Jump to content

Kupnja rabljenog do 10k eura?


MoschuS

Recommended Posts

Clia upalim , čekam da prikaže ukupnu kiloetražu na ekranu te se u međuvremenu zavežem i krenem. Na mjestu radi cca 20 sekundi.
Bolje da se grije u vožnji nego na mjestu.

Pomalo pratim rabljene do 3god stare i ne vidim se u nijednom. Novijeg benzinca C ili D segmenta je nemoguće naći. Mobile.de je druga priča, tamo ima svega.

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Autu je dovoljno pola minute / minutu ovisi koliko je hladno dok se zavežeš i dok si nađeš ziku na radiju. Previše ljudi upali auto i krene odmah praktički na prvi takt.

S obzirom na reakcije nekih učesnika ovog threada i obzirom da smo OT ne želim dalje o tome zašto je to loše.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene na aurisu sada kada je 5,6 stupnjeva ujutro kada stisnem power upali ready I ako baterija nije baš jako prazna dok ne ubacim u D i ne napravim 1,2m ne pali benzinski motor. Najčešće upalim auto vezem se, upalim grijače sjedala izvoran glazbu i nadjem "ključ" od garaže i onda D i lagano.

Link to comment
Share on other sites

Zar stvarno ima ljudi koji u 2017 godini zagrijavaju aute u mjestu pirje kretanja??

Mislim na ove aute od kaj ja znam.....EUR2 norma na novije.....WTF?

Mojoj Laguni treba cca 1h da se na mjestu zagrije na radnu temperaturu. Tako da bi se trebao dignuti u 4:50 da stignem na posao u 6:30. 

Link to comment
Share on other sites

Sve je ispravno. Jednostavno se jako sporo grije na leru, ali kad krene topli zrak počne puhati jako brzo. Također, vrlo brzo dođe na radnu temperaturu (vjerojatno zahvaljujući grijačima rashladne tekućine koji očito ne rade, ili nisu podešeni da griju punom snagom na leru).

Link to comment
Share on other sites

Meni je isto išlo na racku to sto radi moj batler kad mi na sepetu ujutro cisti stakla od leda, al me razuvjerio, jer ja kad siđem fino sjednem u topli sepet i bas mi bude fino. Hvala mu na tome.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kad smo već u tom rangu 10k€+, što mislite o kupnji nove Dacie? Npr. Logan/Logan MCV.

TCE motor bi trebao biti ok, sad tu riskiram da me banaju s foruma ako opće spomenem trocilindraša, a još ona LPG kombinacija :-)

Što su ti auti toliko loši da bi se za iste pare isplatilo uzeti Megsa III grandtour starog 4g sa 100+ km umjesto nove Dacie?

Sandera sam vozio, malo je tvrd, ali ostalo mi se ne čini toliko loše ako se uzme cijena u obzir, za većeg logana nemam pojma.

Zvao sam  lokalnog renault delera, nemaju nijednu daciu pogledati, najbliža je navodno u Puli pa ću se zaletiti jednom prilikom kad idem dolje.

Navodno je renault tijekom ove godine preselio tvornicu iz Bugarske u Maroko, ne znam jer to dobro ili loše :-)

Treba mi veći auto od clia, dijete raste, tijesno otraga, clio je 13-a godina i iako dobro služi, skuplja se sitnih popravaka sve više. Hoću barem par godina biti na miru da ne moram ganjati majstore i dijelove :-)

E, da, benzinac. Trenutno radim oko 15tkm godišnje što nije puno.

Link to comment
Share on other sites

Za 10.000 eur bih razmislio o Astri J 1.7 CDTI (karavan također jer je lepi) ili Golfu 7 1.6 TDI, šteta da je DSG7 tak skup pa se nebi baš lako uklopio u ovu cifru.

Prednost im je jaka postprodaja također.

Sad sam skužil da se traži benzinac sorry

Edited by Alpina
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Za 10 soma bi gledao neku kiu ceed, hjundai i30, ovi osnovni benzinci su dosta kvalitetni, da se dobiti par god star auto sa malo km i još nešto garancije za nedaj bože neko s**nje.

