Jump to content

Kupnja rabljenog do 10k eura?


MoschuS

Recommended Posts

Bolje ga naći čim mlađeg sa više km da su odrađeni na auto putu. Nema veze da ima i 150.000 km ali da su u 2 godine npr napravljeni bit će i manja procjena kod trošarine a vozilo će bit max očuvano. Tak bi ja jer i sam gledam sljedeće takvo vozilo;)

Ako je auto bio svakodnevno gažen na autoputu puno iznad 130km/h pogotovo ako pod haubom nije 2.0dCi onda nema govora o "max očuvanosti".

Link to comment
Share on other sites

Ako je auto bio svakodnevno gažen na autoputu puno iznad 130km/h pogotovo ako pod haubom nije 2.0dCi onda nema govora o "max očuvanosti".

To je paušal. Koliko ljudi ima apetit da gazi takav auto puno iznad 130 npr 180 ili do kraja? Nije mi to baš tip auta za to. Dakako da uvijek ima i takvih ali sigurno da večina niti ne kupuje aute tog tipa za takvo što. Njemac kad kupuje auto za gaženje ili carevanje u ljevoj traci večinom nije izbor obiteljski dizel Grandtour. Imaju oni za to neka druga vozila;)

2 godine stari i redovno servisirani 1.5 dCi je priličan buletproof. Pogotovo vožen na brzim i dobro održavanim prometnicama a da o gorivu i ostalom ne pričam. Drugi je to svijet od ovog našeg a dostići ih nećemo mislim nikada.

Najviše auto razdrnda grad, pogotovo kod nas. Kupiti auto od prvog vlasnika, uredna servisna, 2-3 godine star plafon.

Pa naš Clio 3 dCi je iz 2007 godine, interijer nema ni jednu manu, nijednu crticu djeluje kao nov a di je Megane star 2 godine pa to je curica mlada.

Autoput je melem za svaki auto.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, očito ne poznaješ korporativni svijet. Razmisli malo: tko kupuje auto da napravi 120-150 tisuća kilometara u 2-3godine? ;)

Link to comment
Share on other sites

Nije ni to idealno, idealno bi bilo da vozi u najvisem stunju prijenosa na 2000okretaja  ravnom cestom bez stajanja, ali opet je daleko bolje od gradske voznje.

 

Link to comment
Share on other sites

Hehe, očito ne poznaješ korporativni svijet. Razmisli malo: tko kupuje auto da napravi 120-150 tisuća kilometara u 2-3godine? ;)

Te kilometre napravi obični njemac jer mi nemamo pojam o tom koliko se tamo ljudi voze npr na posao i sl. Moj rođak iz Triera mali grad, putuje svaki dan na posao u Luxemburg i nazad, to je oko 170 km dnevno. 2x mjesečno sam po autoputevima njemačke, od sjevera do juga. Vrlo dobro razumjem što viđam zadnjih 10 godina. 

U ovoj zanimljivoj temi sam želio dati dobar primjer kupovine rabljenoga. Tko ipak svim srcem želi kupovati rabljene koji su svoj život imali po gradu i preplatiti ih samo naprijed nisu moji novci.

Edited by Alpina
Link to comment
Share on other sites

Ako je tako to znači da OBIČNI njemac spali 8-9 tisuća ojra u tri godine na gorivo, a u te tri godine izgubi 15-16 tisuća ojra na vrijednosti auta. Ispada da ga prijevoz na posao košta 8 tisuća ojra godišnje iliti 600-700 ojra na mjesec!?!? Računica je okvirna za lagunu.

Budući da je prosječna neto plaća u dojčlandu (grad Trier) 2,000€/mjesec ispada da obični njemac troši cca trećinu neto primanja na prijevoz!? I da voze toliku kilometražu po autocestama na kojima nema ograničenja bez da stisnu auto koliko god ide da što prije dođu doma?

Ne kažem da se ne može kupiti dobar rabljeni auto iz uvoza, ali po nekim navodima ispada da ti ljudi voze i održavaju te aute samo zato da bi ih u savršenom stanju prodali nama 3god stare savršeno očuvane za četvrtinu cijene novoga. Yeah right ;)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ako je tako to znači da OBIČNI njemac spali 8-9 tisuća ojra u tri godine na gorivo, a u te tri godine izgubi 15-16 tisuća ojra na vrijednosti auta. Ispada da ga prijevoz na posao košta 8 tisuća ojra godišnje iliti 600-700 ojra na mjesec!?!? Računica je okvirna za lagunu.

