Jump to content

Megane 1.9dCi 2006g Privilege "Goldenboy"


hrvojexyz

Recommended Posts

Kad svi nešto kupuju red je da i ja predstavim ljetnu vozilicu, a čini se da će ostati i duže...došla prinova u kuću , nema smisla voziti se u meganu starom , stalno se nešto kvari i ima 2-3 teško rješiva problema...Već duže škicam megana dvojku žabicu (znači ne coupea , ne sedana , jedino eventualno karavan al oni su uglavnom goli ko pistolj )  ali u posebnoj opremi znači da ima panoramu, keyless i tempomat te 3 stvari obavezni,  da je mehanički održavan, da je facelift i da nije preskup.

Naišlo nešto baš takvo, Goldenboy. Iznutra ću prave slike kroz kojih 2 tjedna kad tapetar napravi svoje, vozački sic je dobio ne toliko po bočnici nego po samoj sjedini sjedala jer su čudaci radili sjedalo od 2-3 vrste različitih koža..pa su kože prekinule granice tj šavove :)

auto ima ~200tkm , što je minimum ko i 99% ostalih megana dizela u stvarnosti (a imaju i više) to mi nije bio problem.Oprema je ono što sam htio - uostalom skoro pa identicni kataloški primjerak megana facelifta

Dakle boja neka zlatno-sivo-smeđa kako piše u papirima, Volleder, xenon, panoramadach električni, retrovizori na el. preklapanje, keyless otvaranje zatvaranje vožnja , središnji retrovizor sa samozatamnjivanjem koji RADI,  tempomat, ESP, Carminat Cabasse Auditorium MP3 fold-out navigacija (u odnosu na ono smeće u prefaceliftu svemirski napredak) , 6cd changer, parking senzori, mislim da je to to od važnije dodatne opreme.Podizači klima i ostalo standardno.Farovi su nekakvi crnkasti iznutra, drugačiji od standardnih.Svijetle  u stvarnosti daleko više .. bijelije, plavije, onako, original xenon, nikakva kemijanja.NA slici izgleda žuto.

 

Iznutra je u beige boji u kojoj su i rukohvati, središnja konzola, pa i navigacija i cd changer, volan ..

Motor je poslastica iako sam priznajem sasvim slucajno uzeo takav primjer- prva zelja je bio facelift 1.5dci pa kaj naleti - radi se o 96kw 1.9dci 6M. 130 konja, kaj reći, kod malo jačeg starta pali se lampica kontrole proklizavanja.Potrošnja naravno nije 4.5l i bjesomučno gledanje u svaki decilitar, auto trosi 6.5l u prosjeku.

Odmah po kupnji sam utukao solidne novce u njega(mislim solidne u odnosu na cijenu auta).Znao sam da u skoro svaki moram utuci 500€ pa nadalje, ovdje je zapravo ispalo idealno : sam sam napravio veliki servis , ne moram vjerovati na "riječ".Auto ima i servisnu, zadnji veliki je taman bio predodređen za kraj 2016, malo je prekrdašio biograđanin od kojeg sam kupio.Bitnije meni da je mjenjan prije 2 godine komplet dvomaseni , kuplung je mekan ko putar.Promjenio 5-6 sitnica iritirajućih (jedna kvaka ostajala da se ne vraća u ležište po otvaranju, jedan prozor se nije otvarao, jedan graničnih pucketao, zadnje štop svjetlo okrhnuto zamjenjeno drugim, crni onaj plasticni poklopac motora zamjenjen).Felge sam kupuo pred godinu i pol znajući da ću ih trebati jednom , sad sam uzeo nove gume da auto bude propisno obućen.Uzeo sa  ebaya Gliptone cleaner&conditioner, polako cistim jedno po jedno sjedalo i oplate vrata, rezultati se baš vide.Uzeo kanticu s bojom po kodu da popunim sitne rupice.

 

Dojmovi su takvi da idem biciklom na posao i kad dodem doma skoro svaki dan predvecer krenem u besciljni cruise po kvartu..original xenoni su SUPER stvar, naravno senzori za svjetla su tu pale se kad treba, automatska nivelacija, whole nine yards..Panoramica lagano otvorena, radi savšeno nije potreba pomoc rukom ko na nekim koje sam gledao .. CD changer mi je sasvim dovoljan, necu se ici igrati sa nikakvim yatourima, original komande i original audio uredaj me drže, odličan je ovaj audio sustav.Keyless je fora totalno, torbica tu negdje, otvaras vrata, palis , gasis, zakljucas na gumbic..sve radi.

