotno.

Link to comment
Share on other sites

pere koji motor?

 

u mene 1.9 dci 96kw i u 6. na 2000 sam na 105km/h

Link to comment
Share on other sites

pere koji motor?

 

u mene 1.9 dci 96kw i u 6. na 2000 sam na 105km/h

brzi, ko kod tebe, 1.9 dci 130 ks

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

vjerojatno je kompletno drukcije, nema naravno skoka od 55 kmh u 500 okretaja... pretpostavljam da se radi o extremno dugackoj 6., koju bi ja i ja rado btw.

Ja sam na 2000 na stotki, mozda koji kmh preko... iako bih pretpostavio da bi kod jacih motora trebalo bit suprotno.

Da dugacka mu je 6-ta brzina...mislim da je nesto zbog ekologije tak sam nesto citao...btw otici cu sad jedan dan na obilaznicu pa vam snimiti koliko je na 150...danas sam u 4-toj na 2000 isao 80 km/h al to nema veze sa nicim kad je poanta u toj 6-toj.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.