Budući da je prosječna neto plaća u dojčlandu (grad Trier) 2,000€/mjesec ispada da obični njemac troši cca trećinu neto primanja na prijevoz!? I da voze toliku kilometražu po autocestama na kojima nema ograničenja bez da stisnu auto koliko god ide da što prije dođu doma?

Ne kažem da se ne može kupiti dobar rabljeni auto iz uvoza, ali po nekim navodima ispada da ti ljudi voze i održavaju te aute samo zato da bi ih u savršenom stanju prodali nama 3god stare savršeno očuvane za četvrtinu cijene novoga. Yeah right ;)

Ja sam uzeo auto koji se uklapa u iznos u naslovu topica i moj je isto iz uvoza iako je uvezen jos 2013.

Auto je isto vecinu radnog vijeka proveo na otvorenoj cesti sto se vidi na svakom njegovom dijelu.

Unatoc sada vec znacajnijoj kilometrazi izvana i iznutra izgleda kao da ima oko 100 000 Km, a mehanicki je odlican.

Jos uvijek vozi sa prvim kvacilom sto sasvim sigurno nebi bio slucaj da je vozen po gradu...najveci je problem naci auto koji je zaista proveo najvise vremena na otvorenoj cesti.

Dodatan plus za ovaj moj auto je i to sto sam ga i ja nastavio voziti u takvim uvjetima (90% otvorena cesta) i zadnjih 35 000 Km kod mene nema niti jednog novog traga eksplatacije...otvorena cesta zaista stedi auto i sakriva kilometre...znam to na vlastitom primjeru.

Tako sam i bivseg Scenica odvozio bar 80% otvorenom cestom i to 200 000 Km...izgledao je kao da ima manje od 100 000 Km.

Link to comment
Share on other sites

 

Ja sam uzeo auto koji se uklapa u iznos u naslovu topica i moj je isto iz uvoza iako je uvezen jos 2013.

Auto je isto vecinu radnog vijeka proveo na otvorenoj cesti sto se vidi na svakom njegovom dijelu.

Unatoc sada vec znacajnijoj kilometrazi izvana i iznutra izgleda kao da ima oko 100 000 Km, a mehanicki je odlican.

Jos uvijek vozi sa prvim kvacilom sto sasvim sigurno nebi bio slucaj da je vozen po gradu...najveci je problem naci auto koji je zaista proveo najvise vremena na otvorenoj cesti.

Dodatan plus za ovaj moj auto je i to sto sam ga i ja nastavio voziti u takvim uvjetima (90% otvorena cesta) i zadnjih 35 000 Km kod mene nema niti jednog novog traga eksplatacije...otvorena cesta zaista stedi auto i sakriva kilometre...znam to na vlastitom primjeru.

Tako sam i bivseg Scenica odvozio bar 80% otvorenom cestom i to 200 000 Km...izgledao je kao da ima manje od 100 000 Km.

Meni je smješno kako neki vjeruju da je kod nas bolji standard, bolje ceste, bolje gorivo, bolje servisne navike neg u njemačkoj.

Ima ljudi koji znaju kupiti rabljeni i koji baš i ne. Taj koji gleda samo pređene km kod kupnje rabljenog nema pojma. Pogotovo kad se gledaju preko 5 godina stari auti.

Naši ljudi koji ne putuju baš po zapadu nisu svjesni potrošačkih navika vani i kako se vozila koriste, zapadna evropa je jedno od mjesta na planeti koje je gusto premreženo autoputevima i ljudi jednostavno nabijaju km ili uopće nemaju auto, kako ko.

Kad god se vratim u HR kao da sam na drugi planet došao + stalno zatvaram ventilaciju jer nam auti stvarno jako dime, po mojoj slobodnoj procjeni svaki 3-4 dizel sigurno ali nađe se i benzinaca. Nažalost hendleri uvoze jako loše jeftine dizele s skinutim km + vozni park koji je ionako koma, kupuju se rabljene gume kočnice bože sačuvaj. U njemačkoj po zakonu nesmiješ prodavati rabljene kočnice kažnjivo je. Itd itd

Kao što ste naveli 200.000 po autoputu to je kao 50.000 po gradu. Zato je po gradu bolje imati neki mali jednostavni auto nego veliku riznicu skupih kvarova.

