Jump to content

Megan 1.5dci neće upalit


Bobo357

Recommended Posts

Pa nemogu na grijač stavit pipalicu,ima kabl,onu plastičnu lulicu nasebi,da izvučem tu lulicu pa u nju pipalicu a drugu na minus ili šasiju..?

Link to comment
Share on other sites

Najlakse ti je ispitati onako kako sam ti napisao. Uzmi nekoga da sjedi u autu, ti od Multimetra jednu pipalicu na grijac, drugu na sasiju i neka taj netko da kontakt, multimetar bi trebao dici napon jedno vrijeme.

Pomogao bih ti, ali nazalost nemam vremena do iduceg tjedna.

Ako ustanovim da nema napona,znači otišao je modul,malo sam gledao gdje se nalazi,na koju foru da ga skinem,pa to ni djete nemože zavuć ruku da ga ošarafi,kako da ga izvadim,ima neka usisna grana preko njega,nemoš ju nikako iščupati.

Link to comment
Share on other sites

Miras nekako doci do zice. Minus na neobajani dio karoserije, blok motora, bilo sto to je neobojeno.

Inace nisam nikada vidio 1.5 dci i vozim benzine ali ja bi ovo ovako testirao. Ako sam u krivu neka netko ispravi.

Link to comment
Share on other sites

Pa jel nije lakše iščupat žicu s grijača i onda u nju plus od multija a na blok minus ili na aku.minus,ali zaboravi sam reć da kod dizelke nemaš kontakt kao kod benzinke,kad stisnem dugme za paljenje tek onda upali grijač,tako bar pokaže na tabli i odmah poslije ide anlasovanje.

Link to comment
Share on other sites

Pa ista stvar i kada das kontakt kljucem, zasvjetli na par sekundi i to je tvoje vrijeme kada mozes vidjeti da i ima struje ili ne...

A kako je lakse, nemam pojma jel neznam kako izgleda. S tim da ako iscupas zicu mozda skonta da nije dobar otpor na tom grijacu pa je pitanje sto ce dalje odraditi. ja bi radje sve spojeno mjerio.

Link to comment
Share on other sites

Pa nemogu na grijač stavit pipalicu,ima kabl,onu plastičnu lulicu nasebi,da izvučem tu lulicu pa u nju pipalicu a drugu na minus ili šasiju..?

izvuces lulicu, stavis tanku zivu na grijac, i nabijes lulicu nazad, al to provjeravaj samo ako si siguran da su grijaci ispravni. mislim da modul mjeri otpor, pa ako ti samo mjeris napon, jako lako je moguce da neces dobiti nikakvo mjerenje. 

Link to comment
Share on other sites

Pa da onda prvo provjerim otpor u grijačima ak su svi ok.onda napravim mjerenje voltaže na svakom grijaču.

Link to comment
Share on other sites

Evo danas istestirao,znači prvo sam izmjerio otpor u svim grijačima,ostao iznenađen,grijač do aku.imao je otpor 00,7 ili 8,tako nešto,zavisno kolko sam pritisnuo pipalicu uz blok,al to je to,ostala tri grijača nisu dala nikakav otpor,znači 000.Nisam ih vadio iz motora,izmjerio ih u mot.Nadalje taj koji je pokazivao otpor spojio s žicom vratio lulicu,dao kont.nije davao voltažu,kad sam stisnuo dugme za start onda je pokazao 4.37V cca,e sad ostale nisam ni htio mjerit,šta sad, jel to znači da je reley grijača ok.a ona tri grijača što nepokazuju otpor da su ruknula.A čitao sam da ak su grijači ok.treba bit što manji otpor,tipa prvog grijača što je pokazao 00,7 vrijednost?

Link to comment
Share on other sites

Znači dovoljno da je na jedan dao napon,reley ispravan?A ta tri koja nedaju otpor prošle god.promijenio,kupio neke njemačke u gasu,a ovaj što daje otpor je bosch taj je promjenit prije 1.5 god.svašta?

Link to comment
Share on other sites

onda ne bi krepali po meni. da je obrnut slucaj bi mogao veci napon da ih izgori, al ovaj nizi ih nemoze ni ostetiti. 

mijenjaj grijace jer to svejedno moras, a ostalo testiras kasnije.

Link to comment
Share on other sites

A jel postoji mogućnost da reley zvizne,npr.da na 3 grijača daja više volti a na jedan da je normalna vol.Jer to su novi grijači što bi zviznuli sva tri ...to me čudi..

Link to comment
Share on other sites

Polako ljudi. Grijaci koji su potpuno izgorili imaju jako veliki otpor, a ne nula. Otpor koji si ti izmjerio u principu znaci da su ispravni, samo tvoj instrument nije dovoljno kvalitetan da bi izmjerio 0.5 ohma. Napon koji mjeris od 4 i nesto volta je najvjerojatnije indikacijski napon koji sluzi za "komunikaciju" komjutera sa grijacima, odnosno da zna koji je grijac ispravan ,a koji ne. I dalje tvrdim da modul grijaca nije ispravan i da je najvjerojatnije problem u njemu.