Mislim da se za tu negdje cifru da dobiti čak nova linija ceed-a, ovaj 2012+ koji je stvarno i lijep i velik i baš ok auto.

To je ipak razina iznad dače, u svakom mogućem smislu.

Ja bi osobno kupio ovako nešto:

https://www.njuskalo.hr/auti/honda-civic-1.4-sport-oglas-23503743

https://www.njuskalo.hr/auti/honda-civic-1.4-sport-oglas-24030724

Ovo je za daču svemirski brod, NHF.

Link to comment
Share on other sites

Zakaj, daj malo napiši konkretno...

Imam u obitelji&prijatelji: 2013 kia sportage 1.7 dizel, 2011 kia ceed 1.4 benga, 2012 kia rio 1.4 dizel, 2006 hjundai tucson, nikad nitko od njih niti jedan problem, samo redovni servisi.

Link to comment
Share on other sites

Kad smo već u tom rangu 10k€+, što mislite o kupnji nove Dacie? Npr. Logan/Logan MCV.

TCE motor bi trebao biti ok, sad tu riskiram da me banaju s foruma ako opće spomenem trocilindraša, a još ona LPG kombinacija :-)

Što su ti auti toliko loši da bi se za iste pare isplatilo uzeti Megsa III grandtour starog 4g sa 100+ km umjesto nove Dacie?

Sandera sam vozio, malo je tvrd, ali ostalo mi se ne čini toliko loše ako se uzme cijena u obzir, za većeg logana nemam pojma.

Zvao sam  lokalnog renault delera, nemaju nijednu daciu pogledati, najbliža je navodno u Puli pa ću se zaletiti jednom prilikom kad idem dolje.

Navodno je renault tijekom ove godine preselio tvornicu iz Bugarske u Maroko, ne znam jer to dobro ili loše :-)

Treba mi veći auto od clia, dijete raste, tijesno otraga, clio je 13-a godina i iako dobro služi, skuplja se sitnih popravaka sve više. Hoću barem par godina biti na miru da ne moram ganjati majstore i dijelove :-)

E, da, benzinac. Trenutno radim oko 15tkm godišnje što nije puno.

10k eura (to je s ukljucenom trosarinom ili bez ako se radi o uvozu)
A po pitanju Bugarske - prosjecna placa cca 420 eura dok je u Maroku cca 360 eura. To je sigurno jedan od razloga, a vjerojatno ih ima vise.

 

Link to comment
Share on other sites

Za 10 kila eurof se kupuje već i dobar dizel kompaktne klase. Vidi si i kad ga misliš frknut jer neki se auti frkčeju lake a neki teške;)

KIA Ceed iz prve ruke 1.6 crdi odličan imala ju draga od firme di je radila pre dve godine. Djelovi skupi i teško dostupni ak kaj zatreba. To mi je nekak ostalo u sječanju jedino kao negativno, razbili nam prozor čekali ga pjesec ipol dana da dobro ste pročitali i nije bil jeftin. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne bi dizela. Imam ga sad, krepala pumpa i injektori, EGR otišao davno, sad začepljen već dugo. Ovi novi imaju još i DPF. Pa turbina, zamašnjak, leteći itd. Previše problematičnih skupih kvaorva koji na benzincima baš i ne odlaze. Nosača motora niti ne znam koliko sam promijenio, auto uvijek neki klinca trza. A rabljeni dizel sa 100-150k, još ako je servis rađen po knjizi kako je renault propisao na 30t km, to je rizik.

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Ne bi dizela. Imam ga sad, krepala pumpa i injektori, EGR otišao davno, sad začepljen već dugo. Ovi novi imaju još i DPF. Pa turbina, zamašnjak, leteći itd. Previše problematičnih skupih kvaorva koji na benzincima baš i ne odlaze. Nosača motora niti ne znam koliko sam promijenio, auto uvijek neki klinca trza. A rabljeni dizel sa 100-150k, još ako je servis rađen po knjizi kako je renault propisao na 30t km, to je rizik.