Također da se auti voze po 10 godina to vani jako malo ljudi rade. 2-3 godine pa zamjena jer je tako jeftinije i bolje. 

Link to comment
Share on other sites

Također da se auti voze po 10 godina to vani jako malo ljudi rade. 2-3 godine pa zamjena jer je tako jeftinije i bolje. 

Nikako mi nije jasno kako je moguce da je jeftinije auto imat 2-3 god, nabit kilometara po autocesti i ic na novi te izgubit barem 30-40% vrijednosti auta, nego taj isti auto koristiti jos toliko ili vise. Nije da se neki veliki kvarovi i potencijalni problemi pojavljuju nakon tako malo vremena, a vecina ce ih i dalje biti pod garancijom. Da je bolje stalno sjedit u novom auto se apsolutno slazem, ali jeftinije bas i ne.

 

Edited by Lucky_ZG
Link to comment
Share on other sites

Evo jednog "novopecenog" nijemca. Dosao sam u Njemacku jel sam dobio jako dobre uvijete koje bi mi bilo zao poropustiti. I sada moje razmisljanje. Mogao sam u 6 mjeseci ustediti 10k eura i kupiti neki polovni auto za kes i to je bio plan, ali doslo je do toga da mi nije problem placati leasing 350 eura mjesecno (20k eura za novog Aurisa Hibrida, doduse ne novi godinu dana star i 52km pedeset i dva kilometra) i voziti novi auto. Kada budem trebao otkupiti auto razmislim da li cu biti zadovoljan sa njim, hocu ga mozda moci skuplje prodati u HR... Ali da cu kada istekne lizing kupiti drugi hocu...  E sada nadam se isto tako nesto da cu naci. Ovjdje svi koje poznajem gledaju to kao mjesecni trosak, auto mi je toliko, osiguranje toliko, benzin ili dizel ili baterije toliko i tako racunaju sto trebaju. Ne racunaju kada jednom nakon 4,5,6 godina otplatim auto, toga nema...

A ako kupuju 2,3 ili vise auto tada se kupuje ali nesto starije i to se vozi dok prolazi TÜF bez vecih ulaganja.

Oni koji imaju manja primanja ce recimo kupiti auto koji bio na lizingu 3 godine i onda njega uzeti na lizing voziti i mjenjati kada se prodje lizing. Uglavnom tu je auto vecinom mjesecni trosak.

I vecina takvih automobila je odrzavana tako da kada se upali lampica idemo na servis. Dok ne svijetli vozi....

A sto se tice kilometraze, to je ono... ako recimo obitelj ima primanja svatko po 2000 eura, sto im je onda nasipati tank 50tak eura i otici negdje na izlet?

Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da sve to stoji, ali zaključak da je svaki dizel star 2-3god s puno kilometara bogom dan auto koji je školski vožen samo po autoputu i čeka samo nas balkance da bi ga kupili -75% ispod cijene novoga je pomalo zaluđeno dovođenje u zabludu.

Radim u tvrtki koja se između ostaloga time profesionalno bavi i koja održava iste te rabljene aute koje proda, pa znam o čemu pričam.

Analogno, ja si znam odabrati gotovo savršen rabljeni laptop. Twingara bi isto znao. 99% ovog foruma to ne bi moglo napraviti. isto tako čisto sumnjam da bi 99% foruma znalo odabrati gotovo savršen rabljeni auto koliko god sad netko pokušao filozofirati o tome.

Link to comment
Share on other sites

Nikako mi nije jasno kako je moguce da je jeftinije auto imat 2-3 god, nabit kilometara po autocesti i ic na novi te izgubit barem 30-40% vrijednosti auta, nego taj isti auto koristiti jos toliko ili vise. Nije da se neki veliki kvarovi i potencijalni problemi pojavljuju nakon tako malo vremena, a vecina ce ih i dalje biti pod garancijom. Da je bolje stalno sjedit u novom auto se apsolutno slazem, ali jeftinije bas i ne.