Link to comment
Share on other sites

Evo danas istestirao,znači prvo sam izmjerio otpor u svim grijačima,ostao iznenađen,grijač do aku.imao je otpor 00,7 ili 8,tako nešto,zavisno kolko sam pritisnuo pipalicu uz blok,al to je to,ostala tri grijača nisu dala nikakav otpor,znači 000.Nisam ih vadio iz motora,izmjerio ih u mot.Nadalje taj koji je pokazivao otpor spojio s žicom vratio lulicu,dao kont.nije davao voltažu,kad sam stisnuo dugme za start onda je pokazao 4.37V cca,e sad ostale nisam ni htio mjerit,šta sad, jel to znači da je reley grijača ok.a ona tri grijača što nepokazuju otpor da su ruknula.A čitao sam da ak su grijači ok.treba bit što manji otpor,tipa prvog grijača što je pokazao 00,7 vrijednost?

otpor od 0 Oma znači kratki spoj.

Otpor od beskonačno Oma ( ---- ili ol na displeju multimetra ) znači prekid kruga i instrument to ne može izmjeriti.

Grijači moraju imati neki otpor ( ovisno o snazi i namjeni ) koji se opire prolasku struje pri čemu dolazi do zagrijavanja. Ovo je pojednostavljeno. 

Da su grijači dobri trebali bi imati svi podjednak otpor +- nešto sitno ovisno o stanju izolacije i materijalu.

Ako uzmemo u obzir da si dobro mjerio ovi su ti u kratkom spoju (izgorila izolacija i prebrikali su se ili su probili na masu) i nema otpora te ne mogu ni grijati. Ali bi u tom slučaju trebao imati drastičan pad napona zbog kratkog spoja na njima i to bi se skužilo na njih 3 prilikom paljenja.

Ako su izgoreni i imaju beskonačan otpor to je efektivno kao da su otpojeni (struja ne teče jer je krug u prekidu).

Nisam upućen u točnu vrijednost otpora ali ako je 0,7 onda bi svi trebali biti cca 0,69-0,71 znači jako malo odstupanje ( za isti tip i marku).

Pišem s gledišta struke.

Samo bih sugerirao da kod mjerenja nađeš što čišću kontaktnu površinu ( bez korozije, farbe i nečistoće ) i neki ozbiljniji multimetar ( ako nemaš posudi ) jer ovi ispod 150-200 kn često nisu precizni na ovako malim otporima i znaju lagati ( govorim iz iskustva). I naravno izmjeri još jednom prije ikakve kupnje jer ako ti kroz blok motora daje 0 Oma nešto nije dobro ili ti je motor od nekod superprovodljivog metala. 0 Oma možeš imati kad spojiš pipalice ili na kratkoj diatanci kroz dobar provodnik.

Sorry za dug post.. :-) 

Link to comment
Share on other sites

Ta tri grijaca koja su promjenjena su vrlo vjerojatno Beru i oni su nesto jaci i bolje griju od Bosha,i automatski im je manji otpor. Instrument kojim se mjerilo siguno nije adekvatan i zbog toga je izmjerena vrijednost od 0 ohma.  

Link to comment
Share on other sites

 

Pretpostavljam da su kablovi dobri, bar ovaj što ide na Bosch jest. Ostali nisu provjereni.

Pitanje za Renolove programere je dali auto raspoznaje razliku u otporima i kako reagira na nju. Možda ima neku granicu tolerancije a preko nje ne pali one grijače za koje misli da nisubu redu. ( samo nagađam)

Mada je tu za očekivati neku grešku na displeju ili dijagnozi.

Možeš li negdje posuditi/kupiti i tu jednu Beru pa da budu svi jednaki?

Ako su ostale rika svejedno će ti trebati.

 

Link to comment
Share on other sites

Najjednostavnine i najtocnije je isprobati grijac komadom kabela s akumulatora na grijac, bez multimjera, osciloskopa i drugih fensi smensi spravica i izmišljanja tople vode, no svatko nek radi po svome

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pa grijač je 4.4V ak spojim 12v,zar ga neće spalit?

A pipalicu sam stavio blizu grijača na blok,od aluminija,a drugu na plus grijača,samo je boschov grijač pokazao otpor,ova tri ništ,kao da nisam ih spojio.Dosta zbunjujuće.A multimer baš i nije neko smeće,jako dobro i točno pokazuje.

Link to comment
Share on other sites

Pa nepokazuje ništa na ova tri,samo ostaje 0,nereagira uopće kad spojim.Dok na bosch pokaže 07-08cca.

Link to comment
Share on other sites

Dijagnostika pokazuje P0380,a objašnjenje pod tom greškom još ima kao da reley daje veću ili manju voltažu u datom trenutku,ima na netu općenito objašnjenje za tu grešku.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.