Jump to content

ulja


frenchkey

Recommended Posts

Provjeri na šipku, mislim da cd ti biti cak i preko max svih 5 lit

 

Papatalk

 

 

Ma mehaničar je provjeraval kod dosipavanja, kolko sam videl do maksimuma je točio, a pretpostavljam da se nemre niš loše dogodit ak je malo iznad maksimuma..

Budem još sutra provjeril na mjeraču..

 

Link to comment
Share on other sites

Pošto nemrem post editirat..

Sad sam baš gledal u priručniku od klijača, po uputama za 1.6 16v ide 4.9lit..

A na netu našel drugu informaciju, a to je 4.75lit.. Sad ko je u pravu, a na netu svašta piše.. Znači razlika je 2.5dcl, ak ide 4.75lit, a ak ide 5 lit, razlika je 1dcl..

Ak ću se držat priručnika, po knjizi ide 4.9lit, znači 1dcl više ima u mašini pošto sam cijeli kanister ispraznil, a ak ću se vodit prema informacijama s neta, za koje navode da ide 4.75lit, onda sam stavil ulja, 2.5dcl više..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Po priručniku u moj Clio ide 4.8 litara.

Ja obično dođem iz Zagreba u Ogulin, i dok je vruć odvijem čep kartera i pustim nekoliko sati da sve iscuri. Pošto je vrlo vruće stvarno sve iziđe.

Nalijem cijeli kanistar od 5l unutra i nije skroz do maksimuma, mrva fali.

Dok recimo, kad sam prvi put mijenjao je motor bio mlak i ispuštao sam 5 minuta. 4,5 litara je bilo do max.

Dakle, ako si pošteno iscjedio staro ulje onda je ok.

Ako je ostalo staroga, onda je možda malo previše.

Link to comment
Share on other sites

Kaj to znaci previse. Pa 2-3 dcl mu nemre nis bit, sve vise od toga bi trebalo bit zabrinjavajuce..

Link to comment
Share on other sites

Pošto nemrem post editirat..

Sad sam baš gledal u priručniku od klijača, po uputama za 1.6 16v ide 4.9lit..

A na netu našel drugu informaciju, a to je 4.75lit.. Sad ko je u pravu, a na netu svašta piše.. Znači razlika je 2.5dcl, ak ide 4.75lit, a ak ide 5 lit, razlika je 1dcl..

Ak ću se držat priručnika, po knjizi ide 4.9lit, znači 1dcl više ima u mašini pošto sam cijeli kanister ispraznil, a ak ću se vodit prema informacijama s neta, za koje navode da ide 4.75lit, onda sam stavil ulja, 2.5dcl više..

 

 

Sve to štima, ali nisi napual najbitniju stavku- kaj mjerač veli ?

Link to comment
Share on other sites

Onaj dan dok je mehanicar tocil ulje, bilo negde blizu maksimuma, a u kanti je bio jos 1-2dcl..

Budem danas dok dojdem s posla bacil oko na mjerac..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

molio bih vas preporuku za izmjenu ulja u laguni 2 dci...iskljucivo elf,dakle ulje u motoru,u servu te u gertibi...koje elf stavit,gdje kupit,iskustva sa kiporstroj uljima...

Link to comment
Share on other sites

Ako je mjenjač PK6 (6 brzina) onda jedino i isključivo Elf Tranself NFP 75W80.

Ako je JR5 (5 brzina) onda Elf Tranself NFJ 75W80

Link to comment
Share on other sites

pk 6 je dakle mjenjac elf tranself nfp...a ostala ulja?

Zaboravi ostala ulja, ja sam stavio motulovo, odgovarajuce gradacije. Samo problemi bili, skoro krenuo getribu skidat i nakraju stavio elf nfp, svi problemi odjednom nestali...

Link to comment
Share on other sites

U servo stavi Mobil Atf 220, a za motor imaš dosta ulja koja zadovoljavaju Renault RN0710 normu. Ja recimo koristim Shell Helix Ultra Diesel 5W40 i nikad nisam imao problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozz,imam pitanje mada već sad znam odgovor ali da tastu dokažem da nije sve baš kak on misli :)  ,dakle on ima navedeno ulje Sigma fluid mol,ulje za vijčane kompresore,i veli on meni dali on to ulje može staviti u auto (Opel Corsa 1.2 ) jer je jako kvalitetno i skupo i podnosi visoke temperature itd. itd.

Sad bih ja molio nekog ko me se da da pojasni razlike :)

Unaprijed hvala :)

DSC_9940.JPG

DSC_9939.JPG

DSC_9936.JPG

Link to comment
Share on other sites

Upoznat sam sa radom kompresora, pa da ne dužim i ne kružim.

Ovo ulje nema baš puno veze sa uljem za Otto motor.

Osnovno, nema aditive koji čiste motor od gareži koji su produkt izgaranja.

Ovo je ulje stabilno do temperature 120-150°C

K tome ovo je ulje za vijčane kompresore, a ne cilindrične.

Ali kako kaže kolega može on probati.

Link to comment
Share on other sites

@mata73 upravo to nema aditive ,al džabe :)

@direstraits  eee to nisam znao da može biti pogonsko gorivo :yeah:

@mk32003 hahahaha dobar je ovaj :laugh:  ma nebih ništa rekao da on nezna ništa o motorima,ali čovijek koji skoro 45 godina je radio na održavanju kompresora i raznih strojeva te je još i mehaničar za traktore,motokultivatore,motorke i ostale te pizdarije ,i onda bi on sipao ulje za kompresore umjesto motornog ulja ccccc ....a žao mu ima valjda tog ulja u garaži dosta pa da ne propadne :laugh:

Link to comment
Share on other sites

u 45 godina se svašta nanese iz firme doma, pa poslije žao baciti [emoji3]

Od prilike tako :-) :-)

bla bla talk

Link to comment
Share on other sites

Pa nek proba jebiga, možda preživi 2000km, pa onda opet se vrati na motorno.
Ima 5L Totala Qurac 9000 5w-40 za 160kn....

Edited by mk32003
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.