 

Mnogo toga nama nije jasno jer smo živjeli u jednom sistemu pretežno siromašnom bilo to yuga ili sad. Našim auto cestama se prosječan hrvat slabo vozi dok je to u DE pod normalno i dosta ljudi putuju zaista dosta, druga je to svijest. Naravno naši se auto putevi plačaju masno kod njih su besplatni. Tako dođeš do toga da prosječan hrvat razmisli di će za vikend ako uopće ode nekud za vikend i dali će auto palit za u drugi dio grada otić. Sve se to odražava na aute jer je to oblik transporta a transport košta. 

Itekako je jeftinije sjedit u novom autu samo neki to shvate prije a neki kasnije. Stvar je u vremenu a ono je novac. Mi tek otkrivamo što to znači kapitalizam, ne kažem da je nužno dobar ali to je stvarnost.

Vjerujem da sve to stoji, ali zaključak da je svaki dizel star 2-3god s puno kilometara bogom dan auto koji je školski vožen samo po autoputu i čeka samo nas balkance da bi ga kupili -75% ispod cijene novoga je pomalo zaluđeno dovođenje u zabludu.

Radim u tvrtki koja se između ostaloga time profesionalno bavi i koja održava iste te rabljene aute koje proda, pa znam o čemu pričam.

Analogno, ja si znam odabrati gotovo savršen rabljeni laptop. Twingara bi isto znao. 99% ovog foruma to ne bi moglo napraviti. isto tako čisto sumnjam da bi 99% foruma znalo odabrati gotovo savršen rabljeni auto koliko god sad netko pokušao filozofirati o tome.

Zar je potrebno otkrit toplu vodu da bi shvatili da je dobro kupit rabljeni star par godina odrađenih na auto putu? Nije problem u 200.000 km neg je problem kad se sa 400.000 skida dole za nešto što je dobrano potrošeno. Dizel pogotovo dobro podnosi takve uvjete pa stvoren je za to.

Link to comment
Share on other sites

Mi smo ovdje u malo modernijem selu. Auto mora biti na ime jer ako nije na ime mozes ostati bez njega. Zamisli, banka ga uzme ako ga ne platis. Ako je tvoj, prodas ga kada zaskripi [emoji23]

Prije par dana sam imao rasprave s frendom oko izjave frendice. Cura je dobila sluzbenu octaviu tdi i moze ju koristiti u privatne svrhe. Svaki kilometar koji napravi mimo radnog vremena kosta 2kn. U tu cijenu je ukljuceno doslovno sve. Frend tvrdi da je to kriminalno skupo, dok je frendica presretna zbog tog. 15 minuta sam pokusavao docarati frendu da je to zapravo skroz ok opcija a njemu nije bilo jasno da mu 100km kosta 200kn. Da stvar bude bolja frend je zavrsio srednju ekonomsku...

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Zar je potrebno otkrit toplu vodu da bi shvatili da je dobro kupit rabljeni star par godina odrađenih na auto putu? Nije problem u 200.000 km neg je problem kad se sa 400.000 skida dole za nešto što je dobrano potrošeno. Dizel pogotovo dobro podnosi takve uvjete pa stvoren je za to.

Ne znam da li ne razumiješ ili ne želiš razumjeti - nije poanta u tome što je bolje, to je jasno kao dan. Poanta je u tome što ne možeš znati da li je auto proveo svoj radni vijek onako kako si priželjkuješ (autoput, max 130km/h, bez semafora, etc.)

Link to comment
Share on other sites

Prije par dana sam imao rasprave s frendom oko izjave frendice. Cura je dobila sluzbenu octaviu tdi i moze ju koristiti u privatne svrhe. Svaki kilometar koji napravi mimo radnog vremena kosta 2kn. U tu cijenu je ukljuceno doslovno sve. Frend tvrdi da je to kriminalno skupo, dok je frendica presretna zbog tog. 15 minuta sam pokusavao docarati frendu da je to zapravo skroz ok opcija a njemu nije bilo jasno da mu 100km kosta 200kn. Da stvar bude bolja frend je zavrsio srednju ekonomsku...

 

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

 

 

Tko plaća gorivo van radnog vremena , ona ili firma ? ako firma to je vrhunski deal, ako ona i dalje isplativo naravno.Pogotovo za zensku osobu je to dobra kombinacija, cim nesto ode ide u servis ne zanima ju koliko kosta, gume ocito isto mjenja firma tj u trosak firme..