 

Da sve nebi bilo savršeno, ipak je to renault, sa hrpom el. opreme :  jedan problem je prisutan od početka (parking senzori kad stavim u rikver zapište kratko pa dugo i očito nisu ispravni), a drugi koji mi više smeta se nedavno pojavio a  to je da display navigacije ne zeli izaci kroz otvor.Audio sustav radi ali disyplay ne izlazi.Bila je vrucina velika, krenuo sam s autom , stisnuo da se otvori, culo se krckanje kao da se mice ali se nije micalo..i sad se vise ne cuje nista.Neznam kome bih isao za to, bio sam kod 2 elektricara , za parking senzore kazu da nisu sigurni, kamoli za ovo.

Ako itko ima ideju i za jedno i za drugo , recite.. To mi smeta tim vise sto mi je prijasnji vlasnik dao cd sa Hrvatskom, navigacija uredno radi, isli smo po Zagrebu i okolici, i u Slo radi uredno..i onda ovo.U ovlasteni mislim da nemam pošto ići, poznavajući našu renault mrežu reći će da treba mjenjati od prednjih sjedala do akumulatora sve da se ispravi taj ogromni kvar.

 

 

 

 

 

DSC_0517.JPG

DSC_0512.JPG

DSC_0513.JPG

DSC_0528.JPG

DSC_0519.JPG

IMG_20170531_200547.jpg

IMG_20170531_200800.jpg

IMG_20170531_202815.jpg

IMG_20170531_202850.jpg

IMG_20170612_174933.jpg

IMG_20170618_085603.jpg

Edited by hrvojexyz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Auto mi je strava, prvi megane 2 koji mi se svidja. Kolko je to novcica bilo? Kod mene bila ista stvar sa parking senzorima, al nikad nisam saznao sta je

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ljepota! Da je bilo takvog primjerka u oglasniku kad sam kupovao auto, radje bi uzeo to nego ovu lagunu.

Link to comment
Share on other sites

Stari je kupio daleke 2007., novog novcatog Megana 2 FL 1.5dci 105 sa Sport opremom ( iako je dobro opremljen, naspram tvog puno toga nema - fali koža, panorama, tempoat... ), i koštao je s nekim dodacima ( metalik, mp3.. )  oko 160 000kn. Ovaj je novi morao bit debelo preko 200 000kn, sa ovim motorom i ovako nakrcan.

Krasan auto, baš profinjeno djeluje sa panoramom, kožom i ovom bojom :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ovo je auto je*alo majku. Čestitam. :dobroje:

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bormeč je nakrcan opremom.....fino izgleda nema šta.....

Puno bebzbrižnih kilometara želim

Link to comment
Share on other sites

Uf ,lijep je i ima mučku opremu. Prodavao se jedan službeni negdje u dalmaciji sličan...

Ja isto RS-a zamijenio  za Dci-a ali 1.5 ,xenon mi fali i recaro da malo bolje drži :D U kojim opremema je dolazio ovaj lijeli displaj na satovima ? Skoro sve megane sam pronjuškao po oglasnicima (istina samo 1.5 dci) i niti jedan nema takav display.

za senzore evo ti fault finding iz dialogysa 87F poglavlje... 

 

MR366MEGANE8.pdf

Link to comment
Share on other sites

Auto je uvezen iz AUT, u HR je 2.5 godine..

display ovakav mislim da dolazi kod modela sa navigacijom, zato sto se tu prikazuju poruke o npr aktualnoj radiostanici, a na drugim modelima se to prikazuje na onom malom displayicu iznad komandi klime gdje je meni foldout display navigacije..I dalje ako netko ima savjet ili iskustvo gdje da se obratim za ovu svoju navigaciju da ju osposobe, makar koji ovlašteni u ZG i okolici ima normalne cijene i sposobne djelatnike?

po katalogu ovaj auto je bio 31 000€ makar mi to zgleda too much, nemam pojma. Trazena cijena je bila 4000€ ali je oglas bio takav da sam i ja sasvim slucajno kliknuo na njega, povezao neke stvar , realizirana cijena je bila dosta manja jer su i oni sami bili svjesni vidljivih mana.Srećom sve kozmetičke naravi..+ opet auto takav trazim sigurno godinu i pol aktivno, odkad smo saznali za prinovu..moralo se i meni posrecit, pogledao sam ih stvarno dosta.

Ljudi su dosli po novog najnovijeg Scenica u Zak u Karlovac, jedva sam ih nagovorio da sa Scenicom na probama  skup sa Goldenboyem produze do Zagreba da odemo kod bilježnika.

 

danas sam primjetio da u pretincu suvozaca gore lijevo ima ko neka crna rupa, nekih 5 cm promjer, ko nekakva gumena cijev s rupom.Mislim da ne puše nista iz toga, nije ko na scenicu, kaj bi to bilo ?

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Hlađenje pretinca. Pogledaj kad skineš pretinac je li cijev na mjestu. 

