Jump to content

Megan 1.5dci neće upalit


Bobo357

Recommended Posts

Je istina,ja ga vozim treću zimu s tom greškom,majstor rekao dok ide nediraj ništa,a evo sad stislo i naravno,neće palit s jednim grijačem..zato sam bolje sam to išao odradit,sad mi je sve jasno kako to šljaka,sve sam radim, ulje,filteri svi..itd *ebo majstore sve budale

Link to comment
Share on other sites

Zamisli da ljudi isto kazu za tvoj posao i tvoju struku. *ebo to, to može svatko i ja puno bolje od "tebe".

Problem je naći dobrog i korekntog majstora jer ih očito fali, pa se svakavi bave time...

Link to comment
Share on other sites

*ebo majstore sve budale? Znaci mi koji idemo na usavrsavanja, ucimo svaki dan umjesto da sjedimo u kaficu i hladimo jaja smo budale?

Nemozes trpati sve u isti kos jer si onda i ti budala.

A sto se tice grijaca, jos mi nitko u radionu nije usao u sred ljeta, nakon sta sam mu rekao da mu nevaljaju grijaci, prvo pitanje je bilo dal se mogu ja jos tako voziti? A nije pitao koliko kostaju drugi. 

Link to comment
Share on other sites

Ma nestavljam ja sve majstore u isti koš,bio sam u tri radionice(servisa) u os,ali kad mi rođo uđe u auto u kombinezonu u kojem radi ,sav mastan i prljavih ruku hvata za volan masti prstima okolo,nije stavio nikakvu navlaku zaštitnu na sjedalo koje je usput kožno,jbt digne mi se ono malo kose na glavi.Neš mi više nikad vidjet,a da ne govorim o postupku rada..Baci onu dijagnostiku na srednju konzolu gdje mi je za gps štelat,pa *ebo te alo,nije ti ga čača kupio.Eto pa ti vozi majstoru,ja još nisam našio na normalnog i korektnog.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam vise u mozda zabludi da ima dobrih majstora, svi znaju promjeniti dijelove i puno njih ima dobar alat koji zna koristiti ali jako malo ima onih koji znaju dijagnosticirati kvar i naci tocno. Vise ima nabadaca :)

Link to comment
Share on other sites

Hoćeš reći, niko se ne trudi, a i oni što se trude imaju samo žicu između ušiju? 

Ma ima i ok majstora. 

Link to comment
Share on other sites

Nekažem da nema,ali eto nisam imao srće s takvima,nego kad im kažeš da malo pripaze,onako na fin kulturan način,znaš koji je odgovor,a hebote nevoziš Mercedesa,što paničariš.Šta reć,ništa,pokupiš se i nikad više.Eto silom prilike moraš učit i mehaniku,jel ovo je strašno,s "majstorima"

Link to comment
Share on other sites

Kako misliš kakv je dpf?Evo ove sam stavio grijače.042790cb30404ac83af33e73484dd3cf.jpg

Jel imao ko ovakve,jesu dobri,hoče izdržat bar dvije zime??

Link to comment
Share on other sites

Evo da javim konačan rezultat,jutros bilo -19c,spoji žićicu na jedan grijač da vidim kako napon ide,dakle,prvo je digao na 8v pa odmah spustio na 4.38v,kresno na zub,kad je motor upalio spustio je voltažu na 2.56v,držao ju je oko 2min.i onda je isključio.Eto da zahvalim svima koji su mi pomogli s korisnim savjetima.Nejavlja više nikakvu grešku.Neki "majstori ugledni"su čak rekli da mi anlaser nije uredu...eto..Pozdrav svima,do slijedeći put..

Link to comment
Share on other sites

Ma dobro je,samo da nije reley zvizno,nemoš do njega doći,morao bi točak skidat pa one plastike uf..

Link to comment
Share on other sites

Evo da javim konačan rezultat,jutros bilo -19c,spoji žićicu na jedan grijač da vidim kako napon ide,dakle,prvo je digao na 8v pa odmah spustio na 4.38v,kresno na zub,kad je motor upalio spustio je voltažu na 2.56v,držao ju je oko 2min.i onda je isključio.Eto da zahvalim svima koji su mi pomogli s korisnim savjetima.Nejavlja više nikakvu grešku.Neki "majstori ugledni"su čak rekli da mi anlaser nije uredu...eto..Pozdrav svima,do slijedeći put..

Ajde odlicno. Sada jos da zavrnes svima po rundu, jerbo smo docekali kraj sage :)

inace rekao sam puno majstora ali jako malo dijagnosticara koji znaju naci kvar.

Link to comment
Share on other sites

Jel teško maknuti/ staviti osigurac od crijeva intercoolera ?

Posto treba ruku zavuc, a nema previse mjesta.

Link to comment
Share on other sites

Jel teško maknuti/ staviti osigurac od crijeva intercoolera ?

Posto treba ruku zavuc, a nema previse mjesta.

A malo se moraš igrat s osiguračem,samo osigurač s desne strane ičupaj,onda popusti i druga stran i ispadne iz onog utora,s tim da moraš pomaknut osigurač na rupu pa onda..

Koristi dugačke špic cange,i zavučeš ih da oslobodiš osigurač .

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.