Inace slazem se s ovim sto Medo pise, je svi mi se nadamo da cemo kupiti polovnjaka koji je vozen u idealnim uvjetima i odrzavan je onak, preventivno mjenjanje stvari a ne kad nesto ode. U stvarnosti, valjda 90% autiju koji se unesu u RH , mislim na rabljene, su napravili u prve 3 godine 100-ak tisuca km.I nakon toga prodani dalje.Ti koji su ga vozili 100tkm su znali da ce auto ici dalje, mozemo samo nagadati dal su ga gazili na hladno ili cekali da se ugrije i drzali ga u garazi.

Moj auto je vozen od privatnih vlasnika samo, 2 u Austriji i  jedan tu.Da je u boljem stanju od prosjecnog tog godista, je , al opet to ne mora nista znaciti, nakon 10 godina sve je stvar sreće...zamor materijala cini svoje, dal na elektronici, mehanici, cem god.

Link to comment
Share on other sites

U ovom slučaju ako radiš 1000km mjesečno za 2kn/km to je 2000kn mjesečno za auto. I to ti je jedini trošak. I vratiš ga kad god poželiš.

Večina ljudi koje znam toliko plaćaju ratu kredita i osiguranje bez servisa i bez da su kapi benzina stavili u njega. I bez švicarca koji im je digao ratu u nebo.

I to što hrvoje kaže: recimo da sam vlasnik lagune koju sam kupio novu i za koju znam da ću zamijeniti nakon 3god. Izgubit ću 2/3 vrijednosti auta u te tri godine. Zar bi ga onda trebao paziti i maziti za budućeg vlasnika!? Mijenjati ulje i filtere svakih 10.000km!?!? Ne pada mi na pamet!

Kao prvo taj auto sigurno nije kupljen nego je gotovo sigurno pod 3god leasingom. Radit ću redovne servise svakih 30.000km po servisnoj knjižici jer je to uvjet za leasing. Vozit ću ga kako mi se vozi jer ga nemam da mi traje. Ako ga i stisnem na hladno i raspadne mi se motor, auto nije moj - od leasinga je.

Ne pada mi na pamet da mi taj auto pod tim uvjetima bude imalo veći trošak nego što je. Nakon 3god je briga nekoga drugoga. Ja sam uvjete leasinga ispunio.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam da li ne razumiješ ili ne želiš razumjeti - nije poanta u tome što je bolje, to je jasno kao dan. Poanta je u tome što ne možeš znati da li je auto proveo svoj radni vijek onako kako si priželjkuješ (autoput, max 130km/h, bez semafora, etc.)

Nekima je najbolje kupiti novi auto. 

Link to comment
Share on other sites

Nekima je najbolje kupiti novi auto. 

...aA neki uvjeravaju sami sebe i druge da ne postoje loši rabljeni auti :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Evo, ja sam kupio 3.5g stari Ford mondeo mk3 Tdci koji je bio na lizing. U 3g su stukli 135000km na njega. Pol godine je stajao na ogromnom parkingu lizing kuce...100-ine auta jedan do drugog. Uzmes kljuceve od par kandidata i hodas u jedan drugi treci itd. Isprobao sam 3kom u 2sata i odlucio se za jednog.

Zbog malog udubljenja na zadnjim vratima cijena je bila 8750€ - Mwst = 7100€.

Inače takav isti novi (Ghia) model je bio oko 30-32k€.

Servisna knjiga i sve, Dekra provjera, servisi radjeni na 20000km (po knjizi). Gume straznje potrosene.

Auto je s**nje, ne ?

Uglavnom u 9g koji je bio kod mene jako sam bio zadovoljan. Ja sam bio pazljiv kod odrzavanja i auto dan danas je na FKH i vozi ga jedan član. Auto ima sad oko 300 000km i ima origigi injektore i HP pumpu.

Ulagalo se u njega, ali to je sve normalno.

Sadasnji vlasnik je prezadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

Spadam u onu grupu vozača kojima bi bilo jeftinije (ili tu negdje), kad se sve uzme u obzir, koristiti taksi ili rent-a-car. Dakle, radim, kao i supruga u mjestu prebivališta, koristimo auto doslovno kad kiša pada (taxi) ili za otići na tjedan-dva-tri 500 km dalje u Slavoniju (i tamo ga vratiti kada se ne koristi). To je realno i razumno, ali ne pada mi napamet ne imati vlastiti auto koliko god da to košta.
A baš sam slušao Rimca prije par dana, veli čovjek da ćemo u budućnosti morati iz korijena promijeniti način korištenja automobila. Nešto tipa knjižnice, gdje je sve kao zajedničko pa koristiš kada ti stvarno treba. Meni prođe i po 2 tjedna da ne sjednem u auto.