Link to comment
Share on other sites

A u kojem položaju bi trebala biti klima da bi hladila taj pretinac, mislim ono gore dolje sredina ?

Izgleda dosta cvrsto to, cak kao da sam malo zrakic osjetio da puse al nije bila klima upaljena, zena ima teoriju da nesmije ni malo biti upaljena dok je mali u autu..

svaki dan otkrijem nesto novo, nedavno sam otkrio da imam svjetlo koje se upali kad se otvori vozacevo ogledalo u onom pomicnom suncobranu, kak se to vec zove.I pretinac za naočale iznad vozaca lijevo.

bobthebiker - thx, to cu im isprintati tam di cu ici rjesavati elektriku, nek ne kazu da neznaju :)

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Mislim da uvijek ide neka količina zraka u pretinac. Taj pretinac za očale samo za ovakve s-l300.jpg

Jako malo mjesta, ja redovito glavom lupim u laguni. 

Link to comment
Share on other sites

Auto je uvezen iz AUT, u HR je 2.5 godine..

bas me zanimalo, jer se u hr 2008 nije moglo pola toga narucit kaj ti imas :(

Link to comment
Share on other sites

 

Vjerojatno jer je 2008. bila zadnja godina prodaje ( tad su predkraj uveli i onaj socijalni extreme il tako nekako ). Početkom 2007. kad smo ga mi kupovali, sve se moglo naručit, sjećam se da su panorama i koža dizale cijenu auta za cca 20ak tisuća kuna.

Imam negdje i prospekte iz 2006. i 2007, i sve je išlo, samo plati.

Megane 2 je zaista odličan auto , povremeno ga vozim već 10g, i imam samo riječi hvale . Iako kompakt, ni nakon dugih vožnji auto ne umara - sve je lagano, na dohvat ruke, volan perolak, ovjes udoban, mjenjač kratak. To nije vozački auto, al je savršen auto za malu obitelj.

Link to comment
Share on other sites

To u pretincu je hlađenje i mislim da se otvara čep lijevo-desno ako ima čep.

Najbolje se isjeti ako je puhanje na sredini i vent na pola i više.

Mislio sam ne komentirati ali je jače od mene.

Djetetu nece biti ništa ako se klima upotrebljava normalno, već će dijete dapače biti smirenije, manje nervozno, bolje raspoloženo ako nije pregrijano i mokro od znoja. Ne razumijem jel bolje biti na temp 45-50 dok je auto u pokretu i imati prozore otvorene da te mlati vjetar dok si mokar.

Klimu staviš na 22-24°C, usmjeri na staklo i noge.

Prije kraja vožnje 2-3min, ugasi klimu, ostavi ventilator da se izjednači vanjska i unutarnja temperatura i riješiš se vlage (gljivica) iz klima sistema.

Ovim načinom nikad nece biti problema.

Link to comment
Share on other sites

Bili danas kod doktorice vezano za nesto deseto, isto nam je rekla klima po pravilu 7 stupnjeva, odnosno da bude max 7 stupnjeva hladnije nego vani .. i tog cemo se drzati.

Što se opreme tiče, make no mistake, nači domaći megane 2 a da ima nesto jacu opremu je svjetsko čudo.Ovak opremljeni su većinom francuzi ili nizozemci pa juznije DE, AUT...

pa vecina nasih im klimu na šparet o cem pricamo..

da se razumijemo i sam vozim takvog megana jedinicu vec 5 godina, authentique , i nisam si nicim usrecio time kaj je domaci auto.

 

pretinac za naočale je manji da, bas sam u nedjelju muku mucio kako da stavim prosjecne suncane naocale unutra, reko da ne guram ja to krivo?jedva nekak sam zatvorio.

Isprobao pretinac suvozač, puse lagano hladno , mala je ta rupa pa se jako polako hladi..no nije ni pretinac velik.

 

Danas sam mu stavio preostale čepove one ispod haube koji drze plasticne dijelove..nije puno al covjeka veseli, a i nekak punije izgleda.

 

 

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Pretinac za naocale onaj umjesto rukohvata za vozača?

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, imao sam na RS-u ,a na ovom sad nemam tog pretinca... U mog su stale sunčane naočale tipa ray ban aviator bez problema sam ga tako koristio 2 godine.

Sad mi fali taj pretinac i moram nać na ebayu pa namontirati... :D

Možeš li slikati kako izgleda poklopac u pretincu , ja imam neki gumeni dio viška pa me zanima kako stoji...

Link to comment
Share on other sites

sto je sa zadnjim branikom? Između 3 i 4 senzora

Link to comment
Share on other sites

Nije skup taj pretinac za naocale u servisu. Logan ga je kupovao za svoju daciu, isti su

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.