To kaj si  nabrojal su simptomi prosječne jeftine krame a ne urednog vozila od 10 soma eur. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites


Dio toga kaj sam nabrojal su simptomi novog novcatog clia dci kojeg sam kupio 2004 :)

Pumpa i injektori odmah iduće godine, pol godine nakon toga nova pumpa i injektori (greška prvog servisa), a EGR negdje godinu nakon toga.

Link to comment
Share on other sites

Zna li netko iz kog razloga Passati B6 (najčešće 2.0TDI sa DSG-om), tamo od 2005-2008 sa cca 250 tkm užasno nisko drže cijenu? Dakle, u rangu sa istovjetnima Vectrom, Mondeom, C5, pa čak i Lagunom. Ima i HR, ima i uvoz, nije pravilo. Jel to zbog PD-a?

Link to comment
Share on other sites

Pasat drži cijeni jel to je VauWau i kako da bude jeftin? To što za slične novce možeš kupiti mladi udobniji auto sa manje km i više opreme nije bitno jel ne vozis narodno vozilo...

Inače meni je i novi VW a polovni pogotovo preskup.

Link to comment
Share on other sites

Nisi skužio, baš je suprotno, nisku cijenu ima navedeni... Dakle, taj passat ti je možda koji stotinu skuplji od usporedivog golfa... :/

Link to comment
Share on other sites


Dio toga kaj sam nabrojal su simptomi novog novcatog clia dci kojeg sam kupio 2004 :)

Pumpa i injektori odmah iduće godine, pol godine nakon toga nova pumpa i injektori (greška prvog servisa), a EGR negdje godinu nakon toga.

Ti si kupio bas onaj problematicni period za 1.5 dci, ali to nikako nije pravilo.

To sto ljudi pisu odlazi ovo ili ono...to je sve individualno.

Ljudi vecinom vrlo lose odrzavaju aute, preskacu mijenjati neke stvari koje bi trebali, mijenjaju ulje svakih 30 tkm i sl...kako ja nemam problema, a moj je dobrano zagazio u klub 200+ tkm...od 200 000-260 000 km sam imao sve skupa zamjenu jednog crijeva, a ostalo samo uredno odrzavanje...recimo mijenjao sam separator uljnih para, mnogi nemaju pojma da to imaju u svome autu, odrzavaju ga kod lokalnog mehe koji isto nema pojma za taj dio, promjene ulje svakih 30 000 km...onda krepa turbina pa se cude...hocu reci puno je tu faktora u igri...ovaj Clio koji ti navodis je jednostavno imao problematicne neke dijelove i djaba ti bilo i dobro odrzavanje kada su dijelovi nekvalitetni...kasnije su ti motori bili manje problematicni.

Link to comment
Share on other sites

Zakaj, daj malo napiši konkretno...

Imam u obitelji&prijatelji: 2013 kia sportage 1.7 dizel, 2011 kia ceed 1.4 benga, 2012 kia rio 1.4 dizel, 2006 hjundai tucson, nikad nitko od njih niti jedan problem, samo redovni servisi.

Motor ok... Al ostalo smo pol auta izmjenili. 

Honda i volvo po meni top izbor. Da se nac povoljno. 

Link to comment
Share on other sites

Zna li netko iz kog razloga Passati B6 (najčešće 2.0TDI sa DSG-om), tamo od 2005-2008 sa cca 250 tkm užasno nisko drže cijenu? Dakle, u rangu sa istovjetnima Vectrom, Mondeom, C5, pa čak i Lagunom. Ima i HR, ima i uvoz, nije pravilo. Jel to zbog PD-a?

Google siemens düse, dsg problem. Pa će ti se samo kazati. ? 

Link to comment
Share on other sites

Nisi skužio, baš je suprotno, nisku cijenu ima navedeni... Dakle, taj passat ti je možda koji stotinu skuplji od usporedivog golfa... :/

Mozda je problem u kilometrazi? Da je skinuta na 120k km bio bi puno skuplji?

Čudno je nase tržište, to sam skontao već.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.