Link to comment
Share on other sites

...aA neki uvjeravaju sami sebe i druge da ne postoje loši rabljeni auti :rolleyes:

Pa naravno da postoje. Uvjeravam se skoro svako jutro kad stavljam ventilaciju na recirkuliranje zraka. Neznam zašto naša policija te dimnjake ne izdvaja iz prometa. Također čipiranja sa skidanjem fap-a i ostalo. Još se ljudi tome dive. Užas a i neka vrsta sebičnosti i bezobrazluka.

Link to comment
Share on other sites

To nije do policije nego se opet vracamo na "drzavu"...jer drzavi nije u interesu da maknemo ~30% voznog parka sa cesta...a to bi se desilo da se tehnicki pregledi provode jel. punom snagom.Onda nebi osjecal (toliko) dim drugih autiju, svi bi imali ok gume , ABs lampica nebi nikome svijetlila kao sto trenutno svijetli dvojici mojih poznanika..

Link to comment
Share on other sites

Medo, cijenim tvoje misljenje, strucnost i iskustvo al moram reci da u ovom slucaju previse "hrvatski" razmisljas. Kak je vec receno, njemcu Auto Spada u mjesecni trosak isto kak tebi odlazak u ducan. Od Toga se tu ne radi Drama i filozofija. Vecinom kupuju nove aute, poprilicno cesto na lizing. Servisiraju ij redovno, voze ih normalno, ne znam kad sam zadnji put videl na se neko naganja, luduje na semaforima, ubacuje se na divlje i slicno. Kultura je tu sasvim drukcija, trube ne cujem, majke mi, 2 put tjedno, ljudi se pustaju u raskrsca (mene osobno svako jutro na glavnu cestu neko pusti, ne moram se nekom pigurnut). Autoputem se vozi cesto i puno, brzine u pravilu oko 100, da, ne puno brze zbog prometa i cestih radova na cesti. Otvorene ceste su nesto malo sporije, al uredno 60-100+. Cesto se putuje na poso po pol sata-sat u jednom smjeru. Ljudima to nije Problem. Radje se vozaju nek sele u drugi grad di je tlaka Naci stan. Putni troskovi budu bez pogovora placeni! Znaci ko radi 3000km mjesecno dobi ih placeno, naravno da je u plusu ak racunamo samo gorivo i servise. Tak da primjer s likom koji radi pun kufer km i kak si izracunal 600-700e stoji... i ocito mu pase trosit svoje vrijeme i na tome jos biti u plusu, njegova stvar. Sigurno se pusi lovu i poklanja firmi kilometre, Auto i svoje vrijeme. Nemojmo bit naivni. Rabljeni Auto se u pravilu isplati uzeti, iznimaka ima ko i uvijek u zivotu. Osobno budem radje uzel nakaj staro koju godinu i 70k km za 50% cijene novog. Imam dovoljno lufta za iznenadjenja, a Auto jos uvijek smrdi po novom i eventuel ima jos malo garancije. Dok budem imal jos vise love, onda budem vjerojatno opet gledal da za 30k dobijem nest kaj je nekad u salonu vrijedilo 70. Pojedinci, kojima je svejedno kaj voze, budu kupili novo i to u budjetu s kojim raspolazu. Da bude to Dacia il Octavia il A6, pitanje je mogucnosti.

Bas smo dobili novog voditelja produkcije... vozi tvingalicu iz 96te, nas IT guy vozi staru astru iz 98... Drugi je padez kak zive van posla i kaj im jos stoji u garazi.

Poanta price, isplati se uzeti Auto s debelom kilometrazom (ne govorim o 280 tisuca km), par godina starosti i urednom knjizicom. U ooogromnom broju slucajeva radi se o uscuvanom i malo "potrosenom" autu. Ove spike da mjenjaju aute svake dvije - tri godine pa im se fucka zivo i unistavaju ih... su lovacke Price, ko vam je to prodal prducka za kompom, nije proviril iz svoja cetri zida i najbitnije; ne pozna nikog iz tog svijeta.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.